hertog janquote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bier = altijd goed. Mits Hertog-Jan.
Ah, neequote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Kluts het volgende:
Marco van Basten die engels spreekt: eedjex.
Oh, je bedoelde Ajax!
Dan moet je het ook niet zo lang laten staanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hertog jan![]()
behalve die ene keer toen ik terug moest naar de super omdat toen ik het six pack opendeed er allemaal schimmel tussen de blikken zat
Ja, superdepuper.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.te!Hoe is het poppedopje?!
Je begint tegen lunchtijd..jammer, had best lunch voor je mee willen brengen als je vroeg moest beginnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In de KPN winkel! A.s. woensdag en vrijdag van 12:00 - 17:30
Hmmm, gratis schimmel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hertog jan![]()
behalve die ene keer toen ik terug moest naar de super omdat toen ik het six pack opendeed er allemaal schimmel tussen de blikken zat
Je mag alsnog wel langskomenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je begint tegen lunchtijd..jammer, had best lunch voor je mee willen brengen als je vroeg moest beginnen.
Een slager die vis snijdt is een beetje als broodje kaas bestellen bij de viskar.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat bij de slagersfileermessen vlees/vis... Anders zou het idd logisch zijn geweest.
Als ik er aan denk kom ik wel ff buurten woensdag.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je mag alsnog wel langskomen![]()
Ik weet alleen niet hoe je eruit ziet
ik had het six pack net 4 minuten geleden kochtquote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan moet je het ook niet zo lang laten staan
Heerlijk ik kon niet wachten om aan de schimmel te beginnenquote:
Woepiedepoepie!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flexieplexiesexy! I feel like ik kan vliegen!
Dan leer je het maar leuk vinden, ik vind AC/DC ook leuk.quote:
Uiteraard moet ik hierop reagerenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef Kluts het volgende:
Marco van Basten die engels spreekt: eedjex.
Oh, je bedoelde Ajax!
Was het gisteren helemaal supercalifragilisticexpialidocious?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Flexieplexiesexy! I feel like ik kan vliegen!
Schandalig lang!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik had het six pack net 4 minuten geleden kocht
Ik maakte een fout, die fileermessen zijn niet per definitie slagersfileermessen. Het is een subcategorie en 4 keer goed koper of zo dan de koksfileermessen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een slager die vis snijdt is een beetje als broodje kaas bestellen bij de viskar.
Waarom zoek je een fileermes?
Woeiiiiquote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik er aan denk kom ik wel ff buurten woensdag.
Ik vind het nu niet meer leuk eigenlijk. En we slikten ook iets teveel pilletjes met z'n allen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is niks mis met ouwe lullenmuziek.
Ik wou dat ik een paar jaar eerder geboren was, dan had ik die dingen ook meer meegekregen. Ik ging het meest naar feestjes rond 2000-2005, maar ga nu echt nog maar heel af en toe.
Wat leuk! Je moet eens komen eten dan ofzo!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
In de KPN winkel! A.s. woensdag en vrijdag van 12:00 - 17:30
Ja, maar dat is AC/DCquote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan leer je het maar leuk vinden, ik vind AC/DC ook leuk.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Was het gisteren helemaal supercalifragilisticexpialidocious?
ik moest toch eerst ff naar huis zien te lopen, want anders krijg je weer een boete voor het drinken in het openbaar, politiebureau naast supermarktquote:
Ik kom dan tussen de middag langs, ik heb woensdagavond nog andere plannen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Woeiiii
En daarna biertje doen/eten? Ben donderdag vrij!
Je merkt het wel als ik binnenkom..quote:Op maandag 24 januari 2011 22:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je mag alsnog wel langskomen![]()
Ik weet alleen niet hoe je eruit ziet
Maar ook echt een hele set? Ik zou zelf liever 1 mes maar dan een betere krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte een fout, die fileermessen zijn niet per definitie slagersfileermessen. Het is een subcategorie en 4 keer goed koper of zo dan de koksfileermessen.
Ik wil pa een mooie messen set voor zijn verjaardag cadeau doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |