Ja omdat ik het geluidje hoorde toen topic net dicht gingquote:
Ja ik wilde net posten.. toen wassie dichtquote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja omdat ik het geluidje hoorde toen topic net dicht ging
Gewoon op open nieuw deel klikkenquote:
Aanbid mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij moest hem openen. Je faalde. Boterhamzakje is mijn heldin.
Ja moet wennen aan nieuwe lay out, ziet er heel anders uit dan op mijn telefoonquote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gewoon op open nieuw deel klikken
Nee achter denk ikquote:
GODVER waarom ben je zo snelquote:
Mag de choco van le lichaam af eten ook? (dan doe ik het heel netjes met bestekquote:
Ik heb niet veel anders te doen nu en ik ben té nieuwsgierig.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
GODVER waarom ben je zo snel
Ik heb op het moment geen choco op mijn lichaamquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mag de choco van le lichaam af eten ook? (dan doe ik het heel netjes met bestek)
Nou, dan ligt het echt aan de streamer.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet om aan te horen, echt verschrikkelijk.
Een cassettebandje klinkt beter.
Ik hoorde hem net en jou reactie stond eralquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik heb niet veel anders te doen nu en ik ben té nieuwsgierig.
LIES!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb op het moment geen choco op mijn lichaam
Misschien loop ik voor of jij achterquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hoorde hem net en jou reactie stond eral
Klaag klaag klaagquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is niet om aan te horen, echt verschrikkelijk.
Een cassettebandje klinkt beter.
Ik denk ik 1 sec achter ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Misschien loop ik voor of jij achter![]()
Ik wil weten wat de prijs is.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef MissBullshit het volgende:
wat een dom gedoe die vlaggetjes.. vind die toeter echt niks...
zit te twijfelen om tv te gaan kijken
Krijg je dan wit scherm?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik kan niet zo snel 2 posts na elkaar doen
En ik niet twee dezelfde reacties in 1 topic. Vet stom.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik kan niet zo snel 2 posts na elkaar doen
Ja.. heeeel irritant.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Krijg je dan wit scherm?
Dat heb ik.
Meer last van?
Doei!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef MissBullshit het volgende:
Ik ga wat anders doen..
daaaag mensjes
Ja wit schermquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Krijg je dan wit scherm?
Dat heb ik.
Meer last van?
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef MissBullshit het volgende:
Ik ga wat anders doen..
daaaag mensjes
Ja, dat heb ik dus ook altijd!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja wit scherm
En heel snel iets roods met fok logo erop ofzo :S
Ik zat te wachtenquote:
Echt super is het ook niet though.quote:
Nee, inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Echt super is het ook niet though.
Nee, komt door processing. Ik luister via een rechtstreekse stream vanaf rock zelf en die is prima.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Echt super is het ook niet though.
Ja, daar zend ik ook op uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
Op de teststream klinkt het gewoon goed Rock
Het komt goed binnen, gaat er rot uitquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, daar zend ik ook op uit.
Maar WebHawk zend hem vanuit zijn pc uit op port 80.
Na de downer.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef dragems het volgende:
wacht ff moet die vlag ook nog op een bepaalt moment?
Tis zijn schuld dusquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, daar zend ik ook op uit.
Maar WebHawk zend hem vanuit zijn pc uit op port 80.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het komt goed binnen, gaat er rot uit
Gaan jullie nu zoenen ?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Franneh het volgende:
[..]
Toch ben je nog steeds een lekker dingetje hoorrr
Wordt nu aan gewerkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Zokunen het volgende:
Zit op :80 ook iets ruis, niet veel hoor, maar het is er wel.
Nee, ben gewoon snelquote:
Ik was eerder rockquote:
Ben nu iets zachterquote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef djkoelkast het volgende:
rockiejj kun jij een heul klein tikje zachter? kijken of dat helpt
Tot het eindequote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Franneh het volgende:
Rockie, krullebol.. tot hoeveel punten gaan we eigenlijk?
HOEZO HEB IK DAN GEEN 3 PUNTENquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |