abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91838847
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Serieus, afwassen kan ik echt niet en het punt met mij en schoonmaken is vooral ook het punt dat ik me niet bij 1 ding kan houden, maar binnen no time alles een beetje aan het doen ben. En dat schiet niet op. :')
Ik ga er gewoon van uit dat iedereen daar last van heeft :7 Ben je aan het stofzuigen, zie je iets liggen, dus dat raap je op en berg je weg en dan blijkt dat in het vakje daarnaast een vlekje zit dus dat wil je even schoonmaken en dan bedenk je je ineens dat je de was nog moet ophangen dus je trekt de wasmachine open en dan zie je nog een stapel ongevouwen wasgoed op bed liggen... etc etc... :P
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:30:08 #277
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91838864
Tis zo makkelijk die mama's op de kast jagen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_91838867
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Ik vind dat als zij zijn case behandelt, ze tenminste zijn naam kan onthouden.
Tja, wie weet hoeveel namen ze per dag te zien krijgt. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Heb er zelf op het werk ook wel eens last van dat ik namen die wat op elkaar lijken door elkaar haal. En dat is dan van mensen die er al jaren werken :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:30:34 #279
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91838878
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Tis zo makkelijk die mama's op de kast jagen :').
:D verdomme ja! :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_91838879
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je dat wel. Schoonmaken en afwassen scoren niet voor niets heel hoog in de ongeschoolde / laagbetaalde baantjes top 5. ;)

En voor dat laatste kun je jezelf een efficiëntere manier van werken aanleren. :)
Geloof me, ik kan het niet.

En die efficiëntere manier van werken aanleren, I tried, maar het helpt gewoon niet.
Ik ga afwassen, loop naar de woonkamer om glazen te pakken, zie een tijdschrift liggen en denk, oja, die kan ik ook wel even opruimen. Ondertussen loopt het afwasteiltje al vol, en als ik de kraan uit wil zetten zie ik was liggen. Oja, de was doen. Was doen. Oja, die glazen in de woonkamer, oh, ik mag ook wel eens stofzuigen. Stofzuigen. En dan kom ik in de keuken uiteindelijk aan om af te wassen, water koud. :')
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91838881
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ga er gewoon van uit dat iedereen daar last van heeft :7 Ben je aan het stofzuigen, zie je iets liggen, dus dat raap je op en berg je weg en dan blijkt dat in het vakje daarnaast een vlekje zit dus dat wil je even schoonmaken en dan bedenk je je ineens dat je de was nog moet ophangen dus je trekt de wasmachine open en dan zie je nog een stapel ongevouwen wasgoed op bed liggen... etc etc... :P
Ik ben dus toch echt een vrouw O+
Tap tap tap
pi_91838900
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef Kluts het volgende:

[..]

Geloof me, ik kan het niet.

En die efficiëntere manier van werken aanleren, I tried, maar het helpt gewoon niet.
Ik ga afwassen, loop naar de woonkamer om glazen te pakken, zie een tijdschrift liggen en denk, oja, die kan ik ook wel even opruimen. Ondertussen loopt het afwasteiltje al vol, en als ik de kraan uit wil zetten zie ik was liggen. Oja, de was doen. Was doen. Oja, die glazen in de woonkamer, oh, ik mag ook wel eens stofzuigen. Stofzuigen. En dan kom ik in de keuken uiteindelijk aan om af te wassen, water koud. :')
Ik was dat tijdschrift gaan lezen :')
Tap tap tap
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:31:24 #283
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91838910
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:D verdomme ja! :')
Tis je vergeven hoor :*.
Get woke, go broke!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:31:47 #284
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91838922
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, wie weet hoeveel namen ze per dag te zien krijgt. Ik kan het me wel voorstellen hoor. Heb er zelf op het werk ook wel eens last van dat ik namen die wat op elkaar lijken door elkaar haal. En dat is dan van mensen die er al jaren werken :D
Ja maar ze heeft het dossier voor haar neus liggen, dat irriteert me dan. :@
pi_91838940
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik geef je groot gelijk :D ik word ook kwaad als mensen niet de moeite nemen goed in t dossier te kijken :( :r
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_91838955
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik HAAT het als mensen mijn naam verkeerd schrijven. Kreeg laatst een belletje van een recruiter en het eerste wat ze vroeg was hoe je mijn naam uitsprak. Goed, ze kwam uit UK, dus daar kan ik inkomen. Ze had mijn contactgegevens van monsterboard (ik neem toch aan dat mijn naam daar bij staat?). Krijg ik een emailtjes "Hi Jeannie"... wtf? Dus ik reageer en natuurlijk sluit ik af met mijn naam, krijg ik een reply en schrijft ze mn naam VERDOMME WEER VERKEERD. Nou dan kan ze helemaal opbokken hoor :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_91838963
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Oh, ik zou het ook niet 'leuk' vinden maar ik kan het me heel goed voorstellen dat het af en toe eens gebeurt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:33:19 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91838975
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik HAAT het als mensen mijn naam verkeerd schrijven. Kreeg laatst een belletje van een recruiter en het eerste wat ze vroeg was hoe je mijn naam uitsprak. Goed, ze kwam uit UK, dus daar kan ik inkomen. Ze had mijn contactgegevens van monsterboard (ik neem toch aan dat mijn naam daar bij staat?). Krijg ik een emailtjes "Hi Jeannie"... wtf? Dus ik reageer en natuurlijk sluit ik af met mijn naam, krijg ik een reply en schrijft ze mn naam VERDOMME WEER VERKEERD. Nou dan kan ze helemaal opbokken hoor :{w
Het is dan ook best een lastige naam om te verstaan hoor ;).
Get woke, go broke!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:33:26 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_91838979
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je mot ook niet zo een moeilijke naam hebbe, Jannie!
For great justice!
pi_91838985
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tis je vergeven hoor :*.
Rest my case :7
Sarcasme. Herken het.
pi_91838998
quote:
8s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:33 schreef Q. het volgende:

[..]

Je mot ook niet zo een moeilijke naam hebbe, Jannie!
Ja precies!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:34:17 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91839010
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Rest my case :7
Welke kees hebben we het nu over? :P.
Get woke, go broke!
pi_91839023
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het is dan ook best een lastige naam om te verstaan hoor ;).
Ja, verstaan ok, daar kan ik nog inkomen, maar als je mijn gegevens van monster plukt en ik vervolgens een email stuur en die onderteken met mijn naam en je schrijft het dan nóg verkeerd, dan ben je gewoon een achterlijke, onprofessionele truttekop.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:34:46 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_91839028
quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Welke kees hebben we het nu over? :P.
[insert lame kankerkachel-grap]
For great justice!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:35:03 #295
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_91839034
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik geef je groot gelijk :D ik word ook kwaad als mensen niet de moeite nemen goed in t dossier te kijken :( :r
Kijk, als ze zijn achternaam niet onthouden snap ik, die is ingewikkeld en dubbbel enzo. Maar zijn voornaam is niet zo moeilijk. Maar ik was al geïrriteerd omdat ze zich dingen die ze zelf vorige week gezegd had, niet meer wist. :')
  dinsdag 25 januari 2011 @ 10:35:08 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91839038
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja, verstaan ok, daar kan ik nog inkomen, maar als je mijn gegevens van monster plukt en ik vervolgens een email stuur en die onderteken met mijn naam en je schrijft het dan nóg verkeerd, dan ben je gewoon een achterlijke, onprofessionele truttekop.
ja klopt, maar goed, dat stikt het overal van :P.
Get woke, go broke!
pi_91839053
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ja klopt, maar goed, dat stikt het overal van :P.
Afschieten zeg ik je! :(
Sarcasme. Herken het.
pi_91839111
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik had een ooit een collegaatje en ik werd altijd met haar door de war gehaald. Ongeveer dezelfde leeftijd en allebei donker haar/blauwe ogen en dan wordt je door een stelletje ingenieurs al snel door elkaar gehaald. Kreeg ik ook gewoon mailtjes met als aanhef haar naam. :') Dat ik bij mezelf dacht, je ziet toch in de adresbalk mijn emailadres met voor- en achternaam?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91839161
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 10:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik had een ooit een collegaatje en ik werd altijd met haar door de war gehaald. Ongeveer dezelfde leeftijd en allebei donker haar/blauwe ogen en dan wordt je door een stelletje ingenieurs al snel door elkaar gehaald. Kreeg ik ook gewoon mailtjes met als aanhef haar naam. :') Dat ik bij mezelf dacht, je ziet toch in de adresbalk mijn emailadres met voor- en achternaam?
My point exactly!!! Bij From in Outlook zie je uberhaupt voornaam achternaam bij afzender. Hoe dóm ben je dan? Daarbij had ze niet eens een subject ingevuld en geen signature. Nou sorry hoor, maar hoe kan ik je dan in vredesnaam serieus nemen?!
Sarcasme. Herken het.
pi_91839193
Een bepaald irritant bedrijf noemt mij ook regelmatig Lisa. Ik vraag me dan af hoe dat kan als ze de opdracht bij mij plaatsen en dus wel m'n e-mailadres en gegevens erbij hebben gepakt.

Op de basisschool haalden ze mij vaak door de war met m'n vriendin. We leken absoluut niet op elkaar, maar waren onafscheidelijk, voornaam die met een L begint en een achternaam met tussenvoegsels. Sta je naar het bord te kijken: eeh, wie moet zich nou melden, het is jouw voornaam en mijn achternaam :')
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')