er is met Duke Travel (duke for life) niets aan de hand hoor. het is de schuld van de groepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
let je wel op met namen van werkgevers icm gebeurtenissen? Niet iedere baas vind het leuk dat soort dingen terug te lezen he?
ja zoiets was hetquote:
Ja, dat is ook wel zo, maar toch gooi je eigenlijk vertrouwelijke bedrijfsinfo op het net.. maargoed, suit yourself, maar je bent niet de eerste die om zoiets de zak zou krijgen, al eerder gebeurd, en niet één keer, maar al meerdere kerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:02 schreef wesleycool het volgende:
[..]
er is met Duke Travel (duke for life) niets aan de hand hoor. het is de schuld van de groep
quote:
lol, ''vertrouwelijke info'' dit maakt toch niets uit? als ik nou echte gegevens op het net zou gooien... oké. maar wat er die dag is gebeurt enz? zou eigenlijk niet veel uit moeten makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel zo, maar toch gooi je eigenlijk vertrouwelijke bedrijfsinfo op het net.. maargoed, suit yourself, maar je bent niet de eerste die om zoiets de zak zou krijgen, al eerder gebeurd, en niet één keer, maar al meerdere keren
tuurlijk is het interessant om zulke dingen te lezen, maar het is imho niet echt nodig om man en paard te noemen, nogmaals; mij maakt het niet uit, maar werkgevers hebben al mensen voor minder ontslagen omdat er dingen op FOK! waren gepost.. je moet het helemaal zelf wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:13 schreef wesleycool het volgende:
[..]
lol, ''vertrouwelijke info'' dit maakt toch niets uit? als ik nou echte gegevens op het net zou gooien... oké. maar wat er die dag is gebeurt enz? zou eigenlijk niet veel uit moeten maken
50% NS, 50% Keolis.quote:Op donderdag 17 maart 2011 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Syntus is deels toch een NS dochter? of niet (meer?)
Preciesquote:
ja is het ook:) hij is van 1999. kijk hier maar het filmpjequote:
Ja, neequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:55 schreef _Arual_ het volgende:
Is er hier iemand die met iets over busabo's kan vertellen, of zit ik dan in het verkeerde topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |