Een vriendin van me, uit Maastricht, heet Fleurquote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sophie vind ik wel acceptabel
Fleur daarentegen is
Bij Fleur denk ik aan hele mooie slimme vrouwenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sophie vind ik wel acceptabel
Fleur daarentegen is
voor nuquote:
Tot morgen Bloempjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
gaat nu slapen want hij heeft zijn eerste werkdag morgen!!!
Dus ik ga lekker lief naast hem liggen en hem knuffelen enzo.
Zie jullie vast morgen wel. Toedels!
Dag Bloemetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gij vuige gluurder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
Haha, jongen en een meid zeker?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was niet van plan ooit een elftal te krijgen, hooguit 2.
Mijn kinderen krijgen iig kak-namen.
Truste, Lotussquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:00 schreef Lotusss het volgende:
Ik was bij een concert van Bløfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Ripley het volgende:
Als ik op techno lijk als ik 41 ben ben ik blij. Alleen dan wel vrouwelijk met blonde krullen en comleet anders natuurlijk
Staat op de beschikking/bon, maar meestal parkeerbeheer van de gemeente jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:01 schreef Memento-Mori het volgende:
peyu waar moet ziets heen dan. gemeente?
Kakker-namen. Zoals eerder genoemd Fleur of Sophie. Mijn eigen naam vind ik ook leuk, maar zo heet ik zelf al, en is dan weer niet kak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, jongen en een meid zeker?
Kaknamen he?Noem eens wat. Denk namelijk niet dat je dat letterlijk bedoeld..dat je ze dus Natte ruft en Spetterpoep noemt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nu ff aan het kijken welke 80's song ik ben.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:02 schreef Ripley het volgende:
Als ik op techno lijk als ik 41 ben ben ik blij. Alleen dan wel vrouwelijk met blonde krullen en comleet anders natuurlijk
Ik heb nu 2 vriendschapsverzoeken en nu weet ik niet wie jij bent.quote:
Waarom te jong?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Graseter het volgende:
Paul in the Dark draait nou op ONZ Radio, hij draait echt heerlijke muziek.
Ik voel me er alleen te jong voor.
Beginnen bedoel je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kakker-namen. Zoals eerder genoemd Fleur of Sophie. Mijn eigen naam vind ik ook leuk, maar zo heet ik zelf al, en is dan weer niet kak.
Ik zou mijn kind nooit iets noemen wat op een A-eindigd. Of namen als Angelique ofzo.
Ik had er 3, en ik wist precies wie jij was....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 vriendschapsverzoeken en nu weet ik niet wie jij bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |