Zou wel verrassend zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Beardy het volgende:
5 liedjes voor het Songfestival ..... nou, drie tot vijf er bij en dan heb je de volgende CD. Zou er een liedje in LORDI stijl bij zitten?
Ja, maak even een verslagje voor me als je kunt luisterenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben dan waarschijnlijk wel in de gelegenheid om te luisteren. Ben benieuwd
!
Ik heb de Tros net gemaild of er daarna gewoon een terugluister linkje komt ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Peter het volgende:
Neem het op
maak een verslag
FP-materiaal!
Ik zet niks nergensquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de Tros net gemaild of er daarna gewoon een terugluister linkje komt ofzo.
Ben benieuwd of ik nog tijdig antwoord krijg.
Ik weet ook niet hoe het zit met rechten enzo he, als je het opneemt en op de Fp zet?
Oh, maak jij dan ook een kleine evaluaaaaasie? Pretty please?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb studieverlof woensdag... how convenient
Doe ikquote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maak jij dan ook een kleine evaluaaaaasie? Pretty please?
Dan leggen we die naast die van Erik
Ik zie ze ook staanquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Songfestival.nl heeft een webplayer met live beelden. Ik zie de heren J. al staan.
Het Wiegelied is echt een heel ander liedje dan Weelderig Waardeloos hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef 3jskoningen het volgende:
Je vecht nooit alleen: JA JA JA JA JA DIT IS LEKKER, heerlijk up tempo en goede uithalen.
Ga dan niet: leuk 3js, maar het zegt te weinig, wat mij betreft valt deze af. Leuk voor het album.
De Stroom: JAAAAAAAAAAAAAA, 2e nummer dat absoluut naar het songfestival mag! Heerlijk refrein, het coupletje kennen we al van de reallife show. Beetje rocky!
Toen ik jou vergat: Wat mij betreft zelfde categorie als 'ga dan niet'. Niet geschikt voor songfestival.
Weelderig Waardeloos Vergelijk het met het Wiegelied, leuk voor in Nederland, maar geen songfestival song.
Het wordt wat mij betreft: Je vecht nooit alleen OF De Stroom.
Liedje 4quote:
"Toen ik jou vergat"?quote:
Niet dé Gordonquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef Arth_NL het volgende:
Hoorde ik dat nu verkeerd of heeft Gordon één van de liedjes geproduceerd?
Maar als mensen het in zo'n categorie moeten plaatsen: is het wiegelied qua rijmpjes en stem van Jan Dulles meest vergelijkbaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het Wiegelied is echt een heel ander liedje dan Weelderig Waardeloos hoor
3JS zijn Nederlandse artiesten, en ik vind dat ze Nederlands moeten blijven zingen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:24 schreef Greys het volgende:
Hmz, lastig dan. Want van het bluesnr hebben ze gezegd dat ze hem dan op het Eurovisie misschien in het Engels zouden doen. Ik vind dat ook wel een grote pré.
Toch kwam vorig jaar Belgje Tom Dice heel ver, met zjin 'saaie' mooie liedje met gitaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef 3jskoningen het volgende:
[..]
3JS zijn Nederlandse artiesten, en ik vind dat ze Nederlands moeten blijven zingen!
Hoop echt op één van die 2 nummers van de up-tempo. Dat is songfestival, niet die relatief 'saaie' nummers.
Dat heb ik ook gemist.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:30 schreef 3jskoningen het volgende:
Weet iemand die geluisterd heeft nog, wat Eric van Tijn zei over 'welk nummer hij sowieso niet het meest geschikt vond'?
Ben ik even vergeten, hij gaf namelijk duidelijk mening
Dat weet ik ook niet... hij zei wel bij De Stroom dat hij duidelijk hoorde dat het niet alleen door de J's was geschrevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:30 schreef 3jskoningen het volgende:
Weet iemand die geluisterd heeft nog, wat Eric van Tijn zei over 'welk nummer hij sowieso niet het meest geschikt vond'?
Ben ik even vergeten, hij gaf namelijk duidelijk mening
Check post nr. 62 evenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het terug te luisteren dan?
Ik wil zondag wel eea mee kunnen jammeren natuurlijk
Ohquote:
Ik ook niet. Snap niet wat men daar leuk aan moet vinden.... Het is zeker geen slecht nummer, hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van de vierde eerlijk gezegd.
Ik denk dat we 4 echt in zijn geheel moeten horen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van de vierde eerlijk gezegd.
Misschien hebben ze precies de verkeerde 30 seconden gepaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Liedje 2 is wel het minst inderdaad... dat kabbelt maar voort zonder ergens spannend te worden lijkt het
Heel erg zelfs, kan het ook nog goed doen bij de Duitsersquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
5 - Weelderig Waardeloos is Herman van Veen-ish![]()
Ja, vind jij het ook Herman van Veenish?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heel erg zelfs, kan het ook nog goed doen bij de Duitsers
Meningen zijn niet zo verdeeld. Europa kiest grotendeels voor 'Je vecht nooit alleen', zeker op youtube en ook via de fora en ESC websites. Ik denk dat de keuze duidelijk is: we moeten als Nederland gaan voor Je vecht nooit alleen. Bijna elke buitenlandse bezoeker noemt deze song bij de beste 2. Verder zijn er een aantal die daarbij 'De Stroom' nog noemen, en een enkeling ook nog 'Weelderig Waardeloos'. Toen ik jou vergat wordt opvallend weinig genoemd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
De meningen zijn echt heel erg verdeeld he?
Ik kan het me voorstellen, want er zit echt niet één echt slecht nummer bij.
Best een veilig gevoel dat welk nummer er ook naar het Eurovisie gaat, dat we ons niet hoeven schamen.
Je moet er wel rekening mee houden dat die paar buitenlanders die nu al naar de Nederlandse inzending luisteren serieuze ESC-freaks zijn en die hebben het echt niet altijd bij het rechte eindquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef 3jskoningen het volgende:
Meningen zijn niet zo verdeeld. Europa kiest grotendeels voor 'Je vecht nooit alleen', zeker op youtube en ook via de fora en ESC websites.
dit ^quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:36 schreef iBenny het volgende:
1. De stroom
2. Vecht nooit Alleen
---------------------------------------
3. Weelderig Waardeloos
4. Toen Ik Jou Vergat
5. Ga dan niet
Nummer twee denk ik dat je bedoelt.quote:Op zondag 30 januari 2011 11:31 schreef Cee het volgende:
Uit de 10-seconden fragmentjes die ik afgelopen week op de radio hoorde, vond ik De Stroom er meteen uit springen. Ben benieuwd hoe die in z'n geheel klinkt. De rest klonk ook prima, er zat er eentje tussen die wat te veel door leek te kabbelen.
Met "Weelderig waardeloos" gaan we (met wat ik gehoord heb) nooit scoren.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:49 schreef Greys het volgende:
Ik kwam Franklin Brown tegen gisteren en hij is heel erg blij met de Jees als inzending - hij vindt Dulles de beste zanger van het land - en hij gaat voor nummer 5, Weelderig Waardeloos en anders De Stroom.
Ik denk van welquote:Op zondag 30 januari 2011 13:57 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Met "Weelderig waardeloos" gaan we (met wat ik gehoord heb) nooit scoren.
"De stroom" blijft zeker goed hangen, beter zelfs dan "Je vecht nooit alleen". WW is in het buitenland niet erg populair, en het is ook geen "lekkere" melodie, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 30 januari 2011 13:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk van welSmaken verschillen. Ik vind Weelderig W echt Herman van Veenerig en ik denk (maar dat kan veranderen als ik het in zijn geheel hoor
) dat het een ingetogen juweeltje is dat heel erg gaat opvallen juist.
Merk wel dat De Stroom meteen blijft hangen, dat neurie je al heel snel zonder dat je het in de gaten hebt, ook al heb je maar een klein stukje gehoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |