Zoals u wenst!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
Intel ik zie trouwens bij 'resultaat van vorig jaar' nog de oude puntentelling. Kan deze aangepast worden naar 2011 normen?
Ik hoop het wel!quote:
Klopt jaquote:Op maandag 24 januari 2011 16:50 schreef Vector_SLD het volgende:
Voor pick 9 kun je uit alle kwartfinales kiezen toch?
9: Nadal
Als ik voor Murray had gegaan was ik vastgelopen, het is niet anders.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wimderon het volgende:
Helaasch Soderling, de inschatting dat Murray bewaren de betere optie was bleek wel de juiste, maar daar heb je nu vrij weinig meer aan
ik straal je moed inquote:Op maandag 24 januari 2011 18:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zou moed op moeten brengen om voor Berdych te kiezen wil ik nog uitspelen.
Ik vind je vreugde wel aandoenlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Halve finale GS
Mijn beste prestatie in 3 jaar XL tennisgame
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind je vreugde wel aandoenlijk.
Goh, het is net echt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef danusz1986 het volgende:
Nu ben je een paar toernooien verplicht om goed te presteren, om maar in de buurt te blijven van de mensen die veel punten halen bij dit GS. De Grand Slams maakt of kraakt je seizoen in feite.
Joh?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef danusz1986 het volgende:
Nu ben je een paar toernooien verplicht om goed te presteren, om maar in de buurt te blijven van de mensen die veel punten halen bij dit GS. De Grand Slams maakt of kraakt je seizoen in feite.
Daar heb ik vorig seizoen weinig van gemerktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef danusz1986 het volgende:
Is niet zo bedoeld!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:25 schreef danusz1986 het volgende:
Trieste reacties zeg! Maar oke! Keep up the good work.
Zoals gezegd is het nu wat realistischer dan voorheen, met als uitzondering er nu meteen meerdere spelers zijn die een hoge ranking behalen i.p.v. één speler die één toernooi wint (zoals in de ATP).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef danusz1986 het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar het is een probeersel; aan het eind van het seizoen maken we de balans weer op. Als blijkt dat ik dan wéér niet de WTF gehaald heb, passen we het gewoon weer aan!
Begin dan maar vast met aanpassenquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar het is een probeersel; aan het eind van het seizoen maken we de balans weer op. Als blijkt dat ik dan wéér niet de WTF gehaald heb, passen we het gewoon weer aan!
Laat Bowa effe genieten johquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat klopt niet, vorig jaar singelde hij ook nog wel bij dit soort toernooien.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat klopt niet, vorig jaar singelde hij ook nog wel bij dit soort toernooien.
Dustin Brown mag de eerste ronde tegen Florent Serra, die 5e geplaatst isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:15 schreef Chriz2k het volgende:
Staat Dustin Brown op de bazenmeter?
Want dan is mijn eerste pick duidelijk.
Ik weet nog goed dat Martin ervan probeerde te verliezen en dat het bijna niet lukte....quote:
Heeft zijn eerste partij trouwens gewonnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
De loting voor de main draw is er inmiddels.
In de kwalificatie speelt Rogier Wassen mee in de singles! LOL!
Die kerel heeft al 32 jaar niet meer gesingled.
Zijn tegenstander was ouder dan hijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:54 schreef XL het volgende:
[..]
Heeft zijn eerste partij trouwens gewonnen
Zo veilig is dat niet hoor. Sijsling is half geblesseerd, het is maar de vraag of hij meedoet. Raonic heeft trouwens opvallend veel moeite in de kwalificaties tegen iemand zonder singleranking 2-6 6-0 6-4...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:40 schreef XL het volgende:
Hoe vaak komt het nu voor dat je veilig Sijsling kan spelen?
Ik moest grinniken en hardop lachenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:44 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet nog goed dat Martin ervan probeerde te verliezen en dat het bijna niet lukte....
Hij mist een 's' die jij hem wel gunt. Met dubbel 's': wereldachternaam.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
Schandalig dat Raven Klaassen qualies moet spelen
yupquote:
Quick switch naar:quote:
mooie toevoeging aan je sigquote:
Dat was Florent Serra ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Szura het volgende:
Op unibet is die Wolmarans gewoon favoriet
Raonic is aan een goed seizoen bezig tot nu toe, weinig verrassend wmbquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef XL het volgende:
Seed nummer 2 () is ook in de problemen, Przysiezny lijkt zeker
Ik vind het inderdaad triester dat Lu 2e geplaatst kan zijn op een ATP-toernooi dan dat Raonic wintquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:05 schreef XL het volgende:
Seed nummer 2 () is ook in de problemen, Przysiezny lijkt zeker
--edit
En klaar.... Przysiezny wint met een eerste service percentage van 38%... over de hele partij desondanks 67% van de punten
Ja, Brown is zijn dubbelpartner.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef rhubarb het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)hts-Brown-Serra.aspx
Er zijn tijdens het ATP Toernooi van Johannesburg meer mensen op de baan dan in het publiek tijdens Brown - Serra.![]()
(zag ik daar tussen ál die mensen nou Rogier Wassen zitten?)
Er is een nog veel leuker spel, intel's Tennisgame! Eens per anderhalf jaar wordt daar iets mee gedaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:57 schreef rhubarb het volgende:
Stephane Robert, ik hoop nooit meer wat van je te horen. Leuk dat XL's Tennisgame
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:12 schreef XL het volgende:
Runner Up 2010 vliegt eruit, tegen Izak van der Merwe... dat geintje kost hem 150 van zijn 465 punten
Maar even serieus, schandalig dat dit een ATP toernooi is manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef rhubarb het volgende:
Er zijn tijdens het ATP Toernooi van Johannesburg meer mensen op de baan dan in het publiek tijdens Brown - Serra.![]()
Vanwege die bazenfoto bij de post van TheGeneral?quote:
Is nu ook uitgeschakeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:18 schreef TheVulture het volgende:
Sijsling staat tegen een servicekanon te ballen.. da's altijd tricky
Jezus, zelfs bij de jaarlijkse future hier in Enschede zitten er meer mensenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef rhubarb het volgende:
Bij ons jaarlijkse open toernooi zijn er nog meer manquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jezus, zelfs bij de jaarlijkse future hier in Enschede zitten er meer mensen
Ja, die is bij ons dan ook weer drukker dan die future, dat klopt. Alleen zit het grootste gedeelte daarvan dan weer geen tennis te kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bij ons jaarlijkse open toernooi zijn er nog meer man
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:43 schreef Szura het volgende:
Ik zie 2 mensen met Raonic, voor de rest iedereen eruit met Brown, Schüttler en die Pool
mijn idquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
__!
Dan is het tenminste snel klaar met dit schijttoernooi
Voor chickies heeft ie nog wel een paar modelletjes liggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Al zijn telefoons liggen in de Rijn, hoor.
Dat is een mooie opkikker na zo'n dramatisch toernooiquote:Ik doe wel m'n best voor een PM!
Ik vermoed dat ik het later deze week wel weer kan overnemen, maar dat is uiteraard afhankelijk van hoe goed ik het in het toernooi doe. Als ik er na Troicki alweer uitlig, dan bekijken jullie het maar.quote:Op maandag 7 februari 2011 09:54 schreef XL het volgende:
Ik zit er bovenop hoor, vanavond maak ik een mooi oversight van wie er mee spelen en de eerste picks!
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik het later deze week wel weer kan overnemen, maar dat is uiteraard afhankelijk van hoe goed ik het in het toernooi doe. Als ik er na Troicki alweer uitlig, dan bekijken jullie het maar.
niet echt een verstandige keuzequote:Op maandag 7 februari 2011 09:33 schreef Timm-E het volgende:
1. Davydenko
Hou niet van mass-picks of anti-NL-picks -_-
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:06 schreef franklop het volgende:
[..]
niet echt een verstandige keuzeDavydonkey eruit
Cilic wel door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |