Hehe die had ik gezien op de FP, maar was niet echt veel aan behalve de fantasie. Ben eigenlijk niet verder dan het eerste kwartierquote:
Ik duim met je mee... bij mij was het laatste zo op mijn laptop... repareren kost minimaal 75 Euroquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
Duimen jullie even mee dat het mijn adapter, en niet de voedingsaansluiting op m'n laptop zelf is die kaduuk is?
Ik heb nog garantie... Maar ik wil m'n laptop niet kwijt zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik duim met je mee... bij mij was het laatste zo op mijn laptop... repareren kost minimaal 75 Euro
Maar wtf, ding is een half jaar oud?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
Duimen jullie even mee dat het mijn adapter, en niet de voedingsaansluiting op m'n laptop zelf is die kaduuk is?
Nu al stuk is voor beiden niet goed.. Nieuwe laptop claimenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog garantie... Maar ik wil m'n laptop niet kwijt zijn
Ja, aug 2010. Daarom hoop ik ook dat ik er vanuit mag gaan dat t de adapter is, en niet het apparaat zelf.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar wtf, ding is een half jaar oud?
Omdat appelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar wtf, ding is een half jaar oud?
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat appel![]()
Oh ja, ik lag in bed
quote:
Wie moet er nu weer omgelegd worden?quote:
En ga jij nu eens snel slapen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Arme adapter.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:18 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ga jij nu eens snel slapen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik doe mijn best....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Your....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
You're best apparently isn't good enough
Nee, highly focussed in bed liggend, "en NU val ik in slaap, verdomme!" werkt altijd bij ieder anderquote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
You're best apparently isn't good enough
Slaap, barbuusje, slaap...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, highly focussed in bed liggend, "en NU val ik in slaap, verdomme!" werkt altijd bij ieder ander
Somebody's pullin' some voodoo shit on you man!, If I was you, I would move!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef Rifoki het volgende:
Nou. Mijn moeder en ik waren zojuist een kwartiertje bij de buren. Bij terugkomst stak onderstaande op de brievenbus. Het is een slang op linnen, geniet op simpel karton. Zo'n 10 centimeter lang gok ik. Slang lijkt van inkt i.c.m. verf of iets dergelijks. Iemand een idee wat het betekent? Zijn we nu vervloekt of gezegend?
Niemand hier heeft een idee hoe / wat / waarom / wie / wanneer. Mijn broertje was daarnaast gewoon thuis en kon de deur nagenoeg zien maar heeft niets opgemerkt.
[ afbeelding ]
Het slang op linnen is an sich museumwaardig maar de afwerking in de richting van bespanning kan nog wel iets verberterd worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:25 schreef Rifoki het volgende:
Nou. Mijn moeder en ik waren zojuist een kwartiertje bij de buren. Bij terugkomst stak onderstaande op de brievenbus. Het is een slang op linnen, geniet op simpel karton. Zo'n 10 centimeter lang gok ik. Slang lijkt van inkt i.c.m. verf of iets dergelijks. Iemand een idee wat het betekent? Zijn we nu vervloekt of gezegend?
Niemand hier heeft een idee hoe / wat / waarom / wie / wanneer. Mijn broertje was daarnaast gewoon thuis en kon de deur nagenoeg zien maar heeft niets opgemerkt.
[ afbeelding ]
Als jij er nu naast komt liggen, misschien helpt datquote:
Get a room!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als jij er nu naast komt liggen, misschien helpt dat
Dan slaap je juist niet meer gok ikquote:Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*bij Barbusse in bed kruiptquote:Op maandag 24 januari 2011 23:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MeMo!!!!!quote:
MeMoquote:
Die heb ik alquote:
Wanneer kom je weer naar NL trouwens?quote:
.....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
*bij Barbusse in bed kruipt
Denk je dat we nu gaan slapen?
sowieso, stelletjes in singlesquote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Rifoki het volgende:
Ja bah, verliefde stelletjes in [Singles], verschrikkelijk!
quote:
De andere helft van het Stelletje waartoe ik behoor vindt Singles veel te snel gaanquote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Rifoki het volgende:
Ja bah, verliefde stelletjes in [Singles], verschrikkelijk!
Heel eventjes in februariquote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer naar NL trouwens?
Gaan slapen als ze er net in kruipt, leverde mij bij vrouwen nooit zulke positieve reacties opquote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
.....![]()
Well.....you can't blame me for trying
Groot gelijk heeftiequote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De andere helft van het Stelletje waartoe ik behoor vindt Singles veel te snel gaan
Tijd om even te buurten in Utrecht of in Gorinchem?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MeMohoe is je nieuwe kamer? Alle spulletjes al op de plek?
En precies dat..quote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan slapen als ze er net in kruipt, leverde mij bij vrouwen nooit zulke positieve reacties op
I certainly don't!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
.....![]()
Well.....you can't blame me for trying
Nooit klachten over gehad. Het gaat er niet altijd om hoe je inslaapt, maar ook om hoe je wakker wordquote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaan slapen als ze er net in kruipt, leverde mij bij vrouwen nooit zulke positieve reacties op
Nou. Dolletjesquote:
Welterusten lieve Snuitje!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als we het over slapen hebben, lijkt me een puik plan. Ga dat maar eens doen
Wel gevaarlijk voor je pinpasquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en wat een luxe zo in het centrum
, ja ik ga me wel vermaken
Nicequote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]en wat een luxe zo in het centrum
, ja ik ga me wel vermaken
Nou, laat me ook eens een keertje ergens plezier in hebbenquote:
Dat is haar werkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit klachten over gehad. Het gaat er niet altijd om hoe je inslaapt, maar ook om hoe je wakker word
Maak je mij dan ook wakker, ja?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit klachten over gehad. Het gaat er niet altijd om hoe je inslaapt, maar ook om hoe je wakker word
Weet ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tijd om even te buurten in Utrecht of in Gorinchem?
Coolquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weet ik niet![]()
Maar ik denk dat ik in juni wat langer in NL ben, dus dan moet het zeker lukken om even te buurten
MI van Barb die Yuki uit bed duwt terwijl ie heul hard "Wakker worden!!" roept..quote:
Luie hond plaatst luie hond-postquote:Op maandag 24 januari 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is haar werkTenzij ik eerder wakker wordt natuurlijk
Und wie!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Luie hond plaatst luie hond-post
Ik heb een hele andere MIquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MI van Barb die Yuki uit bed duwt terwijl ie heul hard "Wakker worden!!" roept..
Komt goed!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cool
Hou me op de hoogte via FB dan
Ben veel genoemd in bed, maar nooit een luie hondquote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Luie hond plaatst luie hond-post
Ik heb ze gemistquote:
Ik ben er vorige week niet zoveel geweest, waaro ergens?quote:
quote:
Gisteren..quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben er vorige week niet zoveel geweest, waaro ergens?
Eeuh, gisteren = vorige week?quote:
Misschien wat minder vaak lamzatte breezah's oppikken?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben veel genoemd in bed, maar nooit een luie hond
Ik ben ook oud.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet meer leuk eigenlijk. En we slikten ook iets teveel pilletjes met z'n allen.
Was er weer een loveparade in Berlijn, dan zou ik morgen mijn spulletjes al bij elkaar gaan zoeken hotel boeken vrij vragen etc etc.
Mijn vriendin wilde nog naar Duisburg. Maar ik vind het zo'n slap aftreksel.
Maar ook vooral Berlijn, tersor en WMF 2 verschrikkelijke underground clubs echt geweldig.
WMF lijkt nog het meest op de Hemkade48 (shit laat ik weer zien dat ik een ouwe lul ben) ik bedoel nord sea avenue heet dat geloof ik. (of voor de nog oudere lullen onder ons, per's timemachine).
En waar was ik gisteren?quote:
weet je wel hoe duur breezahs zijn manquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien wat minder vaak lamzatte breezah's oppikken?
Maakt het even goed vorige weekquote:
Ik drink geen bierquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet je wel hoe duur breezahs zijn manbier zuipen zullen ze
Gedraag je, snotkindquote:
Nu in week 4, gisteren week 3.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt het even goed vorige weekwe zitten nu in week 5, gisteren in week 4
Maar dat houdt in dat je wel 1000 en 1 andere dingen bent genoemd. Het is maar waar je trots op bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:36 schreef PeuRac het volgende:
Ben veel genoemd in bed, maar nooit een luie hond
Gisteravond ergens.. zoek anders via Memo's postgeschiedenisquote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt het even goed vorige weekwe zitten nu in week 5, gisteren in week 4
Dus zelfs een gegarandeerde investering in de toekomst is al teveel gevraagd?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet je wel hoe duur breezahs zijn manbier zuipen zullen ze
klopt, maar prosecco is ook niet zo duurquote:
Ohh das wel nice!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
en woensdag trakteer ik mezelf op een dagje thermae 2000half uurtje hier vandaan
Ik weet weer waarom ik alleen sterke drank drink.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klopt, maar prosecco is ook niet zo duur
quote:
Jij woont in Maastricht tegenwoordig?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
en woensdag trakteer ik mezelf op een dagje thermae 2000half uurtje hier vandaan
Ouder dan jijquote:
Heb je dat gemist?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij woont in Maastricht tegenwoordig?
T ging niet om de nummersquote:
Je had echt al 10x die link kunnen postenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteravond ergens.. zoek anders via Memo's postgeschiedenis
Weet je nog waar ergens die foto's van je staan? Mag anders ook via msn/pm oid.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee, ik had het volgens mij al eens gevraagd.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dat gemist?
Flinke steen dan
Niet iedereen is elk uur dat die niet slaapt of in de auto zit op Fokquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je dat gemist?
Flinke steen dan
Luie hondquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T ging niet om de nummers
[..]
Je had echt al 10x die link kunnen posten
[..]
Weet je nog waar ergens die foto's van je staan? Mag anders ook via msn/pm oid.
dank jequote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zal ff mn best doen voor je peu foto gewijs maar zit op n onbeveiligd netwerk is dus vrij shitty
Ik ook niet, maar ik weet het ook niet via Fok eigenlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet iedereen is elk uur dat die niet slaapt of in de auto zit op Fok
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
quaa effectief woongedeelte valt t wel mee, heb er nu geen wc en badkamer inmaar de locatie maakt dat allemaal goed
Wanneer gaan we eten trouwens? Woensdag- of vrijdagavond? Of volgende week?quote:
35quote:
Ziet er leuk uit!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:45 schreef Memento-Mori het volgende:
quaa effectief woongedeelte valt t wel mee, heb er nu geen wc en badkamer inmaar de locatie maakt dat allemaal goed
Serieus? Dacht dat er wel 4 jaar af kon bij jouquote:
Moeten we volgende week maar doen. En kom maar bij mij thuis eten hoor, dat is wat meer budgetverantwoord.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eten trouwens? Woensdag- of vrijdagavond? Of volgende week?
Ik weet niet eens hoe je eruitziet bedenk ik me.quote:
Nice Me-Mo!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Luie hond![]()
[Singles] Single-kindjes, spaar ze allemaal
http://maps.google.comquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef Graseter het volgende:
Hoe lang duurt het om met de auto van Tilburg naar Appingedam te gaan ongeveer?
Misschien kan J-K een gokje doen?
Die week daarna misschien? Volgende week ben ik vrij namelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moeten we volgende week maar doen. En kom maar bij mij thuis eten hoor, dat is wat meer budgetverantwoord.![]()
Appingewattes? Ik kom niet in 't buitenland manquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef Graseter het volgende:
Hoe lang duurt het om met de auto van Tilburg naar Appingedam te gaan ongeveer?
Misschien kan J-K een gokje doen?
Niet vergeleken met Klutsquote:
Dank uquote:Op maandag 24 januari 2011 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Serieus? Dacht dat er wel 4 jaar af kon bij jou
Ik heb een fobo....quote:Op maandag 24 januari 2011 23:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je eruitziet bedenk ik me.
Naast Delfzijl.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Appingewattes? Ik kom niet in 't buitenland man
Dus? Ik ook.. Ongeveer 3 uur..quote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar die houden zich aan de maximum snelheid.
J-K ookquote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja maar die houden zich aan de maximum snelheid.
Ja?quote:
Heb jou en Kluts even via Facebook in contact gezet via Friend Suggestionsquote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet vergeleken met Kluts![]()
[..]
Dank u![]()
[..]
Ik heb een fobo....
Dank u, jongedamequote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja?had je die eerst niet ofzo?
*klikt*
Je bent een knappe meneer hoor.
hoe lang heb je je rijbewijs?quote:
Niet helemaal waar, trouwensquote:
Ik dacht ouder. En niet omdat je er ouder uitziet, maar ik meende me dat te herinneren.quote:
Dat bedoel ik!quote:
Ik heb nog rijles maar mijn instructeur zegt altijd dat ik te snel rij.quote:
Ik heb nu een quarterlife-crisis. Ook leuk.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oww..valt mee dus.![]()
Geen midlifecrisis gehad?
Hij had m'n vader kunnen zijn!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!Kijk naar Techno!
![]()
![]()
All quiet on the FB front...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb jou en Kluts even via Facebook in contact gezet via Friend Suggestions
Precies!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!Kijk naar Techno!
![]()
![]()
Ga maar vast sparen voor de boetesquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog rijles maar mijn instructeur zegt altijd dat ik te snel rij.Ik zit echt met moeite 30 te rijden bij ons in de wijk.
Nee joh, gekkie.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht ouder. En niet omdat je er ouder uitziet, maar ik meende me dat te herinneren.
Daar zit ik midden in.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
Oww..valt mee dus.![]()
Geen midlifecrisis gehad?
Ja, al die DJ's zijn ook van mijn leeftijd.quote:
Goed, ongeveer 3 uur rijden dusquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog rijles maar mijn instructeur zegt altijd dat ik te snel rij.Ik zit echt met moeite 30 te rijden bij ons in de wijk.
Dat zou je willen!quote:
Das de lite-versie, wacht maar tot je 40+ bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nu een quarterlife-crisis. Ook leuk.
quote:
Jij wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies!
Mag ik nu weer naar jou kijken?
Top bedankt. Kostda op LPG?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, ongeveer 3 uur rijden dus
Ik was niet van plan ooit een elftal te krijgen, hooguit 2.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das de lite-versie, wacht maar tot je 40+ bent.
Alhoewel je dan waarschijnlijk allemaal kleine van Binsbergentjes en van Binsbergerinnen hebt.
Voor parkeren? Dat is heel genaaidquote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb donderdag een boete gekregen, tijdens het lossenbezwaarschrift ligt klaar
En dat is allemaal JOUW schuld!quote:
Patje krijgt nooit boetes.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga maar vast sparen voor de boetes
Jamaar echt niksquote:
NEEEEEEJJJJJ!!!! Toch geen Merel en Jan-Frederik hè?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was niet van plan ooit een elftal te krijgen, hooguit 2.
Mijn kinderen krijgen iig kak-namen.
Je moet ook niet nuchter rijden.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Denk wel meerquote:
Mijn drinken wat doe je.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je moet ook niet nuchter rijden.
Met alcohol op achter de stuur zie je die spelende kinderen niet..dan zijn het hobbeltjes.
Hij vroeg om alleen heenweg hequote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk wel meerretourtje Groningen was vanuit Utrecht al duurder. En toen was LPG nog 2/3e van de prijs
Nee, Sophie of Fleur.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
NEEEEEEJJJJJ!!!! Toch geen Merel en Jan-Frederik hè?
Gij vuige gluurder!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij wel.Ik gluur alleen wel onbeschaamd terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nu wel denk ik. Either bij Kluts or by you.quote:
Onze eigen Hank Moody/Charlie Harper.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie.
[..]
Daar zit ik midden in.
[..]
Ja, al die DJ's zijn ook van mijn leeftijd.
Sophie vind ik wel acceptabelquote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, Sophie of Fleur.
Voor een jongen weet ik het niet.
Wat een sukkelsquote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
@peu ja voor parkeren, waarschuwingslichten stonden aan en we hebben continu gelopen maarja een wasmachine twee hoog de trap op duurt ff, dus bezwaar ligt klaar
Ik ben nu ff aan het kijken welke 80's song ik ben.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nu wel denk ik. Either bij Kluts or by you.
Klaar met gamen?quote:
Een vriendin van me, uit Maastricht, heet Fleurquote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sophie vind ik wel acceptabel
Fleur daarentegen is
Bij Fleur denk ik aan hele mooie slimme vrouwenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sophie vind ik wel acceptabel
Fleur daarentegen is
voor nuquote:
Tot morgen Bloempjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
gaat nu slapen want hij heeft zijn eerste werkdag morgen!!!
Dus ik ga lekker lief naast hem liggen en hem knuffelen enzo.
Zie jullie vast morgen wel. Toedels!
Dag Bloemetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gij vuige gluurder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
Haha, jongen en een meid zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was niet van plan ooit een elftal te krijgen, hooguit 2.
Mijn kinderen krijgen iig kak-namen.
Truste, Lotussquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
Ik was bij een concert van Bløfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Ripley het volgende:
Als ik op techno lijk als ik 41 ben ben ik blij. Alleen dan wel vrouwelijk met blonde krullen en comleet anders natuurlijk
Staat op de beschikking/bon, maar meestal parkeerbeheer van de gemeente jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
peyu waar moet ziets heen dan. gemeente?
Kakker-namen. Zoals eerder genoemd Fleur of Sophie. Mijn eigen naam vind ik ook leuk, maar zo heet ik zelf al, en is dan weer niet kak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, jongen en een meid zeker?
Kaknamen he?Noem eens wat. Denk namelijk niet dat je dat letterlijk bedoeld..dat je ze dus Natte ruft en Spetterpoep noemt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nu ff aan het kijken welke 80's song ik ben.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Ripley het volgende:
Als ik op techno lijk als ik 41 ben ben ik blij. Alleen dan wel vrouwelijk met blonde krullen en comleet anders natuurlijk
Ik heb nu 2 vriendschapsverzoeken en nu weet ik niet wie jij bent.quote:
Waarom te jong?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Graseter het volgende:
Paul in the Dark draait nou op ONZ Radio, hij draait echt heerlijke muziek.
Ik voel me er alleen te jong voor.
Beginnen bedoel je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kakker-namen. Zoals eerder genoemd Fleur of Sophie. Mijn eigen naam vind ik ook leuk, maar zo heet ik zelf al, en is dan weer niet kak.
Ik zou mijn kind nooit iets noemen wat op een A-eindigd. Of namen als Angelique ofzo.
Ik had er 3, en ik wist precies wie jij was....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 vriendschapsverzoeken en nu weet ik niet wie jij bent.
Maakt toch niks uit. Mooie muziek is mooie muziek,wanneer het dan ook gemaakt isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat muziek van voor mijn tijd.
Nee, dingen als AngelA, AnitA, dat werk.quote:
Best leuke namenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kakker-namen. Zoals eerder genoemd Fleur of Sophie. Mijn eigen naam vind ik ook leuk, maar zo heet ik zelf al, en is dan weer niet kak.
Ik zou mijn kind nooit iets noemen wat op een A-eindigd. Of namen als Angelique ofzo.
Jamaarjamaarjamaarquote:
Ik weet het nu wel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had er 3, en ik wist precies wie jij was....
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit. Mooie muziek is mooie muziek,wanneer het dan ook gemaakt is
Ik ken een lelijke Sophie. Would you like me to scatter your fata morgana?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Best leuke namenFleur klinkt zo lekker hockey-sletterig en ik ken geen lelijke Sophie's dus goede keuze.
Zolang het maar niet iets is als Sterretje, Sprinkel of Gupje o.i.d.
Dan verneuk je je kind hard..maar is uiteraard wel leuk.
Goede muziek is tijdloos.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:05 schreef Graseter het volgende:
Omdat muziek van voor mijn tijd.Al is 90% van de muziek die ik draai ook voor mijn tijd.
De mooiere dames komen ook op dance-events af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was bij een concert van Bløf
Allemaal dames met een pittig kort kapsel.
quote:
Bij Imperial Never Say Die Club Tour waren er anders ook wel watquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
De mooiere dames komen ook op dance-events af.
Is goed! Wordt tijd dat ik een lelijke tegenkom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken een lelijke Sophie. Would you like me to scatter your fata morgana?
Waar ik natuurlijk het levende voorbeeld van ben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik haat blof en associeer dat best met zulke dames jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was bij een concert van Bløf
Allemaal dames met een pittig kort kapsel.
ThirzAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, dingen als AngelA, AnitA, dat werk.
Thirza vind ik anders. Net als Thera, dat vind ik ook een mooie naam.quote:
Ik vond het niet erg om naar Blof te luisteren maar naar dat concert haat ik ze ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik haat blof en associeer dat best met zulke dames ja
quote:
Ik ken de 2 evenementen die je hebt bezocht/gaat bezoeken niet, maar ik geloof je.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij Imperial Never Say Die Club Tour waren er anders ook wel watkuikens en binnenkort naar Rise Against, daar zal vast ook wel wat rondlopen.
Maar ik hou me bij Sabine.
Ik zeg het nietquote:
Als die ook op mijn naam slaat, thanksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thirza vind ik anders. Net als Thera, dat vind ik ook een mooie naam.
Dat was Samzzquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als die ook op mijn naam slaat, thanks
Was jij trouwens niet degene die haar eigen naam niet mooi vond? Want ik vind 'm wel wat hebbenZeker met de z, ipv de s in het midden
I beg to differquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:
Dat weet ik niet haha.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waar ik natuurlijk het levende voorbeeld van ben.
enquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ken de 2 evenementen die je hebt bezocht/gaat bezoeken niet, maar ik geloof je.
En jouw Sabine ken ik ook niet...tenzij het Sabine Uitslag is...die heb ik gister nog gedaan.![]()
Jup!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als die ook op mijn naam slaat, thanks
Was jij trouwens niet degene die haar eigen naam niet mooi vond? Want ik vind 'm wel wat hebbenZeker met de z, ipv de s in het midden
Ik ken een gozer die Anne heet, WEET JE HOE KUT?quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen, vooral na flodder zal je wel "leuke grappenquote:
Mijn eerste vriendje heet Anne.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ken een gozer die Anne heet, WEET JE HOE KUT?
Nee tuurlijk niet, dat doe je maar lekker zelf!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat weet ik niet haha.
Maar het zou zomaar kunnen.
Heb je Beetman nog gefeliciteerd voor me?
Jongensnaam in Groningen idd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Samzz moet niet zeurenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup!
Nee, ik vind mijn naam juist tof.Samzz vind haar naam niet leuk. Lijkt dan wel weer op de mijne.
Mijn eerste vriendje heette Keavin.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje heet Anne.
Roepnaam André trouwens
Die naam is al genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje heette Keavin.
Ik liet toevallig beetman vanavond nog een foto van hem zien, hij moest lachen.
Ik ook, maar dat is gebruikelijk bij Friezen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker makkelijk te ondhoudenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben wel redlijk tevreden met mn naam
Vandaar de capslockquote:
Geen kut dus..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liever Anne dan Andrequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendje heet Anne.
Roepnaam André trouwens
Ik zou t wel tof vinden als Jongens naam eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Durf de confrontatie niet aan..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat doe je maar lekker zelf!
Wat is er mis met Bart?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Kluts het volgende:
Als ik een jongen was geweest had ik Mark of Bart geheten. Mark vind ik nog wel ok.
Mijn broertje had Liselotte geheten als het een meid was geweest, dat gaat te fur natuurlijk.
Ach. Met Anne had ik ook kunnen leven hoor.quote:
Dat magquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is gebruikelijk bij Friezen.
Enne, I beg to differ dat jij begged to differ.
Is ongeveer net zo flauw als mensen die bij mij dat liedje zingen ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Ripley het volgende:
Allemaal van die grappige gasten die vragen of je de zus van tatjana bent ja. Lekker logisch ooken de oh buurman wat doet u nu grappen natuurlijk
Ja dat is heel logisch dat iemand hun twee dochters allebei Tatiana gaat noemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Ripley het volgende:
Allemaal van die grappige gasten die vragen of je de zus van tatjana bent ja. Lekker logisch ooken de oh buurman wat doet u nu grappen natuurlijk
Das Finsquote:
Ik was stiekem echt blij voor beetman gister omdat het tegen Ajax was.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Durf de confrontatie niet aan..Het weer moeten zeggen doet pijn.
Godver, dit krijg ik nog lang te horen.
Jofunu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt genoeg![]()
[..]
Thank god no
Wat ben je behulpzaam, ouwe.quote:
Sinds Grunberg zegt iedereen tegen me dat ze hopen dat het met mij beter aflooptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is ongeveer net zo flauw als mensen die bij mij dat liedje zingen ja.Wat origineel, denk je dan.
Ik had haar vanavond een hart aanval bezorgd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:18 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat ben je behulpzaam, ouwe.
Leuke meid hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |