Loop je hierheen voor een bakkie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef GotC het volgende:
Ik ga over een uurtje lopen, eerst m'n Brinta laten zakken
Les 15 volgens mij.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Loop je hierheen voor een bakkie?
Primaquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:14 schreef GotC het volgende:
[..]Wat gezellig! Maar effe ander keertje, volgende week misschien? Heb voor vandaag grootse plannen
.
Kelderbox staat bizar vol met troep, en die MOET uitgeruimd worden (iets wat we al maanden/jaren proberen te negeren). Maar de container staat er maar tot 13:00 ongeveer, dus ik moet effe aan de slagquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Prima
Nu ben ik benieuwd naar je plannen. PM?
Je meetlint is uitgerekt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef GotC het volgende:
[..]
Kelderbox staat bizar vol met troep, en die MOET uitgeruimd worden (iets wat we al maanden/jaren proberen te negeren). Maar de container staat er maar tot 13:00 ongeveer, dus ik moet effe aan de slag. En daarna lekker strijken en badkamer schoonmaken
Maar! Wel iets fijns ontdekt! In juli vorig jaar was de omtrek van m'n taille nog 94 cm, nu 88 cm!
Aan een stuk? Netjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:33 schreef DarkElf het volgende:
4.5 km in 30 min, mooie 9 km per uur gemiddeld.lekker gelopen.
Lekker hoor! Tempo zit er goed in zo te lezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Afgelopen zondag (1e keer hardlopen) 10.7km in 1:23 gelopen. Was even wennen, en flink wat spierpijn achteraf, maar deze was dinsdag alweer verdwenen.
Gisteren, 2e keer, 10.1km in 1:04 gelopen. Halverwege een minuutje pauze (rustig wandelen) genomen, verder aan een stuk door gelopen. Gaat steeds beter
Jammer genoeg zit ik nu met wat pijn aan de buitenkant van m'n knieen. Valt gelukkig enorm mee ten opzichte van gisteravond, toen had ik al moeite om naar m'n bed toe te lopen... Hopelijk ligt het aan de 'verkeerde' schoenen. Aanstaande zaterdag ga ik even kijken voor andere schoenen, ben benieuwd of het dan beter gaat
Da's een van de voordelen die je hebt met een lengte van 2,03m; dan hoef je niet zoveel stappen te zetten om alsnog op een redelijk tempo te lopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker hoor! Tempo zit er goed in zo te lezen
Ga je wel langs een hardloopwinkel voor de schoenen?
Pro tip: Loop je schoenen eerst even in , door te wandelen of draag ze gewoon thuis voor een aantal uur per dag. Dan kunnen je schoenen al een beetje naar je voeten staan. Voorkomt onnodige blaren en ontevredenheid over je schoenen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's een van de voordelen die je hebt met een lengte van 2,03m; dan hoef je niet zoveel stappen te zetten om alsnog op een redelijk tempo te lopen
En ik ga zeker naar een hardloopwinkel voor schoenen! Vandaag en morgen even rust, zaterdag als ik ze heb gehaald kan ik ze meteen even proberen. Dit keer wil ik 10km lopen binnen een uur zonder pauzes!
quote:CARDIOTRAINER: Put your heart into it!
We have partnered with Polar to offer heart rate integration for CardioTrainer using the Wearlink+ Bluetooth transmitter. See your heart rate, and view a graph of it after your workout. The devices are available on Amazon for a guaranteed low of price $79.95, and you can visit www.worksmartlabs.com/heartrate for more information.
Als je eenmaal bent begonnen zul je merken dat je conditie heel snel vooruit gaat!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:07 schreef Tamashii het volgende:
Vandaag voor de tweede keer. Vind in de ochtend wel fijn, kan ik daarna lekker douchen. Merk wel dat ik een k*t conditie heb.
Ik denk dat je een iets te romantische voorstelling van zaken hebtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:03 schreef SolnaStockholm het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens, ben nogal een afhaker. Mijn goeie start van vorige week woensdag is ook weer voor niks geweest. Motivatie waar ben je? Maar zou zo leuk zijn om lekker in de zomer (als het wél warm is) lekker bij t strand te gaan lopen. Dan moet ik het natuurlijk wel kunnen tegen die tijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |