Je kan er niks aan doen ?quote:
Die vind ik niet zo ? Zeker niet sinds pa dus die originele uit zweden ooit is heb meegenomen ipv de gummyballen van ikea ?quote:
Proberen te verkopen.quote:
Nee dan word je opgepakt.quote:
Want ?quote:
Inprincipe niet ? ik hou wel van een lekkere dus ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is er een reden nodig voor kut?
Aaaaaaaaaaah het is jouw beurt voor de baby!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ook. Ik kijk Ready Steady Cook met Pixel zodat vriendinlief nog even kan slapen.
Op het moment wel. Als wij op bed liggen niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Pixel in a calm, submiesief state?
Nee maar dan is wel de werkdag voorbij voor vandaag ?quote:
ik heb om half 11 precies een halve dag gewerkt ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, je hebt de ochtend en middag vrij genomen, op twee uurtjes aanwezigheid na?
7x24 hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De dynamische wereld van de groenten houdt zich niet aan een dag en nacht ritme?
Dat ga ik dan weer niet doen ? helaas ?quote:
ik mag hopen van niet ? en bedanktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, veel plezier dan in de Ikea?
Is het nogsteeds Plündrä?
Vroeg eruit niet ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef KingOfMars het volgende:
Vroeg naar bed is voor mietjes J!!!
En ICT'ers. Kennelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeg uit bed is voor krantenbezorgers.
Die wekker vanmorgen om 5:30 heb ik even verzet naar 6:10quote:
Mên, dan kan ik nog 1,5 uur ronken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:59 schreef Joene het volgende:
Die wekker vanmorgen om 5:30 heb ik even verzet naar 6:10
Daarom zit jij savonds om half 6 nog op dat muffe kantoor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mên, dan kan ik nog 1,5 uur ronken.
@FemkeHalsema: @MariskadeHaas Mevrouw , wilt u iemand anders gaan lastigvallen. Geen behoefte aan discussie #hennisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |