abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91834170
Het is zaterdagavond, stapavond. De klok slaat 10 uur, wat betekent dat ik een half uur te laat ben voor het poolen met de jongens, iets wat we altijd doen om de avond af te trappen. Eerst een paar biertjes en een potje pool alvorens we ons mengen in het ruige uitgaansleven van metropool Culemborg. Hopelijk vergeven ze me als ze horen wat de reden is van mijn oponthoud.

De afgelopen 12 uren van mijn leven hebben maar om één erotisch getinte term gedraaid: face sitting. Vrij vertaald betekent het 'op het gezicht zitten'. Het seksuele deel van dit alles bevat de appetijtelijke dijen van een vrouw die zich omklemmen om het kreefterige rode gezicht van een man. Het liefst zie ik luchthappende mannen die moeite hebben met de omvang van het zitvlees. Een vrouw zit in poephouding op het gezicht van een man/vrouw waardoor het liggende persoon zijn/haar neusje nog zo lekker tussen de bilplaat op en neer kunnen schuiven. Ik kan jullie heel trots vertellen dat ik dit nieuwe genre helemaal zélf heb ontdekt in één van de gerelateerde video's in de zijbalk van een fisting filmpje, deze keer zonder hulp van mijn kameraden.

Afijn, nadat ik 12 uren lang mijn plasser tot bloedens toe schraal getjopt had besloot ik me om me om te kleden voor de veelbelovende nacht. Mijn generaal was zó karig dat het al scherpend pijn deed als je er naar keek, mijn broek aandoen was dan ook een Hellevuur. Ik dwaal wederom af. Goed, mijn zaken waren afgehandeld en ik kon mijn weg vervolgen naar de binnenstad:

Ik kwam om half 11 's avonds bij het poolcafé aan, wat betekende dat mijn gezelschap zich al een uur heeft zitten vermaken met stokken, ballen en kotsende 13-jarigen op het toilet. Ik liep de trap op en deed de deur open, een blauwe walm van rook bedekte mijn gezichtsveld voor een paar seconden. Eindelijk kon ik de bar, recht voor me, onderscheiden van de rest van het donkere houten interieur. Rechts van de bar kun je een trappetje af lopen waardoor je je bij een rij van pooltafels bevindt. Het was drukker dan anders. Al bij het binnenkomen in de kroeg merkte ik dat er iets niet klopte, een gespannen sfeer die elke nieuwkomer duidelijk waar kan nemen. Ik keek rond en zag dat er een aantal barkrukken op de grond lagen, en, was dat bloed?

Eazy-E - Real Muthaphukkin G's; mijn GSM ging af. Robert belde me, ook zag ik dat ik al een aantal smsjes van Dennis en Reinier gemist had.

Ik: ''Eey Robert''
Robert: ''Yo Mark, waar the fock hang je uit G*?''
Ik: ''Ik ben net gearriveerd in het poolcafé bro, waar is de rest van de clique?''
Robert: ''Je bent verdomde laat, en je hebt heel wat gemist. We leggen het je buiten voor het poolcafé wel uit, komt spoedig.''

* - Over de telefoon zijn we vaak quasi-gangsterpraat aan het beoefenen. Een soort routine die er in de loop der jaren in is blijven zitten.

Ik deed de deur naar buiten open en huppelde op een manier die hetero was de trap af. Het uit 5 mensen bestaande groepje dat buiten stond was míjn gang. Ik groette ze en werd door hen allen terug gegroet. Om even vluchtig de personen voor te stellen:

- Robert: Een rustig rationeel denkend iemand, staat altijd achter zijn vrienden.
- Dennis: Een beetje een chaotisch ingestelde jongen die soms net de hoeveelheidsgrens van alcohol overmoedigt. Bedoelt het verder wel allemaal goed.
- Reinier: Een aardige vent, heeft dezelfde erotische interesses als ik.
- Mike: Een hilarische vent met een duistere kant.
- George: Een uitwisselingsstudent van Mike uit Engeland, lijkt qua persoonlijkheid griezelig veel op onze Mike.

Meteen viel me op dat Mike bloedde. Niet aan zijn paarse kloppende staf zoals ik, maar aan zijn linkeroog. Het zag er niet best uit. Vanzelf rees de vraag: ''Mike, hoe de fock kom je aan dat blauwe oog?''. Het werd beantwoord met een wirwar van antwoorden van iedereen door elkaar heen. Ik maande hen hun koppen te houden en wees Robert, een rustig rationeel denkend iemand, aan om het verhaal te doen. Hij begon:

''Nou kijk Mark, we kwamen hier als groep aan om eventjes lekker een potje te gaan poolen zoals we dat altijd doen. Wij zijn hardwerkende burgers en verdienen een pooltafel voor onszelf op de zaterdagavond.'' Er verrees een gejuich boven de groep. Hij ging verder: ''Toen we eenmaal aan het poolen waren werd onze drankzucht beantwoord door Mike, die vriendelijk, in tegenstelling tot zijn karakter, vroeg of hij wat liters gebrouwd bier op kon halen. Wij antwoordden positief uiteraard, of niet Dennis?'' Dennis lachte schaapachtig met de groep mee. ''Toen het mijn beurt om te stoten was, alleen nog de zwarte bal in de achterste rechter hoek, hoorde ik gestommel bij de bar. Alle aanwezigen keken verstoord op en vroegen zich af wat er in hemelsnaam aan het gebeuren was. Wij liepen een stukje naar de bar en tot onze grote verschrikking zagen we dat Mike in een gevecht belanden was. Zijn tegenstander was Zaghdar, een knuffelmarokkaan die Mike kende als de ex-vriend van zijn vriendin Tiffany. Kennelijk vond Zaghdar het niet zo plezant dat Mike nu met Tiffany aan het scharrelen was en dat hij het onderspit moest delven op relationeel gebied. Op handtastelijk gebied lagen deze verhoudingen inmiddels heel anders; Mike lag met zijn rug op de grond terwijl een stevig gebouwde nieuwe-Nederlander zijn gezicht aan het bewerken was. Een hardwerkende burger van 18 jaar tegen een immigrant van 23 jaar. Iedereen keek toe, ik hoorde volgens mij zelfs wat gejuich.'' Robert sloot af met: ''Volgens mij zag ik Reinier's broek groeien omstreeks de schaamstreek, een plek in mijn zichtgebied die ik niet graag bezoek''. Reinier bloosde van de dijenkletser die Robert als uitsmijter van zijn verhaal gebruikte.

We bespraken de situatie en besloten om onze uitgaansnacht voort te zetten, zelf kookte ik vanbinnen van woede. Ik wilde revanche. Ik zette dit gevoel opzij.

Allereerst gingen we naar een gezellig café dat aardig volgestampd was. Mokkels werden beloerd, alcoholische drankjes werden genuttigd en 13-jarige kinderen kotsten. Een typische ouderwetse zaterdagnacht waar we zo van hielden.

Na een uurtje of 2 besloten we de benenwagen te nemen om een ander café een bezoekje te geven. Liters bier gingen er door heen en toen mijn portemonnee net zo licht was als mijn ontstoken teelballen besloot ik dat het tijd werd om af te druipen. Jasje aan, mensen gedag gezegd en op naar de uitgang. Pats, een tik tegen m'n rechterschouder. Ik hou er niet van als mensen mij proberen te intimideren door middel van schoudertikken. Ik hou daar hélémaal níet van. Ik keek rechts van me en zag een groepje kampers lachen: Zaghdar en zijn buitenlandse maten. Zelf ben ik redelijk groot en eventjes schoot er een bepaalde gedachte door mijn hoofd: alle uren die ik in de gym heb gedraaid zouden nu van toepassing kunnen komen. Het was een simpele schoudertik die de pauper uitdeelde, maar ik pikte het niet langer. Alles behalve Zaghdar werd zwart, ik kon alleen die Marokkaanse idioot nog maar zien. Zaghdar en ik keken elkaar verwoed in de ogen, bijna met onze hoofden tegen elkaar. Zijn petje raakte mijn voorhoofd. Mensen begonnen een cirkel te vormen rondom ons. Zaghdar deed alsof hij een kopstoot wilde geven maar deed snel zijn hoofd weer terug, ik schrok natuurlijk en iedereen begon te lachen. Ik draaide door. Met een enorm snelle reflex pakte ik hem bij zijn keel. Dat moest ik bekopen met een trap in mijn gevoelige ballen. Zowel fysiek als mentaal knapte er iets. Ik pakte een bierglas links van me en sloeg die kapot op de zijkant van een tafeltje. Met de vlijmscherpe glaspunten doorboorde ik de maag van Zaghdar. Ik stopte niet bij hem alleen, ook zijn 3 vrienden kwamen er niet heelhuids van af. Bloed spoot alle kanten op. Iedereen gilde, complete chaos. De klootzak van een Zaghdar lag levenloos op de grond en ik lachte, ik lachte maniakaal hard en lang. Ik was nog nooit zo gelukkig geweest.

Toen mijn vrienden en ik naar buiten renden vroeg ik aan Reinier of ik hem even kon spreken. Ik vertelde hem over het 'face sitting' genre. Het beviel hem.

Mark
  dinsdag 25 januari 2011 @ 02:23:47 #2
269692 Divje
brr brr patapim
pi_91834395
Classic

Ik vraag me af waarom ik het las..
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_91834419
Hier stopte ik met lezen:

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 02:10 schreef Mastur het volgende:
Mark
Waarom? :'(
  dinsdag 25 januari 2011 @ 02:29:34 #4
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_91834489
Tips voor bargevechten van het gespierde neefje van onze premier:

pi_91834572
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 02:29 schreef Louis22 het volgende:

Dit is echt... echt... echt... tjesus.. :')
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_91834599
kwaliteitstopic
pi_91834805
Hoewel ik de hele OP heb gelezen is een zogenaamde "tl;dr" nog nooit zo op zijn plaats geweest :')
pi_91834814
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91835418
Het lezen waard zo op de vroege ochtend :)
Het is patat! Dan weten jullie er van...
pi_91835572
nice
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_91835988
Kwaliteitstopic ^O^
pi_91836062
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 06:45 schreef Hooidraad het volgende:
nice
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_91836071
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 04:58 schreef JazzJackrabbit het volgende:
Het lezen waard zo op de vroege ochtend :)
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_91836276
Leest leuk weg zo, ik zie uit naar volgende week :D
  dinsdag 25 januari 2011 @ 08:36:49 #15
300379 Frummpie
Mooie jongen :)
pi_91836309
Dit was de moeite waard! :')

Tevens hoop ik dat de vrienden van Zaghdar ook om het leven zijn gekomen, hadden ze zich maar moeten gedragen. Hardwerkende Nederlanders zoals wij moeten hier ongestraft uit kunnen komen! :Y
Volgens al mijn ex-vriendinnen die het uitmaakte, lag het vooral niet aan mij.
pi_91836444
:D
pi_91839032
Volgende week een vervolg.
pi_91853170
_O_
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:39:32 #19
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_91856336
Prachtig
Jonge, ik bin op de weaze
pi_91856808
Blij dat ik het volg knopje heb gebruikt om dit later (nu) te gaan lezen :)
pi_91856945
dus samengevat:

jij deed iets erotisch, kwam daardoor te laat bij je matties, zij hadden gevochten met Marokkaan, jij vermoord Marrokaan?

vrienden worden? *O*
pi_91856963
op hyves dan :@
  dinsdag 25 januari 2011 @ 17:57:08 #23
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_91856976
te........................veel.................................tekst
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_91857081
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:57 schreef cool15 het volgende:
te........................veel.................................tekst
lees mijn samenvatting ;)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:01:39 #25
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_91857153
_O-
I never workout
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:02:31 #26
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_91857174
Meestal lees ik lange teksten, maar dit keer ben ik te lui.
pi_91857618
Goed topic. :')
Op zondag 18 maart 2012 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
ik faal ;(
pi_91858598
hahahaha.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 18:41:37 #29
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_91858715
"Het is"

Daar stopte ik.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_91860578
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.<- Zo moet zo'n soort verhaal beginnen.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 19:22:54 #31
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_91860806
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Bushalte het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.<- Zo moet zo'n soort verhaal beginnen.
Ik was ook al verbaasd over de TS, zal wel een kloon zijn dan :P
pi_91863953
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 19:22 schreef goeiemoggel het volgende:

[..]

Ik was ook al verbaasd over de TS, zal wel een kloon zijn dan :P
Nee, ben gewoon een hardwerkende burger die z'n verhaal eventjes kwijt moest.
pi_99932145
Waarom heeft dit topic zo weinig reacties? Helden epos zeg _O_

ONZ :')
U MAD?
  maandag 25 juli 2011 @ 20:01:53 #34
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_99932742
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom heeft dit topic zo weinig reacties? Helden epos zeg _O_

ONZ :')
Beetje jammer dit topic :{ Zelfde als michielos, dat is ook al zo een user die jammer is :'( :{
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_99932971
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 02:29 schreef Louis22 het volgende:

Bekijk deze YouTube-video
WTF is dat serieus familie van Mark Rutte??? :o :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:17:04 #36
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99944528
hmm het vervolg...?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:36:24 #37
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_99945225
ik geloof het niet :P
  dinsdag 26 juli 2011 @ 00:55:53 #38
269692 Divje
brr brr patapim
pi_99945772
Omg ik deed er 13 minuten en 5 seconden over om de OP te lezen en iets in dit almachtige topic te klaaien. _O_

Tevens vroeg ik mij af waarom dezen topic weer in mijn AT tevoorschijn sprong.
oh ah toma toma vem vem vem vem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')