Een echte man zorgt dat zijn vrouwtje zich elke dag een prinses voelt, ook al zit ze met rechtovereindstaand haar in een joggingpak.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb ooit een ex gehad met een litteken van af de borsthoogte tot naar diep beneden en van linker zij naar rechter en ongemakkelijk dat ze zich voelde telkens aan het truitje trekken enz op een gegeven moment heb ik gezegd wil iets doen ,maar niet schrikken en ik zit niet aan rare dingen zij wat twijfelen en zei ja heel voorzichtig het truitje omhoog geschoven zodat er een beetje buik zichtbaar was en een kus op het litteken gegeven en toen was het klaar natuurlijk.
En hoe langer ze merkte dat ik het niet erg vond hoe zekerder dat ze werd.
Heb zoiets iedereen is op zijn eigen manier knap .
Als je een leuk koppie ziet en een paar mooie ogen en een goed innerlijk neem je de rest 9 van de 10 x op de koop toe
Ja maar.... jij bent NU niet mijn doelgroepquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan val jij niet meer in mijn doelgroep.
ik kan dat zelfs bijzonder boeiend vindenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, dat was ik ook vergeteneen jaar lang 1-2x in de week met een groep vrienden in de sauna gezeten. Gemengde groep.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een echte man zorgt dat zijn vrouwtje zich elke dag een prinses voelt, ook al zit ze met rechtovereindstaand haar in een joggingpak.
Een echte vrouw is een prinses in de keuken. Dus jij wil zeggen dat een echte man zijn vrouw/vriendin iedere avond rond etenstijd de keuken in stuurt om te koken?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
Een echte man zorgt dat zijn vrouwtje zich elke dag een prinses voelt, ook al zit ze met rechtovereindstaand haar in een joggingpak.
Voor wat hoort wat he.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte vrouw is een prinses in de keuken. Dus jij wil zeggen dat een echte man zijn vrouw/vriendin iedere avond rond etenstijd de keuken in stuurt om te koken?
Naaktheid is natuurlijk op zich ook niet iets geks. Het wordt pas gekkig als er seksuele gevoelens bij komen kijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan dat zelfs bijzonder boeiend vinden
laatst zaten we tijdens n loyly in n grote sauna met nog iets van 30 man ofzo, heb rustig om me heen zitten kijken naar al die verschillende mensenzo apart dat naaktheid dan ineens geen issue meer is.
Wie niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef asfalthooligan het volgende:
en ja al zou ze af en toe als een sloeber er bij lopen nou boeiend
ik heb soms ook wel dat ik in oude zooi loop of een trainingsbroek
Idd, ik zit nu ook echt niet de werkloze uit te hangen op de bank in mijn joggingbroek hoor.quote:
ooh dat was ook zeker heel interessant, al ging iedereen er wel heel anders mee om, waar de ene zo naakt rond paradeert, blijft de andere met een zwembroek/bikini of handdoek om lopenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan dat zelfs bijzonder boeiend vinden
laatst zaten we tijdens n loyly in n grote sauna met nog iets van 30 man ofzo, heb rustig om me heen zitten kijken naar al die verschillende mensenzo apart dat naaktheid dan ineens geen issue meer is.
Ik vind dat eigenlijk best aantrekkelijk, een man in een joggingbroek met een beetje warrig haarquote:
Dat doe je ook wel als je niet werkloos bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, ik zit nu ook echt niet de werkloze uit te hangen op de bank in mijn joggingbroek hoor.
Ik vind mannen op hun leukst als ze ergens druk mee bezig zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best aantrekkelijk, een man in een joggingbroek met een beetje warrig haar
Als werkloze is het gewoon je standaard werkkleding.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel als je niet werkloos bent.
ik moet altijd ff n half uurtje wennen in zon complex, en dan vind ik het geen probleem en laat ik die badjas of handdoek rustig aan de andere kant vh complex slingerenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh dat was ook zeker heel interessant, al ging iedereen er wel heel anders mee om, waar de ene zo naakt rond paradeert, blijft de andere met een zwembroek/bikini of handdoek om lopen
En dan nog niet, pas als die gevoelens niet gepast zijn wordt het gek.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naaktheid is natuurlijk op zich ook niet iets geks. Het wordt pas gekkig als er seksuele gevoelens bij komen kijken.
Het zal je verbazen, maar ik kook elke avond en maak elke dag zijn brood klaarquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte vrouw is een prinses in de keuken. Dus jij wil zeggen dat een echte man zijn vrouw/vriendin iedere avond rond etenstijd de keuken in stuurt om te koken?
Dat zie ik eigenlijk nooitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind mannen op hun leukst als ze ergens druk mee bezig zijn.
Wij gingen met vrienden bij vrienden in de sauna rondhangen. De meesten hadden in hun appartement of complex een sauna zitten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik moet altijd ff n half uurtje wennen in zon complex, en dan vind ik het geen probleem en laat ik die badjas of handdoek rustig aan de andere kant vh complex slingeren
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best aantrekkelijk, een man in een joggingbroek met een beetje warrig haar
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
PM box doet het niet, dus Kluts, tot vanavond.
Klinkt als een redelijke deal. Zolang je je er allebei maar ok bij voelt, denk ik dan.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Ripley het volgende:
Het zal je verbazen, maar ik kook elke avond en maak elke dag zijn brood klaarIn ruil daarvoor doet hij bijna alle andere huishoudelijke meuk
ik had ook niks anders verwacht na hoe je wegging zaterdagquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik ook wel, gewoon op zon lambal zondag ofzo, samen uitkateren in slobberkleren
Dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij gingen met vrienden bij vrienden in de sauna rondhangen. De meesten hadden in hun appartement of complex een sauna zitten.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik had ook niks anders verwacht na hoe je wegging zaterdag
Ik ben nog zodanig van de ouderwetse stempel dat ik het eigenlijk niet meer dan normaal vind dat ik ervoor zorg dat mijn vent 's avonds een lekker bordje eten heeft.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een redelijke deal. Zolang je je er allebei maar ok bij voelt, denk ik dan.
Juist vaakquote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]lijkt me aan de ene kant heerlijk, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe vaak je het dan nog daadwerkelijk doet als zon ding vlakbij is.
moet je ook slapen 's nachtsquote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]damn we waren dood toen...
die nacht daarvoor hadden we net besloten om er samen voor te gaanquote:
Dat hadden we door jaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die nacht daarvoor hadden we net besloten om er samen voor te gaanen toen was ik veel te hyper om te slapen
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist vaakik had em in mn appartement en gebruikte em 2-3x in de week na het sporten. Tenzij ik daarvoor of na met mn vrienden ging chillen in de sauna. Voelt echt super goed
![]()
Straks bij mn ouders ga ik er ook zeker weer 1-2x in de week in
Jij bent niet meer single?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die nacht daarvoor hadden we net besloten om er samen voor te gaanen toen was ik veel te hyper om te slapen
![]()
daar issiequote:Op maandag 24 januari 2011 16:44 schreef JoeBravo het volgende:
http://sleutelstad.nl/nie(...)duceert-de-macpiemel![]()
![]()
quote:
Feest dus!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Krijg net een mailtje dat hier dierenactivistenterroristen voor de deur kunnen staan binnenkort. Gezellig
Van dat linkse, langharige, werkschuwe krakerstuig.quote:
Leuk! Doelwitten voor legeroefeningen!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Krijg net een mailtje dat hier dierenactivisten voor de deur kunnen staan binnenkort. Gezellig
Ja, vind je ze niet geweldig? Doen ze ook eens wat nuttigs van onze centen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
Van dat linkse, langharige, werkschuwe krakerstuig.
Waar kunnen we binnenkort gaan lachen?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef Nouk84 het volgende:
Krijg net een mailtje dat hier dierenactivisten voor de deur kunnen staan binnenkort. Gezellig
Doodgaan?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, vind je ze niet geweldig? Doen ze ook eens wat nuttigs van onze centen.
Ik kots echt op dat soort volk.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ze toch zo begaan zijn met het milieu, laat ze dan het zwerfafval ed opruimenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is beneden hun stand want ze hebben gestudeerd of zijn nog studerende uiteraard e.o.a. kansloze alpha studie waar geen droog brood mee te verdienen valt dus nee, dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:52 schreef PeuRac het volgende:
Als ze toch zo begaan zijn met het milieu, laat ze dan het zwerfafval ed opruimen
"Discussies"quote:Op maandag 24 januari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
Ik weet nog wel dat ik toen in de Coffeeshop werkte. Daar hing ook veel van dat krakerstuig rond.
Waren leuke discussies.
Hence the smiley.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Q. het volgende:
[..]
"Discussies"
Yeah, sure, alsof met dat soort mensen te praten valt..
Churchill zei het al, de nieuwe facisten zullen zich anti-facisten AFA noemen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:58 schreef Q. het volgende:
"Discussies"
Yeah, sure, alsof met dat soort mensen te praten valt..
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik had uien van mijn moeder gekregen, wat een monsterdingen! Dat gaan some big ass onion rings worden!
![]()
Maar nu koken dus
Half uurtje, ga je dat redden?quote:
Mijn rijstijl?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half uurtje, ga je dat redden?
Het wordt krap maar ik ga mn best doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Half uurtje, ga je dat redden?
dat is lang geledenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:02 schreef asfalthooligan het volgende:
heeft nog wat jachtpannetje staan opwarmen.
En wat aardappelschijfjes bakken en klaar vandaag
Je ging toch bakken? Gekookte patat en hamburgers lijken me niet zo lekker...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:01 schreef missbehavin het volgende:
Zo, ik had uien van mijn moeder gekregen, wat een monsterdingen! Dat gaan some big ass onion rings worden!
![]()
Maar nu koken dus
Ik wil het deze week wel maken, maar Beetman lust het niet.quote:
+1 voor Beetman.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
Ik wil het deze week wel maken, maar Beetman lust het niet.
Was dat nou?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij t Graafschap College? Dat wil ik ook altijd nog een keer doenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef JoeBravo het volgende:
uit eten in schoolrestaurant. eens zien wat die leerlingen er van bakken vandaag
zelfde zowat als een restaurant voor soostrekkers dusquote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef JoeBravo het volgende:
uit eten in schoolrestaurant. eens zien wat die leerlingen er van bakken vandaag
Was zaterdag gekomenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar mijn boerenkool is veel lekkerder dan de gemiddelde hollandse zouteloze hap.quote:
Behalve Beetmanquote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar mijn boerenkool is veel lekkerder dan de gemiddelde hollandse zouteloze hap.
Iedereen die ik ken die geen boerenkool lust en die van mij geproefd heeft, lust die van mij wel.
Dus.. die het normaal wel lusten, moeten die van jou niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar mijn boerenkool is veel lekkerder dan de gemiddelde hollandse zouteloze hap.
Iedereen die ik ken die geen boerenkool lust en die van mij geproefd heeft, lust die van mij wel.
T is anderhalve week lang besprokenquote:
Nee, want de vorige keer dat ik het maakte wilde hij het niet proeven, ondanks dat ik bleef aandringen.quote:
Ik dacht dat ik erg was.. Maar hij proeft nieteensquote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want de vorige keer dat ik het maakte wilde hij het niet proeven, ondanks dat ik bleef aandringen.
dat is dan wel weer lafquote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want de vorige keer dat ik het maakte wilde hij het niet proeven, ondanks dat ik bleef aandringen.
Ik bedoelde: Ook al hou je niet van boerenkool, dan vind je die van mij alsnog lekker!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus.. die het normaal wel lusten, moeten die van jou niet?![]()
Of juist extra?
mooi waar kunnen we aanschuivenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
klopt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij t Graafschap College? Dat wil ik ook altijd nog een keer doen
Dan durf ik het wel aanquote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Ook al hou je niet van boerenkool, dan vind je die van mij alsnog lekker!
Maar dan heel krom geformuleerd.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Je ging toch bakken? Gekookte patat en hamburgers lijken me niet zo lekker...
Ik had dat vroeger als kind ook.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Ook al hou je niet van boerenkool, dan vind je die van mij alsnog lekker!
Maar dan heel krom geformuleerd.
Ik ben ook lastig met eten, maar meestal proef ik wel na enig aandringenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
Beetman is een lieve schat hoor, maar op eetgebied is hij eh.. wat lastig soms.
Toen ik thuiswoonde vond ik mijn moeder een geweldige kok. Tot ik zelf leerde koken.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger als kind ook.
Thuis hoefde ik geen boerenkool.
Maar oma noemde het gewoon anders en dan at ik het wel.
Nou kon oma ook wel veel beter koken dan mijn moeder natuurlijk
Ik ben dan weer heel makkelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben ook lastig met eten, maar meestal proef ik wel na enig aandringen
Ik niet eigenlijk, maar boerenkool is nu net één van die dingen die ik niet blief.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
Beetman is een lieve schat hoor, maar op eetgebied is hij eh.. wat lastig soms.
Oh ik juist wel!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer heel makkelijk.
Proef alles, en vind het ook nogal snel wel lekker.
Heb alleen helemaal niks met de hollandse keuken
en mn moeder vind vooral ook dat ze zelf ook goed kan kokenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik thuiswoonde vond ik mijn moeder een geweldige kok. Tot ik zelf leerde koken.
Wat een crap zette zij ons eigenlijk voor soms.
Af en toe vind ik het wel lekker, dan krijg ik zo'n bui dat ik het wilquote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben dan weer heel makkelijk.
Proef alles, en vind het ook nogal snel wel lekker.
Heb alleen helemaal niks met de hollandse keuken
Het enigste wat ik wel lekker vind is boerenkool, andijvie stampot en hutspot. En hete bliksem.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe vind ik het wel lekker, dan krijg ik zo'n bui dat ik het wil
Ben ook gek op koken, en dan het uitproberen van andere dingen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dol op hollandse pot.Dat eet ik echt het liefst.
Ben sowieso gek op koken en lekker eten, maar van huis uit niet gewend om veel te proeven, dus ik belemmer mezelf daarin wel soms qua keuzevrijheid, dat vind ik soms wel jammer. Maar dat wordt ook met de jaren beter.
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Ben sowieso gek op koken en lekker eten, maar van huis uit niet gewend om veel te proeven, dus ik belemmer mezelf daarin wel soms qua keuzevrijheid, dat vind ik soms wel jammer. Maar dat wordt ook met de jaren beter.
Hollandse pot, en vooral wel prakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
En eten prakken! Ondenkbaar, dat zul je mij dus nooit zien doen.
En je voorliefde voor stamppotten dan? Allemaal gerechten waar prakken tot een kunst is verheven.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
En eten prakken! Ondenkbaar, dat zul je mij dus nooit zien doen.
Ik ben zo'n idioot die haar gekookte aardappels in stukjes snijdt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Hollandse pot, en vooral wel prakken![]()
Dat is al gestampt.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En je voorliefde voor stamppotten dan? Allemaal gerechten waar prakken tot een kunst is verheven.
doet mijn ma wel eens als haar inspiratie om te koken op is, dan mixed ze echt van alles wat er is, en er komen soms nog wel redelijke maaltijden uit maar soms nou..dan maak ik maar even een boterham voor mezelfquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Gewoon alles lekker door mekaar pleuren heerlijk
Wat eten betreft gaat mijn voorkeur uit naar Frans, Italiaans, Spaans en Aziatisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
Stsmpen is prakken voor gevorderden.quote:
Iedere gek zijn gebrekquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zo'n idioot die haar gekookte aardappels in stukjes snijdt.
Ik snij mijn brood ook in stukjes en eet dat vaak ook met mes en vork. Ben nogal gedrilld vroeger qua etiquette.
ik snij mijn aardappel ook altijd in stukjesquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snij mijn brood ook in stukjes en eet dat vaak ook met mes en vork. Ben nogal gedrilld vroeger qua etiquette.
Same herequote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat eten betreft gaat mijn voorkeur uit naar Frans, Italiaans, Spaans en Aziatisch.
Ja, maar dat is anders. Dat gebeurt al in de pan.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stsmpen is prakken voor gevorderden.
Het is geen gebrek. Je kan mij overal neerzetten, tafelmanieren heb ik hoe dan ook. Daar ben ik mijn ouders heel dankbaar voor.quote:
idioot? idioten prakken het. en de mongolen pakken er daarna een lepel bijquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dus jou meenemen naar een Bourgondisch restaurant gaat voor trauma's zorgen bij jou?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is geen gebrek. Je kan mij overal neerzetten, tafelmanieren heb ik hoe dan ook. Daar ben ik mijn ouders heel dankbaar voor.
Hete bliksemquote:Op maandag 24 januari 2011 17:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het enigste wat ik wel lekker vind is boerenkool, andijvie stampot en hutspot. En hete bliksem.
Verder hoeft gewoon de standaard gekookte groenten, aardappels en vlees en prakken maar niet zo van mij
Zo denk ik er nou ook over rival!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
idioot? idioten prakken het. en de mongolen pakken er daarna een lepel bij
Nette mensen snijden dat in stukjes en eten het met mes en vork!
dan vraag ik mij nu alleen af waarom wij het dan doen
Hete bliksem.. Was dat niet die natte brij met stukjes vlees erin?quote:
Ik eet niet snel met mijn handen nee. Zeker niet in een restaurant.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus jou meenemen naar een Bourgondisch restaurant gaat voor trauma's zorgen bij jou?
Appel/Ui/Aardappelstamppot.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hete bliksem.. Was dat niet die natte brij met stukjes vlees erin?
als ik voor mezelf spreek, alleen aan tafel danquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over rival!
Wij zijn gewoon sophisticated.
Knoop je jas dicht, doe een das om, was eerst je handenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
Ben nogal gedrilld vroeger qua etiquette.
geloof t nietquote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hete bliksem.. Was dat niet die natte brij met stukjes vlees erin?
Mijn moeder heeft Doe Maar als inspiratie voor mijn opvoeding gehad!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Knoop je jas dicht, doe een das om, was eerst je handen
Kam je haren, recht je schouders, denk aan je tanden
Blijf niet hangen, recht naar huis toe, spreek met twee woorden
Stel je netjes voor, eet zoals het hoort en zeg u
Bourgondisch is juist met je handen dus, bestek kun je naar fluitenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet niet snel met mijn handen nee. Zeker niet in een restaurant.
Ik hoor mijn pa dan zowat zeggen 'ook je friet met mes en vork, we zitten niet thuis!"
Is dat nou lekker?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo Turkse durum makenwel van Knorr want ik vind koken kut.
Als je kookt met Knorr kook je ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef CherryLips het volgende:
als ik patat haal en het thuis opeet wil ik het ook gewoon uit dat bakje op een bord en met mes en vork etenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet niet snel met mijn handen nee. Zeker niet in een restaurant.
Ik hoor mijn pa dan zowat zeggen 'ook je friet met mes en vork, we zitten niet thuis!"
Nee, die van zaterdag was lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
geloof t nietzo hadden we t zaterdag niet tenminste
dat heb ik dus echt nooit gegeten turks durum. TUrkse pizza, kapsalon enz. wel, maar durum dus nietquote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef CherryLips het volgende:
roeren met pennen doe ik weleens op kantoor, minder moeite dan een lepel pakken bij de keukenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:20 schreef asfalthooligan het volgende:
heeft ook wel tafelmanieren ,maar was vroeger ook houthakker en in de bouw gezeten dan maakt het je niks uit of je de koffie met een schroefboormachine of schroevedraaier roert
en in de houtkap vaak vieze handen en toch je brood eten
Dat schijnt, vandaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je kookt met Knorr kook je ook niet.
Ik gooi het dan altijd op een bord en eet het idd met bestek. Vieze klauwen van die saus anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik patat haal en het thuis opeet wil ik het ook gewoon uit dat bakje op een bord en met mes en vork eten
Ja lekker he.quote:
ik eet het meestal ook met mes en vork, hou niet zo van al die saus aan mijn vingersquote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ik patat haal en het thuis opeet wil ik het ook gewoon uit dat bakje op een bord en met mes en vork eten
nee, juist lekker met je handen uit dat bakje. Dan mag het!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Da's middeleeuws. Bourgondisch is wat anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bourgondisch is juist met je handen dus, bestek kun je naar fluiten
De laatste keer dat ik hete bliksem gehad heb is een jaar of 6 terug ofzo, bij oma van m'n exquote:
Durum vind ik juist het lekkerste, ALS ik naar de turk ga.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat heb ik dus echt nooit gegeten turks durum. TUrkse pizza, kapsalon enz. wel, maar durum dus niet
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee, juist lekker met je handen uit dat bakje. Dan mag het!
patat eet ik met mijn handen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jaaaaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee, juist lekker met je handen uit dat bakje. Dan mag het!
ik heb dat dus echt nooit gegeten, moet het maar een keer gaan proevenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Durum vind ik juist het lekkerste, ALS ik naar de turk ga.
Oja, ik eet geen vlees met bot, vanwege dat gekluif vooral.quote:
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Da's middeleeuws. Bourgondisch is wat anders.
neemt alleen maar ruimte in in je kast waarschijnlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaaaaIk wil eigenlijk nog van die patatbakjes van steen, al denk ik niet dat ik die ook daadwerkelijk ga gebruiken
.
daareom altijd in een bakje, en niet een zakjequote:Op maandag 24 januari 2011 17:23 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik eet het meestal ook met mes en vork, hou niet zo van al die saus aan mijn vingers
whut?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef asfalthooligan het volgende:
roert met pennen sleutels schroevedraaiers enz
zelsf koffie drinken uit de dop van een spuitbus
maakt flesjes bier overaal aan open
en ga zo maar door
ja maar toch...ik kan geen patat eten zonder saus aan mijn vingers te krijgenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
daareom altijd in een bakje, en niet een zakje
Breek je weer iemand zijn fok hartquote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar.... jij bent NU niet mijn doelgroep
Witlof, das pas lang gelden.. Maar wel gekookt, niet uit de oven met ham en kaas ofzo..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
Ik lust alleen geen witlof. Al zou ik het uit beleefdheid wel opeten als iemand het mij voorschotelt.
Eten wat de pot schaft hè
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
Het is gelukt, het is gelukt, het is gelukt!![]()
Inderdaad. Want ik heb nog niet genoeg zooiquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neemt alleen maar ruimte in in je kast waarschijnlijk
Witlof lustte ik vroeger nooit, maar nu vind ik het juist lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
Ik lust alleen geen witlof. Al zou ik het uit beleefdheid wel opeten als iemand het mij voorschotelt.
hier hetzelfdequote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
das ook t enige wat ik echt met moeite wegkrijg, zelfs met een berg kaas en ham vind ik het echt niet lekker.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
Ik mag hopen dat mensen dat met regelmaat uit zichzelf doen en niet alleen in dure restaurants.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, Bourgondisch wordt gebruikt om aan te geven dat er genoten wordt van het leven.
Wel roze dan, natuurlijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad. Want ik heb nog niet genoeg zooi
Nee, maar wel vanmorgen keihard gesportquote:
Juist wel uit de oven, is veel lekkerder dan gekooktquote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Witlof, das pas lang gelden.. Maar wel gekookt, niet uit de oven met ham en kaas ofzo..
lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik eet trouwens broccoli met kip uit de oven en nog iets. Gebakken aardappels ofzo.
Dan is het goed!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, maar wel vanmorgen keihard gesport
die papieren zakken vind ik helemaal brrr, soms eet ik het wel eens hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
daareom altijd in een bakje, en niet een zakje
Dank jequote:
Dank jequote:
Witlof is rauw het lekkerst, als salade.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Witlof, das pas lang gelden.. Maar wel gekookt, niet uit de oven met ham en kaas ofzo..
Mjammiequote:
Ik vind witlof op alle manieren lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Witlof is rauw het lekkerst, als salade.
Magnetron zuurkool, bij gebrek aan beterquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
lekker![]()
hier nog een restant zuurkool met spekjes, en wat chili con carne met rijst
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Witlof lustte ik vroeger nooit, maar nu vind ik het juist lekker
Als salade krijg ik het nog wel weg,zolang er maar andere lekkere dingen bij zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Witlof is rauw het lekkerst, als salade.
Dat is echt zo smerigquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Magnetron zuurkool, bij gebrek aan beter
Oh ja, zeker wel. In mijn geval dan.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag hopen dat mensen dat met regelmaat uit zichzelf doen en niet alleen in dure restaurants.
Stukjes appelquote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als salade krijg ik het nog wel weg,zolang er maar andere lekkere dingen bij zitten
ik proef ALLES, maar dingen die ik echt niet lekker vind eet ik niet op hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:25 schreef YipYip het volgende:
ja iddquote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als salade krijg ik het nog wel weg,zolang er maar andere lekkere dingen bij zitten
Mwah, van de Jumbo is meestal goed te doen, de boerenkool en andijvie wel, iig..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is echt zo smerigHet is dat ik niet kan koken...
Ik eet geen orgaanvlees. Dus ook geen leverworst en zulks. Ik heb bij een slagerij gewerkt als puber en weet dus heel goed wat ik wel en niet wil eten.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het volgende echt niet lekker: lever in alle soorten, bietjes en fruit in mijn eten. Verder eet ik eigenlijk bijna alles wel.
Geen vis eten vind ik zo gek, de ene vis smaakt absoluut niet als de andere en de bereidingswijze maakt ook zoveel uit.
Ik ken tot nu toe maar 1 iemand die mij het heeft laten eten en dat ik het ook lekker vondquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind witlof op alle manieren lekker
Heb nog wel wat liggen, maar dat is voor de hamster![]()
Chili con Carnequote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef cafpow het volgende:
lekker![]()
hier nog een restant zuurkool met spekjes, en wat chili con carne met rijst
Ik moest een adressenlijst matchen met een andere lijst.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dan is het goed!wat is er verder dan gelukt?
tja nee hoor warmen het gewoon in een pan op...niet in de magnetron want mijn ma is thuis en die houdt van eten dat is opgewarmd in de magnetron.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Magnetron zuurkool, bij gebrek aan beter
maar sinds kind at ik het vis niet op...alleen vissticks..maar verder kreeg mijn ma mij gewoon niet zover om het te eten..ze kon 2 uren met mij aan tafel zitten en ik had nog geen hap opquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het volgende echt niet lekker: lever in alle soorten, bietjes en fruit in mijn eten. Verder eet ik eigenlijk bijna alles wel.
Geen vis eten vind ik zo gek, de ene vis smaakt absoluut niet als de andere en de bereidingswijze maakt ook zoveel uit.
Lever vind ik ook vies, net als al dat andere orgaanvlees (hartjes, niertjes). Bietjes idem dito. En fruit in warm eten blief ik ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het volgende echt niet lekker: lever in alle soorten, bietjes en fruit in mijn eten.
Ik wil juist wél groene paprikaquote:Op maandag 24 januari 2011 17:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik eet geen orgaanvlees. Dus ook geen leverworst en zulks. Ik heb bij een slagerij gewerkt als puber en weet dus heel goed wat ik wel en niet wil eten.
Het enige wat ik echt smerig vind is groene paprika en ananas. Er is wel meer waar ik niet zo wil van ben, maar dat eet ik dan wel.
Toch komt altijd die bepaalde smaak erbij, welke vis dan ook. Ik kan sommige wel eten maar liever nietquote:Op maandag 24 januari 2011 17:27 schreef Ripley het volgende:
Hoezo niet kunnen koken? Zolang je er bij blijft staan en naar blijft kijken, kan er weinig mis gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan probeer ik die van de week eens.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, van de Jumbo is meestal goed te doen, de boerenkool en andijvie wel, iig..
Ik heb 1 keer een magnetronmaaltijd gehaald bij de plus.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, van de Jumbo is meestal goed te doen, de boerenkool en andijvie wel, iig..
Het interesseert me gewoon niet. Het staat net zo hoog op de ladder als afwassen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo niet kunnen koken? Zolang je er bij blijft staan en naar blijft kijken, kan er weinig mis gaan.
+1 ik kan ook niet koken, hoewel ik in hoge nood een eitje kan bakken en zuurkool voor mezelf kan makenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Warm fruit.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Lever vind ik ook vies, net als al dat andere orgaanvlees (hartjes, niertjes). Bietjes idem dito. En fruit in warm eten blief ik ook niet.
Ik zou het best kunnen denk ik, als ik me erin zou verdiepenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
+1 ik kan ook niet koken, hoewel ik in hoge nood een eitje kan bakken en zuurkool voor mezelf kan maken
Ik vind het ook écht smerig.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
Ik heb 1 keer een magnetronmaaltijd gehaald bij de plus.
Ik ben er echt mee teruggegaan, dat bakje waar 1 hap uit was. En gevraagd: Hebben jullie dit ZELF wel eens gegeten?
Ik kreeg mijn geld terug zonder vragen.
Mjah, sommigen zijn echt ranzig gewoon, maar mijn ervaring met de jumbo maaltijden zijn beter dan die van de spar o.a.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben er echt mee teruggegaan, dat bakje waar 1 hap uit was. En gevraagd: Hebben jullie dit ZELF wel eens gegeten?
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken tot nu toe maar 1 iemand die mij het heeft laten eten en dat ik het ook lekker vond
en we weten hier hoe graag je dat doetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het interesseert me gewoon niet. Het staat net zo hoog op de ladder als afwassen.
Ik had het idd toen ook gehaald omdat ik weinig tijd had en dacht, ik probeer het. Nooit weer.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het ook écht smerig.
Vriendje zat een keer zoiets te eten toen ik thuis kwam. Serieus het rook alsof mijn katten het hele huis hadden ondergezeken
volgens mij lijken we wel op elkaar. Ik heb 1x voor mezelf gekookt omdat ik anders geen eten zou hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het best kunnen denk ik, als ik me erin zou verdiepen
quote:
Dan geen netbook, want 90% is juist met raampjes toch? Tenzij Macbook..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
HELP, ik zie door de bomen t bos niet meerwil een netbook of tablet voor in bed/bank/trein/vliegtuig. Maar weet echt niet meer wat ik moet kiezen. iig geen windows erop.
Daar had je meteen je antwoordquote:Op maandag 24 januari 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
tja wat zijn je prioriteiten, wat wil je erop doen, hoeveel ben je bereid te besteden..enz.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
HELP, ik zie door de bomen t bos niet meerwil een netbook of tablet voor in bed/bank/trein/vliegtuig. Maar weet echt niet meer wat ik moet kiezen. iig geen windows erop.
Die stamppotjes van AH zijn ook wel te doen. Althans, de boerenkool en de broccolistamppot. Zuurkool kan beter.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het idd toen ook gehaald omdat ik weinig tijd had en dacht, ik probeer het. Nooit weer.![]()
Enige magnetronmaaltijd die ik lust is de kip/haricotsverts/krieltjes stoommaaltijd van de AH.
Enige 'kant-en-klaar' maaltijd die ik regelmatig eet, is een maaltijdsalade. Maar dan wel die zonder pasta, of aardappelen oid, want dat is gewoon ranzig.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef Kluts het volgende:
Ik had het idd toen ook gehaald omdat ik weinig tijd had en dacht, ik probeer het. Nooit weer.![]()
Enige magnetronmaaltijd die ik lust is de kip/haricotsverts/krieltjes stoommaaltijd van de AH.
maar raampjes kan je er meestal nog even afgooienquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan geen netbook, want 90% is juist met raampjes toch? Tenzij Macbook..
Ik krijg van de plaatje spontaan zin om Top Gun of Iron Eagle te gaan kijkenquote:
Windows kan je eraf knallen en Android of een andere Linux variant op laten draaien, dus dat is geen probleem.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan geen netbook, want 90% is juist met raampjes toch? Tenzij Macbook..
Ergens voor 1 maart hequote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
*ligt dubbel*
Wanneer? *nog steeds dubbel ligt*
Je weet wel waar het plaatje van is?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik krijg van de plaatje spontaan zin om Top Gun of Iron Eagle te gaan kijken
Nee, bah. Ik eet ook omdat ik gewoon gek op lekker eten ben. Ik sta liever even in de keuken om iets lekkers te maken dan die maaltijden. Zit ook veel te veel zout in vaak.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die stamppotjes van AH zijn ook wel te doen. Althans, de boerenkool en de broccolistamppot. Zuurkool kan beter.
En de spinazie/aardappeltjes/cordon bleu is ook wel eetbaar
de meeste wel. Wa tis dus echt nooit eet van de AH zijn die oosterse wikmaaltijden, die heb ik 1x gekocht en alleen van de geur ging ik over mijn nekquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die stamppotjes van AH zijn ook wel te doen. Althans, de boerenkool en de broccolistamppot. Zuurkool kan beter.
dat is gewoon goedkope opvulling idd, ijskoude aardappelen onderin die bakken, yukquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Enige 'kant-en-klaar' maaltijd die ik regelmatig eet, is een maaltijdsalade. Maar dan wel die zonder pasta, of aardappelen oid, want dat is gewoon ranzig.
Ik wilde van de week de Spruitjes proberen.. Maar niet gedaan..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb het gister maar 'even' gedaan terwijl het eten opstond. Ik had geen schaaltjes en bekers meerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en we weten hier hoe graag je dat doet
ik wilde volgende week zeggen, maar dat wordt lastig gok ik?quote:
Koken vind ik leuk, maar niet voor mij alleen. Dus als ik weinig tijd heb en/of geen zin om te koken, sta ik mezelf wel eens zo'n maaltijd toe. Is iig voedzamer dan een pizza of alleen brood ofzo.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, bah. Ik eet ook omdat ik gewoon gek op lekker eten ben. Ik sta liever even in de keuken om iets lekkers te maken dan die maaltijden. Zit ook veel te veel zout in vaak.
Ik wil nog weleens wat aankloten hoor. Maar ik vind taarten bakken leukerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
volgens mij lijken we wel op elkaar. Ik heb 1x voor mezelf gekookt omdat ik anders geen eten zou hebbenmaar als het kan is het magnetron maaltijd van de AH
Volgende week is geen probleem hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wilde volgende week zeggen, maar dat wordt lastig gok ik?
Dat, en als je er een beetje handig in bent kost het doorgaans niet meer dan een half uurtje.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef Kluts het volgende:
Ik eet ook omdat ik gewoon gek op lekker eten ben. Ik sta liever even in de keuken om iets lekkers te maken dan die maaltijden.
je moet me al helemaal geen taarten laten bakkenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens wat aankloten hoor. Maar ik vind taarten bakken leuker
Spinazie met geitenkaasquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Enige 'kant-en-klaar' maaltijd die ik regelmatig eet, is een maaltijdsalade. Maar dan wel die zonder pasta, of aardappelen oid, want dat is gewoon ranzig.
HDMI aansluiting, 3,5mm jack, usb, minimaal 16 maar liever 32gb geheugen, +/-10" goede accu duur en bij voorkeur ergens tussen de 400 en 500 euro. Het is voornamelijk voor films/muziek, vrije tijd internetten (fokken), skype (als dat kan, nog niet uitgezocht), en email.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja wat zijn je prioriteiten, wat wil je erop doen, hoeveel ben je bereid te besteden..enz.
Skype kan vaak wel, even headsetje aansluitenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HDMI aansluiting, 3,5mm jack, usb, minimaal 16 maar liever 32gb geheugen, +/-10" goede accu duur en bij voorkeur ergens tussen de 400 en 500 euro. Het is voornamelijk voor films/muziek, vrije tijd internetten (fokken), skype (als dat kan, nog niet uitgezocht), en email.
mooiquote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende week is geen probleem hoorIk kan alleen vrijdags niet
Ja, ik heb een usb headsetquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Skype kan vaak wel, even headsetje aansluiten
V600quote:
Dat snap ik helemaal. Toen ik alleen woonde, ging ik vaak op zondag koken voor de vriezer. Dus heel veel maken van bijv pasta, of stamppotten, kleine ovenschaaltjes met ovenschotel/lasagna voor 1 persoon en dan in de vriezer.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koken vind ik leuk, maar niet voor mij alleen. Dus als ik weinig tijd heb en/of geen zin om te koken, sta ik mezelf wel eens zo'n maaltijd toe. Is iig voedzamer dan een pizza of alleen brood ofzo.
Dat is nog beter inderdaad!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
dat is gewoon goedkope opvulling idd, ijskoude aardappelen onderin die bakken, yuk
ga zometeen lekker zelf n maaltijdsalade maken
Wanneer mag ik komen proeven?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens wat aankloten hoor. Maar ik vind taarten bakken leuker
Is HIMYM nou leuk? Of moet je echt van dat soort series houden?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barney_Stinson
http://nl.wikipedia.org/wiki/How_I_Met_Your_Mother
Dat doe ik ook vaak. Enorme pan pastasaus maken, hoef ik later alleen even op te bakken en wat pasta bij te kokenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal. Toen ik alleen woonde, ging ik vaak op zondag koken voor de vriezer. Dus heel veel maken van bijv pasta, of stamppotten, kleine ovenschaaltjes met ovenschotel/lasagna voor 1 persoon en dan in de vriezer.
Kwam ik 's avonds thuis, zooi in de magnetron, en klaar! lekker eten en tig keer goedkoper.
Maar voor jezelf koken is idd een stuk minder leuk.
Nee, die speelt in maar een paar afleveringenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Is HIMYM nou leuk? Of moet je echt van dat soort series houden?
1 van de personages wordt gespeeld door een actrice uit that 70's show, dat weet ik dan weer wel..
Die rol is heel klein, komt maar heel af en toe naar voren.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 van de personages wordt gespeeld door een actrice uit that 70's show, dat weet ik dan weer wel..
GMTAquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, die speelt in maar een paar afleveringen
Ik gooi mn etensresten uit de vriezer/koelkast altijd toch nog even weer in de pan, is veel lekkerder dan de magnetronquote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal. Toen ik alleen woonde, ging ik vaak op zondag koken voor de vriezer. Dus heel veel maken van bijv pasta, of stamppotten, kleine ovenschaaltjes met ovenschotel/lasagna voor 1 persoon en dan in de vriezer.
Kwam ik 's avonds thuis, zooi in de magnetron, en klaar! lekker eten en tig keer goedkoper.
een mac valt dan snel af denk ikquote:Op maandag 24 januari 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HDMI aansluiting, 3,5mm jack, usb, minimaal 16 maar liever 32gb geheugen, +/-10" goede accu duur en bij voorkeur ergens tussen de 400 en 500 euro. Het is voornamelijk voor films/muziek, vrije tijd internetten (fokken), skype (als dat kan, nog niet uitgezocht), en email.
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak. Enorme pan pastasaus maken, hoef ik later alleen even op te bakken en wat pasta bij te koken
Vorige week heb ik meerdere malen voor 3 of meer personen gekookt, en ik stond echt weer met plezier in de keuken. Hier alleen thuis heb ik dat eigenlijk nooit
HIMYM was ooit, jaren geleden toen het net nieuw was aardig grappig. Maar het is gewoon een friendsvariant. En minstens zo overrated als the Big Bang theory.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n bakpakket van dr Oetker viel tegen
Alleen maar oliebollenmix?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n bakpakket van dr Oetker viel tegen
Net als Amber uit housequote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Yuki het volgende:
Die rol is heel klein, komt maar heel af en toe naar voren.
Ik gooi etensresten altijd gelijk in de kliko.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef PeuRac het volgende:
Ik gooi mn etensresten uit de vriezer/koelkast altijd toch nog even weer in de pan, is veel lekkerder dan de magnetron
Van koken wordt ik rustig, het werkt ontspannend. Ik moet me er dan alleen wel toe zetten, maar als ik eenmaal bezig ben loopt het uit de hand en ga ik toch weer sausjes erbij maken en nog meer meuk.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak. Enorme pan pastasaus maken, hoef ik later alleen even op te bakken en wat pasta bij te koken
Vorige week heb ik meerdere malen voor 3 of meer personen gekookt, en ik stond echt weer met plezier in de keuken. Hier alleen thuis heb ik dat eigenlijk nooit
Dat is dus het probleem, ze voldoen allemaal wel, maar ik ben wel een zeikerd, zeker als ik zoveel geld uit geef. En voor die prijs kan een mac niet inderdaad, al zou ik dan nog wel bereid zijn wat meer uit te geven.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
een mac valt dan snel af denk ik![]()
En de dingen die jij wilt doen, tja dat kan bijna iedere netbook dnek ik wel. Internetten en mailen. Alleen dan moet je toch denk ik naar oa. beeldkwaliteit kijken
Kwarktaart, aardbeiensaus en vanillesuiker en nog ietsquote:
Waar is het mee te vergelijken dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die rol is heel klein, komt maar heel af en toe naar voren.
En ik vind HIMYM echt heel erg leuk. Maar het moet wel je smaak zijn denk ik.
[..]
GMTA
Ik maak heel weinig en eet het gewoon opquote:Op maandag 24 januari 2011 17:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gooi etensresten altijd gelijk in de kliko.
Vond ik niet toen ik net op mezelf wonen. Gewoon lekker zelf kiezen, geen gejank van mijn ex die niks vrat.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
Zit Amber er ook in?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Friends. Sort of.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar is het mee te vergelijken dan?
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zit Amber er ook in?
Cameron wel.Dat is het meisje, waarmee Ted het via haar antwoordapparaat had uitgemaakt, op haar verjaardag, met al haar vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die hem tot slot met Krav Maga in elkaar heeft geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |