Zou wel verrassend zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Beardy het volgende:
5 liedjes voor het Songfestival ..... nou, drie tot vijf er bij en dan heb je de volgende CD. Zou er een liedje in LORDI stijl bij zitten?
Ja, maak even een verslagje voor me als je kunt luisterenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben dan waarschijnlijk wel in de gelegenheid om te luisteren. Ben benieuwd
!
Ik heb de Tros net gemaild of er daarna gewoon een terugluister linkje komt ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:35 schreef Peter het volgende:
Neem het op
maak een verslag
FP-materiaal!
Ik zet niks nergensquote:Op maandag 24 januari 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb de Tros net gemaild of er daarna gewoon een terugluister linkje komt ofzo.
Ben benieuwd of ik nog tijdig antwoord krijg.
Ik weet ook niet hoe het zit met rechten enzo he, als je het opneemt en op de Fp zet?
Oh, maak jij dan ook een kleine evaluaaaaasie? Pretty please?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb studieverlof woensdag... how convenient
Doe ikquote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, maak jij dan ook een kleine evaluaaaaasie? Pretty please?
Dan leggen we die naast die van Erik
Ik zie ze ook staanquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Songfestival.nl heeft een webplayer met live beelden. Ik zie de heren J. al staan.
Het Wiegelied is echt een heel ander liedje dan Weelderig Waardeloos hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef 3jskoningen het volgende:
Je vecht nooit alleen: JA JA JA JA JA DIT IS LEKKER, heerlijk up tempo en goede uithalen.
Ga dan niet: leuk 3js, maar het zegt te weinig, wat mij betreft valt deze af. Leuk voor het album.
De Stroom: JAAAAAAAAAAAAAA, 2e nummer dat absoluut naar het songfestival mag! Heerlijk refrein, het coupletje kennen we al van de reallife show. Beetje rocky!
Toen ik jou vergat: Wat mij betreft zelfde categorie als 'ga dan niet'. Niet geschikt voor songfestival.
Weelderig Waardeloos Vergelijk het met het Wiegelied, leuk voor in Nederland, maar geen songfestival song.
Het wordt wat mij betreft: Je vecht nooit alleen OF De Stroom.
Liedje 4quote:
"Toen ik jou vergat"?quote:
Niet dé Gordonquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef Arth_NL het volgende:
Hoorde ik dat nu verkeerd of heeft Gordon één van de liedjes geproduceerd?
Maar als mensen het in zo'n categorie moeten plaatsen: is het wiegelied qua rijmpjes en stem van Jan Dulles meest vergelijkbaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het Wiegelied is echt een heel ander liedje dan Weelderig Waardeloos hoor
3JS zijn Nederlandse artiesten, en ik vind dat ze Nederlands moeten blijven zingen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:24 schreef Greys het volgende:
Hmz, lastig dan. Want van het bluesnr hebben ze gezegd dat ze hem dan op het Eurovisie misschien in het Engels zouden doen. Ik vind dat ook wel een grote pré.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |