Ah ok. Hmmm...gaan de russen vast weer iets doms doen. Ik zie het nu ook op NU.nl. 31 doden alquote:Op maandag 24 januari 2011 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het grootste vliegveld van Moskou.
Yup. Ik vraag me alleen af waar hij is afgegaanquote:
quote:Updated at 10:04 a.m.] State TV is reporting that the blast at a Moscow airport erupted at the baggage claim area, killing 31 people.
Ja. Ik zie het ook net op CNN staan. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Bij de bagagebanden kun je volgens mij alleen komen als je binnenkomt met een vliegtuig en dan ben je dus al door iig de vertrekcontrole heen gekomenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:08 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens het journaal bij de bagagebanden.
Meer afhankelijk van de plek waar die afging dan van de stevigheid van de bom. Dat en de uitwerking van de explosie is allesbepalend.quote:
wat een rare toevoeging zeg.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
Weer Tsjetjenen die er achter zitten?
Dat veilige land waar Gullit zo nodig voor veel poen trainer moet gaan worden?
Dat is toch nog niet bekend? Rusland heeft wel meer problematische gebieden.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef golfer het volgende:
Weer Tsjetjenen die er achter zitten?
Dat veilige land waar Gullit zo nodig voor veel poen trainer moet gaan worden?
Hersenbloedingquote:Op maandag 24 januari 2011 16:13 schreef freecell het volgende:
Isa: personeelstekort door ziekte...
Jij hebt een hérsenschudding.
En je doet nu het werk van mensen die niet komen omdat ze verkouden zijn
Nee, want hij beweert dat er niets aan de hand is in dat land na alle commotie over zijn accepteren van dat trainerschap.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hersenbloeding(versus hersenschudding....mwoah)
wat weet een Gullit nou van de problematiek in Tsjetsjenië?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want hij beweert dat er niets aan de hand is in dat land na alle commotie over zijn accepteren van dat trainerschap.
Maar voorlopig is het nog helemaal niet bekend wie de aanslag heeft gepleegd! Of heb jij bronnen die ik nog mis?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:16 schreef golfer het volgende:
Nee, want hij beweert dat er niets aan de hand is in dat land na alle commotie over zijn accepteren van dat trainerschap.
Voor iemand die zo politiek bewust is en was als Gullit zou het mij tegen vallen als ie daar niets vanaf zou weten. Je weet toch hoe politiek betrokken hij was bij Zuid-Afrika en Mandela en daarna heeft hij zich ook altijd politiek bewust gedragen en nu gaat ie in dienst van de corrupte machthebbers daar trainen voor heel veel geld.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:18 schreef DarkElf het volgende:
wat weet een Gullit nou van de problematiek in Tsjetsjenië?
eniewee, ik vond t een rare toevoeging. that's all
er is niet eens duidelijk wie dit veroorzaakt heeft toch? waarom dan meteen die toevoeging over Tsjetsjenië?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor iemand die zo politiek bewust is en was als Gullit zou het mij tegen vallen als ie daar niets vanaf zou weten. Je weet toch hoe politiek betrokken hij was bij Zuid-Afrika en Mandela en daarna heeft hij zich ook altijd politiek bewust gedragen en nu gaat ie in dienst van de corrupte machthebbers daar trainen voor heel veel geld.
Mijn mening.
That's all.
Omdat dat de meest voor de hand liggende groep is waar het vandaan zou kunnen komen en waarover dus volop gespeculeerd wordt.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:22 schreef DarkElf het volgende:
er is niet eens duidelijk wie dit veroorzaakt heeft toch? waarom dan meteen die toevoeging over Tsjetsjenië?
Mijn mening.
that's all.
o ja?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is in het Midden-Oosten ook meer dan eens gebeurd, hoor
Even een snelle google: http://en.wikipedia.org/wiki/Female_suicide_bomberquote:Op maandag 24 januari 2011 16:26 schreef freecell het volgende:
o ja?
Ja, vast wel, is ook wel logisch, het zat alleen nog niet in mijn wereldvreemde systeem
Heel goedquote:
Klopt. en natuurlijk ligt het voor de hand maar dan nog ben ik altijd wat huiverig voor meteen vingertje wijzen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat dat de meest voor de hand liggende groep is waar het vandaan zou kunnen komen en waarover dus volop gespeculeerd wordt.
Maar inderdaad het is nog niet helemaal duidelijk of het ook uit die hoek komt.
Ik eet nog steeds veel te weinig, ik prop maar in mijn mond waar ik zin in heb.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef AnneX het volgende:
Zeg CF : eet jij weer en smaakt het? Waar ben je mee begonnen?
Hier geen smaak - geen trek en móet wel wat.
Dagestan is het voornamelijk Islamitische buurland van Tjestjenie en in verleden zijn van daaruit inderdaad ook aanslagen gepleegd.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, de problematiek van die deelrepublieken is ook weer te complex om dingen uit te sluiten; Dagestan staat weer niet los van Tsjetsjenie, toch? Ik volg het daarvoor ook niet genoeg, denk ik.
Ja, zover was ik ook nogquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef golfer het volgende:
Dagestan is het voornamelijk Islamitische buurland van Tjestjenie en in verleden zijn van daaruit inderdaad ook aanslagen gepleegd.
Weet ik niet! Ben d'r ook al kwijt op msnquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedZou Sunny nog wakker zijn?
![]()
Ik ga voor de lunch morgen het idee van D_H volgenGemarineerd varkensvlees met sugarsnaps, paprika en wat rode rui
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Weet ik niet! Ben d'r ook al kwijt op msn
Oh, tof! Het filmpje werkt alleen niet bij mij..quote:Op maandag 24 januari 2011 16:41 schreef PdeHoog het volgende:
LieKijk
http://screenrant.com/aaron-sorkin-hbo-sandy-97842/ Sorkin icm HBO. Dat moet best tof worden
Enneh...wist jij dat de dochter van Martin Sheen ( http://www.imdb.com/name/nm0261729/ )in iets van 40 afleveringen gewoon in beeld is?Zijn secretaresse Nancy. Dat is dus gewoon zijn dochter
Hij maakt daar ook in de allerlaatste aflevering een opmerking tegen.
http://www.renee-estevez.com/wwmov2.htm
Balenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, tof! Het filmpje werkt alleen niet bij mij..
Nep-cassoulet: uitje+ knoflook fruiten. Witte bonen in tomatensaus,stukjes knakworst en tijm erbij en door laten warmen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef DarkElf het volgende:
Wat gaan jullie eten eigenlijk vanavond? (of heb ik dat gemist?)
Hier lekker simpel; gegrild tartaartje, geroosterde tomaten uit de oven met olie,knoflook en verse oregano en wat gebakken aardappelschijfjes met rozemarijn
lekker voor de lunchquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga voor de lunch morgen het idee van D_H volgenGemarineerd varkensvlees met sugarsnaps, paprika en wat rode rui
Ben nog wakker hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedZou Sunny nog wakker zijn?
![]()
Klinkt goedquote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef DarkElf het volgende:
Wat gaan jullie eten eigenlijk vanavond? (of heb ik dat gemist?)
Hier lekker simpel; gegrild tartaartje, geroosterde tomaten uit de oven met olie,knoflook en verse oregano en wat gebakken aardappelschijfjes met rozemarijn
Goed bezig jijquote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
En toen was ik mijn maandagbaaldagbluezzz wel kwijt![]()
Nu weer redelijk zennnnn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |