Dat heb ik gemistquote:
dragems liep blauwtjes want al die meiden wilden liever met elkaar en metonae zat overal tussen maar kwam ook niet aan de bakquote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist![]()
Ga straks thuis wel even teruglezen
quote:
Lolquote:Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dragems liep blauwtjes want al die meiden wilden liever met elkaar en metonae zat overal tussen maar kwam ook niet aan de bak
lach?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol
Jammer wel dat het geen meet was dan![]()
Ik lach gewoon lekker te slapen toen
Faal momentjequote:
Gewoon doenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm heb honger maar wil niet 20 minuten lopen.
Maar het is denk ik wel bijdehand om pizza te laten leveren op kantoor__
Ja joh ik ben teveel aan het doen op het moment.quote:
Ook die gingen er gisteravond doorheen. En bitterballen!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef sharr het volgende:
Ik heb ook wel dodelijke trek in pizza eigenlijk nu.
Wow.
Jaloersquote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook die gingen er gisteravond doorheen. En bitterballen!
Oh ik kijk nooit in die lijst, zit een password op en wie dat bedacht heeft moeten ze afschietenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef Onorgineel het volgende:
Hey hij staat niet in het lijstje
Spor - Kaori
Het was wel slim, anders kon je zo makkelijk kutverzoekjes alvast afvinken als niet DJ zijndequote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh ik kijk nooit in die lijst, zit een password op en wie dat bedacht heeft moeten ze afschieten
Ja maar maak dan een vinkje "password onthouden" want ik gebruik die functie in mijn browser nooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Het was wel slim, anders kon je zo makkelijk kutverzoekjes alvast afvinken als niet DJ zijnde
Daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar maak dan een vinkje "password onthouden" want ik gebruik die functie in mijn browser nooit.
Ja oke, truequote:Op maandag 24 januari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja maar maak dan een vinkje "password onthouden" want ik gebruik die functie in mijn browser nooit.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sharr ben je al eens gestopt met roken ?
Maak dat password dan wat doenbaarder want ik ga niet constant die DM laten staan, heb ik 4 dagen gedaan, toen irriteerde 'ie mequote:
Ja maar ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen, dus dan is het al een stuk moeilijkerquote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Duurt maar 3 dagen. Je gaat je voelen of je niet hebt geslapen
Stoppen is ook het domste wat je kunt doen, want dat werkt niet. Nooit.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen, dus dan is het al een stuk moeilijker
Diep in je hart wil je dat welquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar ik wil eigenlijk helemaal niet stoppen, dus dan is het al een stuk moeilijker
Ik heb hetzelfdequote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb je nog wat titels/artiesten van dit soort toegankelijke dubstep? Dan kan ik die wat vaker draaienquote:
ligt eraan.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik rook nog 1 peuk en dan ga ik kijken of ik nog in Emmen kan komen.
Hoe kan ik het beste rijden denken jullie? Bovenlangs of onderlangs?
Ik moet echt geen file tegenkomen dan ben ik screwedquote:
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb je nog wat titels/artiesten van dit soort toegankelijke dubstep? Dan kan ik die wat vaker draaien
Verkoop gewoon je reet achter het tankstation in ruil voor wat benzine.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet echt geen file tegenkomen dan ben ik screwed![]()
Ik ga wel gewoon onderlangs is toch minder kilometers. Mijn god de spanning
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet echt geen file tegenkomen dan ben ik screwed![]()
Ik ga wel gewoon onderlangs is toch minder kilometers. Mijn god de spanning
Kan je geen benzine betalen?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Verkoop gewoon je reet achter het tankstation in ruil voor wat benzine.
Wie wil er nou betalen voor seks met een loopse huppelquote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor goeie locaties?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
doe_met_underscores_dan_jonguh!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:28 schreef Snaavel het volgende:
Lekkere muziek, kak die spatiebalk doet het hier bijna niet op school..
Whehequote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef banapples het volgende:
[..]
[..]
Kan je geen benzine betalen?
Kan je het niet stelen uit een andere auto? Anders heb ik hier nog wel ¤5,- liggen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whehe
nee![]()
Lang verhaal, geen zin om uit te leggen
rechtdoorzeequote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik rook nog 1 peuk en dan ga ik kijken of ik nog in Emmen kan komen.
Hoe kan ik het beste rijden denken jullie? Bovenlangs of onderlangs?
Is ook heerlijkquote:
Nah, probeer het wel te doen met die spatiebalk! echt irritant, hij doet het wel maar hij hapert..quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
doe_met_underscores_dan_jonguh!
Ik ga altijd naar de Shell langs de A2 (Amsterdam > Utrecht).quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor goeie locaties?
Nah op een volle tank rij ik heen en weer van Emmen naar Purmerend en dan hou ik ook nog wat over, dus dat moet nu ook gewoon lukken. Vooral heel zuinig en dus langzaam rijden. Ik kan datquote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef banapples het volgende:
[..]
Kan je het niet stelen uit een andere auto? Anders heb ik hier nog wel ¤5,- liggen.
Ik herkende het ook meteenquote:
Anders schijn je bij de Shell langs de A2 (Amsterdam > Utrecht) nog 1 en ander te kunnen regelen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah op een volle tank rij ik heen en weer van Emmen naar Purmerend en dan hou ik ook nog wat over, dus dat moet nu ook gewoon lukken. Vooral heel zuinig en dus langzaam rijden. Ik kan dat
Daar kom ik niet langs johquote:Op maandag 24 januari 2011 11:32 schreef banapples het volgende:
[..]
Anders schijn je bij de Shell langs de A2 (Amsterdam > Utrecht nog 1 en ander te kunnen regelen.
Begin de dag met een dansje?quote:
Want wie vrolijk is in de morgenquote:
Hoe kan ik je opvrolijken?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil opgevrolijkt worden, of pizza. En aangezien die laatste niet gebeurd
Een pizza vrolijkquote:Op maandag 24 januari 2011 11:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik wil opgevrolijkt worden, of pizza. En aangezien die laatste niet gebeurd
Die zijn leukquote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef banapples het volgende:
[..]
Een pizza vrolijk
[ afbeelding ]
Hmm da's vies.quote:
Is ook goedquote:Op maandag 24 januari 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hmm da's vies.
Ik kom bij jou koken wat je maar wil, heul vers, dus als dat pizza is begin ik vast aan het deeg
Die lacht de hele dag, jaaaaaa die lacht de hele dag!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want wie vrolijk is in de morgen
in je bedje?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef Dalando het volgende:
Godver, 39.2 graden + hoesten + volle neus = Ikke
Ik ben te lui om in bed te liggen, anders krijg ik het nog warmerquote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan ben jij niet ziek volgens Ernies boek.
Ik ging al om 12 uurquote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef ElmoFan het volgende:
Ik wil best draaien om 12 uur, maar pirania is er neit
Niet bitchen anders blijf ik zittenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ging al om 12 uurGa jij dan om 12:30?
En pizzaquote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan stonden altijd je sigaretten klaar
Goed ideequote:Op maandag 24 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet bitchen anders blijf ik zitten
ik vind 't best, maar waarom staat eht niet op het rooster? En ik heb nu een mic!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ging al om 12 uurGa jij dan om 12:30?
Neequote:Op maandag 24 januari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niet bitchen anders blijf ik zitten
Omdat nu niemand gaat, dus dan kan dat denk ik wel in het topic afgesproken wordenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:45 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik vind 't best, maar waarom staat eht niet op het rooster? En ik heb nu een mic!
ok afgesproken, er worden trouwens niet zo veel nummers aangevraagd op de sitequote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat nu niemand gaat, dus dan kan dat denk ik wel in het topic afgesproken worden
Haha, dat wordt ook bijna niet meer gebruikt, iedereen gebruikt gewoon het topicquote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ok afgesproken, er worden trouwens niet zo veel nummers aangevraagd op de site
Zal ik je skypen?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:49 schreef sharr het volgende:
Ik heb de mic aangesloten, gewoon om me heel stoer te voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |