Voetbalfans gaat niet over voetbal.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik was net te laat met te zeggen : Dicht
En geen voetbal voor mij
Maar voetbal isquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voetbalfans gaat niet over voetbal.
Moet jij niet aan het werk?quote:
Aan het werk? Ik ben bezig me voor te bereiden voor mijn laatste tentamen (mondeling) voor vrijdagquote:
Ja, dat is werkquote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Aan het werk? Ik ben bezig me voor te bereiden voor mijn laatste tentamen (mondeling) voor vrijdag
Inderdaadquote:
Of hij deze reeks kentquote:
Wat is je account?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:23 schreef tralalala het volgende:
Ik zie mijn tweet nieteens als ik ga zoeken?
Alberto Vries.. really?quote:
Hij tweet terug ! Heldquote:@AlbertoVries Bos ligt in de provincie Utrecht (Soest) we doen dat vanwege minder omgevingslawaai (verkeer, zaagmachines, vuilnisauto's ed)
Dat is wel allemachtig snelquote:
Had je beter Alberto K de Vries kunnen doen ofzoquote:
178 topics maar.. succesquote:Op maandag 24 januari 2011 16:29 schreef tralalala het volgende:
Heeft iemand een link naar een KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS moment? Even kijken wat hij daarvan vindt.
Wel eentje met superveel reacties en niet maar 4 mensen ofzo.
Doenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Heb je dat topic al getweet? Anders wil ik het wel doen
Al gedaanquote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef xxiessiexx het volgende:
Heb je dat topic al getweet? Anders wil ik het wel doen
Ik de anderequote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Maraca het volgende:
Dit topic of een andere? Anders moeten we even gaan zwaaien
Nee da ene met kooos kooos kooos enzoquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Maraca het volgende:
Dit topic of een andere? Anders moeten we even gaan zwaaien
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee da ene met kooos kooos kooos enzo
Ik skipquote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Een meeting moet in dat bos plaatsvinden
Eeeh,quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Een meeting moet in dat bos plaatsvinden
Dat zou heel stoer zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 16:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of hij is een account aan het aanmaken.
Ja en dan ipv KOOOS keihaard IIIIIIIIK roepenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kan ie op zondags mooi meeslowchatten
Kan ie mooi dequote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja en dan ipv KOOOS keihaard IIIIIIIIK roepen
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kan ie op zondags mooi meeslowchatten
quote:
Je bent me voorquote:Op maandag 24 januari 2011 16:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja en dan ipv KOOOS keihaard IIIIIIIIK roepen
quote:Je geeft voorrang, je kan t krijgen, maar neem t nooit. Je hebt er niks aan als op je grafsteen staat : Maar hij had wel voorrang
quote:1 Maraca - 5144
2 TheKC - 5128
Volgens mij is mijn vader Koos Speequote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef Maraca het volgende:
Koos heeft waarschijnlijk nu iets van: oh daarom zat Alberto een paar weken overspannen thuis
Oh daar had ik in kunnen staan als ik jullie niet in de steek gelaten hadquote:Op maandag 24 januari 2011 17:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5
quote:@AlbertoVries als ik op "Fok" 'de held' ben zullen er wel snel nieuwe volgers komen, maar ik lees daar ook minder lovende teksten
Volgens mij nietquote:Op maandag 24 januari 2011 17:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Kan je eigenlijk wel reageren op iemand wiens profiel beveiligd is?![]()
/twittern00b
Het wachtwoord is zeker koos?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef tralalala het volgende:
Als iemand het AlbertoVries wachtwoord wil hebben moet hij/zij maar even PM'en...
Het is niet 'datditkaninnederland'?quote:Op maandag 24 januari 2011 17:49 schreef tralalala het volgende:
Als iemand het AlbertoVries wachtwoord wil hebben moet hij/zij maar even PM'en...
Bijna...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is niet 'datditkaninnederland'?
DatditkaninNederland?quote:
Boehoequote:Op maandag 24 januari 2011 17:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nee, u heeft 2 van de 3 pogingen gebruikt.
Vind het vooral leuk dat er "hard lopen" ipv "hardlopen" staat, zie hem al helemaal snelwandelenquote:Op maandag 24 januari 2011 20:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Die hobby's van Koos:
Tuinieren (moestuin), orgel spelen en hard lopendat vraagt om paints van onze held!
Beetje. Maar jullie waren erger.quote:
Wie ben jij nou weer?quote:Op maandag 24 januari 2011 21:27 schreef Staal het volgende:
Staal, je moet naar de slowchat. Echt, zo happening allemaal. Daar moet je echt zijn hoor.
Stelletje ingeslapen theemutsen..
Zucht. Zie hier mijn gelijk. Niks welkom, Staal, welnee: "wie ben jij nou weer"?quote:
Moet je me maar geen theemuts noemenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Zucht. Zie hier mijn gelijk. Niks welkom, Staal, welnee: "wie ben jij nou weer"?
DAS je goed recht.
Neuh ik kijk dat programma over kappers op rtl5quote:Op maandag 24 januari 2011 21:40 schreef Staal het volgende:
Zit trouwens Spoorloos te kijken. Weet niet of jullie dat ook wel eens kijken. Wil niet voor alles een topic openen. Maar wat een ellende. Arme kinderen.
I did not.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Moet je me maar geen theemuts noemen
Ik ben Staal/Stali en loop hier langer rond dan jij.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah oke maar ik was wel nieuwsgierig wie jij nou weer was dus vandaar
Ja daar zou ik trots op zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben Staal/Stali en loop hier langer rond dan jij.
12023 tegenover 2028 + 21490? En dan ook nog een gemiddelde over de jaren? 2007 vs 2002.quote:
Maar maar maar dat is de schuld van de SBS SC toenquote:Op maandag 24 januari 2011 21:52 schreef Staal het volgende:
[..]
12023 tegenover 2028 + 21490? En dan ook nog een gemiddelde over de jaren? 2007 vs 2002..
Leuk beroep kies je trouwens wel..
Ze gaan zo naar het stadion.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch typisch, een Voetbalfans over ajacieden die niet eens naar het stadion gaan
Dit soort mensen kunnen beter thuisblijven.quote:
Sowieso de Ajax arrogantiequote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Silenus het volgende:
Het erge is dat er mensen tegen normale Ajacieden weer beginnen te zaniken over deze aflevering. Kun je je weer verantwoorden voor dat soort mongolen.
Welnee joh. De meeste supporters zijn geen overemotionele randdebielen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:16 schreef Silenus het volgende:
Het erge is dat er mensen tegen normale Ajacieden weer beginnen te zaniken over deze aflevering. Kun je je weer verantwoorden voor dat soort mongolen.
Blik op de Weg is PO hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
Niemand die hier P&W kijkt natuurlijk.
Noem het dan de commerciele SC. Dat maakt het makkelijk.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
Ik heb het wel gekeken hoor maar had hier nog niet gepost!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:15 schreef Staal het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar in Rotterdam, dan ga ik ook wel even langs om te zeggen dat ze je aan moeten nemen
Succesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga er vandoor. Laat jullie weten hoe het is gegaan
Bedankt en succesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga er vandoor. Laat jullie weten hoe het is gegaan
En dan als je aangenomen wordt, heb je dan zes uur per dag reistijd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef Maraca het volgende:
BedanktZo stom, ik heb hem pas aan het einde van de middag maar ik doe er 3 uur over om er te komen
En ik wil tussendoor ook nog even wat eten.. anders zit ik daar half te vergaan van de honger
Jij succes met je tentamens![]()
Ik weet niet of jullie weleens televisie kijken maar dat is momenteel een gifbelt.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:55 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet niet of jullie weleens televisie kijken maar dat is momenteel een gifbelt..
Dan zou ik het helemaal in mn broek doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:41 schreef Stephan1237 het volgende:
Als je zenuwachtig ben moet je net doen alsof Alberto voor je zit en je vragen stelt
Beroemde tip, maar volgens mij word je daar alleen maar melig vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:01 schreef Staal het volgende:
Ik kreeg de tip een keer mee dat je iemand in pak in zijn nakie moet voorstellen..
Geeft niets als je er maar netjes en verzorgd uitziet. Komt heus wel goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:38 schreef Maraca het volgende:
Ben al 2 uur onderwegheb geen mantelpakje aan.
Komt heus wel goed hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:38 schreef Maraca het volgende:
Ben al 2 uur onderwegheb geen mantelpakje aan.
En mag je weer drie uur terug reizen.quote:
Heb je het vorige week ook niet gezien danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ADO den haag is toch niet de enige aflevering tot nu toe?
Edit: ik zie het al: Ajax
Edit2: die 2 van ado kunnen ook niet normaal praten zeg
Edit3: taato
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef TheKC het volgende:
[..]
Heb je het vorige week ook niet gezien dan
Dat is gewoon 2x zo snel als het snelste TV SC topicquote:Snelste gevulde topics
60.20 posts per minuut - [ONZIN RADIO] #226 Waar eenzame FOK!kers met broeken op enkels zitten
is dat een nieuw record?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is gewoon 2x zo snel als het snelste TV SC topic
Geen idee wat het snelst gevulde topic is nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is dat een nieuw record?
wij hadden ooit het record, volgens mij was dat ingehaald door sineke livequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geen idee wat het snelst gevulde topic is nu
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wij hadden ooit het record, volgens mij was dat ingehaald door sineke live
Uhm.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef Maraca het volgende:
Mooi. Kunnen jullie helpen dozen dragen
En dankzij jezelf en niet vanwege een rokje.quote:
Nee ik woon in z-h en n-b, n-h sucksquote:
Jij bent toch de enige doos?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef Maraca het volgende:
Mooi. Kunnen jullie helpen dozen dragen
Google nodig hebben om uit te vinden wat een krijtpak isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:49 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Volgens google images is dat een trouwjurk
[ afbeelding ]
En zonder stropdas hoop ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef Maraca het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets is het, maar dan een lichtere kleur en erm.. vrouwelijker
quote:
Zie eerdere postquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vlakbij Rotterdam woon ik ja
Bedanktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef Staal het volgende:
[..]
En dankzij jezelf en niet vanwege een rokje..
Goed gedaan en tof voor je! Van harte!
Jij ook bedanktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee ik woon in z-h en n-b, n-h sucks
[..]
Jij bent toch de enige doos?
Gefeliciteerd man
quote:
schattig jurkjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
En wat moeten wij dan volgens jou aan in het bedrijfsleven?
Ja, want dat staat professioneelquote:
of gewoon iets wat geen pak is, maar toch stijlvol, een JURK danquote:
Waar ik ga werken welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar zelfs bij het hoogste werk hoef je als vrouw toch niet verplicht een pak aan
Als je als vrouw serieus genomen wil worden ga je niet in een jurkje naar het werk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar zelfs bij het hoogste werk hoef je als vrouw toch niet verplicht een pak aan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je als vrouw serieus genomen wil worden ga je niet in een jurkje naar het werk.
En dat blijkt al uit jouw reacties hier. Hoe zie je een vrouw het liefst en fantaseren over mantelpakjes is niet heel erg zakelijk he?.
Dat is wel netjes en duidelijk van ze trouwens en slim ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Maraca het volgende:
Hell, er staat zelfs een filmpje op de website met hoe je je moet kleden
maraca weet hoe ik over dr fantaseerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Als je als vrouw serieus genomen wil worden ga je niet in een jurkje naar het werk.
En dat blijkt al uit jouw reacties hier. Hoe zie je een vrouw het liefst en fantaseren over mantelpakjes is niet heel erg zakelijk he?.
ik zou gillend wegrennenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Maraca het volgende:
Hell, er staat zelfs een filmpje op de website met hoe je je moet kleden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zou gillend wegrennen
*mompel*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
maraca weet hoe ik over dr fantaseer
Ze zien me al aankomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je komt toch niet in pak op Windesheim
iedereen is welkom hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
*mompel*
Brood op de plank. *mompel*
Overigens tof dat nog niemand op me zeikt hier. Recent heb ik jullie voor vanalles uitgemaakt en nu post ik volop mee.
Nu ja, er is nu ook geen sodemieter op TV, zo is het ook.
We willen gewoon korting bij je snackbarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
*mompel*
Brood op de plank. *mompel*
Overigens tof dat nog niemand op me zeikt hier. Recent heb ik jullie voor vanalles uitgemaakt en nu post ik volop mee.
Nu ja, er is nu ook geen sodemieter op TV, zo is het ook.
ik heb echt een sterk voorgevoel dat ik naar die school ga hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze zien me al aankomennee, op Windesheim draag ik geen pak
Tof toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb echt een sterk voorgevoel dat ik naar die school ga he
Achja,quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Tof toch?
Maar die pak regel was op mijn vorige hogeschool![]()
Denk dat dat wel mee zal vallenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Achja,
Alleen kom ik dan op mijn 22e met 17jarigen in de klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |