meetsysteem?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef sharr het volgende:
Wat was dat ene hele lange woord nou wat je om kon draaien?
hippopotomonstrosesquipedaliofobiequote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef sharr het volgende:
Wat was dat ene hele lange woord nou wat je om kon draaien?
Dat is een angst voor lange woorden geloof ikquote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
hippopotomonstrosesquipedaliofobie
dat?
Een palindroom.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
Hoe heet dat als je iets om kan draaien zoals parterretrap?
correctquote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat is een angst voor lange woorden geloof ik
Achter het schuurtje?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook niet. Zullen we?
Een palindroomquote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
M'n vriendquote:
Palindroom, je hebt er ook hele zinnen van.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:54 schreef sharr het volgende:
waarom heet dat zo terwijl als je het omdraait niet hetzelfde is?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat heet een Palindroom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palindroom
hmm word er niet echt warm van...quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik moet vroeg op
maar deze muziek
Whut!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Palindroom, je hebt er ook hele zinnen van.
# Wel, niet nietmachine niet? Niet naaimachine dus? Neen! Dus: naaimachine niet niet, nietmachine niet wel.
quote:Bij deze vorm van palindroomzinnen worden de woorden van achter naar voor gelezen, niet de letters.
* Kauwen paarden als kraaien; dat is waar, niet waar is dat kraaien als paarden kauwen.
* Lollig zijn lui die zeggen: die lui zijn lollig.
* Gieren kunnen goed vliegen; dat is waar, niet waar is dat vliegen goed kunnen gieren.
* Boeren kunnen goed knorren; dat is waar, niet waar is dat knorren goed kunnen boeren.
* Wel, niet nietmachine niet? Niet naaimachine dus? Neen! Dus: naaimachine niet niet, nietmachine niet wel.
* Boerinnen kunnen boeren; dat is waar, niet waar is dat boeren kunnen boerinnen.
Nederlandse zinnen
* De sla nemen als Ed
* God, red nu 'ns 'n underdog
* Lezen is in, ezel
* Fel temde pap ed met lef
* Baas, neem een racecar, neem een Saab.
* 'Mooie zeden in Ede', zei oom.
* Nelli plaatst op 'n parterretrap 'n pot staalpillen. (afkomstig uit Opperlandse taal- & letterkunde)
* Tom, ram of omarm Ot.
* Een ton snot, nee.
* 'De mooie zeeman nam Anna mee', zei oom Ed.
* Nepmop: net alsof u net sufte? O, massa moet fusten ufo's laten pompen.
* Pa, al ski jij, ik slaap.
* Koos u de garage dus ook?
* Ai, de media.
* Laat af, Sire, velpon eten op lever is fataal.
* Jij slaapt, ronkt, knort; ronkt, knort pa als jij?
* Er is daar nog onraad, Sire.
* 'n Ezel laat Reinier taal lezen.
* Koot, mannen, nam ei. Bie, mannen, nam 't ook. (Van Kooten en De Bie)
* Nora bedroog, o zo goor, de baron.
* Gadsi, 't is dag.
* Leverde die kale dame op 'n poema de lakei de drevel?
* Koos Eekfeen keek door 't rood kerkraam maar krek door 't rood keek neef Kees ook.
* Ik ski.
* Steeds in ere heren is de ets.
* En er is ananas Irene.
* De racecar, Ed.
* De ufo's of u, Ed.
* De pot op, Ed.
[bewerken] Nederlandse zinnen, tevens elkaars anagram
* Top steelt asla, als atleet spot.
* Laat stopte Els, sleet pot staal.
Een moordnilap.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Anushaar het volgende:
[..]
waarom heet dat zo terwijl als je het omdraait niet hetzelfde is?
Is wel een zin die ik dagelijks gebruik jaquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
# Wel, niet nietmachine niet? Niet naaimachine dus? Neen! Dus: naaimachine niet niet, nietmachine niet wel.
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat heet een Palindroom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palindroom
quote:
Volgens mij, is het een palindroom.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef Anushaar het volgende:
ik ga maar eens naar bedje toe, Tot mogee
dankjequote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Veel plezier in dromenland
dan zal ik wel een goeien droom krijgenquote:
muse - blissquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga douchen en dan naar bed denk ik... trusten lieve mensjes
trusten! groeten aan de buurman en missbullshitquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trustenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ze is naar huisquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
trusten! groeten aan de buurman en missbullshit![]()
Trustquote:Op maandag 24 januari 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
laat der mij smsenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is naar huismaar zal t sms en
SPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind m wel goed
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef sharr het volgende:
Die is geniaal ja.SPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind m wel goed![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef sharr het volgende:
ik zag jou edditenSPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind m wel goed![]()
![]()
![]()
Mijn eigen bed slaapt al bij mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh jij besluit nu op te komen dagen ?![]()
slaap je bij mij vanavond ?
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef sharr het volgende:Ik kan geen spoilers meer openen sinds de nieuwe fokmobileSPOILER: langOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik vind m wel goed![]()
Hoef ik sowieso al nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
Dan hoeft niet iedereen meer te kutten met dat F5'en.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan geen spoilers meer openen sinds de nieuwe fokmobile
dankjequote:
quote:
ja maar moet dat zo lang duren?quote:
Ik zie wel wat er in staat als ik quote, ik ben erg nieuwsgierigquote:Op maandag 24 januari 2011 23:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Arme jij.
Ik doe 'm niet buiten de spoiler, hij is lang.
WebHawkjuh is even bezig, heb geduld!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
ja maar moet dat zo lang duren?
HEB GEEN GEDULDquote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
WebHawkjuh is even bezig, heb geduld!
Nick ouwe playerquote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Driepink het volgende:
[..]dankje, volgende keer lig je naast me he ^^
tieten, wat zijn dat?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:04 schreef Viro het volgende:
[..]
tieten posten, blijven ze allemaal langer
Wat jij wilquote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef Driepink het volgende:
[..]dankje, volgende keer lig je naast me he ^^
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:05 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
rockie ging toch
bij mij staat zokunen
ja en het is een schijtnummerquote:
Dat ga ik vanavond alleen maar draaien.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nee, radio staat nu uit. Kutnummer.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 24 januari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat ga ik vanavond alleen maar draaien.
Er werd dus niet gewerkt, daarom staptje ik ff in,quote:Op maandag 24 januari 2011 23:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
als er nou gewerkt word, dan doe je dat toch niet?
Je had wat mij betreft wel even een minuut of 3 of 4 mogen wachtenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Er werd dus niet gewerkt, daarom staptje ik ff in,
na die 2-5 minuten?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:08 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je had wat mij betreft wel even een minuut of 3 of 4 mogen wachten
Nou, wat is het anders?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:09 schreef Franneh het volgende:
Wat is Nederlandse muziek? Nou.. dat is gewoon muziek die uit Nederland komt.
Echt een super duidelijke mooie uitleg.![]()
Had het anders niet begrepen.
Nou, dat heb ik dus ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Franneh het volgende:
[..]
Geen idee ik ben moe. Nadenken om iets zinnigs te zeggen lukt nu niet.
dan moet je even f5'en?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef dragems het volgende:
nu blijft er kings of leon in me radio programma staan
f5quote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef dragems het volgende:
nu blijft er kings of leon in me radio programma staan
zit geen f5 op en aan en uit doen werkt nietquote:
Refresh?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:11 schreef dragems het volgende:
[..]
zit geen f5 op en aan en uit doen werkt niet
Zo beter?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
Je bas staat een beetje hoog Rock..
ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Refresh?
Opnieuw opstarten?
Nieuwe kopen?
Hond uitlaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |