Wat is een hypo?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb weer eens een hypo, geen wonder dat ik geen evenwicht heb en duizeligheid..
Je doet net alsof je iets nieuws hebt ontdektquote:
Dat is wanneer je als diabetes patiënt een veel te lage suikerwaarde in je bloed hebtquote:
Op die manier. Ik weet daar niet zoveel van. Mijn oma had het en het enige wat ik weet is dat ze een spuit moest om 18.15 en biscuitjes altijd bij zich had voor haar suiker.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is wanneer je als diabetes patiënt een veel te lage suikerwaarde in je bloed hebt
Ik vond het altijd vies als anderen het erover hadden, maar ik heb het eens geprobeerd enquote:Op maandag 24 januari 2011 13:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet net alsof je iets nieuws hebt ontdekt.
quote:
Aha, dat heb ik niet zo snel, een mening zonder ervaringquote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vies als anderen het erover hadden, maar ik heb het eens geprobeerd en
Mijn oma ook. En die pleurt die naaldjes gewoon lekker in de afvalbakquote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op die manier. Ik weet daar niet zoveel van. Mijn oma had het en het enige wat ik weet is dat ze een spuit moest om 18.15 en biscuitjes altijd bij zich had voor haar suiker.
Echt welquote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aha, dat heb ik niet zo snel, een mening zonder ervaring.
Het idee alleen al leek mequote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hoi, vrouw van mijn dromenquote:
Maar dan wel pure of melk hagelslag, niet kwinkslag.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het altijd vies als anderen het erover hadden, maar ik heb het eens geprobeerd en
Mja, ik weet er dus genoeg van, ik heb 't zelf.. Maar ik heb geen idee hoe ik er nou weer aan kom..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Op die manier. Ik weet daar niet zoveel van. Mijn oma had het en het enige wat ik weet is dat ze een spuit moest om 18.15 en biscuitjes altijd bij zich had voor haar suiker.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:
Jammerquote:
Ja, echt afgrijselijk is dat. Dens.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
Jammer.
Al gaat het niet op voor 'muziek' een nummer dens gehoord, alle densnummers gehoord.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer.
Al gaat het niet op voor 'muziek' een nummer dens gehoord, alle densnummers gehoord.
quote:
dens, trens, rep, minimel, hap hip, tegnoquote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, echt afgrijselijk is dat. Dens.
Gelukkig wel ja! Het wordt nog veul minder!quote:
Je vergeet 'er en bee' nog.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:32 schreef HeatWave het volgende:
dens, trens, rep, minimel, hap hip, tegno.
nee, dat spreekt zo voor zich, niemand houdt van errenbiequote:
Ik vind Beyonce nog wel eens een leuk nummer hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dat spreekt zo voor zich, niemand houdt van errenbie.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Beyonce nog wel eens een leuk nummer hebben
Mmmm... uit je reactie zou je wel kunnen afleiden dat je het veel vond. Niet echt complimenteus.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
't zag er niet uit als teveel CL afgelopen week hoor
Zo had ik het nog niet eens gelezenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... uit je reactie zou je wel kunnen afleiden dat je het veel vond. Niet echt complimenteus.
Omdat het zo ook niet bedoeld was, dat maakt Air ervanquote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens gelezen
Sommige mannen zijn blijkbaar ook in staat om subtiele steken onder water te geven. Ik vond je zaterdag gewoon net zo leuk, lief en lekker als altijd.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn blijkbaar ook in staat om subtiele steken onder water te geven. Ik vond je zaterdag gewoon net zo leuk, lief en lekker als altijd.
Slingeren er seks tapes van haar op het web dan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Beyonce nog wel eens een leuk nummer hebben
Snel weer terugslingeren dan!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Techno het volgende:
Slingeren er seks tapes van haar op het web dan?
je was er niet, maar tochben ik t met je eensquote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn blijkbaar ook in staat om subtiele steken onder water te geven. Ik vond je zaterdag gewoon net zo leuk, lief en lekker als altijd.
Het zou me niks verbazenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Slingeren er seks tapes van haar op het web dan?
Idd, als ik horror wil zien......quote:
Even serieus... Jij vind Beyonce lelijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, als ik horror wil zien.......
En toch heb ik haar gezien zaterdag.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef PeuRac het volgende:
je was er niet, maar tochben ik t met je eens
dat weet ik toch heul nietquote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En toch heb ik haar gezien zaterdag.
Ja, ik vind het zelfs echt een walgelijk gedrocht, en daar zit niets gelogen aan.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even serieus... Jij vind Beyonce lelijk?
Jij weet wel meer niet van die ontmoeting.quote:
Lelijk is een groot woord, maar mijn type is 't ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even serieus... Jij vind Beyonce lelijk?
Oke... Apart.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelfs echt een walgelijk gedrocht, en daar zit niets gelogen aan.
Ik vind dat toch wat anders dan wat HW zegtquote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Lelijk is een groot woord, maar mijn type is 't ook niet.
Da's meer de hele uitstraling en air er omheen.
GHB, wat een mooi spul is dat toch.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef AirwiN het volgende:
Jij weet wel meer niet van die ontmoeting.
ja, hij is dan ook homoquote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke... Apart.
[..]
Ik vind dat toch wat anders dan wat HW zegt
Ik neem het van je aan. Ik heb zelf de ervaring niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef Techno het volgende:
GHB, wat een mooi spul is dat toch. [ afbeelding ]
Neem je GHB van Techno aan?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan. Ik heb zelf de ervaring niet.
Okequote:Op maandag 24 januari 2011 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, hij is dan ook homo.
Ik vind dr echt verschrikkelijk, dr uiterlijk, dr houding, de manier van praten, dr muziek, alles... ze strijkt me totaal tegen de haren in met alles.
Je reageert mij net iets te gretig. Zie jij je kans nu schoon bij mij?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef STING het volgende:
Neem je GHB van Techno aan?
You dirty slut
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is duidelijk, jij ziet wat je wil zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je reageert mij net iets te gretig. Zie jij je kans nu schoon bij mij?
Ik ben het eigenlijk eens met HW..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk kan me voorstellen dat je bepaalde dingen aan haar niet mooi vind... Toch is ze voor mij niet het schoolvoorbeeld van een gedrocht
hij heeft 'm ge-ninja-edit!quote:
Dat lijkt maar zo. Komt door de GHB.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:56 schreef STING het volgende:
Het is duidelijk, jij ziet wat je wil zien.
Oh, dus wat je ziet, wil je eigenlijk niet zien, maar het wordt veroorzaakt door de GHB.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Komt door de GHB.
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat J-K overal opduikt! Edit:quote:Op maandag 24 januari 2011 13:44 schreef CherryLips het volgende:
Shake that ass!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Ang3l het volgende:
Got me lookin so crazy right nooooooooooooooooooooooooooooow
Licht eens verder toe.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat J-K overal opduikt! Edit:Op probeert te duiken.
Ik ook... Ik zie niet wat hierquote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
Ik vind Beyonce, voor een negerin, een lekker wijf.
En ze is een goeie zangeres. Iher.
Blame me.
Vul op de stippellijn een willekeurige naam in.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat ......... overal opduikt! Edit:Op probeert te duiken.
+1quote:Op maandag 24 januari 2011 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk kan me voorstellen dat je bepaalde dingen aan haar niet mooi vind... Toch is ze voor mij niet het schoolvoorbeeld van een gedrocht
Het wordt pas echt interessant als HW een Beyonce-ass-shake-dansje voor Ang3l doet.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
Shake that ass!
*gaat voor Ang3l staan en doet een Beyoncé-ass-shake-dansje.*
Ook jij weet aardig wat uit je duim te zuigen, he?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo te lezen weet Air blijkbaar nog niet dat J-K overal opduikt! Edit:Op probeert te duiken.
Oh, Rip! Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
was het gezellig zaterdag people?
Ik heb heerlijk gegeten met mijn chica's en daarna de kroeg in en zondag rustig met vriendje ouders en zusje verjaardag verder gevierd
Je was jarig? Gefeli!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Ripley het volgende:
was het gezellig zaterdag people?
Ik heb heerlijk gegeten met mijn chica's en daarna de kroeg in en zondag rustig met vriendje ouders en zusje verjaardag verder gevierd
*slaps booty*quote:Op maandag 24 januari 2011 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Shake that ass!
*gaat voor Ang3l staan en doet een Beyoncé-ass-shake-dansje.*
Ik vind haar een van de weinig artiesten die in een interview bescheiden en leuk overkomt.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
+1
Maar een lelijk innerlijk of aura kan een mens ook echt lelijk maken.
Puur fysiek gezien is ze echter niet walgelijk lelijk gedrochterig nee.
Work that mangina!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt pas echt interessant als HW een Beyonce-ass-shake-dansje voor Ang3l doet.
Onderschat je nu mijn ass?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het wordt pas echt interessant als HW een Beyonce-ass-shake-dansje voor Ang3l doet.
Ik zuig niet op duimenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ook jij weet aardig wat uit je duim te zuigen, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |