kusje op je hart!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Niet meer doen, je deed mijn tere hartje pijn
Heus wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef dralion13 het volgende:
klopt, maar er stonden geen foto's van jezelf in je fobo
En dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef trovey het volgende:
Schattig is altijd beter dan dat ze zegt dat je op moet rotten TS.
Aawhquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kusje op je hart!
Want Brawler mag die niet geven van mij
Ik zie het verschil niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef trovey het volgende:
Schattig is altijd beter dan dat ze zegt dat je op moet rotten TS.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Aawh
Haha oke, zal het onthouden
Waarom niet? Wat is er mis met schattig zijnquote:
Dan post je ze opnieuw. We willen wel een beetje compensatie voor je ongelooflijke lage opmerking naar TS toe.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had ze in mn FoBo, maar vanochtend leeg gemaakt
Wat is er laag aan godverdomme!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dan post je ze opnieuw. We willen wel een beetje compensatie voor je ongelooflijke lage opmerking naar TS toe.
Omdat hij kan beterquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef dralion13 het volgende:
waarom heb je überhaupt je fobo leeg gehaald
Pics van een meisje op fok krijgen is de grootste overwinning die een man kan behalenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
Van die sukkels die denken dat wanneer een meisje in hun fotoboek heeft gepost dat ze schattig zijn, zij ook daadwerkelijk denken dat dit desbetreffende meisje die zelfde avond op hun ranzige lul gaat zitten
En rukken dat ze doen op het fotoboek van dit desbetreffende meisje, tjonge jonge ! Wat een deugnieten hier toch, die stoute Fok!mannen met hun playerpraat
Post ze nou maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is er laag aan godverdomme!
nou, kijk er vast naar uitquote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat hij kan beter
Omdat hij beter kan![]()
Hamsters en homo's zijn ook schattig.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met schattig zijn
Hamsters!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hamsters en homo's zijn ook schattig.
Het spijt me!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Niet meer doen, je deed mijn tere hartje pijn
Nee. Zeg maar niks meer...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:42 schreef Brawler het volgende:
[..]
Het spijt me!Dat is wel het laatste wat ik wil
Lief ben jij, zullen we vriendinnen worden?!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee. Zeg maar niks meer...
Je hebt een ander...
Bij deze verlaat ik je
Ik heb je al een week geleden gedumpt. Geen wonder dat je dan in al je verdriet voor zo'n 16-jarig broekie kiest!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:43 schreef Theelepel69 het volgende:
[..]
Nee. Zeg maar niks meer...
Je hebt een ander...
Bij deze verlaat ik je
Wat?!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:44 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik heb je al een week geleden gedumpt. Geen wonder dat je dan in al je verdriet voor zo'n 16-jarig broekie kiest!
quote:
het had niet beter verwoord kunnen wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef Maikuuul het volgende:
Van die sukkels die denken dat wanneer een meisje in hun fotoboek heeft gepost dat ze schattig zijn, zij ook daadwerkelijk denken dat dit desbetreffende meisje die zelfde avond op hun ranzige lul gaat zitten
En rukken dat ze doen op het fotoboek van dit desbetreffende meisje, tjonge jonge ! Wat een deugnieten hier toch, die stoute Fok!mannen met hun playerpraat
Jij!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
het had niet beter verwoord kunnen worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |