Zo zijn ze, het liefst verrassen ze jequote:Op maandag 24 januari 2011 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Wij hadden gisteren Oscar al vanaf 4 uur wakker, dus we verwachtten een mopperende dreumes zo rond etenstijd, maar nee hoor... hij heeft eerst nog 20 minuten in zijn bedje liggen kletsen en ging pas om kwart voor 1 slapen ofzo!
niet piepen, jeweettoch ik ratel ALTIJD overal doorheenquote:
Hoera!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef moussy het volgende:
Ik heb de verlenging van mn contract net getekend, olé!
Ow, dat is balen zeg... hangt het in de lucht ofzo? Peace heeft hoofdpijn en ik heb ook al bijna een week elke dag hoofdpijn. Gelukkig niet zo erg dat ik er zo vroeg van wakker word.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef moussy het volgende:
Ik was om 5:15 wakker, van de hoofdpijn
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef moussy het volgende:
Join the club... 3x!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Vicky het volgende:
Hooi!! Ik moet ook werken maar heb geen zin en ik heb mega koppijn... Paracetamol helpt voor geen meter!
Ik heb opoe op visite, das altijd een week genieten van hoofdpijn, oftewel de dubbele persoonlijkheid die ik weet te onderdrukken, van opoe danquote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow, dat is balen zeg... hangt het in de lucht ofzo? Peace heeft hoofdpijn en ik heb ook al bijna een week elke dag hoofdpijn. Gelukkig niet zo erg dat ik er zo vroeg van wakker word.
Sterkte vandaag!
Okay. Wel een verklaarbare reden dan. Ik had ook opoe maar zelfs toen ze weg was, had ik nog last.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:11 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb opoe op visite, das altijd een week genieten van hoofdpijn, oftewel de dubbele persoonlijkheid die ik weet te onderdrukken, van opoe dan
We hebben hem in ploegendienst gedaan. Eerst F. zodat ik kon slapen en toen ik eruit en F. terug naar bed.quote:
Maar als je wakker wordt met hoofdpijn is het al te laat toch? Ik ga het toch maar eens kopen. Waar heb je dat gekocht?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:14 schreef moussy het volgende:
deze dus, werkt voor mij prima, maar dan moet ik wel beginnen met rollen als het op komt zetten, niet als ik al knetterende hoofdpijn heb.
[ afbeelding ]
Beef chimichurry.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef moussy het volgende:
Wat eten we vanavond? (Als het over eten gaat loopt het meestal wel)
Nee, dat is niet vol te houden. Ik kan daar ook niet echt meer goed tegen. Ook niet tegen laat naar bed gaan.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
We hebben hem in ploegendienst gedaan. Eerst F. zodat ik kon slapen en toen ik eruit en F. terug naar bed.![]()
Dat Oscar doortrekt is 1 ding, maar wij trekken dat niet meer.
![]()
Ik ook niet meer hoor. En de dag ervoor was het 05.30 en had ik een crematie en 's avonds vrienden te eten, dus dus ik was sws aardig afgeknoedeld, vandaar dat ik mocht blijven liggen van F.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet vol te houden. Ik kan daar ook niet echt meer goed tegen. Ook niet tegen laat naar bed gaan.
Ik vind het vanaf 7 uur eigenlijk pas ok. Rond 7:30 uur (of later natuurlijk) is het meest ideaal.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
Ik vind alles vanaf 6:30 ok, daarvoor vind ik echt zó vroeg
Ja, maar dan haalt het het scherpe van de hoofdpijn weg.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar als je wakker wordt met hoofdpijn is het al te laat toch? Ik ga het toch maar eens kopen.
Ik weet het niet meer, P. had het gekocht, de verkooppunten staan iig op de sitequote:Waar heb je dat gekocht?
Als je er op googlet kom je meteen een aantal drogisten tegen die het zelfs online verkopen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, maar dan haalt het het scherpe van de hoofdpijn weg.
[..]
Ik weet het niet meer, P. had het gekocht, de verkooppunten staan iig op de site
Pff 6:15 uur opstaan, is ook vroegquote:Op maandag 24 januari 2011 12:28 schreef Brighteyes het volgende:
Sasha is een langslapertje, hoewel hij ook vroeg wakker kan worden, maar helaas is Oscar echt een vroege.
Gisterenochtend kwam Sasha om 06.15 bij mij in bed gekropen en die heb ik om half 10 echt wakker gemaakt toen ik er uit ging.![]()
Op dagen dat ik moet werken staat de wekker hier op 06.15 dus dan neem ik het Oscar niet kwalijk als hij dat op andere dagen ook ok vindt.
Ai, das vevelend, is het al over? Beterschap.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef moussy het volgende:
Ik was om 5:15 wakker, van de hoofdpijn
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:09 schreef moussy het volgende:
Triest welquote:Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef amaranta het volgende:
Mijn posts hebben geen kleurtje meer.....
Ow, verrek, dat is lastigquote:
Volgens mij niet. Maar het is al lang geleden dat ik met groep 3 met gebaren heb gewerkt. Ergens in 2001 is dat geweest.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:17 schreef freecell het volgende:
Zijn het de officiele gebaren van de Nederlandse Gebarentaal dan?
Want die kan ik wel vrij soepel...
HAhaha, mannen! Serieus, er zijn zo veel lekkere kook-dingen en stiekem eten ze nog steeds het liefst eten met een Pquote:Op maandag 24 januari 2011 13:29 schreef Memmel het volgende:
Mijn schoonzusje spreekt ook vloeiend NGT, omdat ze met doven en slechthorenden werkt.
Anna kent ook al vrij veel gebaren (taart, papier, opa, oma, mama, papa, banaan, kers en beer).
Zo grappig om te zien dat ze dat dus niet vergeten.
Wij eten vanavond MacDonalds. J. is jarig en mocht kiezen. Hoe sad is dat voor een vent van 37. Anna was het wel roerend met hem eens. Dus we gaan lekker uit eten met de kinderen.
Jaja... slap excuus, jullie eten bijna elke dag bij de mac...quote:Op maandag 24 januari 2011 13:29 schreef Memmel het volgende:
Mijn schoonzusje spreekt ook vloeiend NGT, omdat ze met doven en slechthorenden werkt.
Anna kent ook al vrij veel gebaren (taart, papier, opa, oma, mama, papa, banaan, kers en beer).
Zo grappig om te zien dat ze dat dus niet vergeten.
Wij eten vanavond MacDonalds. J. is jarig en mocht kiezen. Hoe sad is dat voor een vent van 37. Anna was het wel roerend met hem eens. Dus we gaan lekker uit eten met de kinderen.
Er is een site voor:quote:Op maandag 24 januari 2011 13:38 schreef Saffier het volgende:
Dat moet toch te googlen of te youtuben zijn Mems?
En misschien mag hij ook bij wijze van hoge uitzondering in de ballenbak.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef Memmel het volgende:
Ja is het ook saffier, maar ik bedoelde eigenlijk dat het suf van mezelf was dat ik dacht dat ik dat wel even zo kon vragen. Snap je. Ik zie mijn schoonzus vanavond weer, dus dan weet ik het direct.
Tico....sshhhhtt.
Maar vanavond is het extraspeciaal. Krijgt ie een extra frietsaus omdat hij jarig is!
Wat is dan 'werkschoenen'quote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Er is een site voor:
http://www.gebarencentrum.nl/gebarenwoordenboek.asp
Maar dat werkt hier u even niet
Twee vuisten en die sla je dan als 'deze vuist op deze vuist* een paar keer op elkaar.
Als je het sneller en in een kleinere beweging doet is het 'schoenen'
Misschien mag memmel vanavond wel met de ballen spelen..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
En misschien mag hij ook bij wijze van hoge uitzondering in de ballenbak.
Moet hij ze wel in een kek kleurtje bodypainten, voor het McDonalds effect zeg maar.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien mag memmel vanavond wel met de ballen spelen..
In het meest gunstige geval nemen ze natuurlijk alleen bloed af. Maar ik word onderzocht vanwege o.a. vlekken op de huid, dus ik vrees het ergste.... Maarja, ik heb geen flauw idee, dus ik ga me maar niet gek maken met kaasschaaf gedachten.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:46 schreef freecell het volgende:
O, Amaranta, dat is ook eng...
Maar klinisch genetici zijn niet zo eng als ze eruit zien hoor! ECht niet
Biopten doen ze meestal niet met een kaasschaaf, meer met een soort appelboorquote:Op maandag 24 januari 2011 13:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
In het meest gunstige geval nemen ze natuurlijk alleen bloed af. Maar ik word onderzocht vanwege o.a. vlekken op de huid, dus ik vrees het ergste.... Maarja, ik heb geen flauw idee, dus ik ga me maar niet gek maken met kaasschaaf gedachten.
Of ze ff in de madsauce hangen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moet hij ze wel in een kek kleurtje bodypainten, voor het McDonalds effect zeg maar.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Biopten doen ze meestal niet met een kaasschaaf, meer met een soort appelboor
Dat kaasschaven doen ze alleen bij huidtransplantaties
Verdoven deden ze bij TARA in ieder geval wel, is vast wel protocolquote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef amaranta het volgende:
[..]bedankt voor het hart onder de riem
achja, als ze me verdoven vind ik alles prima
Ik moet wat...quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Memmel het volgende:
Wat lief dat jullie over de ballen van mijn man nadenken!
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Memmel het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Memmel het volgende:
halverwege de bovenbenenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb alweer ballen genoeg gezien vanochtend
je wilt niet weten op welke hoogte het zaakje hangt bij de wat oudere man![]()
De rest krimpt?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
in tegenstelling tot de rest van het zaakje
ja, da's een soort contragewicht hè.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
in tegenstelling tot de rest van het zaakje
Ik denk ook best vaak aan ze hoor...quote:
Ik denk ook nog vaak aan andere ballen... Met schijven als pannenkoeken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:33 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik denk ook best vaak aan ze hoor...
Hoe zou het met ze zijn...
Hebben ze het niet koud of juist te warm...
Zo fijn. Zo mooi.![]()
![]()
Doe maar nietquote:Op maandag 24 januari 2011 14:38 schreef Ticootje het volgende:
ik zou er een boek over kunnen schrijven.
engelsstaligquote:
Ik denk dat ik dan sterretjes moet laten tatoeren ja..quote:Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Wordt het daar minder problematisch van?
Ik gok dat het de naam is!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:57 schreef Memmel het volgende:
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, het is àh, buh, niet cuh maar ssssss denk ik? cccccc eigenlijk maar je snapt m vast.
gewoon de letters leren zoals je ze zegt als je een woord letter voor letter gaat lezen. buh ooooooo mmmmmmmmm boom. en het is een òh en oooooo en èh en eeeeee dus de dubbele is de lange klank.
en dus de ssssssssssssssss van Sasha.
Ja zeg, dat zei ik net ook, tskquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:22 schreef Saffier het volgende:
BE je laatste posts
En idd, je moet de klank van de letters gebruiken. Als je het even niet weet er een woord mee maken, dat werkt geweldig. M. heeft er ook moeite nee, die kan alleen het miliatire alfabetmaar met woorden vormen kom je echt ver
Die snap ik dan weer niet, insidejokesquote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gok dat het de naam is!![]()
![]()
Die is bij sommige toch zeeeeer nauw verbonden met de edele delen.![]()
Weet je dat ik serieus, tot een paar maanden geleden, niet wist dat mannen het woord "jopen" echt gebruiken. Tot ik er 1 tegenkwam......quote:Op maandag 24 januari 2011 15:15 schreef Memmel het volgende:
Zo Tico jij durft!
Lois, het heeft iets met 'jopen' te maken.
jouw man heet Joop en daarom denken ze aan ballen als ze zijn naam horen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Memmel het volgende:
Kwam je inene een joop tegen?![]()
Had ie een grote 'in your face' bruine nipple?![]()
Dan weet ik nl aan wie die toebehoort!
Wil je er een gedichtje van maken?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:22 schreef Memmel het volgende:
Kwam je inene een joop tegen?![]()
Had ie een grote 'in your face' bruine nipple?![]()
Dan weet ik nl aan wie die toebehoort!
Ik join the club. Ik snap er de ballen van.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef debuurvrouw het volgende:
nou de Jopen snap ik wel. maar wat dat met ballen te maken heeft? beats me. nee, we snappen er samen geen jota van.![]()
En nu.?
tetten!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik join the club. Ik snap er de ballen van.
ik heb ook echt geen idee wat het woord jopen inhoudt![]()
Echt? Heb ik echt nog nooit gehoord. Ik zal Peace eens vragen vanavond of hij het kent...quote:
We zijn net mannen af en toe.quote:
quote:Ik kom er vandaag achter dat mijn schoonvader enorm onder de plak zit bij zijn vriendin.Hij loopt een beetje nerveus zijn vloer te boenen met zo'n geel (ranzig) vaatdoekje, ze zal er wel een opmerking over gemaakt hebben.
Watskebeurt dan? Had ie gemorst met de haverwortel?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef Estrys het volgende:
Gaat het nu over bier en tieten?
Ik kom er vandaag achter dat mijn schoonvader enorm onder de plak zit bij zijn vriendin.Hij loopt een beetje nerveus zijn vloer te boenen met zo'n geel (ranzig) vaatdoekje, ze zal er wel een opmerking over gemaakt hebben.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Watskebeurt dan? Had ie gemorst met de haverwortel?
Mijn buurklootzak fluit de hele zomer de godganse dag het zelfde klote deuntje. En ik ben blijkbaar de enige die zich er aan stoort.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij weinig werk heeft of zo, ander zou hij dat niet doen. Sterker toen hij nog met mijn schoonmoeder was heb ik hem nog nooit met een doekje in zijn hand gezien.
ow en ik kan NIET tegen fluitende mensenkom ik nu achter
Dát!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Heb je het al kunnen bespreken? Echt belachelijk!! Wat maakt dat iemand dat doet? Helpen ofzo? Ik zou echt uit mijn vel gesprongen zijn!
We houden gewoon vol. Het is wel beter voor mijn man hier wonen. Dus nou is hij aan de beurt . heb hem nog niet alleen gezien dus we hebben het nog niet besproken. Had vanavond een vergadering dus was meteen nadat Seb op bed ging weg. Zo dadelijk nog even bespreken.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje Estrys, ze zijn je geduld wel op de proef aan het stellen... Nog eventjes volhouden, meid. Wat zegt je man ervan trouwens?
Ow ja, strijken..dat moet ik ook nog... Jij moet het zeker nog even rustig aan doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef debuurvrouw het volgende:
hahahahaha! ja, ik ken dat. Heb mijn washok voor de helft klaar. Maar ff zitten. Ben ook nog herstellende natuurlijk.![]()
Zo eerst mijn kind eens door een sopje slaan.
Shhhhhhhhhhhhht!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ja, strijken..dat moet ik ook nog... Jij moet het zeker nog even rustig aan doen.![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Buiten honger krijgen, thuis etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:46 schreef Memmel het volgende:
Ik heb de foto al, we hebben nl al eens een project met hem gedraaid via een contractor.
Het is echt een lekker ding.Hij is 20 for christ sake. En ik krijg gewoon rode wangen van hem...
Je had z'n oma kunnen zijn?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Buiten honger krijgen, thuis etenen 20. oi. ik ben nu op een leeftijd dat ik ga zitten bedenken hoe oud ik dan was toen hij geboren werd *jank*
quote:
ja, tienermoeder ja. nou goed, 17. mja. Gelukkig niet zeg.quote:
Ik ben een 20-er en heb echt niet het gevoel dat je zo verschrikkelijk veel ouder bentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, tienermoeder ja. nou goed, 17. mja. Gelukkig niet zeg.![]()
het is raar dat je jezelf niet anders voelt maar door anderen wel anders ervaren wordt zeg maar. ik voel me niet wezenlijk anders dan toen ik 30 was? maar in de ogen van de 20ers ben ik toch wel echt een mevrouw ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ja was heel naar, vooral ook omdat ze dan ook echt moest bevallen terwijl je al weet dat hij niet meer leefde. Was een hele verdrietige tijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Gefeliciteerd! Puckzz. En ik hoop het van harte met je mee. Wat verdrietig zeg, zo'n vroeggeboorte.
Ik ben 41 hoor!quote:
Ze staat nu te poepen in de kamer en vraagt of ik even wil voelen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:59 schreef freecell het volgende:
Die van mij worden echt nooit zindelijk geloof ik
Hij vindt het zoooooo stom!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ze staat nu te poepen in de kamer en vraagt of ik even wil voelen....
Ja....quote:
quote:
ja!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ze staat nu te poepen in de kamer en vraagt of ik even wil voelen....
Schoondochterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:59 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hoe oud is je dochter?
Gefeliciteerd hoor !
Dat ik eerst betaal en dan een berichtje erachteraan doe met 'graag hierheen verzenden'.quote:
Het was dan ook in de vorige eeuw!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Schoondochter
Ik heb drie jongens, oudste (papa to be) is 20 en dan nog 17 en 13.
Maar ze wonen helemaal in friesland en ik in Noord Brabant (lang verhaal), dus contact gaat hoofdzakelijk over de computer en telefoon enzo. en we rijden natuurlijk regelmatig naar het hoge noorden. Of ze komen hierheen natuurlijk.
en OMG die verhalen over zindelijk worden...dat was een eeuw geleden voor mijn gevoel!
Ja of eerst vragen of diegene het als jij betaald daar heen wil versturen. Ik zou nog niet betalen tot ik zeker zou zijn of het kan of niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat ik eerst betaal en dan een berichtje erachteraan doe met 'graag hierheen verzenden'.
Goed idee!
Het gaat om 10 Euro, dus op zich geen man overboord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja of eerst vragen of diegene het als jij betaald daar heen wil versturen. Ik zou nog niet betalen tot ik zeker zou zijn of het kan of niet.
Ik heb zooo gruwelijk de smoor in, dat ik in staat ben om P. aan te melden voor een krantenwijk
D'r ligt een prent op tafel, 131 eurovoor 20 km te hard, op een weg waar al weet ik het hoe lang 2 flitspalen staan
en 2 mnd geleden al 1 van 65 voor fout parkeren met dat slagschip van hem
![]()
ja, dat. Ik heb gezegd dat het kosten wat kost niet van de normale óf spaarrekening betaald gaat worden, hoe die het doet doet ie het maar, gaat ie maar eerder zn nest uit als ie iemand op moet halen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:45 schreef freecell het volgende:
Oooow storend
Dat is zo balen.... echt van dat geld dat 'naar nergens' verdwijnt
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik gok dat het de naam is!![]()
![]()
Die is bij sommige toch zeeeeer nauw verbonden met de edele delen.![]()
Voor dit soort dingen zeker!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook al gedreigd dat de playstation op MP gaat
Zo! Hij had vast nog een fijne werkdag
ja nou! Vanmiddag al.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat wordt gezellig vanavond bij jullie thuis.
Het is gewoon belachelijk, zoals Kai zou zeggen. Alles is volgens hem tegenwoordig 'belachelijk'. Vervroegde puberteit ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen zeker!![]()
Het is gewoon te grappig! Echt een suffere benaming is er niet te verzinnen.
Nofi Mems!
Nee, die andere J.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef Memmel het volgende:
Jopie voor jopen?
Ik voel een gedicht opkomen...
100 euro omgebouwd geweetikveelwat via een handelaar, wat ze op MP doen weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef freecell het volgende:
Over playstations gesproken...
Misschien wil k toch wel een wii voor tara's verjaardag.... Vanaf hoeveel gaan ze tegenwoordig tweedehands?
En hoe kom je aan zo'n handelaar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef moussy het volgende:
[..]
100 euro omgebouwd geweetikveelwat via een handelaar, wat ze op MP doen weet ik niet.
via via via de kennis van de achterneef van mn nicht die de tante van de buurvrouw isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:09 schreef freecell het volgende:
[..]
En hoe kom je aan zo'n handelaar?
En ik wil het graag legaal houdenPrincipe-technisch
Hahaha.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef moussy het volgende:
[..]
ja nou! Vanmiddag al.
Ik vind het echt zó zonde geld
Yepsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef mikoxx het volgende:
DiaanWTF, ben jij gewoon al met Lennon naar het volgende topic verhuist?? Gefeliciteerd nog!!
Ik vind geen aanbiedingen onder de 180quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef moussy het volgende:
[..]
via via via de kennis van de achterneef van mn nicht die de tante van de buurvrouw is
Ik zou een nieuwe kopen in een leuke aanbieding.
Nu ben je mij kwijt. Wie dan?quote:
Nou lijkt het net of wij 1 vent delen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat de naam van onze man ook wel eens gebruikt werd om een geslachtsdeel aan te duiden.
En de naam Jopie wordt gebruikt voor boghsten.
Zoiets was het toch?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef Memmel het volgende:
Aha. Jaja. An das kuken eines mannes erkant mann sein....
Op die manier?
Zolang jullie elkaar niet uitmelken vind ik het wel kunnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Memmel het volgende:
Ik word thuis ook echt mems genoemd.
Niet memmen hoor, want da's weer hetzelfde als jopen en dan zouden we elkaar tieten noemen. En da's gek, natuurlijk.
Zeg Tiet, geef de suiker even door wil je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Memmel het volgende:
Ik word thuis ook echt mems genoemd.
Niet memmen hoor, want da's weer hetzelfde als jopen en dan zouden we elkaar tieten noemen. En da's gek, natuurlijk.
Omdat ze zo goed is in bed of wa?quote:
Geen idee, ik wil er niet aan denken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:34 schreef Memmel het volgende:
[..]
Omdat ze zo goed is in bed of wa?
Ik zou ter plekke dood blijven als ik mijn opa mijn oma zo had horen noemen.
Doe je wel je gebit uit? Dan lukt het misschien beter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh en kijk eens
Ik heb hem bíjna zover dat ik hem mag! Vanavond maar eens aan het andere raadgevend orgaan vragen
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe je wel je gebit uit? Dan lukt het misschien beter.
Free hier staat er een gewoon te verstoffen, als je hem wilt geef dan even via pm een gil, inclusief games is nog origineel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef freecell het volgende:
Over playstations gesproken...
Misschien wil k toch wel een wii voor tara's verjaardag.... Vanaf hoeveel gaan ze tegenwoordig tweedehands?
Mijn kind zuigt eraan.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doe je wel je gebit uit? Dan lukt het misschien beter.
Nah dan mag er wel geld bij.quote:
Hahahahquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
serieus TF? wil jij zo'n rat aan een touwtje? In mijn huishouden zou ik alleen maar bang zijn dat iemand m met een deur over de vloer zou uitvegen ofzo.
Whahahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil er jurkjes voor naaien
Of sla ik dan door?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wil er jurkjes voor naaien
Of sla ik dan door?
Je inbox is volquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:23 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Free hier staat er een gewoon te verstoffen, als je hem wilt geef dan even via pm een gil, inclusief games is nog origineel.
En da's wel 115 euro!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:25 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Neuhhh!
Voor die schijtmobielen op pootjes moet je zelfs hondenbelasting betalenIk zou een naaktrat nemen!
en dan mag ik zeker BOB zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef Ticootje het volgende:
Oh beter! Volgende leesclub bij jou dus?
Goed plan. Relacteer jij ook meteen ff voor die uitzuiger van me, dan kan ik los.quote:
is goed hoor!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed plan. Relacteer jij ook meteen ff voor die uitzuiger van me, dan kan ik los.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Goed plan. Relacteer jij ook meteen ff voor die uitzuiger van me, dan kan ik los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |