Een echte man zorgt dat zijn vrouwtje zich elke dag een prinses voelt, ook al zit ze met rechtovereindstaand haar in een joggingpak.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb ooit een ex gehad met een litteken van af de borsthoogte tot naar diep beneden en van linker zij naar rechter en ongemakkelijk dat ze zich voelde telkens aan het truitje trekken enz op een gegeven moment heb ik gezegd wil iets doen ,maar niet schrikken en ik zit niet aan rare dingen zij wat twijfelen en zei ja heel voorzichtig het truitje omhoog geschoven zodat er een beetje buik zichtbaar was en een kus op het litteken gegeven en toen was het klaar natuurlijk.
En hoe langer ze merkte dat ik het niet erg vond hoe zekerder dat ze werd.
Heb zoiets iedereen is op zijn eigen manier knap .
Als je een leuk koppie ziet en een paar mooie ogen en een goed innerlijk neem je de rest 9 van de 10 x op de koop toe
Ja maar.... jij bent NU niet mijn doelgroepquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan val jij niet meer in mijn doelgroep.
ik kan dat zelfs bijzonder boeiend vindenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, dat was ik ook vergeteneen jaar lang 1-2x in de week met een groep vrienden in de sauna gezeten. Gemengde groep.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een echte man zorgt dat zijn vrouwtje zich elke dag een prinses voelt, ook al zit ze met rechtovereindstaand haar in een joggingpak.
Een echte vrouw is een prinses in de keuken. Dus jij wil zeggen dat een echte man zijn vrouw/vriendin iedere avond rond etenstijd de keuken in stuurt om te koken?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
Een echte man zorgt dat zijn vrouwtje zich elke dag een prinses voelt, ook al zit ze met rechtovereindstaand haar in een joggingpak.
Voor wat hoort wat he.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte vrouw is een prinses in de keuken. Dus jij wil zeggen dat een echte man zijn vrouw/vriendin iedere avond rond etenstijd de keuken in stuurt om te koken?
Naaktheid is natuurlijk op zich ook niet iets geks. Het wordt pas gekkig als er seksuele gevoelens bij komen kijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan dat zelfs bijzonder boeiend vinden
laatst zaten we tijdens n loyly in n grote sauna met nog iets van 30 man ofzo, heb rustig om me heen zitten kijken naar al die verschillende mensenzo apart dat naaktheid dan ineens geen issue meer is.
Wie niet!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef asfalthooligan het volgende:
en ja al zou ze af en toe als een sloeber er bij lopen nou boeiend
ik heb soms ook wel dat ik in oude zooi loop of een trainingsbroek
Idd, ik zit nu ook echt niet de werkloze uit te hangen op de bank in mijn joggingbroek hoor.quote:
ooh dat was ook zeker heel interessant, al ging iedereen er wel heel anders mee om, waar de ene zo naakt rond paradeert, blijft de andere met een zwembroek/bikini of handdoek om lopenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kan dat zelfs bijzonder boeiend vinden
laatst zaten we tijdens n loyly in n grote sauna met nog iets van 30 man ofzo, heb rustig om me heen zitten kijken naar al die verschillende mensenzo apart dat naaktheid dan ineens geen issue meer is.
Ik vind dat eigenlijk best aantrekkelijk, een man in een joggingbroek met een beetje warrig haarquote:
Dat doe je ook wel als je niet werkloos bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, ik zit nu ook echt niet de werkloze uit te hangen op de bank in mijn joggingbroek hoor.
Ik vind mannen op hun leukst als ze ergens druk mee bezig zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk best aantrekkelijk, een man in een joggingbroek met een beetje warrig haar
Als werkloze is het gewoon je standaard werkkleding.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat doe je ook wel als je niet werkloos bent.
ik moet altijd ff n half uurtje wennen in zon complex, en dan vind ik het geen probleem en laat ik die badjas of handdoek rustig aan de andere kant vh complex slingerenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh dat was ook zeker heel interessant, al ging iedereen er wel heel anders mee om, waar de ene zo naakt rond paradeert, blijft de andere met een zwembroek/bikini of handdoek om lopen
En dan nog niet, pas als die gevoelens niet gepast zijn wordt het gek.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Naaktheid is natuurlijk op zich ook niet iets geks. Het wordt pas gekkig als er seksuele gevoelens bij komen kijken.
Het zal je verbazen, maar ik kook elke avond en maak elke dag zijn brood klaarquote:Op maandag 24 januari 2011 16:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte vrouw is een prinses in de keuken. Dus jij wil zeggen dat een echte man zijn vrouw/vriendin iedere avond rond etenstijd de keuken in stuurt om te koken?
Dat zie ik eigenlijk nooitquote:Op maandag 24 januari 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind mannen op hun leukst als ze ergens druk mee bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |