Kan wel maar is aids.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het, ik lees altijd dat dat niet kan op de iPod enzo
Ok, ik voel me gevleid.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgende TT wordt: "Graseter, de aantrekkelijkste FOK!ker" ok?
Heb jij niet geluisterd?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Help je eindelijk eens een keer is het nog niet goed.
Sigaretten al gevonden?
Verdomme man, wat doe jequote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb jij niet geluisterd?![]()
Ze lagen achter de eieren.
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ging ook echt nog teruglezen of ik nou echt Graseter getypt had
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:40 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
onder de comments van dit filmpje stond ook: I'm blue, justin bieber will die
nou bedanktquote:Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor nog liever Starla met Baila Baila Baila
Leuk zeg glasvezel kabeltjes doorknippen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoor Elmo typenen scheten laten
Ik heb vanmiddag als het goed is ook weer een goede headset![]()
[ afbeelding ]
Zo baas heh, in de IT werken
nietquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Whehe en daar nog ¤2100-, per maand voor vangen ook nogquote:Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef Graseter het volgende:
[..]
Leuk zeg glasvezel kabeltjes doorknippen.
Via een headset naar de radio moeten luisterenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik bedoelde ook eigenlijk kale man, maar ik vind kale kano zo leuk klinkenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ehhh
Mannen hebben geen kano. Die kale kano zit in je broek hoor, althans, als het goed is
Dan mag hetquote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik weet het, ik bedoelde ook eigenlijk kale man, maar ik vind kale kano zo leuk klinken
En hij heeft een kutkop
Hoeft niet, kan ook gewoon alleen de Mic aansluiting inpluggen en via de boxen of versterker luisterenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Via een headset naar de radio moeten luisteren
Ik heb:quote:Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Whehe en daar nog ¤2100-, per maand voor vangen ook nog
Wat zijn ze aan het doen dan bij jou voor?quote:
tering, echt?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je hoort gewoon mensen online komen bij Elmo
Ze zijn in de straat hier tegenover huizen aan het bouwen maaaar als ze op het dak staan is het echt, drie meter van mijn raam waar ik achter zit (ja, ja) af.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:46 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wat zijn ze aan het doen dan bij jou voor?
oh, hallo. ik heb weer een tussenuur
En hij is verkouden haha.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Leuk die msn en tikgeluidjes erbij :")
Je hoort je gewoon snuiven.quote:
dus ze kunnen vol naar binnen kijken? Lucky bastardsquote:Op maandag 24 januari 2011 12:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze zijn in de straat hier tegenover huizen aan het bouwen maaaar als ze op het dak staan is het echt, drie meter van mijn raam waar ik achter zit (ja, ja) af.
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En hij is verkouden haha.
Hij haalt steeds zijn neus op
quote:
quote:
Dat dusquote:
Bloedirritant als je wakker wordt zo'n bouwvakker in z'n smoel kijkenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
dus ze kunnen vol naar binnen kijken? Lucky bastards
begrijpelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Bloedirritant als je wakker wordt zo'n bouwvakker in z'n smoel kijken
Wat heb je nu weer mee naar huis genomen?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Bloedirritant als je wakker wordt zo'n bouwvakker in z'n smoel kijken
Je gaat echt niet dood van geen pizza etenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:50 schreef sharr het volgende:
Vinden jullie dat ik de moeite moet gaan nemen m'n jas aan te doen en dergelijke, naar de Albert Heijn te fietsen op een pizza te gaan halen en die nog 20 minuten op te warmen in de oven,
of gewoon dood gaan van de honger?
Of spekkies eten.
Ga eens dood.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:50 schreef sharr het volgende:
Vinden jullie dat ik de moeite moet gaan nemen m'n jas aan te doen en dergelijke, naar de Albert Heijn te fietsen op een pizza te gaan halen en die nog 20 minuten op te warmen in de oven,
Of spekkies eten.
wachten tot ik naar school moet, en dan pizza halenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:50 schreef sharr het volgende:
Of spekkies eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |