quote:Op maandag 24 januari 2011 21:54 schreef Kluts het volgende:
Oh, en EM, volgens beetman lijk ik niet op die chick waarvan ik denk dat jij die bedoeld.eg welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nee. Al is het alleen maar omdat ik blauwe ogen heb.quote:
Het is wel heul toevallig, niet?quote:
Mits vastgebonden aan een andreaskruis.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
Dus E_M jij houdt er van om gespankt te worden als je paal verwend wordt
Dat, en zij heeft een rare neus.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Al is het alleen maar omdat ik blauwe ogen heb.
En natuurlijke lippen.
Oh, dan komt zo dat stukje met Gaston! Hilarisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel heul toevallig, niet?
Ze zit nu op de fontein met haar boekje
MI van knuffelmeisje die E_M verwendquote:Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mits vastgebonden aan een andreaskruis.
Gaston is net aan het zingen iddquote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, dan komt zo dat stukje met Gaston! Hilarisch.
En dan komt ze bij haar pa die om een vierkante rondbektang vraagt.
Ik heb m in het nederlands omdat ik 'm als kind ook in NL keek. Dat vond ik in dit geval dan leuker.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaston is net aan het zingen iddEngels, uiteraard
Ik heb 'm op videoband inderdaad ook in het Nederlands, die kan ik meepraten. Maar ik vind Engels leukerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb m in het nederlands omdat ik 'm als kind ook in NL keek. Dat vond ik in dit geval dan leuker.
Goedkopere messenset dan maar?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Ik moet trouwens nog wel even kijken hoe ik met de financiën zit
Dat moet je ook niet onderschatten, dat is best moeilijk hoor!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Kluts het volgende:
Voetbalfans op tv. Nu met Ajacieden die niet in een rechte lijn kunnen lopen en kauwgomkauwen tegelijkertijd.
Eten, drinken en slapen zijn gratis, vervoer ook voor het grootste deel.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Ik moet trouwens nog wel even kijken hoe ik met de financiën zit
Dat moet toch aanlokkelijk zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eten, drinken en slapen zijn gratis, vervoer ook voor het grootste deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |