Handig dat je daar nu achter komtquote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kom elke dag te laat op school, en nu weet ik waarom!
Alle klokken hier in huis lopen vijf minuten achter,
dus ik ga om 08.12 weg, terwijl het daadwerkelijk al 08.17 is
en dan kom ik te laat voor de bel van 08.20
Ja, zo na 3 jaarquote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Handig dat je daar nu achter komt
Het is nooit in je op gekomen om eerder weg te gaan?quote:
..quote:Op maandag 24 januari 2011 14:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is nooit in je op gekomen om eerder weg te gaan?
Hahahahquote:Op maandag 24 januari 2011 14:13 schreef sharr het volgende:
[..]
..
Nee![]()
Ik dacht, als ik op een andere klok kijk, kom ik wel op tijd als ik om 12 wegga
Even goed.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
Veel beter dan die HELLO van dit jaar
quote:
Jaquote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, aan het eind van mijn uur draai ik het wel.quote:
dan moet ik naar schoolquote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, aan het eind van mijn uur draai ik het wel.
Ik zit in VDJ te kuttenquote:
aaah oke.. das minderquote:Op maandag 24 januari 2011 14:17 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik zit in VDJ te kuttenTwil niet echt lukken met de stream
iig niet als ik van mn eigen computer probeer uit te zenden
Wel weer feest vanavond?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:09 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
en dan tot vanavond uur of twaalf![]()
Jaquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:18 schreef Metonae het volgende:
[..]
JaHet is niet leuk! Kom je em ff een schop geven?
Moet jij niet slapen dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh zeg het maar![]()
Paul draait tot 1, daarna is het weer vrij
Ik zal je missenquote:
byebye man, byebyequote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef MissBullshit het volgende:
Lieve geile donders... ik ga ervandoor![]()
Tot vannacht misschien... iig een fijne dag gewenst!
![]()
![]()
Doeiiquote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef MissBullshit het volgende:
![]()
![]()
Ik doe het wel voor hem dan!quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:20 schreef MissBullshit het volgende:
![]()
![]()
mega mindy?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wil iemand nog wat speciaals horen straks om 3 uur?
Eigenlijk welquote:Op maandag 24 januari 2011 14:19 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen dan?
denk dat ik er wel even ben.. heb morgen ook late dienst dus kan uitslapen
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik doe het wel voor hem dan!
Doei schat!
veel plezierquote:Op maandag 24 januari 2011 14:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doei!
Ik ga maar weer eens even fappen, dus ik ben ook weg.
uuh, brick by boring brick dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik draai alleen fatsoenlijke muziek
Mash_ wat gebeurd er? hij hapert
Maar WebHawkjuh vroeg het aan mij?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pirania had er al een opgezet.
Nog 1?quote:
Dat is waar, tevens goede aanvraag! Die was ik ook van plan te gaan draaien!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pas op he, ik maak goeien jinglens!
Ja ik weet het niet hoor, maar;quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar WebHawkjuh vroeg het aan mij?
Binnenkort gaat die van PiRANiA online: icecast2, 490 luisteraars en 2 teststreams!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar WebHawkjuh vroeg het aan mij?
Ow ik lees de PM's effe terug, heeft een ander doelquote:Op maandag 24 januari 2011 14:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet hoor, maar;
http://luister.onz-radio.nl/
Dat is de nieuwe.
elke dag 1x tussen 14:00 en 15:00quote:Op maandag 24 januari 2011 14:27 schreef djkoelkast het volgende:
Goh weer zo'n nummer dat je nooit hoort
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Oh ik ben bezig met een nachtautomaat met verzoekjes zoals The Box dat vroeger had (maar dan via web en gratis natuurlijk). Ook met automatische wekelijkse top 20.
Wat vinden jullie van het idee?
Top ideequote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Oh ik ben bezig met een nachtautomaat met verzoekjes zoals The Box dat vroeger had (maar dan via web en gratis natuurlijk). Ook met automatische wekelijkse top 20.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
wel voor alle stoplichten.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee want er staan heul geen files nu.
Kan je die instellen op tijd, want ik wil mijn programma in de nacht natuurlijk wel houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
feliquote:Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef Roburtt het volgende:
ben weer terug van school, heb een 7 voor nederlands tentamen.
Gratis, ik zat zelf meer te denken aan 50 euro per verzoekje.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, dan komt er een verzoekjessite in de lucht en kun je je verzoekjes aanklikken, die komen dan in de queue. Als niemand iets verzoekt speelt ie random, verzoekjes krijgen extra punten en hoe meer punten hoe vaker een nummer gedraaid wordt in de random mode.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een ding dat je 's nachts aanzet en alles automatisch doet enz?
Dat kan uiteraard, duurt nog wel een week of wat ook hoor.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan je die instellen op tijd, want ik wil mijn programma in de nacht natuurlijk wel houden
Dankje, is wel mn laagtste cijfer tot nu toequote:
condo.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dankje, is wel mn laagtste cijfer tot nu toe
quote:Ik heb wél een andere vraag. Zou je die server van jou kunnen inzetten om een VM (virtual machine) op te draaien? Daarvoor heb je dan wel een extra IP-adres nodig. Maar als dat zo is kunnen we daar wat leuke dingen mee doen om de uitzendingen wat meer te stroomlijnen + non-stop muziek als er niemand draait enzo.
duh, ik was mijn laptop kwijt, hoe kan ik dan online komen *hihi, komen*quote:Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
"Shit, hij gaat over"
Sinds dien was naatje offline.
condo?quote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
duh, ik was mijn laptop kwijt, hoe kan ik dan online komen *hihi, komen*
Lijkt me handig dat er wel een soort van beheer dingetje achter komt, zodat hij ook aan/uitgezet kan worden midden in de nacht. Door een select aantal personen, uiteraardquote:Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dan komt er een verzoekjessite in de lucht en kun je je verzoekjes aanklikken, die komen dan in de queue. Als niemand iets verzoekt speelt ie random, verzoekjes krijgen extra punten en hoe meer punten hoe vaker een nummer gedraaid wordt in de random mode.
De database wordt dan steeds uitgebreid (momenteel een gig of 80).
Daar komt dan een speciaal slot voor, voor off-tijden.
Ja ik weet het ook niet, doe alleen wat me gezegd wordtquote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Handig dat alles zo door elkaar loopt ook
Nu draait de trolololo nachtautomaat, dit wordt de hippe vervanger.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lijkt me handig dat er wel een soort van beheer dingetje achter komt, zodat hij ook aan/uitgezet kan worden midden in de nacht. Door een select aantal personen, uiteraard
Als je hulpt nodig heb, kan je helpen in C++, C#, PHP, Javaquote:Op maandag 24 januari 2011 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nu draait de trolololo nachtautomaat, dit wordt de hippe vervanger.
Ik weet niet of we de uitschakeling kunnen laten beheren op afstand, maar is iets om naar te kijken.
Zou een mooie poging zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet niet of we de uitschakeling kunnen laten beheren op afstand, maar is iets om naar te kijken.
Die draait alleen 's morgens toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet nodig, alleen css aanpassingen denk ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Als je hulpt nodig heb, kan je helpen in C++, C#, PHP, Java
Verrek, dat is mijn rooster.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Als je hulpt nodig heb, kan je helpen in C++, C#, PHP, Java
Watquote:
Dit is wel instrumentaal hequote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je dit goed vind moet je john petrucci ook wel goed vinden.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Krijg je ervan he, moet je maar niet naar buiten gaan.
Maar de drangquote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef Graseter het volgende:
[..]
Krijg je ervan he, moet je maar niet naar buiten gaan.
Dit is pas gitaar muziek!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij niet, het geluid staat te zacht!
Geweldigquote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen trapt in de niemandgrappen
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Niemand trapt in de iedereengrappen
Nobody is perfect. My name is Nobody.quote:
gmta.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Radio onz in de kantinequote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef Swomp het volgende:
Radio onz op school, wat wil je nog meer
geen school?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef Swomp het volgende:
ONZ TV.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef Swomp het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Doe dat nou niet. De meeste dj`s hier hebben echt een radiohoofd
ONZ TVquote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Daarom DJ ik ook nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
"Goedemorgen, en welkom bij Nederland In Beweging. Ik ben Graseter, en we gaan de dag beginnen met een paar steps!"quote:
Ik voel me gevleid, zullen we een keer afspreken?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is de enige toonbare onder ons
fixedquote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een kut kale-kano-jinlge voor je zo
"Goedemorgen en welkom bij FOK! in beweging. Ik ben Graseter en vandaag gaan we flink bewegen! Pak allemaal een flesje bier en een opener. Bevestig de opener tegen de kroonkurk, verwijder doormiddel van een soepele beweging van de arm de sluiting van het flesje.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daarom DJ ik ook niet
[..]
"Goedemorgen, en welkom bij Nederland In Beweging. Ik ben Graseter, en we gaan de dag beginnen met een paar steps!"
I like!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb wel een kut jinlge voor je zo
Dat zei mash dus ook alquote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat past heul niet tussen de rest
Is die link die jij stuurde!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
oh kut, hij heeft de preview genomen, aghja
quote:
quote:
doeiquote:
Ik ben erbijquote:Op maandag 24 januari 2011 14:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doeiii, je mist wel wat hoor, straks!
Ben er straks weerquote:Op maandag 24 januari 2011 14:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Doeiii, je mist wel wat hoor, straks!
Bijnaquote:
Nee, die heb ik te vaak gehoordquote:
quote:
quote:
quote:
Liefde voor iedereenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Merel mop
Al idee waar de meet is, In Gasselterboerveenschemond
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Hoi Hoi![]()
[..]
[..]
Liefde voor iedereen
Dat zei je gister al Ajacied
Feit is een feitquote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is niet lullig, het is een feit
owja?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb nog een verzoekje staan voor jou
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
2011-01-24 14:08:35 Anushaar Paramore - Brick by boring brick
Ik zal even kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Anushaar het volgende:
[..]
Your love is my drug ( kris mctain & B-tastic remix)
mag die ik er ook nog bij?
Neuh, hij viel en pas toen hij 10 seconde op de grond lag werd ik gebeldquote:
Ohh, dat maakt het goedquote:Op maandag 24 januari 2011 14:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neuh, hij viel en pas toen hij 10 seconde op de grond lag werd ik gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |