vrijdagquote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OkeeIk zal het wel een keer beleven
![]()
* Toekito toont interessequote:Hier
Ohnoes!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verkeerde pakje kruidenmixdag 5 liter pastasaus in advance
Ja.quote:
Ja had me er nogal op verheugd... nu om warm te worden maar een broodje kaas en een grote mok theequote:
Woeiquote:Op maandag 24 januari 2011 18:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
vrijdag
[..]
* Toekito toont interesse
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja had me er nogal op verheugd... nu om warm te worden maar een broodje kaas en een grote mok thee
Je hebt oud en pre-historischquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja had me er nogal op verheugd... nu om warm te worden maar een broodje kaas en een grote mok thee
Moet je maar niet zo'n spam sletje zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn godIemand gaat alle smileys in een apart bericht typen onder mijn profielfoto op hyves
Mailbox vol
Klopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee joh vraag MPG het is niet eng, Muck kookt verdomd lekker!
[..]
Waar?
Hyvesquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Oh mijn godIemand gaat alle smileys in een apart bericht typen onder mijn profielfoto op hyves
Mailbox vol
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.quote:
Whahaquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo'n spam sletje zijn
maar jong van geestquote:
Nou inderdaad, hij heeft de vorming van de Alpen nog meegemaaktquote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt oud en pre-historisch![]()
Waar betaal je dat vanquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.
Zo te lezen vermaak jij je nog wel evenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 1 jan uit nederland, maar over een ruime week ga ik maar weer terug naar dat tyfusweer bij jullie. Eerst even een tussenstop/omweg in langkawi. Maleisie, voor de niet-kenners. Strand, palmbomen, hangmat. Luxe-resort met zeven restaurants, een zooi zwembaden en een bar in het zwembad. You do the math. Precies, ik kan niet in alle restaurants eten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt oud en pre-historisch![]()
Woah, de heldquote:Op maandag 24 januari 2011 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad, hij heeft de vorming van de Alpen nog meegemaakt
Je weet dat ik op oud val toch?quote:
Ach, je doet niets anders op fok! Weet je eens hoe het voelt.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:20 schreef RockNijntje het volgende:
Mailbox vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |