Ah ok. Hmmm...gaan de russen vast weer iets doms doen. Ik zie het nu ook op NU.nl. 31 doden alquote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het grootste vliegveld van Moskou.
Yup. Ik vraag me alleen af waar hij is afgegaanquote:
quote:Updated at 10:04 a.m.] State TV is reporting that the blast at a Moscow airport erupted at the baggage claim area, killing 31 people.
Ja. Ik zie het ook net op CNN staan. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Bij de bagagebanden kun je volgens mij alleen komen als je binnenkomt met een vliegtuig en dan ben je dus al door iig de vertrekcontrole heen gekomenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens het journaal bij de bagagebanden.
Meer afhankelijk van de plek waar die afging dan van de stevigheid van de bom. Dat en de uitwerking van de explosie is allesbepalend.quote:
wat een rare toevoeging zeg.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
Weer Tsjetjenen die er achter zitten?
Dat veilige land waar Gullit zo nodig voor veel poen trainer moet gaan worden?
Dat is toch nog niet bekend? Rusland heeft wel meer problematische gebieden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
Weer Tsjetjenen die er achter zitten?
Dat veilige land waar Gullit zo nodig voor veel poen trainer moet gaan worden?
Hersenbloedingquote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef freecell het volgende:
Isa: personeelstekort door ziekte...
Jij hebt een hérsenschudding.
En je doet nu het werk van mensen die niet komen omdat ze verkouden zijn
Nee, want hij beweert dat er niets aan de hand is in dat land na alle commotie over zijn accepteren van dat trainerschap.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hersenbloeding(versus hersenschudding....mwoah)
wat weet een Gullit nou van de problematiek in Tsjetsjenië?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want hij beweert dat er niets aan de hand is in dat land na alle commotie over zijn accepteren van dat trainerschap.
Maar voorlopig is het nog helemaal niet bekend wie de aanslag heeft gepleegd! Of heb jij bronnen die ik nog mis?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
Nee, want hij beweert dat er niets aan de hand is in dat land na alle commotie over zijn accepteren van dat trainerschap.
Voor iemand die zo politiek bewust is en was als Gullit zou het mij tegen vallen als ie daar niets vanaf zou weten. Je weet toch hoe politiek betrokken hij was bij Zuid-Afrika en Mandela en daarna heeft hij zich ook altijd politiek bewust gedragen en nu gaat ie in dienst van de corrupte machthebbers daar trainen voor heel veel geld.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef DarkElf het volgende:
wat weet een Gullit nou van de problematiek in Tsjetsjenië?
eniewee, ik vond t een rare toevoeging. that's all
er is niet eens duidelijk wie dit veroorzaakt heeft toch? waarom dan meteen die toevoeging over Tsjetsjenië?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand die zo politiek bewust is en was als Gullit zou het mij tegen vallen als ie daar niets vanaf zou weten. Je weet toch hoe politiek betrokken hij was bij Zuid-Afrika en Mandela en daarna heeft hij zich ook altijd politiek bewust gedragen en nu gaat ie in dienst van de corrupte machthebbers daar trainen voor heel veel geld.
Mijn mening.
That's all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |