Dat wilde ik ook net posten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef henkde_j het volgende:
Wat was dat voor symbolisch shot. Jan die twee handen met blauwe ballen inde lucht gooit wanneer ie uitstapt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:53 schreef n0ir het volgende:
Oke effe, als de mol bij winnaars zat ging er dus geld uit de pot?
Volgens mij ook ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:59 schreef amaranta het volgende:
Met dit spel heb je toch het heft in eigen handen? Als iemand 1 stap van je boekje afstat, dan vertel je toch de waarheid?
Doh wat domquote:
Boeie, dat kan toch zogenaamd per aflevering veranderen.??quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:01 schreef Turbomuis het volgende:
Klopt, maar je wil niet altijd aan de ander laten weten op welke Mol je zit
Yep. Maar blijkbaar maakt het toch uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Boeie, dat kan toch zogenaamd per aflevering veranderen.??
Precies wat ik ook zat te denken. Domme wijven allemaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waaaaarom het foute antwoord geven op de ja/nee-vraag
als ik moet kiezen tussen zeggen wie ik als laatste mol had verdacht, of inzage in mijn mollenboekje...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:02 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Yep. Maar blijkbaar maakt het toch uit
Heeft ie toch niet nodig dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:04 schreef GotC het volgende:
En Patrick geeft zn joker gewoon weg..hm.
Art had vertrouwen kunnen wekken door te zeggen dat hij er wel twee had. Plus hij heeft ze zelf niet nodig.quote:
denk hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Was een scheermes verboden om mee te nemen trouwens?
Bij dezequote:Jan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |