hoe lang heb je je rijbewijs?quote:
Niet helemaal waar, trouwensquote:
Ik dacht ouder. En niet omdat je er ouder uitziet, maar ik meende me dat te herinneren.quote:
Dat bedoel ik!quote:
Ik heb nog rijles maar mijn instructeur zegt altijd dat ik te snel rij.quote:
Ik heb nu een quarterlife-crisis. Ook leuk.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oww..valt mee dus.![]()
Geen midlifecrisis gehad?
Hij had m'n vader kunnen zijn!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!Kijk naar Techno!
![]()
![]()
All quiet on the FB front...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb jou en Kluts even via Facebook in contact gezet via Friend Suggestions
Precies!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik!Kijk naar Techno!
![]()
![]()
Ga maar vast sparen voor de boetesquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog rijles maar mijn instructeur zegt altijd dat ik te snel rij.Ik zit echt met moeite 30 te rijden bij ons in de wijk.
Nee joh, gekkie.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Kluts het volgende:
Ik dacht ouder. En niet omdat je er ouder uitziet, maar ik meende me dat te herinneren.
Daar zit ik midden in.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
Oww..valt mee dus.![]()
Geen midlifecrisis gehad?
Ja, al die DJ's zijn ook van mijn leeftijd.quote:
Goed, ongeveer 3 uur rijden dusquote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb nog rijles maar mijn instructeur zegt altijd dat ik te snel rij.Ik zit echt met moeite 30 te rijden bij ons in de wijk.
Dat zou je willen!quote:
Das de lite-versie, wacht maar tot je 40+ bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nu een quarterlife-crisis. Ook leuk.
quote:
Jij wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies!
Mag ik nu weer naar jou kijken?
Top bedankt. Kostda op LPG?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed, ongeveer 3 uur rijden dus
Ik was niet van plan ooit een elftal te krijgen, hooguit 2.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Das de lite-versie, wacht maar tot je 40+ bent.
Alhoewel je dan waarschijnlijk allemaal kleine van Binsbergentjes en van Binsbergerinnen hebt.
Voor parkeren? Dat is heel genaaidquote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb donderdag een boete gekregen, tijdens het lossenbezwaarschrift ligt klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |