of de kabouters komen langsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of misschien loopt het vanzelf wel een keer weg.
Als je volledig doof bent, heb je bijzonder weinig aan een gehoorapparaat.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
So? Die heb ik toch wel, want brildragend
Ik had op de vrachtwagen een dove collega, en die kon niet minder rijden dan ik hoor..
Gehoorapparaten bestaan niet voor niets.. Maar als je blind bent kun je dus nergens mee geholpen worden..
Beperkt, sowieso niet meer als beroeps volgens mij. Je mist een heleboel als je niks meer hoort. Daarom is (te) harde muziek in de auto ook gevaarlijk.quote:
Ja, maar boodschappen doen is er al niet bij, want die cassiere bij de AH kan geen gebarentaal. Dat bedoel ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dove kan je wel dmv gebarentaal communiceren, niet veel mensen die dat kunnendus handig om op grote afstanden of de mensen naast je te lullen
Ik heb ook een bril, geen beperkingquote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had op de vrachtwagen een dove collega, en die kon niet minder rijden dan ik hoor..
Gehoorapparaten bestaan niet voor niets.. Maar als je blind bent kun je dus nergens mee geholpen worden..
Nooit meer een V6 horen, the horror.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beperkt, sowieso niet meer als beroeps volgens mij. Je mist een heleboel als je niks meer hoort. Daarom is (te) harde muziek in de auto ook gevaarlijk.
Topplaat.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef asfalthooligan het volgende:
teksten zijn vaak mooi ik luister meestal naar de tekst
Voorbeeld is bruce springsteen "I'm on Fire
Als je goed luisterd gaat het over foute gevoelens bij een veel te jonge meid
gewoon een mooie strakke tekst
en zo zijn er meer
otis reading yve been loving you too long
en ga zo maar door
Ja, dat dacht ik al.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beperkt, sowieso niet meer als beroeps volgens mij. Je mist een heleboel als je niks meer hoort. Daarom is (te) harde muziek in de auto ook gevaarlijk.
Was hij doof of heel slecht horend en had een gehoor apparaat? Ik dacht namelijk dat je dan niet meer mocht rijdenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nooit meer een V6 horen, the horror.
Telefoon mee en typen wat je wiltquote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar boodschappen doen is er al niet bij, want die cassiere bij de AH kan geen gebarentaal. Dat bedoel ik.
Wat slecht..quote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ook een bril, geen beperking
Extreem hardhorend dan, want gehoorapparaat.. Of je tegenwoordig niet meer beroepsmatig mag rijden bij volledige doofheid weet ik eigenlijk niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was hij doof of heel slecht horend en had een gehoor apparaat? Ik dacht namelijk dat je dan niet meer mocht rijden
Deze al geprobeerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet meer op msnM'n huidige msn doet het niet omdat ik de nieuwe moet installeren en de nieuwe doet het niet omdat de installatie een fout geeft
fijnquote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet meer op msnM'n huidige msn doet het niet omdat ik de nieuwe moet installeren en de nieuwe doet het niet omdat de installatie een fout geeft
Ik kan prima rijden zonder brilquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat slecht..
[..]
Extreem hardhorend dan, want gehoorapparaat.. Of je tegenwoordig niet meer beroepsmatig mag rijden bij volledige doofheid weet ik eigenlijk niet..
Is beperking op je rijbewijs niet pas vanaf een bepaalde sterkte?quote:
Excuus om te voelenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef xFriendx het volgende:
En ik zie liever een dame in bed dan ik haar hoor. Anders weet je maar nooit waar je op duikt. Hoewel je met voelen ook wel een eind kan komen om een inschatting te maken
en eventuuel de hele msn map van je windows verwijderenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fijnherstarten al geprobeerd? (t blijft windows)
Dat, of als beroeps misschien.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is beperking op je rijbewijs niet pas vanaf een bepaalde sterkte?
Want mijn moeder en broer hebben ook beiden een bril maar geen beperking ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |