quote:
Ik vind dat je die droom wel in perspectief moet zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Vinden jullie dat je altijd, als het om carriere gaat, voor je Droom moet gaan? Ál-tijd?
Ja, dat is het net. De realiteit lijkt zich niet makkelijk te verenigen met wat ik wil.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm ja in principe wel, maar goed, realiteit speelt wel mee natuurlijk...
Heroine en HIV?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je moet gaan voor datgene waar je gelukkig van wordt. Denk ik.
Vind simpelweg dat je moet gaan voor hetgeen je gelukkig maakt. Via welke van de 2 wegen je dat dan vind maakt niet uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Vinden jullie dat je altijd, als het om carriere gaat, voor je Droom moet gaan? Ál-tijd?
De realiteit is buigzaamquote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat is het net. De realiteit lijkt zich niet makkelijk te verenigen met wat ik wil.
Niet makkelijk is niet hetzelfde als onmogelijk hequote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat is het net. De realiteit lijkt zich niet makkelijk te verenigen met wat ik wil.
Dat, en niks anders. Voor de een is dat een carriere, voor de ander een relatie en voor weer iemand anders een Porsche op de oprit.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef Yuki het volgende:
Je moet gaan voor datgene waar je gelukkig van wordt. Denk ik.
Ja, ik ook. Bovenaan mijn lijst staat The Fountain.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog zooooveel te zien, niet normaal. Kan (niet) kiezen uit 220 films die ik nog heb...
L-Equote:
Porschequote:Op maandag 24 januari 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat, en niks anders. Voor de een is dat een carriere, voor de ander een relatie en voor weer iemand anders een Porsche op de oprit.
Niet makkelijk of eigenlijk best moeilijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Een eigen oprit.quote:
MIquote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef xFriendx het volgende:
Allemachtig, als ik nog harder nies dan schuif ik achteruit met mn voeten zo door mijn vloer en liggen mijn ramen er uit
Heb ik, soort van. Voortuin die ik nog moet betegelen. Achter ook tuin overigens, dus kan een oprit en tuin hebben.quote:
En dan nu het volgende cliché: Volg je gevoel.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
I know. En angst is een slechte raadgever, etc etc.
tja, kan het ook niet helpenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Geenmeer doet wel een beetje pijn, JB.
Best moeilijk voor mijn gevoel. Als het om mezelf gaat, vind ik het niet zo ingewikkeld. Maar dan is daar Peuter, compleet afhankelijk van de keuzes die ik maak. Ik vind die druk erg lastig.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet makkelijk of eigenlijk best moeilijk?
Er is bijna altijd een weg te vinden, ook al is ie misschien niet het meest voor de hand liggend.
Afsluiten met een waarheid als een koe: Men lijdt het meest van het lijden dat men vreest!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
En dan nu het volgende cliché: Volg je gevoel.
Ook al ben ik geen moeder, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Best moeilijk voor mijn gevoel. Als het om mezelf gaat, vind ik het niet zo ingewikkeld. Maar dan is daar Peuter, compleet afhankelijk van de keuzes die ik maak. Ik vind die druk erg lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |