Dat heb ik gemistquote:
dragems liep blauwtjes want al die meiden wilden liever met elkaar en metonae zat overal tussen maar kwam ook niet aan de bakquote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist![]()
Ga straks thuis wel even teruglezen
quote:
Lolquote:Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dragems liep blauwtjes want al die meiden wilden liever met elkaar en metonae zat overal tussen maar kwam ook niet aan de bak
lach?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol
Jammer wel dat het geen meet was dan![]()
Ik lach gewoon lekker te slapen toen
Faal momentjequote:
Gewoon doenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm heb honger maar wil niet 20 minuten lopen.
Maar het is denk ik wel bijdehand om pizza te laten leveren op kantoor__
Ja joh ik ben teveel aan het doen op het moment.quote:
Ook die gingen er gisteravond doorheen. En bitterballen!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Ik heb ook wel dodelijke trek in pizza eigenlijk nu.
Wow.
Jaloersquote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook die gingen er gisteravond doorheen. En bitterballen!
Oh ik kijk nooit in die lijst, zit een password op en wie dat bedacht heeft moeten ze afschietenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef Onorgineel het volgende:
Hey hij staat niet in het lijstje
Spor - Kaori
Het was wel slim, anders kon je zo makkelijk kutverzoekjes alvast afvinken als niet DJ zijndequote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh ik kijk nooit in die lijst, zit een password op en wie dat bedacht heeft moeten ze afschieten
Ja maar maak dan een vinkje "password onthouden" want ik gebruik die functie in mijn browser nooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Het was wel slim, anders kon je zo makkelijk kutverzoekjes alvast afvinken als niet DJ zijnde
Daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar maak dan een vinkje "password onthouden" want ik gebruik die functie in mijn browser nooit.
Ja oke, truequote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar maak dan een vinkje "password onthouden" want ik gebruik die functie in mijn browser nooit.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sharr ben je al eens gestopt met roken ?
Maak dat password dan wat doenbaarder want ik ga niet constant die DM laten staan, heb ik 4 dagen gedaan, toen irriteerde 'ie mequote:
Ja maar ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen, dus dan is het al een stuk moeilijkerquote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Duurt maar 3 dagen. Je gaat je voelen of je niet hebt geslapen
Stoppen is ook het domste wat je kunt doen, want dat werkt niet. Nooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen, dus dan is het al een stuk moeilijker
Diep in je hart wil je dat welquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen, dus dan is het al een stuk moeilijker
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb je nog wat titels/artiesten van dit soort toegankelijke dubstep? Dan kan ik die wat vaker draaienquote:
ligt eraan.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik rook nog 1 peuk en dan ga ik kijken of ik nog in Emmen kan komen.
Hoe kan ik het beste rijden denken jullie? Bovenlangs of onderlangs?
Ik moet echt geen file tegenkomen dan ben ik screwedquote:
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je nog wat titels/artiesten van dit soort toegankelijke dubstep? Dan kan ik die wat vaker draaien
Verkoop gewoon je reet achter het tankstation in ruil voor wat benzine.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet echt geen file tegenkomen dan ben ik screwed![]()
Ik ga wel gewoon onderlangs is toch minder kilometers. Mijn god de spanning
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet echt geen file tegenkomen dan ben ik screwed![]()
Ik ga wel gewoon onderlangs is toch minder kilometers. Mijn god de spanning
Kan je geen benzine betalen?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Verkoop gewoon je reet achter het tankstation in ruil voor wat benzine.
Wie wil er nou betalen voor seks met een loopse huppelquote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor goeie locaties?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
doe_met_underscores_dan_jonguh!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef Snaavel het volgende:
Lekkere muziek, kak die spatiebalk doet het hier bijna niet op school..
Whehequote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef banapples het volgende:
[..]
[..]
Kan je geen benzine betalen?
Kan je het niet stelen uit een andere auto? Anders heb ik hier nog wel ¤5,- liggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whehe
nee![]()
Lang verhaal, geen zin om uit te leggen
rechtdoorzeequote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik rook nog 1 peuk en dan ga ik kijken of ik nog in Emmen kan komen.
Hoe kan ik het beste rijden denken jullie? Bovenlangs of onderlangs?
Is ook heerlijkquote:
Nah, probeer het wel te doen met die spatiebalk! echt irritant, hij doet het wel maar hij hapert..quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doe_met_underscores_dan_jonguh!
Ik ga altijd naar de Shell langs de A2 (Amsterdam > Utrecht).quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor goeie locaties?
Nah op een volle tank rij ik heen en weer van Emmen naar Purmerend en dan hou ik ook nog wat over, dus dat moet nu ook gewoon lukken. Vooral heel zuinig en dus langzaam rijden. Ik kan datquote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef banapples het volgende:
[..]
Kan je het niet stelen uit een andere auto? Anders heb ik hier nog wel ¤5,- liggen.
Ik herkende het ook meteenquote:
Anders schijn je bij de Shell langs de A2 (Amsterdam > Utrecht) nog 1 en ander te kunnen regelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah op een volle tank rij ik heen en weer van Emmen naar Purmerend en dan hou ik ook nog wat over, dus dat moet nu ook gewoon lukken. Vooral heel zuinig en dus langzaam rijden. Ik kan dat
Daar kom ik niet langs johquote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef banapples het volgende:
[..]
Anders schijn je bij de Shell langs de A2 (Amsterdam > Utrecht nog 1 en ander te kunnen regelen.
Begin de dag met een dansje?quote:
Want wie vrolijk is in de morgenquote:
Hoe kan ik je opvrolijken?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil opgevrolijkt worden, of pizza. En aangezien die laatste niet gebeurd
Een pizza vrolijkquote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil opgevrolijkt worden, of pizza. En aangezien die laatste niet gebeurd
Die zijn leukquote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef banapples het volgende:
[..]
Een pizza vrolijk
[ afbeelding ]
Hmm da's vies.quote:
Is ook goedquote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hmm da's vies.
Ik kom bij jou koken wat je maar wil, heul vers, dus als dat pizza is begin ik vast aan het deeg
Die lacht de hele dag, jaaaaaa die lacht de hele dag!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want wie vrolijk is in de morgen
in je bedje?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef Dalando het volgende:
Godver, 39.2 graden + hoesten + volle neus = Ikke
Ik ben te lui om in bed te liggen, anders krijg ik het nog warmerquote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan ben jij niet ziek volgens Ernies boek.
Ik ging al om 12 uurquote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil best draaien om 12 uur, maar pirania is er neit
Niet bitchen anders blijf ik zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ging al om 12 uurGa jij dan om 12:30?
En pizzaquote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan stonden altijd je sigaretten klaar
Goed ideequote:Op maandag 24 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet bitchen anders blijf ik zitten
ik vind 't best, maar waarom staat eht niet op het rooster? En ik heb nu een mic!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ging al om 12 uurGa jij dan om 12:30?
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet bitchen anders blijf ik zitten
Omdat nu niemand gaat, dus dan kan dat denk ik wel in het topic afgesproken wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik vind 't best, maar waarom staat eht niet op het rooster? En ik heb nu een mic!
ok afgesproken, er worden trouwens niet zo veel nummers aangevraagd op de sitequote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat nu niemand gaat, dus dan kan dat denk ik wel in het topic afgesproken worden
Haha, dat wordt ook bijna niet meer gebruikt, iedereen gebruikt gewoon het topicquote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ok afgesproken, er worden trouwens niet zo veel nummers aangevraagd op de site
Zal ik je skypen?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef sharr het volgende:
Ik heb de mic aangesloten, gewoon om me heel stoer te voelen
En ik kwam achter het bestaan van dit nummer van een man in de 50quote:
Toegevoegdquote:Op maandag 24 januari 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat gaan we dan toch regelen? mijn usernaam is mijn skypenaam.
Ik heb me dik vermaakt! Jammer dat er zoiets als slaap tussen moest komenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Was gezellig hè vannacht met al die dames
Dingetje is dan al jaaaaaaren legendarisch. Frans Paardenkooperquote:Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik kwam achter het bestaan van dit nummer van een man in de 50
Die rechte slider?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef Dalando het volgende:
Mensen in de VDJ skin Mixlab kun je zonder veel gedoe met mic's werken![]()
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:
Om kopkaas te kweken moet je je piemel amper gebruiken en dat is hier nooit het gevalquote:Op maandag 24 januari 2011 12:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe koelkast heeft het over zijn kopkaas
Hoorde jij dat? Ik hoordequote:Op maandag 24 januari 2011 12:01 schreef ElmoFan het volgende:
j...a.....is....go.....eed
goed internet man
Ja dat internet ..quote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Behalve je internet klonk het goed hoor, alleen niet te veel roken
Stream deed het niet. Zaterdag word het uitgezondenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand nog geluisterd naar Xqlusive D-block & S-tefan van afgelopen zaterdag, of is iemand er heen geweest?
Heerlijk juistquote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is toch geen muziek voor dit tijdstip
QFTquote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
We zijn al halverwege de dag johquote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
iddquote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Heb ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Draai lekkere zomerse plaatjes, dat is veel leuker dan
RAG RAG RAG BAF BAF BENG BENG DOEF POEF WOEF ZOEF
Nee, dit is wel lekker wakker wordenquote:
Dat is het niet eensquote:Op maandag 24 januari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Draai lekkere zomerse plaatjes, dat is veel leuker dan
RAG RAG RAG BAF BAF BENG BENG DOEF POEF WOEF ZOEF
Ik luister graag harde knalmuziek maar hier zit niet eens melodie in. Dit is leuk voor vrijdag/zaterdagavond ofzo, niet voor MAANDAG fucking begin middag.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:13 schreef Dalando het volgende:
Ik heb ook een paar hardcore nummers en een hard house nummertje
Tja, ieder z'n eigen smaak.quote:
Ja, maar draai dan voor jezelf, met je koptelefoon op of whatever en ga niet voor de mensen die luisteren draaien. Ongeschreven regel: als je niet bent ingeroosterd dan draai je verzoekjes, want de luisteraars kunnen zich niet voorbereiden op wat er komen gaat.quote:
Dan had 'ie het moeten laten inplannen, bij leeg rooster draai je verzoekjes.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm dit soort hardstyle (mainstream hardstyle) is echt niet alleen maar BOEM BOEM BOEM !
Er zit opbouw, melodieën, vocals en een climax in).
Het is totaal niet monotoon ofzo...
Oja? Zegt wie?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan had 'ie het moeten laten inplannen, bij leeg rooster draai je verzoekjes.
laten we het wel gezellig houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan ongeschreven regel. Denk eens na en denk aan een ander.
SSB vind het wel leuke muziek. En als je het niet leuk vind dan luister je niet of dan druk je op de mute knop. Als een ander radio station muziek draait die je niet leuk vind, dan ga je toch niet bij de radio klagen?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan ongeschreven regel. Denk eens na en denk aan een ander.
zo doe ik het ongeveer wel altijd, maar eigen smaak denk ik wel aan anderen. Dus niet alleen wat ik het leukste vindquote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm en 50/50 dan ?
50 % verzoekjes en 50% eigen smaak?
Als je ingeroosterd bent kun je draaien wat je wil.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm en 50/50 dan ?
50 % verzoekjes en 50% eigen smaak?
Dit is de laatste keer dat ik de beurt aan jou overgeef, wat ben jij een egoïst.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
SSB vind het wel leuke muziek. En als je het niet leuk vind dan luister je niet of dan druk je op de mute knop. Als een ander radio station muziek draait die je niet leuk vind, dan ga je toch niet bij de radio klagen?
Ik wil ook best wel verzoekjes draaien, maar misschien heb ik die tracks dan niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je ingeroosterd bent kun je draaien wat je wil.
Als je een lege plek opvult dan draai je met het publiek mee, want daar zit je voor te draaien, niet voor jezelf.
Ik ben helemaal geen egoïst. Zie mijn vorige post.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is de laatste keer dat ik de beurt aan jou overgeef, wat ben jij een egoïst.
Er zit wel 1 iemand te genieten ja, goedzo.
downloaden of niet invallen.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil ook best wel verzoekjes draaien, maar misschien heb ik die tracks dan niet.
http://www.youtube-mp3.org/quote:Op maandag 24 januari 2011 12:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil ook best wel verzoekjes draaien, maar misschien heb ik die tracks dan niet.
Oké. Verzoekjes dan?quote:
Heb ik geen verstand van, behalve waterscooterquote:Op maandag 24 januari 2011 12:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zomerse muziek, zei ik om 12u al.
Ja, dat weet ik.quote:
ichquote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een lekker muziek!![]()
wie draait er?
ik heb de helft niet meegekregen..maar je hebt goed je best gedaanquote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haaaaaai!
Leuk feestje met die vriendin van je vannacht
Was echt leuk jaquote:Op maandag 24 januari 2011 12:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb de helft niet meegekregen..maar je hebt goed je best gedaan
bij mij ookquote:Op maandag 24 januari 2011 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ligt het aan mij, of klapt de stream er soms uit? Hadden net een soort 8-bit muziek over, en na een F5 was het weer goed
Nee, bij mij klapte die er even uit, geen idee of jullie het gehoord hebbenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:30 schreef IrishBastard het volgende:
Ligt het aan mij, of klapt de stream er soms uit? Hadden net een soort 8-bit muziek over, en na een F5 was het weer goed
Ja maar na F5 was het weer goedquote:Op maandag 24 januari 2011 12:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Nee, bij mij klapte die er even uit, geen idee of jullie het gehoord hebben
Die is ook goedquote:Op maandag 24 januari 2011 12:31 schreef IrishBastard het volgende:
Don't look back in anger sluit qua stijl wel heel erg aan op deze plaat hè?
Ik was er bij wh weerquote:Op maandag 24 januari 2011 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar het was ook gewoon echt leuk de hele nacht zowat. Lekkere plaatjes gedraaid
Oasis - Live Foreverquote:Op maandag 24 januari 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm goed nummer, klinkt als Oasis ofzo ?
Awwwwquote:Op maandag 24 januari 2011 12:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik was er bij wh weer
die draaide ook erg goed.. en kletste helemaal niet zoveel... wat ik ook wel een keer lekker vond
oh ze komt net met een duffe kop beneden.. zegt hi koelkast, thx voor vanacht![]()
uhm... wat mis ik?
Iets blauws graag.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:34 schreef ElmoFan het volgende:
Nog duidelijke request? Zomers kan ik niet zo veel mee eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |