Is het niet juist vaak de angst die tot voorzichtigheid aanzet?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Techno heeft gelijk.
Angst is dom. Voorzichtigheid is goed.
Memo?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zit ik dichter in de buurt van Aachen.. Maastricht
Betekent dat ook dat je het nooit meer zal doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij rijdt paard, dat doe ik ook nooit meer
Dank uquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet juist vaak de angst die tot voorzichtigheid aanzet?
Kom ff langs, Jofuneukekijkenhoediegeylesinglesmijnappartementaanhetverneukeneukenzijnvoorfun!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zit ik dichter in de buurt van Aachen.. Maastricht
Behalve het 'ouders-probleem' gaat alles goedquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet!
Maar verder?
Nee. Die twee dingen staan los van elkaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
Is het niet juist vaak de angst die tot voorzichtigheid aanzet?
Als het moetquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je het nooit meer zal doen?
Mag hij dan niet mee doen? Anders zou ik niet komen als ik hem wasquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom ff langs, Jofuneukekijkenhoediegeylesinglesmijnappartementaanhetverneukeneukenzijnvoorfun!
Bron?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Die twee dingen staan los van elkaar.
Nee. Kan wel, maar vaak ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Die twee dingen staan los van elkaar.
Mooi! Dat is goed nieuws!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef krengetje het volgende:
[..]
Behalve het 'ouders-probleem' gaat alles goed. Ik zag op facebook dat je met Jessje lekker weg was geweest?
Kijken? KIJKEN?! Ja heu, dan wel meedoen! Maar, er staat iets heel anders in de planningquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom ff langs, Jofuneukekijkenhoediegeylesinglesmijnappartementaanhetverneukeneukenzijnvoorfun!
Dat mag jijquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als het moet
Anders slap ik die goedgevulde reet van jou toch?
Joah, maar ik gebruik het niet. Veels teveel communicatie al, word er gek van...quote:
Romantischquote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi! Dat is goed nieuws!
Yep, weekendje Stockholm. Heerlijk.
Wat dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijken? KIJKEN?! Ja heu, dan wel meedoen! Maar, er staat iets heel anders in de planning
Jij komt salsa'en en mij vergezellen op de hippiebank, dat is voldoendequote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag jij
Even over dat hippiefestijn van je, ik heb geen hippie jurkWel een zwarte
Uiteraard.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, jij bent een beetje dogmatisch.
Voorzicht zijn komt voort uit gezond verstand. Angst is immers niet voor niets een slechte raadgever.quote:
Niks meer hippie dan blote voetenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
Mag ik op blote voeten? Ik heb geen schoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |