HEt is een Ariston Protech Topline. Althans dat staat eropquote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef -tape- het volgende:
Dat ding verwarmt het water gewoon zelf. Je hebt ze wel die via de CV de desgewenste temperatuur afnemen, maar ga er maar niet vanuit dat die van jou dat doet.
Rekeningen zijn gewoon betaald, dus ik denk dat het op is.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef Maanvis het volgende:
is het warm water echt op of heb je weer eens je rekeningen niet betaald?
Het was meer van.. niemand heeft zo'n wasmachine die via de CV verwarmd. Als je zo'n ding thuis hebt staan zou je dat wel weten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:10 schreef vosss het volgende:
[..]
HEt is een Ariston Protech Topline. Althans dat staat erop
Bij mijn ketel dus wel zo nu en dan. Die wrmt op wat hij zelf denkt dat het verbruik is.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:12 schreef schommelstoel het volgende:
Zoals al meerdere zeiden, doet hij zelf.
Wist niet dat de term nog bestond: Het warme water is op.
he bah, moet je straks haar zure sloot likken.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Rekeningen zijn gewoon betaald, dus ik denk dat het op is.
Dat CV ketelding is zoeen zelfnadenkend apparaat en kennelijk dacht ie vandaag dat ik niet zou douchen of WTF?! Godvergete hoereding![]()
!
En nu komt dalijk Brennie thuis van sporten en dan kan ze niet lekker douchen
Pluspunt: excuus om de afwas niet te hoeven doen; warm water is op
Weet ik veel. Boiler en CV ketel is voor mij hetzelfde.quote:
Een cv-ketel hangt doorgaans niet in een meterkast.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:25 schreef vosss het volgende:
Weet ik veel. Boiler en CV ketel is voor mij hetzelfde.
Een ding wat in de meterkast hangt en wat mn water opwarmt. En dat doet het niet goed en omdat er al een paar wasmachines gelopen hadden dacht ik misschien dat die warm water pakken ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |