Iig niet ergens waar vetjes zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zei dat ik je daar niet mocht prikken, impicerend dat het ergens anders wel mag
Je borstenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iig niet ergens waar vetjes zitten
Jij bent goed bekend met de vrouwelijke anatomie zie ikquote:
Mens, je bent graatmagerquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Iig niet ergens waar vetjes zitten
quote:
Voldoende om die opmerking te makenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent goed bekend met de vrouwelijke anatomie zie ik.
Wel met MissB dr anatomie en alles wat daaraan toegevoegd isquote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent goed bekend met de vrouwelijke anatomie zie ik.
quote:
Tieten = lichaamsvet.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voldoende om die opmerking te maken
Uh, nee. Nog nooit van gehoord. Sorry.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maar, het matchen van excel bestanden is niemand bekend hier? Of wil gewoon niemand me helpen?
quote:
dat dusquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel met MissB dr anatomie en alles wat daaraan toegevoegd is
quote:
En toch moest je stiekem wel lachenquote:
ik weet er niks vanaf, zou graag helpen maar helaasquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Maar, het matchen van excel bestanden is niemand bekend hier? Of wil gewoon niemand me helpen?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt...quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Lul niet met je onzin.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
Kijk, zo word ik wel vrolijker
Onzin trouwens, maar who cares!
Go spirit!
Ik doe niets met Excel etc, gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil je met alle liefde helpen, maar het enige wat ik er zo over op kan lepelen is dat het hell is.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |