Koffiequote:Op maandag 24 januari 2011 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Fijn beginnen met 2 werkplekken die aan je trekken
Tranen stonden alweer hoog :
En nee ik hoef geen kusjes
Ik heb een pittige mail richting ZM gestuurd
ZENNNNNNNKoffie en teruglezen
Goed nieuws!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik
. Kan sneller volgens hun, maar of ik dat wil is 2.
Nice workquote:Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik
Stof?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig was er een halve dag niet en mn bureau ligt vol
Chipskruimels?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig was er een halve dag niet en mn bureau ligt vol
Hey das mooi zeg ^Oquote:Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Fijn! En goed bezig!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Neem de verbale honkbalknuppel meequote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaen ik heb al mail terug en een gesprekje straks
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem de verbale honkbalknuppel meeHakkuh
Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzittenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Neem de verbale honkbalknuppel meeHakkuh
Gevoel is ook zo overratedquote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzitten
Geneuzel van werkweigeraars is hetquote:
wel goed dat je nu meteen actie hebt ondernomenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzitten
Yeahquote:
Niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
.. en zit niet lekker in mijn vel geloof ik..
omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik..quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik..
omdat ik blijkbaar nooit meer gewoon een avondje lekker kan eten zonder er aan te denkenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt enorm balen voor je. Je doet zo je best en je lichaam doet gewoon wat anders, zonder even te vertellen waarom
Heb je een andere broek om aan te trekken? Of een gezellig rokje? 't Is inderdaad balen, maar ik zou toch beginnen met iets anders aan te trekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik..
Zijn het de laatste donkere weken /maanden van het seizoen? die je de das omdoen .quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn leuke broeken pas ik nu dus niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een andere broek om aan te trekken? Of een gezellig rokje? 't Is inderdaad balen, maar ik zou toch beginnen met iets anders aan te trekken.
Jeetjequote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
Moeders is 2 x geveld door het Norovirus.
Het huis had een bezoekverbod.
En bij het verschonen in de laatste ronde 's nachts , is één bedsteun niet teruggezet en de dagdienst vond haar later op de grond. Koud. Hard. Niks gebroken.
Ja, nja Sam is nog moe van zijn logeer partij, die ligt diep te slapenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn het de laatste donkere weken /maanden van het seizoen? die je de das omdoen .
Samen met de stemming waarvoor je med's slikt, telt het dan aardig op.
"gelukkig" is er Sam en kan hij je naar buiten sturen en de frisse lucht in.
Ik moet mijzelf eropuit sturen.
De verzorgende is hard geschrokken en "moest' mij bellen.quote:
Wat vervelend Annequote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
En bij het verschonen in de laatste ronde 's nachts , is één bedsteun niet teruggezet en de dagdienst vond haar later op de grond. Koud. Hard. Niks gebroken.
Och wat naar!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
NORO kan je helaas weinig aan doen. Maar wat gek dat er een bezoek verbod is! Bij ons in huis is iedereen welkom, ook tijdens NORO. We waarschuwen alleen wel dat het besmettelijk kan zijn én dat bewoners op de afdeling moeten blijven.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
Beleid is bij ons ook zo, ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:03 schreef AnneX het volgende:
De verzorgende is hard geschrokken en "moest' mij bellen.
Beleid van het gesticht, geloof ik.
Godzijdank is moeders nogal euh vergeetachtig.
Misschien dat ze het bij Anne's moeder ook erg druk hebben, dingen tussendoor, gehaast, te weinig personeel etcquote:Op maandag 24 januari 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
NORO kan je helaas weinig aan doen. Maar wat gek dat er een bezoek verbod is! Bij ons in huis is iedereen welkom, ook tijdens NORO. We waarschuwen alleen wel dat het besmettelijk kan zijn én dat bewoners op de afdeling moeten blijven.
Wat ontzettend slordig, Annex, van dat bedhek. Dat soort dingen moeten gecheckt worden. In de nacht lopen wij minstens elke 2 uur een ronde, en 's morgens voor de overdracht lopen de dagdienst en de nachtdienst samen een ronde om te kijken of iedereen goed ligt. Heel slordig hoor.
Om te zorgen dat ie z'n tanden poetstquote:Op maandag 24 januari 2011 11:05 schreef LieLie het volgende:
Mijn schoonopa is ook flink in de war. Daar komt nu dagelijks thuiszorg om te zorgen dat hij zijn medicijnen inneemt en eet. Maar gisteravond belde hij dat hij het zo benauwd had. Dus m'n schoonouders erheen, bleken z'n medicijnen van die ochtend nog in het bakje te zitten. Contact opgenomen met de thuizorg, die de mevrouw die 's ochtends was geweest hebben laten terugbellen. En die zei: 'ja, maar uw vader zei dat hij ze echt gehad had, en dat ik er ook niet haar hoefde te kijken'.
Mens, waarom kom je daar nou
Man, wat heb jij toch een pittige baanquote:Op maandag 24 januari 2011 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben me trouwens rot geschrokken. Een oudje heeft mij vrijdag avond een enorme klap gegeven, zo hard dat ik dacht dat ik haar pols hoorde kraken (verschuiven van kraakbeen). Waarschijnlijk heeft ze een scheurtje in haar elleboog! Omdat ze mij enorm hard sloeg. Maar ik begin gelijk te twijfelen of ik haar niet uitgelokt heb om me te slaan. Onzin natuurlijk want dat doe ik niet maar heb er wel echt een paar nachten brak van geslapen...
Nog steeds je hoofd? *knuf*quote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dat ze het bij Anne's moeder ook erg druk hebben, dingen tussendoor, gehaast, te weinig personeel etcEn dan worden er dingen over het hoofd gezien. Slordig, ja. Maar soms ook wel begrijpelijk. En ontzettend vervelend voor haar moeder, 't arme mens. Niemand weet natuurlijk hoe lang ze daar al zo lag, en gelukkig niets gebroken idd.
En ik ben beroerd. Misschien was gaan werken niet het meest briljante plan
Ik las dit weekend ergens dat verpleegkundigen vaker worden aangevallen en belaagd dan politie of zelfs gevangenisbewaardersquote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef ColdFeet het volgende:
Man, wat heb jij toch een pittige baanZelf geen blauwe plekken?
AnneX ook geschrokken natuurlijk. Gelukkig valt de schade mee.
Neuh, ze raakte me (helaas voor haar) precies op die botjes van m'n elleboog. Deed mij wel even pijn, maar haar duidelijk meerquote:Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef ColdFeet het volgende:
Man, wat heb jij toch een pittige baanZelf geen blauwe plekken?
Ik hoop het ook. Hij kan inderdaad heel overtuigend zijn, maar heeft echt geen flauw benul meer.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
En LieLie, ik heb al lang geleerd dat je patiënten heel vaak niet kan geloven en het echt zelf moet controleren. Ik hoop dat die medewerkster dat ook heeft geleerd
Boeren moet je ook eigenlijk niet verhuizen. Alleen als het echt niet anders kan. Die man gaat ws. dood van verdriet als hij de boerderij uit moet.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:
Ik hoop het ook. Hij kan inderdaad heel overtuigend zijn, maar heeft echt geen flauw benul meer.
Hij woont nu nog alleen op de boerderij, maar hoe lang dat nog goed gaat...
Maar probeer maar eens een boer van 85 die is geboren en getogen in dat huis daar weg te halen
Ik hoop dat je gelijk hebt..quote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef DarkElf het volgende:
Vervelend sun maar misschien hou je ook wat vocht vast op t moment? En sowieso, tis winter dus dan gaat afvallen vaak ook trager he? (tenminste hoor ik van mensen en is mijn eigen ervaring)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de zomer is het sowieso makkelijk om wat lichter te eten, ik merk dat ik in de winter behoefte heb aan wat zwaardere kost. En daarnaast is lekker buiten bewegen ook gewoon fijner in de zomer.quote:
Het ergste is nog dat iemand ook nog eens enorm achter uit kan gaan als hij uit zijn oude omgeving wordt weggehaald. Dat je dan pas ziet hoe dement iemand eigenlijk was, maar door allerlei oude gewoontes en herkenbare plekken was het niet zo opvallend.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:
Ik hoop het ook. Hij kan inderdaad heel overtuigend zijn, maar heeft echt geen flauw benul meer.
Hij woont nu nog alleen op de boerderij, maar hoe lang dat nog goed gaat...
Maar probeer maar eens een boer van 85 die is geboren en getogen in dat huis daar weg te halen
en dit dusquote:Op maandag 24 januari 2011 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de zomer is het sowieso makkelijk om wat lichter te eten, ik merk dat ik in de winter behoefte heb aan wat zwaardere kost. En daarnaast is lekker buiten bewegen ook gewoon fijner in de zomer.
17 april, ze hebben geen 10 km anders had ik die kunnen doen maar zus is ook net klaar dan weer (is net begonnen met 0-5) en das wel een leuke als beloning voor haar trainen natuurlijk dus daarom de 5km.quote:DE, 5 km, goed bezig! Is dat die loop eind april?
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef AnneX het volgende:
Ach Lein, een ander huis van dezelfde organisatie heeft al 6 weken noro virus. én bezoekverbod.Oh ja, het aloude 'verboden mensen vast te leggen want dat is zielig', maar iets breken of urenlang op de koude vloer liggen is niet zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oh, maar er is niks onopvallends meer aan hoor. Hij weet echt niks meerquote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat iemand ook nog eens enorm achter uit kan gaan als hij uit zijn oude omgeving wordt weggehaald. Dat je dan pas ziet hoe dement iemand eigenlijk was, maar door allerlei oude gewoontes en herkenbare plekken was het niet zo opvallend.
Staat tegenover dat er ook mensen zijn die juist enorm opknappen van een verpleeghuis omdat ze zichzelf al jarenlang slecht hadden verzorgd.
Ja dat merk ik op zich ook wel. Maar ik ben structureel 4 kilo aangekomen sinds november. En het schommelt dus de verkeerde kant op. Nu heb ik van het weekend gewoon lekker gegeten en gedronken en zo, maar heb in de week er voor juist extra opgelet. Ik betwijfel gewoon of het werkt wat ik doe.. de 'Steermethode' dus. Als ik het maandoverzicht van januari bekijk heb ik structureel meer verbrand dan gegeten (en ja ik vul het echt heel eerlijk in). En ben 1 kilo aangekomen..quote:Op maandag 24 januari 2011 11:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In de zomer is het sowieso makkelijk om wat lichter te eten, ik merk dat ik in de winter behoefte heb aan wat zwaardere kost. En daarnaast is lekker buiten bewegen ook gewoon fijner in de zomer.
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt dus kans dat hij er echt heel erg aan toe is zodra hij in een verpleeghuis komt.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:20 schreef LieLie het volgende:
Oh, maar er is niks onopvallends meer aan hoor. Hij weet echt niks meer![]()
Met de kerst vroeg hij in vijf minuten al drie keer waarom hij geen koffie meer kreeg ('je wou niet meer' 'ooh, oh, dan is het goed hoor'). En het is sindsdien alleen maar minder geworden.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef AnneX het volgende:
Ach Lein, een ander huis van dezelfde organisatie heeft al 6 weken noro virus. én bezoekverbod.Mens, het fixeerverbod, breek me de bek niet open. Demente bewoners met een gebroken *vul maar in* in het ziekenhuis, dát is zielig! In ziekenhuizen weten verpleegkundigen niet genoeg van dementie, en daar mogen ze wel zomaar gefixeerd wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het alternatief (niet opereren) levert ontzettend veel pijn op. Maar wat zijn onnicare gepolsterde steunen? Kan me er even geen beeld bij vormen, heeft ze ook de bedhekken omhoog als ze in bed ligt?
Als je hem in een verpleegtehuis zet is het volgens mij zo gebeurd.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt dus kans dat hij er echt heel erg aan toe is zodra hij in een verpleeghuis komt.
Ja, en hoeveel begrip denk je dat de overspannen verzorgenden in een verpleeghuis hebben voor een man die elke ochtend rond melkenstijd uit bed komt?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef LieLie het volgende:
Als je hem in een verpleegtehuis zet is het volgens mij zo gebeurd.
Dat ritme is hij al kwijt hoor, hij blijft nu rustig tot half negen op bed liggenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, en hoeveel begrip denk je dat de overspannen verzorgenden in een verpleeghuis hebben voor een man die elke ochtend rond melkenstijd uit bed komt?
Ohw gelukkigquote:Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef LieLie het volgende:
Dat ritme is hij al kwijt hoor, hij blijft nu rustig tot half negen op bed liggen
Da's wel het plan, ja! Zodra ik me weer wat fitter voel, hopelijk. Krijg je de nieuwsbrieven van de Carrefour running tour? Daar staan alle afstanden en data in van wat je zoal kunt doen.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef DarkElf het volgende:
17 april, ze hebben geen 10 km anders had ik die kunnen doen maar zus is ook net klaar dan weer (is net begonnen met 0-5) en das wel een leuke als beloning voor haar trainen natuurlijk dus daarom de 5km.
Later in t jaar wil ik, als mijn opbouw goed blijft gaan, nog wel een 7.5 of een 10 km ergens doen.
Ga jij weer rennen binnenkort?
tijdens de marathon van Gent bijv hebben ze een 10 km run, das ergens in okt pas. Misschien wel leuk... zal me eens inschrijven.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's wel het plan, ja! Zodra ik me weer wat fitter voel, hopelijk. Krijg je de nieuwsbrieven van de Carrefour running tour? Daar staan alle afstanden en data in van wat je zoal kunt doen.
Ja misschien.. eet nu natuurlijk wel meer carbs dan eerst, maar mijn leven lang zeer low-carben en dus meer vet eten lijkt me toch niet bepaald gezond eigenlijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, argh, dat is wel echt vervelend. Misschien dat je lijf toch een beetje off is van het lowcarben? Maar ik zou dit ook wel even met de dokter overleggen - een of twee kilo is nog te overzien, maar het moet niet langzaam omhoog blijven gaan natuurlijk
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja misschien.. eet nu natuurlijk wel meer carbs dan eerst, maar mijn leven lang zeer low-carben en dus meer vet eten lijkt me toch niet bepaald gezond eigenlijk.
Heb het wel aangekaart bij de HA van de week omdat ik een hogere dosis kreeg. Hij verwachtte niet dat het aankomen meer zou worden. Maar had ook niet echt een antwoord verder![]()
Het zal een combi van beide zijn.
En kijk meestal voel ik me stukken beter dan voorheen, maar op dit soort druilerige maandagen wanneer mijn energielevel heel laag is, het huis een bende en mijn broek te strak dan zie ik het allemaal gewoon even niet zitten.![]()
En het lucht best op om het dan even te kunnen typen..
Zit alleen wel te twijfelen of ik nu niet beter morgen ochtend kan gaan sporten, en zo het huishouden ga doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga anders straks ff een lekker stuk wandelen met Samquote:Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Zit alleen wel te twijfelen of ik nu niet beter morgen ochtend kan gaan sporten, en zo het huishouden ga doen..
dat is dus juist iets waar ik nu de energie niet voor kan vinden geloof ikquote:Op maandag 24 januari 2011 11:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga anders straks ff een lekker stuk wandelen met SamRaakt je hoofd ook wat leger van.
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 24-01-2011 11:49:43 ]♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Je moet ff in beweging zien te komen. Daarna gaat het beter is mijn ervaringquote:Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat is dus juist iets waar ik nu de energie niet voor kan vinden geloof ik
Young grasshopper, recognize wisdom you will when crosses it your path.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Lein: ik weet het.. en vorige week aan een verdubbeling van de dosis begonnen. Ben er nog niet uit of ik dat nodig vind dus..
hehe ik hou hem in mijn achterhoofdquote:Op maandag 24 januari 2011 11:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Young grasshopper, recognize wisdom you will when crosses it your path.
ja dat zegt men.. heb het regelmatig mee gemaakt dat ik huilend terug kwam van zo'n wandeling omdat het eigenlijk niet zo'n heel erg goed idee wasquote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je moet ff in beweging zien te komen. Daarna gaat het beter is mijn ervaring
Onderregistratiequote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
En nu is het officieel... 29 april gaan wij in "ondertrouw" (of hoe je het ook noemt bij Gereg. Partnerschap) en 12 mei wordt het officieel.
Okquote:Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja dat zegt men.. heb het regelmatig mee gemaakt dat ik huilend terug kwam van zo'n wandeling omdat het eigenlijk niet zo'n heel erg goed idee was
Feliquote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
En nu is het officieel... 29 april gaan wij in "ondertrouw" (of hoe je het ook noemt bij Gereg. Partnerschap) en 12 mei wordt het officieel.
't Is een lastig evenwicht, enerzijds jezelf pushen om net een beetje meer te doen, anderzijds toch weten waar je grenzen liggen!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Je moet ff in beweging zien te komen. Daarna gaat het beter is mijn ervaring
juh.. op dit soort dagen komt mijn straatvrees vaak weer om de hoek kijken (althans, eigenschappen daar van). Ik ga nu eerst dus maar eens boodschappen doen om te kijken hoe het er voor staatquote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OkNou ja, jij kent jezelf het beste
Tijd voor die grote afvalcontainer onder de kast, deuren open en dan zo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalles in de container te schuiven. Deuren dicht. Container dicht en naar buiten. Klaarquote:Op maandag 24 januari 2011 11:43 schreef LieLie het volgende:
Ik ben van plan om vandaag de kast te gaan opruimen.
De kast waar ik al mijn schoolspullen in bewaar, door ze gewoon bovenop elkaar te gooien en te denken 'dat zoek ik later wel uit'.
*zucht*
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Ja,. want de gemeente wil het officieel weten allemaal. Beetje gedoe, maar goedquote:Op maandag 24 januari 2011 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is een lastig evenwicht, enerzijds jezelf pushen om net een beetje meer te doen, anderzijds toch weten waar je grenzen liggen!
Anthraxx, moet je daar ook voor in ondertrouw?
Mee eensquote:Op maandag 24 januari 2011 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Is een lastig evenwicht, enerzijds jezelf pushen om net een beetje meer te doen, anderzijds toch weten waar je grenzen liggen!
Komt goed johquote:Op maandag 24 januari 2011 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
juh.. op dit soort dagen komt mijn straatvrees vaak weer om de hoek kijken (althans, eigenschappen daar van). Ik ga nu eerst dus maar eens boodschappen doen om te kijken hoe het er voor staat![]()
Tofquote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, het mag met iets meer beleidquote:Op maandag 24 januari 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd voor die grote afvalcontainer onder de kast, deuren open en dan zo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalles in de container te schuiven. Deuren dicht. Container dicht en naar buiten. Klaar
Dit staat hier morgen op het menu: http://simply-delicious.c(...)-fiery-noodle-salad/quote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, heeft iemand hier nog een lekker recept voor iets met noodles?Ik wil morgen noodles als lunch heb ik besloten
Ik zat te denken aan iets met champies en kip of zo. Met wat currypasta
Maar ik sta open voor suggesties
Op zaterdag trouwen (registreren dus ook) is gewoon heel duur, zeker als je in een fancy stadhuis trouwt.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:52 schreef LieLie het volgende:
Gefeliciteerd!
En die 850 euroJemig, wat een business
Nee, dat is in de ochtendquote:Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Wilden jullie zaterdagnacht of zo dat dat 850 euro voor 10 minuten moest kosten?
Maar leuk dat we de data nu ook weten
Ja, daarom hebben wij het gewoon de donderdag ervoor afgesproken. Nu kost het 150 euro inclusief alle documenten e.d. Zaterdag 14 mei is wél de datum dat wij elkaar ontmoet hebben enzo, dus dat wilden wij eerst.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op zaterdag trouwen (registreren dus ook) is gewoon heel duur, zeker als je in een fancy stadhuis trouwt.
Ja, nu begint het wel te kriebelenquote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef AnneX het volgende:
Gefeliciteerd Anthraxx en Anna met de data.
Het wordt alsmaar echter.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef AnneX het volgende:
Gefeliciteerd Anthraxx en Anna met de data.
Het wordt alsmaar echter.
Dit is de bijna-dag dat wij 5 jaar bij elkaar zijn. Op 2 dagen naquote:Op maandag 24 januari 2011 12:03 schreef freecell het volgende:
Oeh spannend en leuk
Wij zijn op de dag getrouwd dat we 4 jaar bij elkaar waren....
Stomtoevallig een gratis woensdag
Hahaquote:Op maandag 24 januari 2011 12:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dit is de bijna-dag dat wij 5 jaar bij elkaar zijn. Op 2 dagen na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op maandag 24 januari 2011 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb al een trouwringBen je dan ook virtueel getrouwd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik heb al een trouwringDoe je leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb al een trouwringIk heb een echte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen de bijbehorende man niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Alleen als je afwijkt van de standaardquote:Op maandag 24 januari 2011 12:19 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag. Teruggelezen.
Vooral de situaties in de VP's grijpen mij altijd weer aan. Stomme regeltjes die in de praktijk vaak niet uitvoerbaar zijn en Lein die zich bijna schuldig voelt als zij notabene zelf geslagen wordt.
En Annie en Anna die gaan geregistreerd partnershippen.![]()
Ik wist niet dat dat via de gemeente moest. Ik dacht altijd dat je zoiets bij een notaris liet vastleggen.
Ik heb al een trouwringMaar ja, wanneer draag je zoiets heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opruimen!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef LieLie het volgende:
We hebben boven vijf billyboekenkasten, maar mijn schoolboeken kunnen nergens meer staan
mager varkensvlees, gemarineerd in hoisinsaus, honing en soya-sausquote:Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, heeft iemand hier nog een lekker recept voor iets met noodles?Ik wil morgen noodles als lunch heb ik besloten
Ik zat te denken aan iets met champies en kip of zo. Met wat currypasta
Maar ik sta open voor suggesties
Dat moet ik ook eens doen! Er staat hier zoveel zooi in de kast...quote:Op maandag 24 januari 2011 12:33 schreef freecell het volgende:
Opruimen!
Alle chicklits eruit en alle onzinnige boeken
Geen optiequote:Op maandag 24 januari 2011 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Opruimen!
Alle chicklits eruit en alle onzinnige boeken
Hmmquote:Op maandag 24 januari 2011 12:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geen optieStaat ook geen één chicklit in
In je boekenkast?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat moet ik ook eens doen! Er staat hier zoveel zooi in de kast...
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dit staat hier morgen op het menu: http://simply-delicious.c(...)-fiery-noodle-salad/
Hmmmmquote:Op maandag 24 januari 2011 12:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
mager varkensvlees, gemarineerd in hoisinsaus, honing en soya-saus
Verder er groene groenten (sugarsnaps, sperzieboontjes etc) doorheen.
Ook die garnalencurrydinges niet? Anders doe je dat garnalensoepje wat ik gister postte?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef LieLie het volgende:
Hmm.. niks uit Gino spreekt me vandaag echt aan om te gaan koken..
Die is van Ainsleyquote:Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook die garnalencurrydinges niet? Anders doe je dat garnalensoepje wat ik gister postte?
Hm, die zien er interessant uit ja..quote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
LieLie, die gevulde uien met een salade erbij
Is zelfs ook nog low-fatquote:Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
HmmmmIk ga eens even nadenken
Humorquote:
Mijn kwark is op, heb alleen nog de vruchtenjam die ik er in doequote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, tafel en de keuken zijn al een beetje opgeruimd.. Nu de kamer nog, dan stofzuigen en dweilen, was uitzoeken en in de machine proppen en dan ben ik al weer een heel eind. Dit alles met frisse tegenzin![]()
Maar eerst een bakje kwark eten! Ben vergeten vruchtjes te kopen, jammer
hehequote:Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn kwark is op, heb alleen nog de vruchtenjam die ik er in doe
Oja, dat is bekend inderdaad. Hier ook een enorme kudde donald ducks en als we geen kinderen hadden gingen ze wegquote:Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
LieLie, die gevulde uien met een salade erbij
Freecell, het gros is ook wel gewoon goeie boeken natuurlijkmaar er zit best wat zooi tussen. Plus een massa Donald-Duckpockets, plus bijvoorbeeld verouderde reisgidsen... Volgens mij kan ik best twee planken weggooien.
Daar ben ik een beetje te blut voor, vrees ik.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, dat is sneuKun je 'm niet een keer gaan opzoeken daar?
Is hij aangenomen voor die functie waar hij op had gesolliciteerd?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef freecell het volgende:
Succes dan maar
Hier is het rustig!![]()
Ha en TARA heeft nu weer eens ander werk en nu een eigen telefoon daar... Kan ik hem storen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
nou das dan ook wel een grote verandering ineens, logisch.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:43 schreef minilot het volgende:
Misschien kan het in de loop van de lente wel hoor, maar aangezien ik momenteel even zonder baantje zit ga ik er voorlopig nog maar niet op rekenen..
Wordt dus even afzien, want we spraken elkaar elke dag en zagen elkaar meermaals per week.. Heel gek dusl! Ik moet er nu al aan wennen. En ik blijf een beetje tranen biggelen.
Nee, niemand trouwensquote:Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is hij aangenomen voor die functie waar hij op had gesolliciteerd?
Ah, balenquote:Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef minilot het volgende:
Daar ben ik een beetje te blut voor, vrees ik.
Dank voor de tip! Ik hou het voor de zekerheid wel in de gaten..quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, balen
Heb je gekeken voor vluchten vanaf Frankfurt met Lufthansa? Die vliegen in bepaalde periodes echt spotgoedkoop naar de VS.
Ze hebben echt leuke zoekopties daar; je kunt bijvoorbeeld kiezen dat je vanaf Dusseldorf in mei 2011 twee weken op reis wilt, budget zo-en-zoveel, en dan zoekt 'ie alle bestemmingen die aan je eisen voldoen.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef minilot het volgende:
Dank voor de tip! Ik hou het voor de zekerheid wel in de gaten..
Ik wist überhaupt niet dat ze naar de dokter gingquote:Op maandag 24 januari 2011 13:49 schreef minilot het volgende:
Poeh FC, dat klinkt dan wel lekker relaxed. Goed van je moeder!Die van mij doet dat ook, dan heeft ze zo heel af en toe zoiets griezeligs medisch en dan denk ik: waarom hoor ik dit zomaar random tijdens even op de koffie komen!?
*Fnuffel!*quote:Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef minilot het volgende:
Grom.. Ik blijf maar huilerig.Ben al drie kwartier terug van Schiphol.
Volgens mij heb ik een verlatingsfobietje ofzo. Als mijn beste vriendinnetje van toen ik elf was in de zomervakantie twee weken met haar ouders meeging naar Frankrijk, dan vond ik dat al dramatisch!Dit is dan nog even een triljoen keer zo akelig! Ik ga eens even afleiding zoeken..
Ja!quote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef DarkElf het volgende:
snap dat je het eng vindt FCmaar goed, even afwachten maar
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef freecell het volgende:
[..]
*Fnuffel!*
Het is ook neit leuk
Chocolade-cake bakken?
En dan aan de buren geven?quote:Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben een soort omgekeerde emotie-eter. Als ik droef ben (ben ik gelukkig zelden!
), dan krijg ik geen hap door mijn keel.
Das lastig!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat mijn nichtje het ook niet zo goed begrijpt met op slot na 300 posts en dan de nieuwe vinden, want ze zei laatst dat ze ons steeds kwijt was.
Die zijn aan weerszijden op vakantie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Wieee?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
voor iedereen die binnenkort een geregistreerd partnerschap aangaat
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
voor iedereen met droevige, moeilijke situaties
voor iedereen die binnenkort een geregistreerd partnerschap aangaat
Envoor powerpoint blokkades
![]()
En een huishoudelijke massamededeling:Steerke, we wegen hetzelfde vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel me helemaal verwant met je, via een onzichtbare lijn.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Fijn stabiel dan toch?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef freecell het volgende:
Maar echt, als ik normaal eet, ben ik 72 en als ik iets teveel of iets te weinig eet zit ik op respectievelijk 73 en 71. Niet meer en niet minder.
De rek is eruit geloof ik
dat is wel een behoorlijke rek! hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Fijn stabiel dan toch?
Ik heb een seizoensrek! Rond de 60 rond eind december, rond de 50 bij hoogzomer.
Krijg je ervan als je sekst.quote:
1.58! Al ben ik deze winter niet zo omhooggeschoten, ik geloof niet dat ik boven de 55 uit ben gekomen.. Weinig taarten gebakken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel een behoorlijke rek! hoe lang ben je eigenlijk?
Zou ik nu ook in die mooie jurkjes van jou passen?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Steerke, we wegen hetzelfde vandaag.![]()
Ik voel me helemaal verwant met je, via een onzichtbare lijn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
4.5 maand opgespaard zaad weegt wel iets ja.
Maar da's bij jouw lengte toch gewoon een gezond gewicht? Des te beter, hoor!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef freecell het volgende:
Hier vanmorgen weer 73
Maar echt, als ik normaal eet, ben ik 72 en als ik iets teveel of iets te weinig eet zit ik op respectievelijk 73 en 71. Niet meer en niet minder.
De rek is eruit geloof ik
haha ja je maakte vorig jaar heeeeeeel veel quiches!quote:Op maandag 24 januari 2011 14:48 schreef minilot het volgende:
[..]
1.58! Al ben ik deze winter niet zo omhooggeschoten, ik geloof niet dat ik boven de 55 uit ben gekomen.. Weinig taarten gebakken.
Met name krachttraining. Meestal sta ik een halfuur op zo'n stepapparaat om een beetje warm te lopen en daarna doe ik een uur krachttraining en grondoefeningen.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zou ik nu ook in die mooie jurkjes van jou passen?![]()
Trouwens vraagje dude: behalve dat je trainer je op de loopband laat lopen, doet hij ook gewicht/krachttrainingen met je? Zo ja, wat doet hij?
Okee, wat gaaf om te weten! Veel vrouwen zijn bang om krachttraining te doen met gewichten (dumbells) of weerstand op machines, maar heb het idee dat juist het lekker belasten van je spieren je de mooie vormen geeft. Dun zijn zonder spieren krijg je het Nicole Ritchie effect:quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Met name krachttraining. Meestal sta ik een halfuur op zo'n stepapparaat om een beetje warm te lopen en daarna doe ik een uur krachttraining en grondoefeningen.
Ik doe allerlei oefeningen met dumbells (zo heten die toch?) en soms op wat apparaten. Vaak moet ik circuittraining doen (vind ik heel leuk): een uur lang als een dolle langs apparaten/dumbells rennen, buikspieren tussendoor, opdrukken etc.
In elk geval doen we om en om onder- en bovenlichaam.
O en soms moet ik gewoon een uur lang op en af een houten kistje stappen. Krijg je enorme bil-pijn van.
Ja, maar die waren voor een websiteproject, de quiche-wijzer, maar dat hadden we niet op tijd af voor de verkiezingen toen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ja je maakte vorig jaar heeeeeeel veel quiches!nu niet meer he
Jup, volgens mijn lengte moet ik ergens tussen de 65 en 75 hangen geloof ik?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar da's bij jouw lengte toch gewoon een gezond gewicht? Des te beter, hoor!
Omdat mijn doel was om vet te verbranden doe ik bij de sportschool ook vooral krachttraining, en pilates.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, wat gaaf om te weten! Veel vrouwen zijn bang om krachttraining te doen met gewichten, maar heb het idee dat juist het lekker belasten van je spieren je de mooie vormen geeft. Dun zijn zonder spieren krijg je het Nicole Ritchie effect:
[ afbeelding ]
Ook niet helemaal wat men zoekt
Okee, coolquote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef LieLie het volgende:
[..]
Omdat mijn doel was om vet te verbranden doe ik bij de sportschool ook vooral krachttraining, en pilates.
Dat doen wij toch nooitquote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
zitten jullie mij een beetje te pesten
Neej, ik zit jou te troosten tegen al die gemene pestkoppenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
zitten jullie mij een beetje te pesten
En met al jou leerwerk heb je het vast verdomd goed gedaanquote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Zo weer thuis
Stom statistiektentamen achter de rug, maar nu voorbereiden op een sollicitatie
Ging het goed? Statistiek vind ik ook lastig, was voor mij een struikelvak. Ik was goed in kansrekenen maar statistiek zoog ik in. Gaat nu wel weer.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Zo weer thuis
Stom statistiektentamen achter de rug, maar nu voorbereiden op een sollicitatie
Joseph Pilates was een man hequote:Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; die Ritchie heeft geen eens kracht om te trainen doordat ze gewoon niet eet.
trouwens; een man (jij) aan pilateshoor ik voor t eerst
Hij hoort niet voor niets bij defensiequote:Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan niet quoten maar ben blij dat ik weer een beschermengeltje heb Braam![]()
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan niet quoten maar ben blij dat ik weer een beschermengeltje heb Braam![]()
Om deze redenen alleen al ben ik trots op steer, hopelijk heeft hij zulke wijsheden van mij overgedragen. Dan heb ik wat goeds op deze wereld mogen nalatenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
wil je dat in een groep volgen Steer? oooooh nu snap ik em... pilates doe jij zodat je vrouwen in alle onmogelijke posities kunt bekijken he!!!
Ik haalde altijd zo rond de 6,5 voor statistiek / methoden & technieken. Wat ik ook deedquote:Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ging het goed? Statistiek vind ik ook lastig, was voor mij een struikelvak. Ik was goed in kansrekenen maar statistiek zoog ik in. Gaat nu wel weer.
Dat is natuurlijk m wel een prettige bijkomstigheid voor Steer als ie in groepsverbnand tussen allemaal vrouwen gaat doen aan pilates.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
wil je dat in een groep volgen Steer? oooooh nu snap ik em... pilates doe jij zodat je vrouwen in alle onmogelijke posities kunt bekijken he!!!
Val ik nu door de mandquote:Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Niets haalt het bij jouw deelname aan Take me outquote:Op maandag 24 januari 2011 15:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Om deze redenen alleen al ben ik trots op steer, hopelijk heeft hij zulke wijsheden van mij overgedragen. Dan heb ik wat goeds op deze wereld mogen nalaten
Miniquote:Op maandag 24 januari 2011 15:21 schreef minilot het volgende:
Moest huilen in de supermarkt. Beetje maar, maar toch.![]()
Ik blijf binnen vandaag!
Ik snap je oh zo goed, maar tel ook je zegeningen hèquote:Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef freecell het volgende:
Jup, volgens mijn lengte moet ik ergens tussen de 65 en 75 hangen geloof ik?
1.75
Maar wat mij betreft is 70- wel zo prettig
Als ik een baantje heb! Niet eerder.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik snap je oh zo goed, maar tel ook je zegeningen hèJe hebt in het verleden echt wel heftig gelijnd én je bent flink te zwaar geweest - het is al heel wat dat je lichaam toch nog zelf uitkomt op een gezond gewicht.
Minilot, ahw. Stiekem toch even vliegtickets zoeken?
GOed punt én ik heb intussen twee kinderen en mijn stofwisseling is weer zo dat ik normaal kan eten zonder explosief aan te komenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik snap je oh zo goed, maar tel ook je zegeningen hèJe hebt in het verleden echt wel heftig gelijnd én je bent flink te zwaar geweest - het is al heel wat dat je lichaam toch nog zelf uitkomt op een gezond gewicht.
Minilot, ahw. Stiekem toch even vliegtickets zoeken?
Misselijk en ik werk traag. En oh ja, ook weer wat hoofdpijn, maar net een paracetamolletje op.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Isahoe gaat het met je hoofd? (vroeg t gister ook maar geeft niet
)
O nee, ik vind het leuk om te doen en bij afvallen essentieel. Anders wappert er straks van alles als ik wuif.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Okee, wat gaaf om te weten! Veel vrouwen zijn bang om krachttraining te doen met gewichten (dumbells) of weerstand op machines, maar heb het idee dat juist het lekker belasten van je spieren je de mooie vormen geeft. Dun zijn zonder spieren krijg je het Nicole Ritchie effect:
[ afbeelding ]
Ook niet helemaal wat men zoekt
Uitstellen ftwquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef LieLie het volgende:
Ik moet echt nog even naar de winkel. Maar ook al duurt het waarschijnlijk maar tien minuten alles bij elkaar, ik heb geen zin
Haha, nou, voordat ik bodybuildersarmen krijgquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
O nee, ik vind het leuk om te doen en bij afvallen essentieel. Anders wappert er straks van alles als ik wuif.![]()
Veel dames denken dat je van krachttraining meteen enorme spierbundels krijgt. Maar dan moet je ten eerste weinig vet hebben, wil je ze zien, en ten tweede ontzettend veel trainen. Vreemd misverstand. Alsof je meteen een bodybuilderslichaam zou krijgen.
Ik ben echt zo'n slappe tinusquote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
En na nog een paar minuten: 'Moet ik je helpen'
Liever kipfiletjes dan van die Madonna-armenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef Duderella het volgende:
Veel dames denken dat je van krachttraining meteen enorme spierbundels krijgt. Maar dan moet je ten eerste weinig vet hebben, wil je ze zien, en ten tweede ontzettend veel trainen. Vreemd misverstand. Alsof je meteen een bodybuilderslichaam zou krijgen.
Tuurlijk niet, tis en blijft tv. Overigens onthoud mijn luit de naam van mijn date nogsteedsquote:Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Niets haalt het bij jouw deelname aan Take me out
Zeker niks meer van die Thalinanogwatmeid gehoord he
Anders gewoon pushups gaan doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef LieLie het volgende:
Ik ben echt zo'n slappe tinusIn mijn benen heb ik best wel kracht, maar m'n armen
ok. nou hopen dat het weer wegtrekt door de paracetamol. kun je wel werken? voel je je daar wel ok genoeg voor?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misselijk en ik werk traag. En oh ja, ook weer wat hoofdpijn, maar net een paracetamolletje op.
Gewoon blijven trainen. Armen gaan bij mij ook maar langzaaaaaaaam vooruit.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik ben echt zo'n slappe tinusIn mijn benen heb ik best wel kracht, maar m'n armen
Oh, dat zal bij mij helemaal wel een drama zijnquote:Op maandag 24 januari 2011 15:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Anders gewoon pushups gaan doen?
Anderhalf jaar terug deed ik 4 setjes van 20Dat hoef ik nu echt niet meer te proberen
Eerlijk? Nee.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
ok. nou hopen dat het weer wegtrekt door de paracetamol. kun je wel werken? voel je je daar wel ok genoeg voor?
Heb mijn tanden vorig jaar reeds gebleekt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef Duderella het volgende:
Overigens krijgt deze bodybuildster binnenkort gebleekte tanden.![]()
Stap 1 in de midlifecrisis is gezet.
Mijn tanden zijn witter geworden van onze nieuwe tandenborstelsquote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb mijn tanden vorig jaar reeds gebleekt.
Had altijd de geelste tanden op foto's. Nu niet meer.Ze zijn nu lichtgeel, niet hollywood wit.
Ik nu ook, maar mijn middelste voortanden waren echt bruin.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Had altijd de geelste tanden op foto's. Nu niet meer.Ze zijn nu lichtgeel, niet hollywood wit.
Maar als je nog steeds aan het (vet) afvallen bent, kun je ook niet verwachten dat je spieren heeel snel gaan remodelleren en in volume gaan toenemen. Daar heb je een calorie overschot voor nodig om dat goed te kunnen voortzetten.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Duderella het volgende:
[..]
Gewoon blijven trainen. Armen gaan bij mij ook maar langzaaaaaaaam vooruit.
Hey, donderdag weer vrijquote:
Wat zonde! Bij een kringloop een tweedehands Philips scoren? Ik heb er ook eentje van 30 jaar oud geloof ik, redelijk onverwoestbaar en als 'ie dan toch stukgaat, ga je niet voor veel geld het schip inquote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen weer eens winkelen, mijn mixer heeft het begeven. Al na 25 jaar.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik nu ook, maar mijn middelste voortanden waren echt bruin.
Fijn is dat he Steer!
meld.je.ziek.nu.ga.naar.huis! heeft toch geen zin meis om te blijven zitten nu en heel traag te werken en je misselijk te voelen?quote:
Elektrische tandenborstel + extreme-cleantandpasta leverde bij mij ook een aanzienlijk kleurverschil opquote:Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef LieLie het volgende:
Mijn tanden zijn witter geworden van onze nieuwe tandenborstels
Het moet af en niemand anders die het nu kan doen. Personeelstekort door ziekte etc.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
meld.je.ziek.nu.ga.naar.huis! heeft toch geen zin meis om te blijven zitten nu en heel traag te werken en je misselijk te voelen?
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Krak +1 voor zelfvertrouwen he
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moet af en niemand anders die het nu kan doen. Personeelstekort door ziekte etc.
Hoe lang 'werkt' het?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kweenie. De mijne zijn van binnenuit gebleekt en dat blijft iig geen 10 jaar.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hoe lang 'werkt' het?
Ik krijg inderdaad ook geen Hollywood-wit. Dacht overigens dat ik een hele strijd zou moeten aangaan met mijn tandarts, maar hij was meteen akkoord. Omdat ik rossig ben, lijken tanden snel wat geler en daarom snapte hij het wel.
Wat is van binnenuit bleken?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef krakkemieke het volgende:
Kweenie. De mijne zijn van binnenuit gebleekt en dat blijft iig geen 10 jaar.
Nee klopt. Stapje voor stapje. Je ziet het al wel hoor, juist nu er wat minder vet omheen zit natuurlijk. Vind het erg leuk om te zien dat mijn lijf er mooier van wordt, met name armen en schouders.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar als je nog steeds aan het (vet) afvallen bent, kun je ook niet verwachten dat je spieren heeel snel gaan remodelleren en in volume gaan toenemen. Daar heb je een calorie overschot voor nodig om dat goed te kunnen voortzetten.
Hangt van de persoon en behandeling af! Ik heb Crest Whitestrips gebruikt uit Amerika, maar de tandartsbehandeling is met hogere concentratie peroxide in kortere tijd.quote:
Ik ben in ieder geval geen publicaties tegengekomen waarbij bleken je glazuur structureel zou verzwakken... dus vandaar dat tandartsen wellicht wat sneller akkoord gaan.quote:Ik krijg inderdaad ook geen Hollywood-wit. Dacht overigens dat ik een hele strijd zou moeten aangaan met mijn tandarts, maar hij was meteen akkoord. Omdat ik rossig ben, lijken tanden snel wat geler en daarom snapte hij het wel.
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef golfer het volgende:
Tanden bleken is de eerste stap.
Next: borstcorrecties?
Daarna ogen laten bewerken en natuurlijk de botox.
Nee Dude, ik heb het tegen Steer.
Want waren je tanden zo donker omdat ze niet meer leefden zeg maar? Tegen dat soort verkleuringen helpt peroxide van buitenaf zeer weinig. Is meer dat gele wat veel mensen hebben wat bij externe bleking goed werkt.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kweenie. De mijne zijn van binnenuit gebleekt en dat blijft iig geen 10 jaar.
Een gaatje boren aan de achterkant, bleekmiddel erin, tijdelijke vulling. Net zo vaak als nodig is, dan een echte vulling.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde al een heel verhaal tikken.![]()
Want die ooglift is wel next ja.
dat ken ik, dat is balen. hou vol dan, nog een uurtje!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het moet af en niemand anders die het nu kan doen. Personeelstekort door ziekte etc.
Hij zei dat je glazuur tijdelijk wat poreuzer zou worden. Ik mag gedurende die week ook geen koffie ed. drinken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hangt van de persoon en behandeling af! Ik heb Crest Whitestrips gebruikt uit Amerika, maar de tandartsbehandeling is met hogere concentratie peroxide in kortere tijd.
Mijn tanden zijn nu nog steeds witter dan op oude foto's en heb denk ik zo'n 15 maanden geleden de boel gedaan.
Hoor ook verhalen van mensen bij wie het na een half jaar weer terug bij geel is.
[..]
Ik ben in ieder geval geen publicaties tegengekomen waarbij bleken je glazuur structureel zou verzwakken... dus vandaar dat tandartsen wellicht wat sneller akkoord gaan.
Ja, op de verpakking van die Whitestrips staat ook dat je ff een tijdje geen thee en andere dingen met aanslag mag drinken. En een bepaald boek van Mulisch niet mag lezen.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hij zei dat je glazuur tijdelijk wat poreuzer zou worden. Ik mag gedurende die week ook geen koffie ed. drinken.
Grotendeels herstelt het weer, met de moderne behandelingen.
Ben benieuwd!
Het deed een paar keer zeer, vooral de verdoving. Ik vond het ook jammer dat er in verder gezonde tanden geboord moest worden, maar het kon niet anders.quote:
Nou, dat vind ik geen straf.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, op de verpakking van die Whitestrips staat ook dat je ff een tijdje geen thee en andere dingen met aanslag mag drinken. En een bepaald boek van Mulisch niet mag lezen.
Oh ja, foto's zijn heel tof dan!quote:Op maandag 24 januari 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, op de verpakking van die Whitestrips staat ook dat je ff een tijdje geen thee en andere dingen met aanslag mag drinken. En een bepaald boek van Mulisch niet mag lezen.
Als je tanden receptief zijn voor de behandeling word je denk ik positief verrast! Zou een voor en na foto maken (denk om de witbalans) , dan is het het leukst.
-knip- Hè, flauw, dat grapje maakte hij zelf alquote:Op maandag 24 januari 2011 15:52 schreef Duderella het volgende:
O, goed idee steer, om een foto te maken.
Steer was eerder.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wel even zorgen voor de goede witbalans
Lol P, ik snap de ballen nooit van scriptjes en al. Ik kan het nog net spellen. Goed bezig met die dingen, doet die kerel gewoon evenquote:Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar twee uurtjesDan mag ik naar huis
En ik heb net lekker zitten nerden
Ik heb een scriptje gebouwd om 60.000 bestandjes uit een folder netjes onder te verdelen in subfolders
Weet je al wat je gaat eten dan?quote:
quote:
Het was niet leuk maar onvermijdelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef DarkElf het volgende:
Net een bakje leftover salade van gisteren op*yum!
Tanden bleken van binnenuit? Klinkt naar Krakke!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |