Ik zei toch niet waarquote:
Daar mocht je al helemaal niet prikken, remember?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei toch niet waarmisschien prik ik je wel in je zij, of ben jij een van die uitzonderingen die daar tegen kan?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ik wilde MissB opvrolijken met een mop over een dom blondje (dont ask why) dus ik google en krijg als result een webpagina met allemaal domme blondjes moppen. Wil ik de link aanklikken, wordt de pagina geblokkeerd door mn werk...
Content blocked by your organization
Reason: This Websense category is filtered: Tasteless.
quote:
Ik normaal wel, van dat filmpje niet, hoewel 't toch best grappig is.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:21 schreef missbehavin het volgende:
samzz, van paarden word ik niet vrolijk hoor.
Geheugen = zeefquote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar mocht je al helemaal niet prikken, remember?
Dat kan bijna niet anders he?!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Is één van die beheerders bij jullie toevallig een blondje?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geheugen = zeef![]()
En ik mocht alleen niet in vetjes prikken, weet ik veel waar die zogenaamde vetjes zittenje klinkt net als mn kleine nichtje die boos wordt als ik op haar ingebeelde vriendje zit
quote:
Ze gelooft in god of zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
je klinkt net als mn kleine nichtje die boos wordt als ik op haar ingebeelde vriendje zit
En ik deed nog wel zo mijn bestquote:Op maandag 24 januari 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee. Maar dat verwacht ik ook niet echt hoor.
Mijn zusje had vroeger echt een imaginairy friend. Echt jarenlang.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geheugen = zeef![]()
En ik mocht alleen niet in vetjes prikken, weet ik veel waar die zogenaamde vetjes zittenje klinkt net als mn kleine nichtje die boos wordt als ik op haar ingebeelde vriendje zit
quote:
maar waar mag ik je dan wel prikken?quote:
Kijk mijn filmpje dan, hij is best grappigquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar waar mag ik je dan wel prikken?
Je zei dat ik je daar niet mocht prikken, impicerend dat het ergens anders wel magquote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mij überhaupt mag prikken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |