quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die had ik bij jou gezet idd. Misschien kan je Babsie ook meenemen?
Ik weet nergens van?quote:
Veel plezier jullie!quote:
Geniaal! Dan kan ik de anderen roggelen. Rival kan L-E meenemen, Snuit mijn zusje en haar vriend. Mooi.quote:
Dan zouden we allemaal onverwoestbaar en onsterfelijk zijnquote:
quote:
Komt goedquote:
Ik zei alleen dat Babs misschien ook mee kan rijden en dat we dat moeten overleggenquote:
verliezen of houden?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die vraag heb ik eerder vandaag beantwoord eigenlijk, ik ga voor zicht..
Ja, dat hebben we gezien met de Love Parade. En ontelbaar andere rampscenario's. Angst vergroot de kans op overleving dus beduidend niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
Angst waarschuwt voor gevaar, vergroot je kans op overleving, jwtz
Naah, ik bepaal graag zelf wie er in mijn auto gaat enzo. "Zomaar" en "er van uit gaan dat" bestaan bij mij helaas niet.quote:
Komt Rival ook?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal! Dan kan ik de anderen roggelen. Rival kan L-E meenemen, Snuit mijn zusje en haar vriend. Mooi.
Babs zei iets heel anders!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Babs misschien ook mee kan rijden en dat we dat moeten overleggen
Hoe minder mensen, hoe groter de overlevingskans voor de andere mensen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien met de Love Parade. En ontelbaar andere rampscenario's. Angst vergroot de kans op overleving dus beduidend niet.
werkt msn al?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Babs misschien ook mee kan rijden en dat we dat moeten overleggen
Was wel het plan ja.quote:
Zie je dat je nooit naar me luistert!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geniaal! Dan kan ik de anderen roggelen. Rival kan L-E meenemen, Snuit mijn zusje en haar vriend. Mooi.
FOK! heeft toch zo'n prachtig mooi DM systeem?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werkt msn al?kunnen we ff achter de schermen overleggen.
Hey, don't blame me!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naah, ik bepaal graag zelf wie er in mijn auto gaat enzo. "Zomaar" en "er van uit gaan dat" bestaan bij mij helaas niet.
Geweldig voorbeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gezien met de Love Parade. En ontelbaar andere rampscenario's. Angst vergroot de kans op overleving dus beduidend niet.
Nope, werkt niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werkt msn al?kunnen we ff achter de schermen overleggen.
Wel! Jij vroeg met wie je mocht meerijden...quote:
Doe ik ook nietquote:
Ik overweeg om het uit te schakelenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
FOK! heeft toch zo'n prachtig mooi DM systeem?
Angst zorgt ervoor dat mensen in paniek raken. En domme dingen gaan doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
Geweldig voorbeeld.
Angst voor slangen behoed je ervan het beest te benaderen, zodat ie je niet kan bijten, zodat je niet sterft (en je je genen dus nog door kunt geven).
Wat? FOK? Goed idee.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik overweeg om het uit te schakelen
Nee, ik heb je gisteren al verteld dat ik er vanaf vrijdag ben. Via mail ook trouwens.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel! Jij vroeg met wie je mocht meerijden...
En je slaap zeker in die warzone naast mijn deur?
1) mijn auto, ik bepaal. Iemand die anders denkt heeft pech.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope, werkt niet.
Maar Babs kan toch ook wel meerijden? Ik zie het probleem niet zo
Dat is niet het enige dat angst doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Angst zorgt ervoor dat mensen in paniek raken. En domme dingen gaan doen.
Maar ik wist al dat jij zou komenquote:
"Laat ik eens heel hard weg gaan rennen van dat gevaarlijke beest, dan valt ie me vast niet aan"quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat soms ookquote:
Ergens begrijp ik het wel.quote:
je hebt geweldige studies die dat bestuderenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh joh, is dat zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik heb je gisteren al verteld dat ik er vanaf vrijdag ben. Via mail ook trouwens.
We kunnen toch naar Utrecht komen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) mijn auto, ik bepaal. Iemand die anders denkt heeft pech.
Daarnaast, hoe had jij bedacht dat ik zou rijden?
Goed. Ik ken mijn plek weer.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh joh, is dat zo?
Kee dan. Mail heb ik dan gemist... maar ik ben niet zo sterk in het bijhouden van alle communicatie...
Niet benaderen is natuurlijk ook precies hetzelfde als wegrennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
"Laat ik eens heel hard weg gaan rennen van dat gevaarlijke beest, dan valt ie me vast niet aan"
Ach, gelukkig bijten slangen niet snel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geweldig voorbeeld.
Angst voor slangen behoed je ervan het beest te benaderen, zodat ie je niet kan bijten, zodat je niet sterft (en je je genen dus nog door kunt geven).
Vandaar dat iedereen voor jou wegrentquote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
"Laat ik eens heel hard weg gaan rennen van dat gevaarlijke beest, dan valt ie me vast niet aan"
Je zou hem inmiddels moeten kennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je nu moeilijk gaat doen hoor...
Maar evolutie staat niet stil he, het is geen statisch iets. Vandaag de dag is angst alleen maar lastig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Yuki het volgende:
Dat is niet het enige dat angst doet.
Evolutionair gezien heeft angst een hele belangrijke functie.
Om vervolgens een ander wespennest in te rennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
En toch val ik aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen voor jou wegrent
Naast mij op de hippiebank?quote:
Zaken opgelegd krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen toch naar Utrecht komen?
Ik snap echt niet waarom je nu moeilijk gaat doen hoor...
Kreng!quote:
Angst heeft nog steeds een belangrijke functie.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar evolutie staat niet stil he, het is geen statisch iets. Vandaag de dag is angst alleen maar lastig.
[..]
Om vervolgens een ander wespennest in te rennen.
Krengetjequote:
In het geval van slangen is weghupsen nog wel de beste optiequote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh met hippiejurkje en hakken, dat is de dresscodequote:
Ik heb geen hippiejurkje en die ga ik ook niet kopen ookquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh met hippiejurkje en hakken, dat is de dresscode
Ook voor de mannen? Ik verwacht dan wel de foto's in mn mailbox.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh met hippiejurkje en hakken, dat is de dresscode
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kreng!
jij reageert ook al niet op emails.
Wat krijg je opgelegd dan? Het is gewoon een vraag waar je ja of nee op kan antwoorden in plaats van zo moeilijk te doen.quote:
Welke functie dan? "Oh, jij bent een heks, wat eng! Vooruit, op de brandstapel ermee!"quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Yuki het volgende:
Angst heeft nog steeds een belangrijke functie.
Dat jij dat niet wil zien is iets anders
De mannen weten zich wel te kledenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook voor de mannen? Ik verwacht dan wel de foto's in mn mailbox.
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw, dan moet ik echt wel heel erg awesome zijn
Mannen die zich weten te kleden? Heb je het HOMO topic uitgenodigd ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mannen weten zich wel te kleden
Jemig Techno, ik had meer van je verwacht.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke functie dan? "Oh, jij bent een heks, wat eng! Vooruit, op de brandstapel ermee!"
Is dat een goed of een slecht teken?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef krengetje het volgende:
[..]heb vandaag pas sinds tijden op mn hete mail gekeken
Babs is halfgayquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen die zich weten te kleden? Heb je het HOMO topic uitgenodigd ofzo?
Nee, bloedgeyle Singles met smaak.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannen die zich weten te kleden? Heb je het HOMO topic uitgenodigd ofzo?
Als ie gepepen wordt, wel.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Babs is halfgaydus wellicht. Komt Angel ook?
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, bloedgeyle Singles met smaak.
Er kruipen ook zoveel giftige slangen rond he hier, in onze Westerse steden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef L-E het volgende:
Jemig Techno, ik had meer van je verwacht.
Ik ook althans dichterbij dan normaalquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht dat Aachen best ver was, maar ik zit er zaterdag gewoon in de buurt
Een goed tekenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht teken?
quote:
De adderquote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Er kruipen ook zoveel giftige slange rond he hier, in onze Westerse steden.
Angst behoed je er niet alleen voor hele duidelijke, directe "leven of dood" situaties te benaderen, maar angst behoed je er bijvoorbeeld ook voor om gedrag te vertonen waardoor je buiten een groep komt te staan en geen sociale steun meer zult ontvangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:28 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke functie dan? "Oh, jij bent een heks, wat eng! Vooruit, op de brandstapel ermee!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Waar verdwijn jij naartoe dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook althans dichterbij dan normaal
Je doet flauw. Angst heeft een functie, dat is bekend. Het maakt dat we op scherp staan in gevaarlijke situaties, en kunnen handelen. En ja, er zijn ook mensen die dan in paniek raken maar dat doet niets af aan dit gegeven. Zijn zat onderzoeken naar gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Er kruipen ook zoveel giftige slange rond he hier, in onze Westerse steden.
Slik jij?quote:
owja, ik zou het hoe en wat uitzoeken + reserveren voor a.s. maandag.quote:
Mooi! Maar niet te druk om zaterdagmiddag je ouders te bezoeken en 's avonds hier te komen feesten toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef krengetje het volgende:
[..]
Een goed tekendruk druk druk, je kent het wel
Godallemachtig, wat ben je kortzichtig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Er kruipen ook zoveel giftige slangen rond he hier, in onze Westerse steden.
Ik pijp niet, dat scheeltquote:
Lieve schat.. ik ben bijna nooit meer bij mn oudersquote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi! Maar niet te druk om zaterdagmiddag je ouders te bezoeken en 's avonds hier te komen feesten toch?
Winterswijk om te wandelenquote:
Techno heeft gelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Godallemachtig, wat ben je kortzichtig.
Ik vind dat wel een beetje flauwquote:
Ja, dat weet ik toch niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Lieve schat.. ik ben bijna nooit meer bij mn ouders
Dan zit ik dichter in de buurt van Aachen.. Maastrichtquote:
Jij rijdt paard, dat doe ik ook nooit meerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een beetje flauwZelfs ik doe dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |