Potverdrie, wat een problemen! Ik zit nog steeds zonder fatsoenlijke PC! Nadat m'n Windows 7 installatie faalde, wilde ik weer m'n oude vertrouwde XP draaien, maar ook die geeft opeens problemen met m'n videokaart. Ik zit nu op een resolutie van 640x480px, waardoor ik eigenlijk alleen op m'n scherm kan zien wat ik nu type. M'n externe harde schijf waar ik de XL's Tennisgame bestanden heb gebackupt wordt niet herkend, dus een stand is er sowieso even niet.
Vanwege de problematische situatie informeer ik jullie alvast over een mogelijk achterstallig onderhoud van het verloop van het spel, omdat ik ook niet bij m'n überhandige templates voor het toernooi kan! Neemt echter niet weg dat Rotterdam maandag alweer op de kalender staat (wiens idee was dat ook alweer, zo'n vol schema?) en jullie wel gewoon de picks kunnen doorgeven. Dus ik hoop dat jullie zelf het speelschema in de gaten houden en ook of jullie picks door zijn of niet...
Excuses voor het ongemak! Dat zeg ik wel, maar meen ik niet omdat ik momenteel het meeste ongemak heb met m'n pc, bovendien zit ik ook nog eens met een opkruipend boxershort!
Ik doe wel m'n best voor een PM!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken...
Let's go wecycle![Tournament] Beste Remake