Ah ok. Hmmm...gaan de russen vast weer iets doms doen. Ik zie het nu ook op NU.nl. 31 doden alquote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het grootste vliegveld van Moskou.
Yup. Ik vraag me alleen af waar hij is afgegaanquote:
quote:Updated at 10:04 a.m.] State TV is reporting that the blast at a Moscow airport erupted at the baggage claim area, killing 31 people.
Ja. Ik zie het ook net op CNN staan. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Bij de bagagebanden kun je volgens mij alleen komen als je binnenkomt met een vliegtuig en dan ben je dus al door iig de vertrekcontrole heen gekomenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens het journaal bij de bagagebanden.
Meer afhankelijk van de plek waar die afging dan van de stevigheid van de bom. Dat en de uitwerking van de explosie is allesbepalend.quote:
wat een rare toevoeging zeg.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
Weer Tsjetjenen die er achter zitten?
Dat veilige land waar Gullit zo nodig voor veel poen trainer moet gaan worden?
Dat is toch nog niet bekend? Rusland heeft wel meer problematische gebieden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
Weer Tsjetjenen die er achter zitten?
Dat veilige land waar Gullit zo nodig voor veel poen trainer moet gaan worden?
Hersenbloedingquote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef freecell het volgende:
Isa: personeelstekort door ziekte...
Jij hebt een hérsenschudding.
En je doet nu het werk van mensen die niet komen omdat ze verkouden zijn
Nee, want hij beweert dat er niets aan de hand is in dat land na alle commotie over zijn accepteren van dat trainerschap.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hersenbloeding(versus hersenschudding....mwoah)
wat weet een Gullit nou van de problematiek in Tsjetsjenië?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want hij beweert dat er niets aan de hand is in dat land na alle commotie over zijn accepteren van dat trainerschap.
Maar voorlopig is het nog helemaal niet bekend wie de aanslag heeft gepleegd! Of heb jij bronnen die ik nog mis?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
Nee, want hij beweert dat er niets aan de hand is in dat land na alle commotie over zijn accepteren van dat trainerschap.
Voor iemand die zo politiek bewust is en was als Gullit zou het mij tegen vallen als ie daar niets vanaf zou weten. Je weet toch hoe politiek betrokken hij was bij Zuid-Afrika en Mandela en daarna heeft hij zich ook altijd politiek bewust gedragen en nu gaat ie in dienst van de corrupte machthebbers daar trainen voor heel veel geld.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef DarkElf het volgende:
wat weet een Gullit nou van de problematiek in Tsjetsjenië?
eniewee, ik vond t een rare toevoeging. that's all
er is niet eens duidelijk wie dit veroorzaakt heeft toch? waarom dan meteen die toevoeging over Tsjetsjenië?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand die zo politiek bewust is en was als Gullit zou het mij tegen vallen als ie daar niets vanaf zou weten. Je weet toch hoe politiek betrokken hij was bij Zuid-Afrika en Mandela en daarna heeft hij zich ook altijd politiek bewust gedragen en nu gaat ie in dienst van de corrupte machthebbers daar trainen voor heel veel geld.
Mijn mening.
That's all.
Omdat dat de meest voor de hand liggende groep is waar het vandaan zou kunnen komen en waarover dus volop gespeculeerd wordt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:22 schreef DarkElf het volgende:
er is niet eens duidelijk wie dit veroorzaakt heeft toch? waarom dan meteen die toevoeging over Tsjetsjenië?
Mijn mening.
that's all.
o ja?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is in het Midden-Oosten ook meer dan eens gebeurd, hoor
Even een snelle google: http://en.wikipedia.org/wiki/Female_suicide_bomberquote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef freecell het volgende:
o ja?
Ja, vast wel, is ook wel logisch, het zat alleen nog niet in mijn wereldvreemde systeem
Heel goedquote:
Klopt. en natuurlijk ligt het voor de hand maar dan nog ben ik altijd wat huiverig voor meteen vingertje wijzen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat dat de meest voor de hand liggende groep is waar het vandaan zou kunnen komen en waarover dus volop gespeculeerd wordt.
Maar inderdaad het is nog niet helemaal duidelijk of het ook uit die hoek komt.
Ik eet nog steeds veel te weinig, ik prop maar in mijn mond waar ik zin in heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef AnneX het volgende:
Zeg CF : eet jij weer en smaakt het? Waar ben je mee begonnen?
Hier geen smaak - geen trek en móet wel wat.
Dagestan is het voornamelijk Islamitische buurland van Tjestjenie en in verleden zijn van daaruit inderdaad ook aanslagen gepleegd.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, de problematiek van die deelrepublieken is ook weer te complex om dingen uit te sluiten; Dagestan staat weer niet los van Tsjetsjenie, toch? Ik volg het daarvoor ook niet genoeg, denk ik.
Ja, zover was ik ook nogquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef golfer het volgende:
Dagestan is het voornamelijk Islamitische buurland van Tjestjenie en in verleden zijn van daaruit inderdaad ook aanslagen gepleegd.
Weet ik niet! Ben d'r ook al kwijt op msnquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedZou Sunny nog wakker zijn?
![]()
Ik ga voor de lunch morgen het idee van D_H volgenGemarineerd varkensvlees met sugarsnaps, paprika en wat rode rui
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Weet ik niet! Ben d'r ook al kwijt op msn
Oh, tof! Het filmpje werkt alleen niet bij mij..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
LieKijk
http://screenrant.com/aaron-sorkin-hbo-sandy-97842/ Sorkin icm HBO. Dat moet best tof worden
Enneh...wist jij dat de dochter van Martin Sheen ( http://www.imdb.com/name/nm0261729/ )in iets van 40 afleveringen gewoon in beeld is?Zijn secretaresse Nancy. Dat is dus gewoon zijn dochter
Hij maakt daar ook in de allerlaatste aflevering een opmerking tegen.
http://www.renee-estevez.com/wwmov2.htm
Balenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, tof! Het filmpje werkt alleen niet bij mij..
Nep-cassoulet: uitje+ knoflook fruiten. Witte bonen in tomatensaus,stukjes knakworst en tijm erbij en door laten warmen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef DarkElf het volgende:
Wat gaan jullie eten eigenlijk vanavond? (of heb ik dat gemist?)
Hier lekker simpel; gegrild tartaartje, geroosterde tomaten uit de oven met olie,knoflook en verse oregano en wat gebakken aardappelschijfjes met rozemarijn
lekker voor de lunchquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga voor de lunch morgen het idee van D_H volgenGemarineerd varkensvlees met sugarsnaps, paprika en wat rode rui
Ben nog wakker hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedZou Sunny nog wakker zijn?
![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef DarkElf het volgende:
Wat gaan jullie eten eigenlijk vanavond? (of heb ik dat gemist?)
Hier lekker simpel; gegrild tartaartje, geroosterde tomaten uit de oven met olie,knoflook en verse oregano en wat gebakken aardappelschijfjes met rozemarijn
Goed bezig jijquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
En toen was ik mijn maandagbaaldagbluezzz wel kwijt![]()
Nu weer redelijk zennnnn
Tofquote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Hai
Bijlezen gaat nog niet lukken
Maar het stagegesprek ging goeddoor naar de volgende ronde
Het werk klinkt ook echt super interessant
Ohhh leuk!!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Hai
Da's alvast heel mooi!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Hai
Van een vriendin. En ik vind hem heel lekker maar het is eigenlijk heel simpelquote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef DarkElf het volgende:
wat is die potato pie van jou P? is die zo goddelijk? waar heb je dat recept vandaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Tof!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:03 schreef Sarabi het volgende:
Hai
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:06 schreef krakkemieke het volgende:
Dat klinkt lekker Pee!
Edit: Het recept dus.![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben nog wakker hoor![]()
Heb de keuken gesopt, kastje met reserveglazen leeg gehaald, deel weer terug, deel in het kastje waar ik net de thee heb uitgehaald gezet. Thee in het andere kastje gedaan zodat we er fatsoenlijker bij kunnen. Toen de 2 kruidenrekjes uitgezocht, dubbele kruidenpotjes samengevoegd en een en ander gewoon weg gegooid. Toen de lade met de borden (waar 1 van de rekjes ook bij in stond) leeg gehaald en met het indelingsysteem gespeeld zodat nu beide rekjes + alle borden er in passen!![]()
Toen het yoghurtsausje wat ik laatst ontdekt had gemaakt, deegje gekneed en als experiment gemalen komijn er door gedaan. En toen was ik mijn maandagbaaldagbluezzz wel kwijt![]()
Nu weer redelijk zennnnn
Dat kan. Ik vind het iig errug lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef DarkElf het volgende:
zo op t eerste gezicht spreekt het mij persoonlijk niet zo aan maar sla hem wel op, misschien vindt de mr het wat, kan het altijd eens proberen
Ja, heb nog wel wat meer klusjes liggen wat dit betreft..quote:Op maandag 24 januari 2011 17:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Goed bezig met de keuken!!
Ik ga later deze week even met de keuken aan de slag. Moet nodig alle kastjes uitruimen en opnieuw indelen en dingen weggooien.
Oh, die valt mee bij mij, ik had niet zoveel kleding meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, heb nog wel wat meer klusjes liggen wat dit betreft..
En de kledingkast moet nog een keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, ik ben er ook niet goed in (nooit hoger dan een 6 en soms een herkansing)quote:Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ging het goed? Statistiek vind ik ook lastig, was voor mij een struikelvak. Ik was goed in kansrekenen maar statistiek zoog ik in. Gaat nu wel weer.
Lekker vega.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, die valt mee bij mij, ik had niet zoveel kleding meer.
Dus daar kan nog hééél wat bij
Mijn kast zit propvol.. dat krijg je met al die verschillende maten die ik steeds wel en niet aanpas. Durf niets weg te gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen ideequote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Braamyo het volgende:
Wat vet, goed bezig borisz !
Hoeveel prijzen denk je dit jaar binnen te kunnen halen?
Ik heb ook al een paar keer een leuk boek gewonnen bij die prijsvragen via Fok!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef borisz het volgende:
Geen idee.
Op fok! valt vaak wel wat leuks te winnen en zo nu en dan pak ik wat mee.
Ik doe inderdaad altijd wel ff de toffe dingetjes meepakken. Je weet wel, dingen die je echt wel zou willen of nuttig zouden zijn. Maar waar je zelf nooit het geld aan uit zou geven als je het niet zou winnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef borisz het volgende:
Geen idee.
Op fok! valt vaak wel wat leuks te winnen en zo nu en dan pak ik wat mee.
Ik heb verschillende boeken gewonnen van Smeets, boek over Geesink. Daarnaast verschillende dvd's, filmkaartjes een boekje met Chinese woorden voor tijdens de Olympische Spelenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar keer een leuk boek gewonnen bij die prijsvragen via Fok!
Maar meestal doe ik niet mee, omdat de te winnen zaken mij echt niets lijken.
Wat leuk!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:53 schreef golfer het volgende:
Yes! Waarschijnlijk raak!
Mijn speurtocht naar mijn eerste Israelische vriendinnetje uit 1975/1976 heeft mij gebracht naar de USA waar ik nu waarschijnlijk haar broer gevonden heb via faceboek.
Alle gegevens van hem kloppen, dus nu via hem proberen zijn zusje te traceren.
Coolquote:Op maandag 24 januari 2011 17:53 schreef golfer het volgende:
Mijn speurtocht naar mijn eerste Israelische vriendinnetje uit 1975/1976 heeft mij gebracht naar de USA waar ik nu waarschijnlijk haar broer gevonden heb via faceboek.
Jij dacht dat Lie op zoek was naar haar eerste Israelische vriendinnetje uit 1975/1976?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:04 schreef Braamyo het volgende:
@ lielie, ik ben de verkeerde mensen aan het aanspreken, lezen is ook een kunst
Wat goed golfer!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:53 schreef golfer het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij dacht dat Lie op zoek was naar haar eerste Israelische vriendinnetje uit 1975/1976?
Ik ben blij dat jij er nog even de nadruk op wil leggen...quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef TAV74 het volgende:
Jij dacht dat Lie op zoek was naar haar eerste Israelische vriendinnetje uit 1975/1976?
Zo ben ik hè, altijd bereid mensen een handje te helpenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er nog even de nadruk op wil leggen...dan hoef ik dat niet meer te doen.
Babe en ik zijn vanavond allebei vrij, dus dat moeten we maar even vierenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:37 schreef Duderella het volgende:
Iets te vieren cheese, of gewoon 'het leven'?
Heel goed!! Vandaag vieren want morgen kan het weer heel anders zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
Babe en ik zijn vanavond allebei vrij, dus dat moeten we maar even vieren
Goede reden!quote:Op maandag 24 januari 2011 18:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Babe en ik zijn vanavond allebei vrij, dus dat moeten we maar even vieren
Heel coolquote:Op maandag 24 januari 2011 17:53 schreef golfer het volgende:
Een magiër staat je bij Arnhem op te wachten en gebied je om te keren en weg te wezen.... wat doe je ?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:01 schreef Anthraxx het volgende:
Tijd om Arnhem te bezoeken voor D&D.
Dat noem je dan fris van smaakquote:Op maandag 24 januari 2011 18:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, lekker gegeten. Was iets te enthousiast geweest met de limoen, het was wat zurig, maar wel erg lekker
Je bent zeker 4-5 uur aan autorijden kwijt...enkele rit! Als je gaat, maak er dan een meerdaags evenement kwijt. Een ticket is 54 EUR voor 1 park en 59 EUR voor 2 parken. Parkeren kost je EUR 15 per dag tenzij je een hotel boekt. Dan is het gratis.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef Braamyo het volgende:
Hey ik heb een vraagje, en ik weet zeker dat er iemand is die hier ervaring mee heeft.
Ik wil met mijn nieuwgevonden vriendinnetje de 15e van Februarie naar disneyland parijs voor een dagje leuke lol enzo.
Maar ik vroeg me af wat ik dan ongeveer kwijt ga zijn, qua kaartjes en parkeer kosten. Iemand enig idee, want mijn internet werkt echt voor geen meter !!!![]()
En mischien weet iemand hoe lang het reizen is met de auto vanaf Middelburg?
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:32 schreef PdeHoog het volgende:
Pepertjes snijden en daarna aan je neus zitten is en blijft GEEN goed idee![]()
![]()
ow thx voor de tip... 4-5 uur rijen word wel ee crime (enige chauf meld zich) maar goolge is niet mijn vakgebied xD. Reisbureau hier kom ik aanquote:Op maandag 24 januari 2011 19:30 schreef PdeHoog het volgende:
Je bent zeker 4-5 uur aan autorijden kwijt...enkele rit! Als je gaat, maak er dan een meerdaags evenement kwijt. Een ticket is 54 EUR voor 1 park en 59 EUR voor 2 parken. Parkeren kost je EUR 15 per dag tenzij je een hotel boekt. Dan is het gratis.
En er zijn tig aanbiedingen en aanbieders. Dat moet je echt ff online kijken en googlen
D-reizen of zo kan je wel helpenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:33 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ow thx voor de tip... 4-5 uur rijen word wel ee crime (enige chauf meld zich) maar goolge is niet mijn vakgebied xD. Reisbureau hier kom ik aan
Jaquote:
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 19:22 schreef PdeHoog het volgende:
Heel cool1976.....men....toen kwam ik net ff om de hoek kijken
![]()
Mooi jaar dus
We kunnen niet allemaal zo snel zijnquote:
Ey, qua snelheid ben ik dagelijks nog aan de afstand aan het verkleinen, ik ren kilometers daar word je eng van....Hoe bedoel je? Die afstand krijg ik nooit aangerend? let maar op !!!quote:
Jeetje man, wat lul je nou allemaalquote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ey, qua snelheid ben ik dagelijks nog aan de afstand aan het verkleinen, ik ren kilometers daar word je eng van....Hoe bedoel je? Die afstand krijg ik nooit aangerend? let maar op !!!
ja lekker he?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg DE, die delicate WASA dingen zijn goed zeg
We hadden het over snelheid... en dat jullie voorliepen....quote:
quote:
ik doe een klein beetje smeerbare geitenkaas erop, vind ik lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 19:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Had ze net met wat vleeswaren erop maar da's eigenlijk helemaal niet nodig
Hmmmmquote:Op maandag 24 januari 2011 20:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik doe een klein beetje smeerbare geitenkaas erop, vind ik lekkermaar zo zonder iets zijn ze prima idd.
Ehhquote:Op maandag 24 januari 2011 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Pff, slagroom kloppen met de hand is ook sport!![]()
Haha, dat doe ik ook, da's eigenlijk niet handigquote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb pannekoekjes (ja, zonder n) gegeten
Alleen voer ik dingen pas in in de eetmeter als ik het op heb, nou....dat was schrikken
ja is dat zo? ik ga ze donderdag maken.. hoe erg is het?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb pannekoekjes (ja, zonder n) gegeten
Alleen voer ik dingen pas in in de eetmeter als ik het op heb, nou....dat was schrikken
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:31 schreef LieLie het volgende:
Haha, dat doe ik ook, da's eigenlijk niet handigBen nooit zo'n planner geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou, DE, ik had 175 gram tarwebloem gebruikt voor die van mij alleenah! gohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... nou .. ach tis een feestje dus dan mag het
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Oe!quote:Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben de crappy telefoonfoto's van 'na de kapper' aan het uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De krullen zijn er even uit geloof ik Zal morgen na het wassen wel weer terug zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Lein, waar zijn je krullen!! Lekker kort
Er moest nogal een eindje af om het vorige model eruit te knippen. Was niet helemaal goedquote:
Ja, kapper benadrukte wel fijntjes dat hij t snel vind gaan tussen kaas en mij, dat we nu al (na 3 jaar) een huis gaan kopen samen. Die kent alle verhalen van schonezusquote:Op maandag 24 januari 2011 20:40 schreef kaasplankje het volgende:
Ik vind 't ook echt leuk, goede kapper (van m'n zusje)
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, kapper benadrukte wel fijntjes dat hij t snel vind gaan tussen kaas en mij, dat we nu al (na 3 jaar) een huis gaan kopen. Die kent alle verhalen van schonezus
En ik heb zoiets vanis het al drie jaar?
Ja, is leukquote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het echt mooi bij je gezicht passen
Congratz ! 3 jaar jubileumquote:Op maandag 24 januari 2011 20:42 schreef Leintjeuh het volgende:
En ik heb zoiets vanis het al drie jaar?
een hele tijd alquote:Op maandag 24 januari 2011 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja ongeveer geloof ik. Of 2,5 jaar
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zit 24 uur met Fleur dinges van de PVV te kijken..tenenkrommend..
Dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Lein, waar zijn je krullen!! Lekker kort
Zo blij dat me dat soort dingen bespaard blijven hequote:Op maandag 24 januari 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Zit 24 uur met Fleur dinges van de PVV te kijken..tenenkrommend..
We kijken uit vrije wil P., zappen is snel gedaanquote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo blij dat me dat soort dingen bespaard blijven he
Tja, als ik het niet ook enigszins fascinerend zou vinden had ik wel gezapt uiteraardquote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo blij dat me dat soort dingen bespaard blijven he
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We kijken uit vrije wil P., zappen is snel gedaan
Je moet je soms ook even verdiepen in mensen waar je helemaal niets van begrijptquote:Op maandag 24 januari 2011 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog voelt aan voorhoofd TAV
Nee. Geen koorts. Vreemd.
In het geval van de PVV is dat absoluut niet van toepassing wat mij betreftquote:Op maandag 24 januari 2011 20:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je moet je soms ook even verdiepen in mensen waar je helemaal niets van begrijpt
Zonder mascara, met geluid... brrrquote:Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, eerst een keertje zonder mascara checken
Ik heb ook Office 2003 gedaan, dus nu krijg ik nooit meer een baan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
My godMijn zus begint een nieuwe opleiding voor secretarieel medewerker. De opleiding is afgestemd op Windows XP en Office 2003
Alleen maar holle frasen en napraterij van de Grote Blonde Leider.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef TAV74 het volgende:
Wel een goed programma, ze zijn echt zo leeg en kortzichtig als je denkt
Ho ho NepBlond he?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen maar holle frasen en napraterij van de Grote Blonde Leider.
Echt tenenkrommend dit.
Wat is het?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef Duderella het volgende:
Aan de koks hier: mijn Parminogwat bleef wat 'nat'. Iemand een idee hoe dit te fixen de volgende keer?
Wat voor recept had je gebruikt??quote:Op maandag 24 januari 2011 21:09 schreef Duderella het volgende:
Aan de koks hier: mijn Parminogwat bleef wat 'nat'. Iemand een idee hoe dit te fixen de volgende keer?
Een soort lasagne van aubergine.quote:
Nja, dan komt vista enzo.... En bij die words had zelfs ik ff zoiets van *waar zijn mijn knopjes naartoe verhuis*....PANIEK !quote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ook Office 2003 gedaan, dus nu krijg ik nooit meer een baan?
Ik zoek het even op...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat voor recept had je gebruikt??
Aubergine eerst goed met zout bestrooien en uit laten lekken? Aubergine eerst gaar maken zodat het meeste vocht eruit is?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een soort lasagne van aubergine.
tomatensaus te waterig? aubergine te nat?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een soort lasagne van aubergine.
De vraag is hoeveel bedrijven die versie aandurven. Toen ik begon met office 2003, was dat iig nog heel gangbaar, al was 2007 al even uit.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nja, dan komt vista enzo.... En bij die words had zelfs ik ff zoiets van *waar zijn mijn knopjes naartoe verhuis*....PANIEK !
Is het alleen als filmpje te zien?? Geen uitgetypt recept?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:16 schreef Duderella het volgende:
Deze was het:
http://www.okokorecepten.(...)zane-alla-parmigiana
Ja, beetje jammer!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is het alleen als filmpje te zien?? Geen uitgetypt recept?
Ja, gevonden:quote:Op maandag 24 januari 2011 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is het alleen als filmpje te zien?? Geen uitgetypt recept?
Je hoort ook wel vaak dat de aubergines eerst even in het zout moeten. Janneke Vreugdenhil doet dat niet. En haar tomatensaus lijkt ook niet dikker dan die van mij. Hm...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tomatensaus te waterig? aubergine te nat?
als ik kip parmidinges maak met gegrilde aubergine laat ik die eerst een tijdje na het grillen op keukenpapier liggen.. en de tomatensaus goed inkoken.
Dat ja. Dat je het vocht kan dippen met brood.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef DarkElf het volgende:
ze zegt zelf al dat hij natter wordt dan een oorspronkelijke ivm gekookt ei ipv gekopt ei wat stolt en zo binding geeft
Ah ok! En had je idd de hardgekookte eieren gebruikt of rauw er tussen? Misschien is dat de truuc. In ieder geval iets wat ik een keer ga proberen (rauw dus)quote:Op maandag 24 januari 2011 21:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, gevonden:
http://www.nrcnext.nl/koken/2008/09/26/parmigiana/
Ja inderdaad. Maar als ik het filmpje bekijk, weet ze er toch een redelijk stevig bouwwerkje van te brouwen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:22 schreef DarkElf het volgende:
ze zegt zelf al dat hij natter wordt dan een oorspronkelijke ivm gekookt ei ipv gekopt ei wat stolt tijdens het bakken en zo binding geeft
ik doe dat nooit (teveel zout voor mij) en heb nooit gemerkt dat dat een echt probleem geeft (voorheen deed ik dat wel dus ik heb vergelijkquote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je hoort ook wel vaak dat de aubergines eerst even in het zout moeten. Janneke Vreugdenhil doet dat niet. En haar tomatensaus lijkt ook niet dikker dan die van mij. Hm...
Uitlekken. Of van te voren goed grillen zodat het vocht er ook uit is.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je hoort ook wel vaak dat de aubergines eerst even in het zout moeten. Janneke Vreugdenhil doet dat niet. En haar tomatensaus lijkt ook niet dikker dan die van mij. Hm...
Ik zou het zout en het geklopte ei proberen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat zout spoel je weer af.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik doe dat nooit (teveel zout voor mij) en heb nooit gemerkt dat dat een echt probleem geeft (voorheen deed ik dat wel dus ik heb vergelijk)
als ik bijv spinazie/ricottolasagne maakt doe ik in het ricotta megnsel (met pesto etc) ook een geklopt eitje, dan stijft t mooi op.. anders blijft t te vichtig.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok! En had je idd de hardgekookte eieren gebruikt of rauw er tussen? Misschien is dat de truuc. In ieder geval iets wat ik een keer ga proberen (rauw dus)![]()
Mijn ervaring met dit soort gerechten is dat er eigenlijk altijd iets te veel tomatensaus voor staat, met iets minder is het ook goed en minder nat.
weet ik maar ik doe het dus niet en mijn aubergines zijn er niet natter door. sowieso laat ik ze dus even liggen op keukenpapier voor ik ze verder verwerk.quote:
De vriend van Janneke schenkt het geklopte ei tussen de lagen aubergine en voor het gemak zou ik het door de tomatensaus doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Duderella het volgende:
Zou ik die geklopte eieren dan gewoon door de tomatensaus moeten doen, denken jullie?
ik zou het zelf tussen de laagjes doen als ik zo lees, iig niet door de tomatensaus.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:25 schreef Duderella het volgende:
Zou ik die geklopte eieren dan gewoon door de tomatensaus moeten doen, denken jullie?
Ja ik zie het net staan. Overheen gelezen!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De vriend van Janneke schenkt het geklopte ei tussen de lagen aubergine en voor het gemak zou ik het door de tomatensaus doen.
Nee. Dat niet. Maar kom op...Office 2007 is al ruim een jaar uit. En Windows XPquote:Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ook Office 2003 gedaan, dus nu krijg ik nooit meer een baan?
Office 2007 is al langer uit toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Dat niet. Maar kom op...Office 2007 is al ruim een jaar uit. En Windows XP
hi, hoe was het??quote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
'navond! Ik kom net terug van een receptie waar meer drank was dan eten
Hallo!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Ola ! klinkt goedquote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Braam! Sein de marine vast in dat ze van FFT afblijven!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedenavond
wat goed Golfer!! nu ben je al heel dichtbij
ik ga op tijd naar bed, morgen een heeele lange dag. werken tot 16u, dan thuis opmaken en tas inpakken en daarna een danseres ophalen en richting Den Helder.. Skihut On Tour morgen van 20u tot 0u bij de Marineheb mn id-kaart en autogegevens al doorgegeven anders kom ik het terrein niet op. het wordt vast een heel wild feest denk ik
alleen helaas daarna bijna 2 uur terugrijden naar Den Haag om de danseres weer terug te brengen en dan nog een half uur naar huis. denk rond 3.30u thuis dus een heeele lange dag. woensdagochtend wel vrij hehe
Kom je ook op het landmacht feescht voor ons (mij) dansen?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedenavond
ik ga op tijd naar bed, morgen een heeele lange dag. werken tot 16u, dan thuis opmaken en tas inpakken en daarna een danseres ophalen en richting Den Helder.. Skihut On Tour morgen van 20u tot 0u bij de Marineheb mn id-kaart en autogegevens al doorgegeven anders kom ik het terrein niet op. het wordt vast een heel wild feest denk ik
alleen helaas daarna bijna 2 uur terugrijden naar Den Haag om de danseres weer terug te brengen en dan nog een half uur naar huis. denk rond 3.30u thuis dus een heeele lange dag. woensdagochtend wel vrij hehe
Goed idee Krakke, altijd lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga morgen mijn moeder uitnodigen en ik ga jachtschotel maken. Met zelfgemaakte appelmoes!
Opleidingen lopen lijkt het standaard achter bij de praktijkquote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
En dan denken mensen dat je een beetje lollig gaat dansen! Poe, lange dag ja!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Goedenavond
Je typt nog prima andersquote:Op maandag 24 januari 2011 21:31 schreef ColdFeet het volgende:
Niet dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan denken mensen dat je een beetje lollig gaat dansen!
Ik had destijds ook 2007 kunnen doen, maar dat was minder handig om een baan te vinden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Opleidingen lopen lijkt het standaard achter bij de praktijkMet name op computergebied.
Vaag...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:38 schreef krakkemieke het volgende:
Ik had destijds ook 2007 kunnen doen, maar dat was minder handig om een baan te vinden.
nou dat zou heel fijn zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Braam! Sein de marine vast in dat ze van FFT afblijven!
zeker, ik hoop dat ik het volhou. het dansen gaat wel hoor, het 2,5 uur terugreizen daarna als het stil is is een grotere uitdaging.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dan denken mensen dat je een beetje lollig gaat dansen! Poe, lange dag ja!
Nee, wat ik hierboven al zei. Bedrijven wilden eerst zien of 2007 echt beter was en of het loonde om mensen om te scholen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vaag...
Nou ja, ik moet niet zeuren, want het ziekenhuis draait ook alleen op oude programma's.
Ik krijg overal waarschuwingen dat ik mijn browser moet upgraden omdat het binnenkort niet meer ondersteund wordt
Geeft niks joh!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Sarabi het volgende:
Bijlezen wil niet lukkenbeetje druk in mijn hoofd
hoe gaat het met leren? das nu ff het belangrijkstquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef Sarabi het volgende:
Bijlezen wil niet lukkenbeetje druk in mijn hoofd
Ik zal ze eens voorstellen of ze de rituele bar van het congleton vrij willen houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef FutureFairytale het volgende:
nou dat zou heel fijn zijnen Braam; moet je voorstellen dat ze skihut boeken bij je
MAar ik wil begrijpen waar jullie het allemaal over hebbenquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef DarkElf het volgende:
vrijdag komen er dus eters, morgen eens 2 toetjes (2 verschillende jellys: peer en verse munt en rode vruchten/witte wijn ) uitproberen
Is dat gewoon sap met gelatine? Of zoals je heldere gelei maakt, sap uit laten lekken?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef DarkElf het volgende:
vrijdag komen er dus eters, morgen eens 2 toetjes (2 verschillende jellys: peer en verse munt en rode vruchten/witte wijn ) uitproberen
oh leuk! als ie ff naar voren komt om te vertellen dat ie jou kent zal ik em groetenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Sarabi het volgende:
Hey FFT die naar Den Helder gaat?
Daar zit het neefje van mijn vriend bij de marine
Nou, Lein haar haar is geknipt en dat is erg tof geworden, die foto's moet je nog wel even bekijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Sarabi het volgende:
MAar ik wil begrijpen waar jullie het allemaal over hebben
@FFT vandaag niet kunnen leren want ik moest stage, werken, opdrachten maken
Maar morgen lekker een dagje niets dus dan ga ik weer goed leren
Hahaha hij is niet zo'n feestbeest (tenminste hoe wij hem kennen)quote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh leuk! als ie ff naar voren komt om te vertellen dat ie jou kent zal ik em groeten
verse peren, pocheren, in stukjes, perenwater binden met gelatine etc...quote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Is dat gewoon sap met gelatine? Of zoals je heldere gelei maakt, sap uit laten lekken?
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, Lein haar haar is geknipt en dat is erg tof geworden, die foto's moet je nog wel even bekijken
Ben je morgen in Den Helder dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zal ze eens voorstellen of ze de rituele bar van het congleton vrij willen houden
enne... als je nog een bodyguard zoekt voor de vervelende marine mensen
hehe nou ik hoop toch wel dat ze daar beveiliging hebben want wat ik van de skihut hoor is het wel een heel wild publiek. we zijn wel wat gewend hoor dus als zij het zeggen dan zal letterlijk het dak er wel af gaan denkquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zal ze eens voorstellen of ze de rituele bar van het congleton vrij willen houden
enne... als je nog een bodyguard zoekt voor de vervelende marine mensen
Echt leuk! Presentatie was interessant, verdediging zeer OK. Wel leuk om z'n familie te zien! En zo jammer dat het uit is met zijn ex, ze was er ook, zo 'nen toffen is dat!quote:
Dankjewelquote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[CUL SC] Bleek van binnenuit linkje
Ach ja, in de basis is het voor een normale gebruiker allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
moet ook gebeuren! stage/werk gaat ook door he helaas. morgen relaxen, even leren, relaxen, weer even leren,... komt goedquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
MAar ik wil begrijpen waar jullie het allemaal over hebben
@FFT vandaag niet kunnen leren want ik moest stage, werken, opdrachten maken
Maar morgen lekker een dagje niets dus dan ga ik weer goed leren
Oh zo.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
verse peren, pocheren, in stukjes, perenwater binden met gelatine etc...
Nou, op een lege maag kan het juist erg snel gaanquote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
Echt leuk! Presentatie was interessant, verdediging zeer OK. Wel leuk om z'n familie te zien! En zo jammer dat het uit is met zijn ex, ze was er ook, zo 'nen toffen is dat!
Isa, ja zeg, ik heb me gedragen, hoor! Had een lege maag.
had teruggelezen/gekeken ja en vind het idd een goed mooi kapselquote:Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, Lein haar haar is geknipt en dat is erg tof geworden, die foto's moet je nog wel even bekijken
zowat mijn hele schoonfamiliequote:
Dat vlaamse merk ik soms ook bij DE.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, op een lege maag kan het juist erg snel gaan
Maar wat jammer dat het uit is dan. Ik vind het altijd zo jammer als 2 leuke mensen uit elkaar gaan. Je praat al aardig Vlaams overigens, madammeke!
dat zijn de ergsten.... die gaat los morgen!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ben je morgen in Den Helder dan?
Mooi dat het geslaagd was.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt leuk! Presentatie was interessant, verdediging zeer OK. Wel leuk om z'n familie te zien! En zo jammer dat het uit is met zijn ex, ze was er ook, zo 'nen toffen is dat!
Isa, ja zeg, ik heb me gedragen, hoor! Had een lege maag.
De sprong 2003 --> 2007 is met de ribbons echt anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach ja, in de basis is het voor een normale gebruiker allemaal hetzelfde.
Dat is wel het ideequote:Op maandag 24 januari 2011 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet ook gebeuren! stage/werk gaat ook door he helaas. morgen relaxen, even leren, relaxen, weer even leren,... komt goed
Er was om 17:00 nog een vergadering, maar ik heb ze vriendelijk een fijne vergadering gewenst en ben vertrokken. Het gaat nu trouwens wel weer erg goedquote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; nog goed volgehouden tot 17u? en hoe gaat het nu?
Anders ja, maar na een dag gebruik heb je de meest functionaliteiten echt wel weer gevonden.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De sprong 2003 --> 2007 is met de ribbons echt anders.
Maar ik begrijp wel waarom veel bedrijven het houden op 2003.
Oh en Steer, als je worstelt met powerpoint mag je mij als beginner altijd vragen he.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De sprong 2003 --> 2007 is met de ribbons echt anders.
Maar ik begrijp wel waarom veel bedrijven het houden op 2003.
je weet wat je tegen Tezz zei he? rustig aan blijven doen een paar wekenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was om 17:00 nog een vergadering, maar ik heb ze vriendelijk een fijne vergadering gewenst en ben vertrokken. Het gaat nu trouwens wel weer erg goedMaar doe ook niet zoveel momenteel en heb net lekker lang met Lein zitten kletsen en twee andere vrienden die belden om te vragen hoe het is.
mooi dat het goed gaat want je moet nog 2 dagdiensten draaien. tot 17u werken is meer dan zat hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er was om 17:00 nog een vergadering, maar ik heb ze vriendelijk een fijne vergadering gewenst en ben vertrokken. Het gaat nu trouwens wel weer erg goedMaar doe ook niet zoveel momenteel en heb net lekker lang met Lein zitten kletsen en twee andere vrienden die belden om te vragen hoe het is.
Ja! Doe es!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je weet wat je tegen Tezz zei he? rustig aan blijven doen een paar weken
Nou als ik geen opleiding kan vinden, ga ik gewoon een cursus 2007 voor gevorderden aftroggelen. Ik zou het sowieso al leuk vinden om meer te kunnen met excell. En daar zag ik het meeste tegenop!quote:Op maandag 24 januari 2011 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anders ja, maar na een dag gebruik heb je de meest functionaliteiten echt wel weer gevonden.
1 ding dat je leert als je mij lang genoeg kent...quote:
Of je hebt er maten. Ook belangrijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
1 ding dat je leert als je mij lang genoeg kent...
Ik ben Braamyoimpossible, shall be nutting !
Normaal ben ik wel ruim voor 5 uur klaar met mijn werk en dan had ik eerder naar huis kunnen gaan, maar mijn werktempo lag vandaag bizar laagquote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
mooi dat het goed gaat want je moet nog 2 dagdiensten draaien. tot 17u werken is meer dan zat hoor
In mijn geval leek excel erg op wiskunde. En ik heb een wiskunde-fobie.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Normaal ben ik wel ruim voor 5 uur klaar met mijn werk en dan had ik eerder naar huis kunnen gaan, maar mijn werktempo lag vandaag bizar laagDE: ik denk toch dat Tezz een ergere klap heeft gemaakt hoor, nou ja, ik hoop maar dat het bij mij niet net zo'n vervelend iets wordt.
Krak, als je iets wat ingewikkeld leek door krijgt dan kan het juist weer erg leuk worden! Zie je excel history
Same herequote:Op maandag 24 januari 2011 22:03 schreef golfer het volgende:
Zo.Dat was Spoorloos.
Nu nog even kijken of die nieuwe serie over Rembtandt iets is.
Trusten!quote:Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ook, dromen over bezwete mannen bij de marine
Flowers of the forest, wordt gespeeld voor overleden engelse militairen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef Braamyo het volgende:
Veel plezier met dromen FF
en sorry krakje maar nog een paar daagjes geen links voor mijkan me verbinding niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |