meetsysteem?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef sharr het volgende:
Wat was dat ene hele lange woord nou wat je om kon draaien?
hippopotomonstrosesquipedaliofobiequote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef sharr het volgende:
Wat was dat ene hele lange woord nou wat je om kon draaien?
Dat is een angst voor lange woorden geloof ikquote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
hippopotomonstrosesquipedaliofobie
dat?
Een palindroom.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
Hoe heet dat als je iets om kan draaien zoals parterretrap?
correctquote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is een angst voor lange woorden geloof ik
Achter het schuurtje?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook niet. Zullen we?
Een palindroomquote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
M'n vriendquote:
Palindroom, je hebt er ook hele zinnen van.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
waarom heet dat zo terwijl als je het omdraait niet hetzelfde is?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat heet een Palindroom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palindroom
hmm word er niet echt warm van...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik moet vroeg op
maar deze muziek
Whut!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Palindroom, je hebt er ook hele zinnen van.
# Wel, niet nietmachine niet? Niet naaimachine dus? Neen! Dus: naaimachine niet niet, nietmachine niet wel.
quote:Bij deze vorm van palindroomzinnen worden de woorden van achter naar voor gelezen, niet de letters.
* Kauwen paarden als kraaien; dat is waar, niet waar is dat kraaien als paarden kauwen.
* Lollig zijn lui die zeggen: die lui zijn lollig.
* Gieren kunnen goed vliegen; dat is waar, niet waar is dat vliegen goed kunnen gieren.
* Boeren kunnen goed knorren; dat is waar, niet waar is dat knorren goed kunnen boeren.
* Wel, niet nietmachine niet? Niet naaimachine dus? Neen! Dus: naaimachine niet niet, nietmachine niet wel.
* Boerinnen kunnen boeren; dat is waar, niet waar is dat boeren kunnen boerinnen.
Nederlandse zinnen
* De sla nemen als Ed
* God, red nu 'ns 'n underdog
* Lezen is in, ezel
* Fel temde pap ed met lef
* Baas, neem een racecar, neem een Saab.
* 'Mooie zeden in Ede', zei oom.
* Nelli plaatst op 'n parterretrap 'n pot staalpillen. (afkomstig uit Opperlandse taal- & letterkunde)
* Tom, ram of omarm Ot.
* Een ton snot, nee.
* 'De mooie zeeman nam Anna mee', zei oom Ed.
* Nepmop: net alsof u net sufte? O, massa moet fusten ufo's laten pompen.
* Pa, al ski jij, ik slaap.
* Koos u de garage dus ook?
* Ai, de media.
* Laat af, Sire, velpon eten op lever is fataal.
* Jij slaapt, ronkt, knort; ronkt, knort pa als jij?
* Er is daar nog onraad, Sire.
* 'n Ezel laat Reinier taal lezen.
* Koot, mannen, nam ei. Bie, mannen, nam 't ook. (Van Kooten en De Bie)
* Nora bedroog, o zo goor, de baron.
* Gadsi, 't is dag.
* Leverde die kale dame op 'n poema de lakei de drevel?
* Koos Eekfeen keek door 't rood kerkraam maar krek door 't rood keek neef Kees ook.
* Ik ski.
* Steeds in ere heren is de ets.
* En er is ananas Irene.
* De racecar, Ed.
* De ufo's of u, Ed.
* De pot op, Ed.
[bewerken] Nederlandse zinnen, tevens elkaars anagram
* Top steelt asla, als atleet spot.
* Laat stopte Els, sleet pot staal.
Een moordnilap.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Anushaar het volgende:
[..]
waarom heet dat zo terwijl als je het omdraait niet hetzelfde is?
Is wel een zin die ik dagelijks gebruik jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
# Wel, niet nietmachine niet? Niet naaimachine dus? Neen! Dus: naaimachine niet niet, nietmachine niet wel.
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat heet een Palindroom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palindroom
quote:
Volgens mij, is het een palindroom.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Anushaar het volgende:
ik ga maar eens naar bedje toe, Tot mogee
dankjequote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Veel plezier in dromenland
dan zal ik wel een goeien droom krijgenquote:
muse - blissquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga douchen en dan naar bed denk ik... trusten lieve mensjes
trusten! groeten aan de buurman en missbullshitquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trustenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze is naar huisquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
trusten! groeten aan de buurman en missbullshit![]()
Trustquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
laat der mij smsenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is naar huismaar zal t sms en
SPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind m wel goed
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef sharr het volgende:
Die is geniaal ja.SPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind m wel goed![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef sharr het volgende:
ik zag jou edditenSPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind m wel goed![]()
![]()
![]()
Mijn eigen bed slaapt al bij mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh jij besluit nu op te komen dagen ?![]()
slaap je bij mij vanavond ?
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef sharr het volgende:Ik kan geen spoilers meer openen sinds de nieuwe fokmobileSPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind m wel goed![]()
Hoef ik sowieso al nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
Dan hoeft niet iedereen meer te kutten met dat F5'en.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan geen spoilers meer openen sinds de nieuwe fokmobile
dankjequote:
quote:
ja maar moet dat zo lang duren?quote:
Ik zie wel wat er in staat als ik quote, ik ben erg nieuwsgierigquote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Arme jij.
Ik doe 'm niet buiten de spoiler, hij is lang.
WebHawkjuh is even bezig, heb geduld!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
ja maar moet dat zo lang duren?
HEB GEEN GEDULDquote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
WebHawkjuh is even bezig, heb geduld!
Nick ouwe playerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Driepink het volgende:
[..]dankje, volgende keer lig je naast me he ^^
tieten, wat zijn dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Viro het volgende:
[..]
tieten posten, blijven ze allemaal langer
Wat jij wilquote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Driepink het volgende:
[..]dankje, volgende keer lig je naast me he ^^
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
rockie ging toch
bij mij staat zokunen
ja en het is een schijtnummerquote:
Dat ga ik vanavond alleen maar draaien.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nee, radio staat nu uit. Kutnummer.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond alleen maar draaien.
Er werd dus niet gewerkt, daarom staptje ik ff in,quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
als er nou gewerkt word, dan doe je dat toch niet?
Je had wat mij betreft wel even een minuut of 3 of 4 mogen wachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er werd dus niet gewerkt, daarom staptje ik ff in,
na die 2-5 minuten?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je had wat mij betreft wel even een minuut of 3 of 4 mogen wachten
Nou, wat is het anders?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Franneh het volgende:
Wat is Nederlandse muziek? Nou.. dat is gewoon muziek die uit Nederland komt.
Echt een super duidelijke mooie uitleg.![]()
Had het anders niet begrepen.
Nou, dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Franneh het volgende:
[..]
Geen idee ik ben moe. Nadenken om iets zinnigs te zeggen lukt nu niet.
dan moet je even f5'en?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef dragems het volgende:
nu blijft er kings of leon in me radio programma staan
f5quote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef dragems het volgende:
nu blijft er kings of leon in me radio programma staan
zit geen f5 op en aan en uit doen werkt nietquote:
Refresh?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef dragems het volgende:
[..]
zit geen f5 op en aan en uit doen werkt niet
Zo beter?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
Je bas staat een beetje hoog Rock..
ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Refresh?
Opnieuw opstarten?
Nieuwe kopen?
Hond uitlaten?
dacht dat ik de enige was die dat hoordequote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
Je bas staat een beetje hoog Rock..
jaaaa lekker ben jijquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Refresh?
Opnieuw opstarten?
Nieuwe kopen?
Hond uitlaten?
Ja beter!quote:
Ja, maar wij zeggen dat er aan gewerkt word, dus dat het even stil kan zijn, dan moet jij er niet ineens op gaanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik snap de flame echt niet, het duurde meerdere minuten en de topic was dood :S
Jij weet ook niet wat je wiltquote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja beter!Maar nu is er te weinig bas
FLAMEWARquote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar wij zeggen dat er aan gewerkt word, dus dat het even stil kan zijn, dan moet jij er niet ineens op gaan
Dat werd niet gezegd!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar wij zeggen dat er aan gewerkt word, dus dat het even stil kan zijn, dan moet jij er niet ineens op gaan
kan ik niet zienquote:
Nee klopt, maar teveel bass klinkt echt kut..quote:
MissBquote:
Hihiquote:
Niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef Zokunen het volgende:
Ik wou vanavond juist nog niet draaien maar door het gefaal starte ik met een nummer dat heel niet in mijn plan zat...
Ja even wat pauze voor mij. Even mijn lijstje van ongeluisterde muziek afwerken.quote:
Het nummer is wel ok, maar juist omdat ik nog nooit heb gedraaid heb ik een set echt voorbereid, en dan faalt iemand anders, wil ik helpen, en dan krijg ik aids toegewenst.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Niet?
Ah, tis wel een chill nummer opzich.
Dat komt door de mama appelsap.
Daanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
Kampen daar wil ik naar toe?
Wie wil er nou naar kampen..
ga liever naar dalfsenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
Kampen daar wil ik naar toe?
Wie wil er nou naar kampen..
Haiquote:
ik wens je geen aids toe hoor hooguit hivquote:Op maandag 24 januari 2011 23:16 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Het nummer is wel ok, maar juist omdat ik nog nooit heb gedraaid heb ik een set echt voorbereid, en dan faalt iemand anders, wil ik helpen, en dan krijg ik aids toegewenst.
haal hem er uit dan stomme zoemquote:
Iddquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef dragems het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een schijt nummers
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
IK WIL 3J'S HOREN
en je bass staat echt nog steeds te hoog
Zolang het niet het wiegenlied is, is het goed ^^quote:Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
3J's komen ook nog.
Zal bass zo even droppen.
Bij mij niet hoor.quote:
Ik vind m niet zo leuk..quote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef MissBullshit het volgende:
Dit is dan net weer een liedje die niet leuk is van de 3 js
ik ook niet, maar dit is het enige nummer van de 3j's die ik hebquote:
Ik ook!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef Zokunen het volgende:
Niet hun beste nummer, maar ik ben VOOR het niet standaard nummer kiezen.
Marco borsato, nick en simon, 3j's, anouk, guus meeuwis.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef dragems het volgende:
heideroosjes, peter pan speedrock, herman brood, band zonder banaan, golden earing, krezip, Within Temptation, focus, jan akkerman, brainbox, de dijk, hit me tv
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ik ook niet, maar dit is het enige nummer van de 3j's die ik heb
Het wiegenlied denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ook!
Wat is hun standaard nummer?
NL-Taligquote:
Ik ben niet gauw tevredenquote:
Dat is té.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef Zokunen het volgende:
heb 50 tracks van ze, dat vind ik dan wel weer kutDat is te veel
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Verzoekje:
Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis met Wereld zonder jou
Of
Marco Borsato en Do met Voorbij
hahaha gewoon slechte muziekquote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb op zich geen bezwaar tegen mp3's van een wat betere kwaliteit, dit is echt niet om aan te horen, sorry
Deze is van de cd.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb op zich geen bezwaar tegen mp3's van een wat betere kwaliteit, dit is echt niet om aan te horen, sorry
jovinkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef MissBullshit het volgende:
Jovink & the Voederbietels , ilse de lange, ellen ten damme,De Zingende Fresia's
huub hangop ,Pater Moeskroen, mooi wark, total touch
draai daar maar wat van
Echt? Dit is niet te doen man!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Deze is van de cd.
Dan ligt het echt aan de doorstreamport 8000 - 80 ofzo
Jammer.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef Franneh het volgende:
WTF ik kreeg 3 keer 'je kunt niet 2 x dezelfde reactie in een topic posten' toen ik het vlaggetje wilde doen.
Het lukte pas met een puntje ervoor!
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
Zal ik anders om 1u gewoon weer verzoekjens instarten net als gisteren?
jaaaaaaa of misschien wil webhawk ook nog ffquote:Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
ga je niet praten?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
IK STEM OOK VOORquote:
Koelkast is leukerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef dragems het volgende:
[..]
jaaaaaaa of misschien wil webhawk ook nog ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |