quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:03 schreef ManAtWork het volgende:
Sta op het punt me klem te gaan zuipen.
quote:
Zijn eerste redenering dat er uberhaupt meteen een overeenkomst tot stand komt is al schijt, die tweede was gewoon the icing on the humour cakequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:23 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hij bij die redenatie is gekomen. Tuurlijk kan dat, maar dat heeft geen enkele invloed op het feit dat iemand minderjarig was in de casus.
quote:
quote:
Goed idee, ga zo eens een fles Château Cru Cantemerle 07 opentrekken.quote:
Ranja?quote:
Breek me de bek niet open, de afgelopen weken 122 artikelen gelezen om een synthese te maken, maar het bleek dat er geen eenduidige conclusies getrokken kondenworden, wat wil zeggen dat het niet te publiceren valt helaas.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef Maharbal het volgende:
Het is ook niet moeilijk of veel ofzo, maar motivatie ontbreekt dit (laatste) jaar helemaal. En ik doe nota bene literatuuronderzoek, wat eigenlijk lezen en reproduceren is.
Meest logische opmerking, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
en ook erg bijdehand weer merk ik
Teveel bijverdiend in 2008..
En als ik dat soort opmerkingen maak, dan wordt gelijk mijn aanwezigheid in WGR ter discussie gesteldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Meest logische opmerking, lijkt me.
Ik zag 'm iddquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:51 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En als ik dat soort opmerkingen maak, dan wordt gelijk mijn aanwezigheid in WGR ter discussie gesteld![]()
Maak je geen zorgen hoor, er zijn veel meer ongure sujetten in deze contreienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:51 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En als ik dat soort opmerkingen maak, dan wordt gelijk mijn aanwezigheid in WGR ter discussie gesteld![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:51 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
enorm terecht.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:51 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je weet toch: je hebt maar één recht,... je positie achter het aanrecht.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:48 schreef JumpingJacky het volgende:
"Ik zal mij eens op mijn positie gaan beraden."![]()
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:57 schreef Maharbal het volgende:
Ik belde voor een vriendin net ff met een incassobureau dat haar lastigvalt in naam van een (louche) bureau.
O ja, en hij zei ook nog dat minderjarigheid ten tijde van de overeenkomst niets uitmaakt omdat het via mail is. Hoe ik zoiets niet kon weten! Zijn argument "iedereen van 50 kan zeggen dat ze minderjarig zijn"
Lachend het weekend in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |