jammer, maar wanneer?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwarktaart, aardbeiensaus en vanillesuiker en nog ietsAlleen dat vanillespul komt nog wel van pas denk ik.
Ik ben na tig reruns wel redelijk Friends moe, dus denk niet dat het iets voor mij is helaasquote:Op maandag 24 januari 2011 17:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Friends. Sort of.
Ik vind HIMYM wel leuker overigens.
Ja prima.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef asfalthooligan het volgende:
ging dat goed (was de eerste keer voor mij 1 te openen
De eerste noob die 't snaptquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik kookte thuis ook al vanaf mijn 15e. Weet nog wel de eerste avond dat ik zelf had gekookt toen ik op mezelf woonde, ik weet nog wat ik at. Kipfilet met krieltjes en sperziebonen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vond ik niet toen ik net op mezelf wonen. Gewoon lekker zelf kiezen, geen gejank van mijn ex die niks vrat.
Als je Friends zo leuk vindt, dat je al tig reruns hebt gekeken, vindt je dit vast ook wel leukquote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben na tig reruns wel redelijk Friends moe, dus denk niet dat het iets voor mij is helaas
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik vond het echt 10 afleveringen leuk eigenlijk. Ik snap niet waarom mensen er zo lyrisch over zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
Als je Friends zo leuk vindt, dat je al tig reruns hebt gekeken, vindt je dit vast ook wel leuk
Nah, friends vond ik niet zo heel super, soms zat er wel wat leuks tussen.. Meer ook niet..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
Als je Friends zo leuk vindt, dat je al tig reruns hebt gekeken, vindt je dit vast ook wel leuk
Ik ken dat ja. Toen het uitging met mijn samenwoonex heb ik 's avonds biefstuk gebakken met megaveel champignons.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
toen het net uit was met mijn ex heb ik de hele week daarna alleen maar dingen gekookt waar hij een grondige hekel aan hadand i loved it!
dat gaat mijn ma nu doen, als ik een maandje wegben. Gaat ze vele kikkererwten, paella, vis enzo kokenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
toen het net uit was met mijn ex heb ik de hele week daarna alleen maar dingen gekookt waar hij een grondige hekel aan hadand i loved it!
Dat je dat nog weetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kookte thuis ook al vanaf mijn 15e. Weet nog wel de eerste avond dat ik zelf had gekookt toen ik op mezelf woonde, ik weet nog wat ik at. Kipfilet met krieltjes en sperziebonen.
Men, dat is al 10 jaar terug.
of heel viesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat je dat nog weetZal wel heel lekker geweest zijn
*Schopt*quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb even een trap onder mn kont nodig, wie o wie geeft m?
Lekker juist!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef cafpow het volgende:
dat gaat mijn ma nu doen, als ik een maandje wegben. Gaat ze vele kikkererwten, paella, vis enzo koken
*rot schop geeft*quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
* geeft snuitebolletje en harde trap onder zn kontquote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Mag ik ook met m'n vlakke hand petsen?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
ieder zijn eigen smaak. En dan zit ik daar iedere maandag volgens traditie aan de linzen of bruine bonenquote:
trapt ook ,maar vraagt wel zijn schoen terug die is blijven stekenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als in koksmessen en zo? Sabatier bijvoorbeeld.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Zo, eten op, was echt lekkerAlleen mama's courgette bolletjes waren een papje
Nu een vraag voor de kook fans... Een merk messen set, een heel goed merk, anyone?
Welke messenset koop je het best voor een leerlingkok?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
Nu een vraag voor de kook fans... Een merk messen set, een heel goed merk, anyone?
Dat zou ik aan m'n broertje kunnen vragen, maar die is nu aan het werk..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:51 schreef Samzz het volgende:
HARDLOPEN JIJ!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
Pa had het over een specifiek messenblok, maar ik ben vergeten welke het is... Wel dat het een dure set isquote:Op maandag 24 januari 2011 17:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Als in koksmessen en zo? Sabatier bijvoorbeeld.
Wat mag het kosten eigenlijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
Pa had het over een specifiek messenblok, maar ik ben vergeten welke het is... Wel dat het een dure set is
Voor nu, niet te veel. Ik ben me aan het oriënteren voor zijn verjaardag. Hij wil al heel lang heel graag een goede messen set die dus ook een aantal jaren mee kan. Maar ik heb geen geld om er honderden euro's aan uit te gevenquote:
Zwilling dan zeker? Zo'n blok is trouwens mega onhygiënisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:54 schreef Samzz het volgende:
Pa had het over een specifiek messenblok, maar ik ben vergeten welke het is... Wel dat het een dure set is
Samen met je zusjes doen? Doen wij ook altijdquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor nu, niet te veel. Ik ben me aan het oriënteren voor zijn verjaardag. Hij wil al heel lang heel graag een goede messen set die dus ook een aantal jaren mee kan. Maar ik heb geen geld om er honderden euro's aan uit te geven
Ik ben echt een autist als het om langetermijn herinneringen gaat.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat je dat nog weetZal wel heel lekker geweest zijn
Ja, dat doe ik ook, maar ook mijn zusjes hebben geen geldboom in de tuin staanquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Samen met je zusjes doen? Doen wij ook altijd
Kan je beter zo'n metalen strip aan de keukenmuur hangen ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Zwilling dan zeker? Zo'n blok is trouwens mega onhygiënisch.
Nee, het is zo'n etui of zo, ik zeg blok omdat het makkelijker isquote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Broertje heeft een Sabatier 2 Lions messenblok staan, hij is daar extreem trots op, dus dan is het vast goed spul.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan kun je beter een of twee goede messen kopen in plaats van een goedkopere set. Neem je vader na zijn verjaardag een keer mee naar een speciaalzaak en laat 'm wat leuks uitzoeken. Krijgt 'ie er gratis kwalitijd met z'n dochter bij.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
Voor nu, niet te veel. Ik ben me aan het oriënteren voor zijn verjaardag. Hij wil al heel lang heel graag een goede messen set die dus ook een aantal jaren mee kan. Maar ik heb geen geld om er honderden euro's aan uit te geven
Dat dus ja. Niks ergers dan messen die het net niet zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je beter een of twee goede messen kopen in plaats van een goedkopere set. Neem je vader na zijn verjaardag een keer mee naar een speciaalzaak en laat 'm wat leuks uitzoeken. Krijgt 'ie er gratis kwalitijd met z'n dochter bij.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje heeft een Sabatier 2 Lions messenblok staan, hij is daar extreem trots op, dus dan is het vast goed spul.
Ja, dat. En het belangrijkste van zo'n set is en blijft toch het koksmes.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef AirwiN het volgende:
Dan kun je beter een of twee goede messen kopen in plaats van een goedkopere set. Neem je vader na zijn verjaardag een keer mee naar een speciaalzaak en laat 'm wat leuks uitzoeken. Krijgt 'ie er gratis kwalitijd met z'n dochter bij.
Daarom mag ik me toch nog wel oriënteren op de prijzen van verschillende sets?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
Liever één goed koksmes, dan een hele rits niet zulke goede.
So truequote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef missbehavin het volgende:
Liever één goed koksmes, dan een hele rits niet zulke goede.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
ik gebruik altijd t koksmes van mn huisgenootje, ding is super fijn (maar was dan ook geen 20 euro)
Ik heb dat alleen met muziek...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben echt een autist als het om langetermijn herinneringen gaat.
Als ik erachter zou komen dat mijn huisgenoot mijn mes van 80 euro zou gebruiken had ik hem er ook aan geregen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
ik gebruik altijd t koksmes van mn huisgenootje, ding is super fijn (maar was dan ook geen 20 euro)
Het verschil is dat mijn broertje weet wat hij koopt vanwege z'n koks opleidingquote:Op maandag 24 januari 2011 18:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Omdat hij er trots op is, is het goed spul? Dan kan het nog steeds onhygiënisch zijn hoor..
Ik had vroeger messen van Victorinox. Die worden ook gebruikt om die beesten te slachten en ik was er altijd tevreden over. Ook niet zo heel duur.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
Het is misschien ook een goed idee om erbij te vertellen dat de messen alleen voor vlees gebruikt gaan worden
Absoluut. Ik probeer alleen maar mee te denken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:01 schreef Samzz het volgende:
Daarom mag ik me toch nog wel oriënteren op de prijzen van verschillende sets?
Ze weet dat ik er goed mee om gaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als ik erachter zou komen dat mijn huisgenoot mijn mes van 80 euro zou gebruiken had ik hem er ook aan geregen.Zulk soort dingen had ik nooit uitgeleend.
Ik ga deze aan mn huisgenote vragen met mn verjaardag: http://www.horecastyle.nl/sabatier/koksmes-25-cm-cuisine/quote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb echt alleen klotemessen. Ooit, als ik geld heb, koop ik een goede
Met muziek heb ik dat ook heel erg. Ik zou zo een soundtrack of my life kunnen maken.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:03 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik heb dat alleen met muziek...
Het eerste nr wat ik draaide toen ik op mezelf ging wonen...
mn moeder stond nog in de deuropening met tranen in haar ogen afscheid te nemen
Mijn oma heeft nog steeds de messenset van de slagerij van vroeger, die dingen zijn nog zo scherp als toen ze nieuw waren. Dat wil pa dus ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger messen van Victorinox. Die worden ook gebruikt om die beesten te slachten en ik was er altijd tevreden over. Ook niet zo heel duur.
Dat weet ik welquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut. Ik probeer alleen maar mee te denken.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga deze aan mn huisgenote vragen met mn verjaardag: http://www.horecastyle.nl/sabatier/koksmes-25-cm-cuisine/
Ik denk dan haast dat dat Victorinox moet zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn oma heeft nog steeds de messenset van de slagerij van vroeger, die dingen zijn nog zo scherp als toen ze nieuw waren. Dat wil pa dus ook.Maar ik weet niet meer welk merk het is. Ik vraag het wel als hij thuis is.
[..]
Dat weet ik wel
Ja muziekquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met muziek heb ik dat ook heel erg. Ik zou zo een soundtrack of my life kunnen maken.
Maar ja, muziek.
Ik zou het echt niet weten... Maar ze heeft werkelijk alles nog, de hakbijlen, de fileermessen, allesquote:Op maandag 24 januari 2011 18:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dan haast dat dat Victorinox moet zijn.
Die is vergeleken met Zwilling nog te betalenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga deze aan mn huisgenote vragen met mn verjaardag: http://www.horecastyle.nl/sabatier/koksmes-25-cm-cuisine/
Beetman en ik zijn op elkaar gevallen vanwege een gezamelijke passie voor muziek. En dan houdt dat niet eens in dat we allebei hetzelfde leuk vinden, maar muziek is voor iedereen een andere ervaring.quote:
idd, bij Zwilling zou ik deze serie willen, mooie houten grepenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is vergeleken met Zwilling nog te betalen
Dat geld heb ik dus niet he...quote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd, bij Zwilling zou ik deze serie willen, mooie houten grepen
http://www.knivesandtools.nl/nl/ct/zwilling-twin-1731.htm
hier hebben we het net opgeruimd, alleen moet nog even een gat in een van mijn spijkerbroeken dichtenquote:
Ik wel, maar niet daar voorquote:
Smaken verschillen natuurlijk,maar muziek moet je voelenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetman en ik zijn op elkaar gevallen vanwege een gezamelijke passie voor muziek. En dan houdt dat niet eens in dat we allebei hetzelfde leuk vinden, maar muziek is voor iedereen een andere ervaring.
quote:
Wat dat aangaat een goede opvoeding dusquote:Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Ripley het volgende:
Mijn zwager is part time DJ en mijn zusje is boeker, mijn neefje is dan ook nu al een muziekfreakje
Dat ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef YipYip het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk,maar muziek moet je voelen
Ik zou niet kunnen kiezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ja.
Ooit een vriendje gehad dat niks met muziek had. Ja, de foute 100, dat vond ie dan wel leuk.
Teksten luisterde hij niet en had er ook gewoon niks mee. Ik begrijp dat gewoon niet.
Ik zou ook niet hoeven twijfelen tussen doof of blind zijn,
Ik wel.. Liever doof, ik zou namelijk niet kunnen leven als ik niet maar kan rijden..quote:
Ik ben liever blind. Dan kan ik nog muziek luisteren en normaal met spraak communiceren. Als je doof bent, valt ook dat soort contact weg. Maar nooit meer muziek horen zou ik niet trekken,quote:
Machine is er nog mee bezigquote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
niet te lang laten liggen, anders gaat het stinken
Of misschien loopt het vanzelf wel een keer weg.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
niet te lang laten liggen, anders gaat het stinken
Als je doof bent krijg je wel een beperking op je rijbewijsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wel.. Liever doof, ik zou namelijk niet kunnen leven als ik niet maar kan rijden..
Als dove kan je wel dmv gebarentaal communiceren, niet veel mensen die dat kunnenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben liever blind. Dan kan ik nog muziek luisteren en normaal met spraak communiceren. Als je doof bent, valt ook dat soort contact weg. Maar nooit meer muziek horen zou ik niet trekken,
Maar deze hypothese slaat eigenlijk ook nergens op natuurlijk.
Mag je rijden als je doof bent?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wel.. Liever doof, ik zou namelijk niet kunnen leven als ik niet maar kan rijden..
Nou... ik kan dus heel erg genieten van de natuur om me heen, van de dieren, mijn paard. Ik zou het heel erg vinden als ik dat allemaal niet kon zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben liever blind. Dan kan ik nog muziek luisteren en normaal met spraak communiceren. Als je doof bent, valt ook dat soort contact weg. Maar nooit meer muziek horen zou ik niet trekken,
Maar deze hypothese slaat eigenlijk ook nergens op natuurlijk.
So? Die heb ik toch wel, want brildragendquote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je doof bent krijg je wel een beperking op je rijbewijs
of de kabouters komen langsquote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of misschien loopt het vanzelf wel een keer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |