Ik zat laatst een oud fragment van Kopspijkers terug te kijken. Wilders was daar toen te gast. "We" vonden hem toen al extreem. Maar als je ziet hoe gematigd hij toen nog was met zn uitspraken, dan schrik je er van, zoals die man radicaliseert.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef Disana het volgende:
[..]
De toekomst zal het leren. In de tussentijd zijn er de overeenkomsten, getuige ook weer dit bericht.
Het is natuurlijk een stukje tenenkrommend micromanagement, en primair symboolpolitiek. Ik vraag me dan toch af voor welk probleem dit een oplossing zou moeten zijn?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:28 schreef paddy het volgende:
Ik vind dit zo'n laffe regeling. Pak de mannen aan die hun vrouwen dwingen en leg ze uit dat het niet in de koran staat, maar ga geen verboden instellen voor iets, wat in mijn ogen niet de moeite waard is om over te praten in de politiek. Stel sterkere controles in bij volledige bedekking (ongeacht welke gelaatsbedekking dan ook) geef werkgevers de ruimte om mensen al dan niet aan te nemen op tatoeage, piercing, hoofddeksel (die ze bijvoorbeeld in URK ook hebben) etc zonder meteen te janken over discriminatie. Maar een kledingstuk verbieden door een wet op te stellen? Helemaal op tegen
Jij verdient sowieso een lintje voor het smijten met achterhaalde termen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef KuyaEd2010 het volgende:
Oké dan, Wilders is de nieuwe Hitler en de PVV de nieuwe NSDAP. Binnen 10 jaar zal hij alle moslims de gaskamer in stoppen. Blij met jullie gelijk links? Moeten jullie een lintje dat jullie dit gevaar voortijdig zagen aankomen?
Heeft hij ook niet gedaan. Alleen gezegd dat daar over te praten valt, mocht dat aan bod komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:21 schreef DroogDok het volgende:
Brinkman hoeft toch geen ja te antwoorden op die vraag?
Linkse vrienden is anders een modernere term dan de termen die door sommigen worden aangehaald. Die zijn namelijk inmiddels al bijna 80 jaar oudquote:Op maandag 24 januari 2011 14:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij verdient sowieso een lintje voor het smijten met achterhaalde termen.
Het probleem van 'hoe pest je moslims weg'quote:Op maandag 24 januari 2011 14:36 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het is natuurlijk een stukje tenenkrommend micromanagement, en primair symboolpolitiek. Ik vraag me dan toch af voor welk probleem dit een oplossing zou moeten zijn?
En technieken. Die gaskamers zijn toch wel hopeloos inefficient. Je kan net zo goed iedereen een verbrandingsoven in laten lopen, sla je een hele stap over.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Jij verdient sowieso een lintje voor het smijten met achterhaalde termen.
En dat vind je niet raar? Dat het sowieso in je opkomt om op zo'n vraag te antwoorden dat erover te praten valt?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet gedaan. Alleen gezegd dat daar over te praten valt, mocht dat aan bod komen.
Daar begon jouw medestander Mondique mee, ik haakte er slechts op in. Weer moeite met lezen zie ik?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En technieken. Die gaskamers zijn toch wel hopeloos inefficient. Je kan net zo goed iedereen een verbrandingsoven in laten lopen, sla je een hele stap over.
"Meneer Brinkman, wat denkt u er van om Henk én Ingrid in hun kont te neuken?"quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En dat vind je niet raar? Dat het sowieso in je opkomt om op zo'n vraag te antwoorden dat erover te praten valt?
Volgende keer vraagt een journalist of te praten valt over het deporteren van moslims, geen probleem als hij dan ook "ja" zegt?
Tja, daar ben ik het (helaas) mee eens.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zat laatst een oud fragment van Kopspijkers terug te kijken. Wilders was daar toen te gast. "We" vonden hem toen al extreem. Maar als je ziet hoe gematigd hij toen nog was met zn uitspraken, dan schrik je er van, zoals die man radicaliseert.
Mja, dus die maar even afwachten dan. Zou het artikel zonder lidmaatschap te lezen zijn op internet?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef Frutsel het volgende:
Volgens mij is het hele verhaal gewoon één grote hoax
de bron geeft het notabene zelf aan
[..]
Hoezo 'ook ja zegt'. Heeft hij nu niet gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
En dat vind je niet raar? Dat het sowieso in je opkomt om op zo'n vraag te antwoorden dat erover te praten valt?
Volgende keer vraagt een journalist of te praten valt over het deporteren van moslims, geen probleem als hij dan ook "ja" zegt?
Andersom. Wij willen hen onze cultuur door de strot duwen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef deedeetee het volgende:
Het heeft geen in. Hoe vaker er wordt geprobeerd om die vrouwendiscriminerende doeken te weren, des te erger de tendens onder de moslims wordt om ze hier vooral wél te dragen.
Zal wel wat met een minderwaardigheidscomplex te maken hebben dat je opeens ons hun cultuur door onze strot willen duwen .
Chapeau man, chapeau. Je gaat meer met je tijd mee dan die verdomde linksche kerk.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef KuyaEd2010 het volgende:
[..]
Linkse vrienden is anders een modernere term dan de termen die door sommigen worden aangehaald. Die zijn namelijk inmiddels al bijna 80 jaar oud
Nou, als die dingen verboden worden, ga ik er zelfs een dragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef deedeetee het volgende:
Het heeft geen in. Hoe vaker er wordt geprobeerd om die vrouwendiscriminerende doeken te weren, des te erger de tendens onder de moslims wordt om ze hier vooral wél te dragen.
Ja inderdaad. En ik had ook nooit kunnen denken dat mensen er zelfs trots voor uit zouden komen op hem te stemmen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zat laatst een oud fragment van Kopspijkers terug te kijken. Wilders was daar toen te gast. "We" vonden hem toen al extreem. Maar als je ziet hoe gematigd hij toen nog was met zn uitspraken, dan schrik je er van, zoals die man radicaliseert.
Ze zijn toch ook HIER komen wonen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Andersom. Wij willen hen onze cultuur door de strot duwen.
Oh hij zei "Nee, het verbieden van het dragen van een hoofddoek in het OV is absoluut niet aan de orde." Dan heb ik het verkeerd gelezen, excuses.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo 'ook ja zegt'. Heeft hij nu niet gedaan.
Nu ben je weer iets aan 't suggereren dat niet speelt.
Erg foute discussietactiek.
Door speciale loketten en halalmaaltijden op universiteiten en scholen te serveren? Whut, die is nieuw voor mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het probleem van 'hoe pest je moslims weg'
Lijkt me eerder dat het te maken heeft met solidariteit t.o.v. vriendinnen en familieleden die zo'n ding wel uit vrije wil gewoon dragen en zich ook gewoon prima gedragen in onze maatschappij.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef deedeetee het volgende:
Zal wel wat met een minderwaardigheidscomplex te maken hebben dat je opeens ons hun cultuur door onze strot willen duwen .
Minderwaardigheidscomplex, ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:42 schreef deedeetee het volgende:
Zal wel wat met een minderwaardigheidscomplex te maken hebben dat ze opeens ons hun cultuur door onze strot willen duwen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |