Ik moest wel, wie de laatste oogst moet een nieuwe zaaien, tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Jij bent ook een lekkere, LK, vorige topic kicken en dan is ie meteen dicht
oma blij, jij blijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
vind het prima, heb mijn laatste gordijn net weggegeven aan oma en heb alleen nog wit, dat lijkt me niet handig
Maten wil ik graag. Maken kleuren nog uit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef Lottekoekkie het volgende:
Op verzoek van Vampje welke ik net aan de foon had (heel even![]()
)
Het gaat goed met haar en de kinders enkel internet is even een hele groteen
.
Dus bij deze de groetjes van Vampje , zodra haar internet werkt is Vamp zelf weer hier aanwezig.
Ze is erg blij met alle mooie spullen en bang dat men haar ondankbaar vindt omdat ze niet reageerd. Maar ze is dus niet hier vanwege een niet-werkend internet![]()
Maar dat komt tzt goed.
Mocht iemand indertijd iets willen weten mag-ie mij pb-en en, en dat is op persoonlijke titel mijnerzijds net als de volgende vraag: beetje raambekleding zoals rolgordijnen en gewone gordijnen zijn erg welkom. Maten weet ik niet maar gooi de vraag er maar even in een beweging bij.
Bellen wij straks even?quote:
Assen, dat is voor de roedes dus niet heel handig. Waar woon jij Lottekoekkie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lolaatje, waar woon je? misschien dat ik kan helpen?
Net onder Rotterdam....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:09 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Assen, dat is voor de roedes dus niet heel handig. Waar woon jij Lottekoekkie?
Gordijnen verzenden kan ik zelf wel betalen, alleen de roedes zijn te lang om te verzenden ( 2.00m en 1.40m).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:15 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Net onder Rotterdam....
Maar, als het niet anders te regelen is betaal ik de verzendkosten wel voor de heisa, als vamp het wil hebben (goedkoper dan alweer naar Tilburg rijden Vamp dus niet tegen me gillen hoor)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:37 schreef Lolaatje het volgende:
Dat zou tof zijn!Moet ik even nakijken of ik dan moet werken. Volgens mij heb ik late dienst, maar daar verzin ik dan wel iets op.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
idd, beetje opruimen![]()
en die bekkies![]()
zie je wel mevrouw muts dat die krukjes van pas komen...
En er komt gegarandeerd structuur in![]()
Weet je al wanneer je nieuwe keuken komt? Zit je weer in de zooi maar wel een positieve zooi
Als je hulp nodig hebt geef je maar een gil, wordt wel weer het weekend want zit vól deze week. U blèrt maar en wij draven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |