Die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:52 schreef ClearOdds het volgende:
[..]
Bedoel je soms deze? http://www.djsteveboy.com/podrunner.html
Er zijn er nog wel meer langsgekomen geloof ik maar die heb ik zo gauw niet voor je
C25K is een aparte, niks met Evy te makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:53 schreef lunko1979 het volgende:
Is de C25K het vervolg op de Evy? En waar halen jullie de downloads voor ipod vandaan? Eventueel via pm als downloadsites niet mogen worden genoemd....
Bedankt alvast
Snelheid komt welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Net les 4 van Evy gelopen. Ik vind m'n gemiddelde snelheid van 7.21 km/u wel sneu. Maar goed. Het valt natuurlijk zo laag uit door de wandelminuten...
Heb met dit weer last van mijn longen, ik krijg zo'n raar rokershoestje, een kriebelige hoest.
Medequote:Op woensdag 26 januari 2011 07:48 schreef MissMSX het volgende:
Wat zijn veel (beginnende) lopers op snelheid gefocust zeg
Ik ga als een slak, maar ben supertrots dat ik hele stukken achter elkaar kan lopen zonder te moeten stoppen en zonder rare ademhaling.
Ik ook hoor, veel snelheid zit er bij mij niet inquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:48 schreef MissMSX het volgende:
Wat zijn veel (beginnende) lopers op snelheid gefocust zeg
Ik ga als een slak, maar ben supertrots dat ik hele stukken achter elkaar kan lopen zonder te moeten stoppen en zonder rare ademhaling.
1e v/d 1e hits op Google:quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:03 schreef lunko1979 het volgende:
waar halen jullie de downloads voor ipod vandaan van C25k??
Iets later nu 17:15 tot 17:30 want ik vind dat ook de fijnste tijd. Al ga ik nu vanaf 19:00 lopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:36 schreef Turalyon het volgende:
Mag ik vragen hoe laat jullie meestal rennen? Ik vind het heerlijk om te rennen wanneer de zon net onder gaat en het net donker begint te worden. Nu zal dat rond 16.30-45 zijn.
Ik loop en 's ochtends en 's avonds. Om (meestal) 10.30 & 19.30 uur.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:36 schreef Turalyon het volgende:
Mag ik vragen hoe laat jullie meestal rennen? Ik vind het heerlijk om te rennen wanneer de zon net onder gaat en het net donker begint te worden. Nu zal dat rond 16.30-45 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |