abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91787109
Tijd voor koffie :9!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91787116
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Fijn beginnen met 2 werkplekken die aan je trekken :(
Tranen stonden alweer hoog :
En nee ik hoef geen kusjes :(
Ik heb een pittige mail richting ZM gestuurd :(

ZENNNNNNN O+ Koffie en teruglezen :')
Koffie :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 24 januari 2011 @ 09:33:16 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91787123
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in *O*). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik :Y. Kan sneller volgens hun, maar of ik dat wil is 2.
pi_91787200
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in *O*). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik :Y. Kan sneller volgens hun, maar of ik dat wil is 2.
Goed nieuws! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 januari 2011 @ 09:37:16 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91787209
MOgge :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91787280
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Nice work ^O^
pi_91787621
als jij blij ermee bent Anthraxx is het goed *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91787645
Goeiemorgen btw!
jemig was er een halve dag niet en mn bureau ligt vol :P
ik ben al een eind maar nog ff hard doorwerken en straks vriendin van kennis met uitzendbureautje bellen :)

:W
  maandag 24 januari 2011 @ 09:58:21 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91787713
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:

Stof? :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_91787765
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:

Chipskruimels? :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91787827
Noota's? :+
pi_91787841
quote:
Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Hey das mooi zeg ^O
pi_91787884
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:02 schreef LieLie het volgende:
Noota's? :+
_O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91787904
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Fijn! En goed bezig!
pi_91787992
quote:
Op maandag 24 januari 2011 09:32 schreef PdeHoog het volgende:

Koffie :9
Ja O+ en ik heb al mail terug en een gesprekje straks >:)
pi_91788104
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja O+ en ik heb al mail terug en een gesprekje straks >:)
Neem de verbale honkbalknuppel mee :7 Hakkuh >:)
pi_91788146
goedemorgen :W
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 januari 2011 @ 10:15:50 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91788180
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

pi_91788352
quote:
Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:

Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzitten :')
pi_91788423
Wat zijn jullie hier en daar goed bezig !

Anthraxx b.v. en assertieve Bluexx: jij gaat meid. !

Hier wat slomer.....
pi_91788545
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzitten :')
Gevoel is ook zo overrated :{w

;)
  maandag 24 januari 2011 @ 10:30:39 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91788622
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gevoel is ook zo overrated :{w

;)
Geneuzel van werkweigeraars is het :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_91788636
:W
pi_91788754
succes met gesprek straks Bluezz!
pi_91789018
Succes bluezzz!!!
pi_91789029
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

wel goed dat je nu meteen actie hebt ondernomen :Y :Y
pi_91789097
-O- bah.. maandagochtend bluezz.. het is hier een rommeltje maar ik heb echt geen zin.. en zit niet lekker in mijn vel geloof ik.. -O-
pi_91789115
Moeders is 2 x geveld door het Norovirus.
Het huis had een bezoekverbod.
En bij het verschonen in de laatste ronde 's nachts , is één bedsteun niet teruggezet en de dagdienst vond haar later op de grond. Koud. Hard. Niks gebroken.
pi_91789143
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:30 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Geneuzel van werkweigeraars is het :Y
Yeah :7

[ Bericht 11% gewijzigd door PdeHoog op 24-01-2011 11:20:40 ]
pi_91789161
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
.. en zit niet lekker in mijn vel geloof ik.. -O-
Niet? :o Hoe komt het?
pi_91789191
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niet? :o Hoe komt het?
omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik.. -O-
pi_91789401
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik.. -O-
:* Ik vind het ook echt enorm balen voor je. Je doet zo je best en je lichaam doet gewoon wat anders, zonder even te vertellen waarom }:|
pi_91789419
en nu springt mijn lens weg en ik kan hem niet meer vinden :X
pi_91789466
Ik heb een enorm kamperkapsel om mijn masker in te laten werken :')
pi_91789489
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

:* Ik vind het ook echt enorm balen voor je. Je doet zo je best en je lichaam doet gewoon wat anders, zonder even te vertellen waarom }:|
omdat ik blijkbaar nooit meer gewoon een avondje lekker kan eten zonder er aan te denken }:|

lens weer terug, hij was blijkbaar een andere richting op gesprongen dan ik dacht..

en schoonmoeder belt dat ze niet gaan sporten -O-
pi_91789498
quote:

Heb je een andere broek om aan te trekken? Of een gezellig rokje? 't Is inderdaad balen, maar ik zou toch beginnen met iets anders aan te trekken.
pi_91789527
quote:

[..]

Zijn het de laatste donkere weken /maanden van het seizoen? die je de das omdoen .
Samen met de stemming waarvoor je med's slikt, telt het dan aardig op.
"gelukkig" is er Sam en kan hij je naar buiten sturen en de frisse lucht in.
Ik moet mijzelf eropuit sturen.
pi_91789583
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je een andere broek om aan te trekken? Of een gezellig rokje? 't Is inderdaad balen, maar ik zou toch beginnen met iets anders aan te trekken.
Mijn leuke broeken pas ik nu dus niet meer :N en ik heb geen zin om me om te kleden, moet straks mezelf er al toe zetten sportkleren aan te doen, vind dat wel uitdaging genoeg..
pi_91789594
quote:
Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
En bij het verschonen in de laatste ronde 's nachts , is één bedsteun niet teruggezet en de dagdienst vond haar later op de grond. Koud. Hard. Niks gebroken.
Jeetje :o -O- Wat zal ze geschrokken zijn.
pi_91789651
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zijn het de laatste donkere weken /maanden van het seizoen? die je de das omdoen .
Samen met de stemming waarvoor je med's slikt, telt het dan aardig op.
"gelukkig" is er Sam en kan hij je naar buiten sturen en de frisse lucht in.
Ik moet mijzelf eropuit sturen.
Ja, nja Sam is nog moe van zijn logeer partij, die ligt diep te slapen :+ en dat vind ik eigenlijk wel even best. Geloof dat ik niet zo veel aan kan vandaag }:|

Oh en ik miste bijna je berichtje over je moeder! Is dat recent gebeurd? Wat naar joh!
pi_91789679
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:01 schreef Bluezz het volgende:

Jeetje :o -O- Wat zal ze geschrokken zijn.
De verzorgende is hard geschrokken en "moest' mij bellen.
Beleid van het gesticht, geloof ik.
Godzijdank is moeders nogal euh vergeetachtig.
pi_91789680
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
Wat vervelend Anne -O- Wel een geluk dat ze niks aan de val heeft overgehouden, dan was je nog verder van huis.
pi_91789700
quote:
Och wat naar! -O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91789738
Mijn schoonopa is ook flink in de war. Daar komt nu dagelijks thuiszorg om te zorgen dat hij zijn medicijnen inneemt en eet. Maar gisteravond belde hij dat hij het zo benauwd had. Dus m'n schoonouders erheen, bleken z'n medicijnen van die ochtend nog in het bakje te zitten. Contact opgenomen met de thuizorg, die de mevrouw die 's ochtends was geweest hebben laten terugbellen. En die zei: 'ja, maar uw vader zei dat hij ze echt gehad had, en dat ik er ook niet haar hoefde te kijken'.

Mens, waarom kom je daar nou :?
pi_91789781
quote:
NORO kan je helaas weinig aan doen. Maar wat gek dat er een bezoek verbod is! Bij ons in huis is iedereen welkom, ook tijdens NORO. We waarschuwen alleen wel dat het besmettelijk kan zijn én dat bewoners op de afdeling moeten blijven.
Wat ontzettend slordig, Annex, van dat bedhek. Dat soort dingen moeten gecheckt worden. In de nacht lopen wij minstens elke 2 uur een ronde, en 's morgens voor de overdracht lopen de dagdienst en de nachtdienst samen een ronde om te kijken of iedereen goed ligt. Heel slordig hoor.
pi_91789854
Ben je al bij de kapper geweest Lein?
pi_91789862
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:03 schreef AnneX het volgende:
De verzorgende is hard geschrokken en "moest' mij bellen.
Beleid van het gesticht, geloof ik.
Godzijdank is moeders nogal euh vergeetachtig.
Beleid is bij ons ook zo, ja.

Ik ben me trouwens rot geschrokken. Een oudje heeft mij vrijdag avond een enorme klap gegeven, zo hard dat ik dacht dat ik haar pols hoorde kraken (verschuiven van kraakbeen). Waarschijnlijk heeft ze een scheurtje in haar elleboog! Omdat ze mij enorm hard sloeg. Maar ik begin gelijk te twijfelen of ik haar niet uitgelokt heb om me te slaan. Onzin natuurlijk want dat doe ik niet maar heb er wel echt een paar nachten brak van geslapen...
pi_91789872
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:09 schreef LieLie het volgende:
Ben je al bij de kapper geweest Lein?
Nee ik kom net uit bed, heb om 17 uur een afspraak.
pi_91789900
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:

NORO kan je helaas weinig aan doen. Maar wat gek dat er een bezoek verbod is! Bij ons in huis is iedereen welkom, ook tijdens NORO. We waarschuwen alleen wel dat het besmettelijk kan zijn én dat bewoners op de afdeling moeten blijven.
Wat ontzettend slordig, Annex, van dat bedhek. Dat soort dingen moeten gecheckt worden. In de nacht lopen wij minstens elke 2 uur een ronde, en 's morgens voor de overdracht lopen de dagdienst en de nachtdienst samen een ronde om te kijken of iedereen goed ligt. Heel slordig hoor.
Misschien dat ze het bij Anne's moeder ook erg druk hebben, dingen tussendoor, gehaast, te weinig personeel etc :{ En dan worden er dingen over het hoofd gezien. Slordig, ja. Maar soms ook wel begrijpelijk. En ontzettend vervelend voor haar moeder, 't arme mens. Niemand weet natuurlijk hoe lang ze daar al zo lag, en gelukkig niets gebroken idd.

En ik ben beroerd. Misschien was gaan werken niet het meest briljante plan :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91789906
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:05 schreef LieLie het volgende:
Mijn schoonopa is ook flink in de war. Daar komt nu dagelijks thuiszorg om te zorgen dat hij zijn medicijnen inneemt en eet. Maar gisteravond belde hij dat hij het zo benauwd had. Dus m'n schoonouders erheen, bleken z'n medicijnen van die ochtend nog in het bakje te zitten. Contact opgenomen met de thuizorg, die de mevrouw die 's ochtends was geweest hebben laten terugbellen. En die zei: 'ja, maar uw vader zei dat hij ze echt gehad had, en dat ik er ook niet haar hoefde te kijken'.

Mens, waarom kom je daar nou :?
Om te zorgen dat ie z'n tanden poetst :Y

Ook érg slordig hoor. Maar waar mensen werken, maken mensen fouten. Helaas.
pi_91789938
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:09 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik ben me trouwens rot geschrokken. Een oudje heeft mij vrijdag avond een enorme klap gegeven, zo hard dat ik dacht dat ik haar pols hoorde kraken (verschuiven van kraakbeen). Waarschijnlijk heeft ze een scheurtje in haar elleboog! Omdat ze mij enorm hard sloeg. Maar ik begin gelijk te twijfelen of ik haar niet uitgelokt heb om me te slaan. Onzin natuurlijk want dat doe ik niet maar heb er wel echt een paar nachten brak van geslapen...
Man, wat heb jij toch een pittige baan :{ Zelf geen blauwe plekken?

AnneX ook geschrokken natuurlijk. Gelukkig valt de schade mee.
pi_91789946
En LieLie, ik heb al lang geleerd dat je patiënten heel vaak niet kan geloven en het echt zelf moet controleren. Ik hoop dat die medewerkster dat ook heeft geleerd :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91789958
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dat ze het bij Anne's moeder ook erg druk hebben, dingen tussendoor, gehaast, te weinig personeel etc :{ En dan worden er dingen over het hoofd gezien. Slordig, ja. Maar soms ook wel begrijpelijk. En ontzettend vervelend voor haar moeder, 't arme mens. Niemand weet natuurlijk hoe lang ze daar al zo lag, en gelukkig niets gebroken idd.

En ik ben beroerd. Misschien was gaan werken niet het meest briljante plan :{
Nog steeds je hoofd? *knuf*

Ik snap ook wel dat ze het bij Annex' moeder ook wel druk hebben. Maar toch ;)
pi_91789970
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef ColdFeet het volgende:

AnneX ook geschrokken natuurlijk. Gelukkig valt de schade mee.
Ik las dit weekend ergens dat verpleegkundigen vaker worden aangevallen en belaagd dan politie of zelfs gevangenisbewaarders :')
pi_91789978
goedemorgen :)

Jeetje Annex :o Dat is schrikken voor haar geweest (en slordig van de verpleging! :o) Gelukkig heeft ze niets aan overgehouden.

Vervelend sun maar misschien hou je ook wat vocht vast op t moment? En sowieso, tis winter dus dan gaat afvallen vaak ook trager he? (tenminste hoor ik van mensen en is mijn eigen ervaring)

Net ingeschreven met zus voor de 5 km op de marathon van Antwerpen, dan is zij nét klaar met haar trainingen voor de 5km dus wel zo gezellig dan als ik die ook loop ipv meer. (en dichtbij huis dus lekker thuis douchen :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91789986
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:11 schreef ColdFeet het volgende:

Neuh, ze raakte me (helaas voor haar) precies op die botjes van m'n elleboog. Deed mij wel even pijn, maar haar duidelijk meer :X
pi_91789992
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
En LieLie, ik heb al lang geleerd dat je patiënten heel vaak niet kan geloven en het echt zelf moet controleren. Ik hoop dat die medewerkster dat ook heeft geleerd :{
Ik hoop het ook. Hij kan inderdaad heel overtuigend zijn, maar heeft echt geen flauw benul meer.
Hij woont nu nog alleen op de boerderij, maar hoe lang dat nog goed gaat...
Maar probeer maar eens een boer van 85 die is geboren en getogen in dat huis daar weg te halen -O-
pi_91790033
en lein! :o idd wat een heftige baan heb je, amai! :{

en Wat raar van die verzorging die speciaal thuiskomt voor zulke dingen LieLie :?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91790037
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:
Ik hoop het ook. Hij kan inderdaad heel overtuigend zijn, maar heeft echt geen flauw benul meer.
Maar probeer maar eens een boer van 85 die is geboren en getogen in dat huis daar weg te halen -O-
Boeren moet je ook eigenlijk niet verhuizen. Alleen als het echt niet anders kan. Die man gaat ws. dood van verdriet als hij de boerderij uit moet.
pi_91790108
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef DarkElf het volgende:
Vervelend sun maar misschien hou je ook wat vocht vast op t moment? En sowieso, tis winter dus dan gaat afvallen vaak ook trager he? (tenminste hoor ik van mensen en is mijn eigen ervaring)
Ik hoop dat je gelijk hebt.. :{
pi_91790123
Ach Lein, een ander huis van dezelfde organisatie heeft al 6 weken noro virus. én bezoekverbod.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91790177
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop dat je gelijk hebt.. :{
In de zomer is het sowieso makkelijk om wat lichter te eten, ik merk dat ik in de winter behoefte heb aan wat zwaardere kost. En daarnaast is lekker buiten bewegen ook gewoon fijner in de zomer.

DE, 5 km, goed bezig! Is dat die loop eind april?
  maandag 24 januari 2011 @ 11:18:22 #63
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91790179
Nou, ik ga maar weer eens een trein halen. Zwollywood ftw :')
pi_91790198
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:13 schreef LieLie het volgende:

Het ergste is nog dat iemand ook nog eens enorm achter uit kan gaan als hij uit zijn oude omgeving wordt weggehaald. Dat je dan pas ziet hoe dement iemand eigenlijk was, maar door allerlei oude gewoontes en herkenbare plekken was het niet zo opvallend.

Staat tegenover dat er ook mensen zijn die juist enorm opknappen van een verpleeghuis omdat ze zichzelf al jarenlang slecht hadden verzorgd.
pi_91790222
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

In de zomer is het sowieso makkelijk om wat lichter te eten, ik merk dat ik in de winter behoefte heb aan wat zwaardere kost. En daarnaast is lekker buiten bewegen ook gewoon fijner in de zomer.
en dit dus :)
quote:
DE, 5 km, goed bezig! Is dat die loop eind april?
17 april, ze hebben geen 10 km anders had ik die kunnen doen maar zus is ook net klaar dan weer (is net begonnen met 0-5) en das wel een leuke als beloning voor haar trainen natuurlijk dus daarom de 5km.

Later in t jaar wil ik, als mijn opbouw goed blijft gaan, nog wel een 7.5 of een 10 km ergens doen.

Ga jij weer rennen binnenkort?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91790231
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef AnneX het volgende:
Ach Lein, een ander huis van dezelfde organisatie heeft al 6 weken noro virus. én bezoekverbod.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, het aloude 'verboden mensen vast te leggen want dat is zielig', maar iets breken of urenlang op de koude vloer liggen is niet zielig *O*
pi_91790234
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat iemand ook nog eens enorm achter uit kan gaan als hij uit zijn oude omgeving wordt weggehaald. Dat je dan pas ziet hoe dement iemand eigenlijk was, maar door allerlei oude gewoontes en herkenbare plekken was het niet zo opvallend.

Staat tegenover dat er ook mensen zijn die juist enorm opknappen van een verpleeghuis omdat ze zichzelf al jarenlang slecht hadden verzorgd.
Oh, maar er is niks onopvallends meer aan hoor. Hij weet echt niks meer :N
Met de kerst vroeg hij in vijf minuten al drie keer waarom hij geen koffie meer kreeg ('je wou niet meer' 'ooh, oh, dan is het goed hoor'). En het is sindsdien alleen maar minder geworden.
pi_91790251
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja dat merk ik op zich ook wel. Maar ik ben structureel 4 kilo aangekomen sinds november. En het schommelt dus de verkeerde kant op. Nu heb ik van het weekend gewoon lekker gegeten en gedronken en zo, maar heb in de week er voor juist extra opgelet. Ik betwijfel gewoon of het werkt wat ik doe.. de 'Steermethode' dus. Als ik het maandoverzicht van januari bekijk heb ik structureel meer verbrand dan gegeten (en ja ik vul het echt heel eerlijk in). En ben 1 kilo aangekomen.. :X
pi_91790252
quote:

[..]

:*
pi_91790321
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:20 schreef LieLie het volgende:

Oh, maar er is niks onopvallends meer aan hoor. Hij weet echt niks meer :N
Met de kerst vroeg hij in vijf minuten al drie keer waarom hij geen koffie meer kreeg ('je wou niet meer' 'ooh, oh, dan is het goed hoor'). En het is sindsdien alleen maar minder geworden.
Je hebt dus kans dat hij er echt heel erg aan toe is zodra hij in een verpleeghuis komt.
pi_91790345
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:16 schreef AnneX het volgende:
SPOILER
Mens, het fixeerverbod, breek me de bek niet open. Demente bewoners met een gebroken *vul maar in* in het ziekenhuis, dát is zielig! In ziekenhuizen weten verpleegkundigen niet genoeg van dementie, en daar mogen ze wel zomaar gefixeerd worden :X Maar het alternatief (niet opereren) levert ontzettend veel pijn op. Maar wat zijn onnicare gepolsterde steunen? Kan me er even geen beeld bij vormen, heeft ze ook de bedhekken omhoog als ze in bed ligt?
pi_91790349
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt dus kans dat hij er echt heel erg aan toe is zodra hij in een verpleeghuis komt.
Als je hem in een verpleegtehuis zet is het volgens mij zo gebeurd.
pi_91790420
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:23 schreef LieLie het volgende:
Als je hem in een verpleegtehuis zet is het volgens mij zo gebeurd.
Ja, en hoeveel begrip denk je dat de overspannen verzorgenden in een verpleeghuis hebben voor een man die elke ochtend rond melkenstijd uit bed komt?
pi_91790449
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, en hoeveel begrip denk je dat de overspannen verzorgenden in een verpleeghuis hebben voor een man die elke ochtend rond melkenstijd uit bed komt?
Dat ritme is hij al kwijt hoor, hij blijft nu rustig tot half negen op bed liggen ;)
pi_91790516
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:26 schreef LieLie het volgende:
Dat ritme is hij al kwijt hoor, hij blijft nu rustig tot half negen op bed liggen ;)
Ohw gelukkig :)
pi_91790537
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef DarkElf het volgende:
17 april, ze hebben geen 10 km anders had ik die kunnen doen maar zus is ook net klaar dan weer (is net begonnen met 0-5) en das wel een leuke als beloning voor haar trainen natuurlijk dus daarom de 5km.

Later in t jaar wil ik, als mijn opbouw goed blijft gaan, nog wel een 7.5 of een 10 km ergens doen.

Ga jij weer rennen binnenkort?
Da's wel het plan, ja! Zodra ik me weer wat fitter voel, hopelijk. Krijg je de nieuwsbrieven van de Carrefour running tour? Daar staan alle afstanden en data in van wat je zoal kunt doen.

Sun, argh, dat is wel echt vervelend. Misschien dat je lijf toch een beetje off is van het lowcarben? Maar ik zou dit ook wel even met de dokter overleggen - een of twee kilo is nog te overzien, maar het moet niet langzaam omhoog blijven gaan natuurlijk :{
pi_91790618
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's wel het plan, ja! Zodra ik me weer wat fitter voel, hopelijk. Krijg je de nieuwsbrieven van de Carrefour running tour? Daar staan alle afstanden en data in van wat je zoal kunt doen.
tijdens de marathon van Gent bijv hebben ze een 10 km run, das ergens in okt pas. Misschien wel leuk... zal me eens inschrijven.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91790633
Sun je bent natuurlijk ook begonnen met die medicijnen, misschien is dat het euvel ipv je eetgedrag?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91790666
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, argh, dat is wel echt vervelend. Misschien dat je lijf toch een beetje off is van het lowcarben? Maar ik zou dit ook wel even met de dokter overleggen - een of twee kilo is nog te overzien, maar het moet niet langzaam omhoog blijven gaan natuurlijk :{
Ja misschien.. eet nu natuurlijk wel meer carbs dan eerst, maar mijn leven lang zeer low-carben en dus meer vet eten lijkt me toch niet bepaald gezond eigenlijk.
Heb het wel aangekaart bij de HA van de week omdat ik een hogere dosis kreeg. Hij verwachtte niet dat het aankomen meer zou worden. Maar had ook niet echt een antwoord verder :?
Het zal een combi van beide zijn.
En kijk meestal voel ik me stukken beter dan voorheen, maar op dit soort druilerige maandagen wanneer mijn energielevel heel laag is, het huis een bende en mijn broek te strak dan zie ik het allemaal gewoon even niet zitten. :X
En het lucht best op om het dan even te kunnen typen..

Zit alleen wel te twijfelen of ik nu niet beter morgen ochtend kan gaan sporten, en zo het huishouden ga doen..
pi_91790705
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja misschien.. eet nu natuurlijk wel meer carbs dan eerst, maar mijn leven lang zeer low-carben en dus meer vet eten lijkt me toch niet bepaald gezond eigenlijk.
Heb het wel aangekaart bij de HA van de week omdat ik een hogere dosis kreeg. Hij verwachtte niet dat het aankomen meer zou worden. Maar had ook niet echt een antwoord verder :?
Het zal een combi van beide zijn.
En kijk meestal voel ik me stukken beter dan voorheen, maar op dit soort druilerige maandagen wanneer mijn energielevel heel laag is, het huis een bende en mijn broek te strak dan zie ik het allemaal gewoon even niet zitten. :X
En het lucht best op om het dan even te kunnen typen..

Zit alleen wel te twijfelen of ik nu niet beter morgen ochtend kan gaan sporten, en zo het huishouden ga doen..
SPOILER
pi_91790715
Sun, morgen sporten, vandaag even goed met de zwabber door het huis! Soms heeft dat nog weleens als bij-effect dat de spinnewebben in je hoofd ook minder worden ;) Plus, beweging is beweging, toch?
pi_91790839
@ Lein: ik weet het.. en vorige week aan een verdubbeling van de dosis begonnen. Ben er nog niet uit of ik dat nodig vind dus..

@ CF: daarom ja.. ik ga zo maar eens beginnen met de boodschappen..
pi_91790867
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga anders straks ff een lekker stuk wandelen met Sam :9 Raakt je hoofd ook wat leger van.
pi_91790895
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ga anders straks ff een lekker stuk wandelen met Sam :9 Raakt je hoofd ook wat leger van.
dat is dus juist iets waar ik nu de energie niet voor kan vinden geloof ik :X
pi_91790915
@sun
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 24-01-2011 11:49:43 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91790938
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

dat is dus juist iets waar ik nu de energie niet voor kan vinden geloof ik :X
Je moet ff in beweging zien te komen. Daarna gaat het beter is mijn ervaring :Y
pi_91790997
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Lein: ik weet het.. en vorige week aan een verdubbeling van de dosis begonnen. Ben er nog niet uit of ik dat nodig vind dus..
Young grasshopper, recognize wisdom you will when crosses it your path.
pi_91791004
Ik ben van plan om vandaag de kast te gaan opruimen.
De kast waar ik al mijn schoolspullen in bewaar, door ze gewoon bovenop elkaar te gooien en te denken 'dat zoek ik later wel uit'.

*zucht* :P
pi_91791089
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Young grasshopper, recognize wisdom you will when crosses it your path.
hehe ik hou hem in mijn achterhoofd ;)

het is allemaal gewoon zo manisch: dan weer uitermate goed geluimd en opgewekt, vervolgens totaal de put in omdat het ff een klein beetje niet mee zit.. de apathische middenweg is kwijt :P :+
pi_91791133
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

ja dat zegt men.. heb het regelmatig mee gemaakt dat ik huilend terug kwam van zo'n wandeling omdat het eigenlijk niet zo'n heel erg goed idee was :P
  maandag 24 januari 2011 @ 11:47:05 #91
13783 Anthraxx
pi_91791138
En nu is het officieel... 29 april gaan wij in "ondertrouw" (of hoe je het ook noemt bij Gereg. Partnerschap) en 12 mei wordt het officieel :).
pi_91791143
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef Anthraxx het volgende:
En nu is het officieel... 29 april gaan wij in "ondertrouw" (of hoe je het ook noemt bij Gereg. Partnerschap) en 12 mei wordt het officieel :).
Onderregistratie :D *O*
pi_91791145
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ja dat zegt men.. heb het regelmatig mee gemaakt dat ik huilend terug kwam van zo'n wandeling omdat het eigenlijk niet zo'n heel erg goed idee was :P
Ok :P Nou ja, jij kent jezelf het beste ;)
pi_91791154
quote:
Feli ^O^ :D *O*
pi_91791169
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:

't Is een lastig evenwicht, enerzijds jezelf pushen om net een beetje meer te doen, anderzijds toch weten waar je grenzen liggen!

Anthraxx, moet je daar ook voor in ondertrouw? :o
pi_91791174
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok :P Nou ja, jij kent jezelf het beste ;)
juh.. op dit soort dagen komt mijn straatvrees vaak weer om de hoek kijken (althans, eigenschappen daar van). Ik ga nu eerst dus maar eens boodschappen doen om te kijken hoe het er voor staat ;) :P
pi_91791184
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:43 schreef LieLie het volgende:
Ik ben van plan om vandaag de kast te gaan opruimen.
De kast waar ik al mijn schoolspullen in bewaar, door ze gewoon bovenop elkaar te gooien en te denken 'dat zoek ik later wel uit'.

*zucht* :P
Tijd voor die grote afvalcontainer onder de kast, deuren open en dan zo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalles in de container te schuiven. Deuren dicht. Container dicht en naar buiten. Klaar :7
pi_91791207
quote:
*O* Feli

Hier ook een beetje -O-
SPOILER
  maandag 24 januari 2011 @ 11:50:02 #99
13783 Anthraxx
pi_91791218
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

't Is een lastig evenwicht, enerzijds jezelf pushen om net een beetje meer te doen, anderzijds toch weten waar je grenzen liggen!

Anthraxx, moet je daar ook voor in ondertrouw? :o
Ja,. want de gemeente wil het officieel weten allemaal. Beetje gedoe, maar goed :).

Oh, en de gratis variant was tot eind Augustus vol :+. Dus we hebben de goedkope variant genomen. 150 euro voor 10 minuten, mogen zes mensen bij aanwezig zijn (incl. 4 getuige).

Op de dag dat wij eigenlijk wilde zouden wij 850 euro (!) moeten neerleggen voor diezelfde 10 minuten :+
pi_91791222
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mee eens :Y Maar ik denk dat ik het daarin toch wel iets makkelijker heb dan anderen :) Weinig spannende dingen hier :)
pi_91791243
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

juh.. op dit soort dagen komt mijn straatvrees vaak weer om de hoek kijken (althans, eigenschappen daar van). Ik ga nu eerst dus maar eens boodschappen doen om te kijken hoe het er voor staat ;) :P
Komt goed joh *O*
pi_91791250
quote:
Tof :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91791280
quote:
Gefeliciteerd!

En die 850 euro :o Jemig, wat een business :')
pi_91791294
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tijd voor die grote afvalcontainer onder de kast, deuren open en dan zo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalles in de container te schuiven. Deuren dicht. Container dicht en naar buiten. Klaar :7
Nou, het mag met iets meer beleid :P Maar ik was iets met een grote doos van plan ja.
pi_91791311
Zeg, heeft iemand hier nog een lekker recept voor iets met noodles? :9 Ik wil morgen noodles als lunch heb ik besloten :9 Ik zat te denken aan iets met champies en kip of zo. Met wat currypasta :9

Maar ik sta open voor suggesties :7
pi_91791398
Wilden jullie zaterdagnacht of zo dat dat 850 euro voor 10 minuten moest kosten? :')

Maar leuk dat we de data nu ook weten *O*
pi_91791436
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg, heeft iemand hier nog een lekker recept voor iets met noodles? :9 Ik wil morgen noodles als lunch heb ik besloten :9 Ik zat te denken aan iets met champies en kip of zo. Met wat currypasta :9

Dit staat hier morgen op het menu: http://simply-delicious.c(...)-fiery-noodle-salad/
pi_91791444
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:52 schreef LieLie het volgende:

Gefeliciteerd!

En die 850 euro :o Jemig, wat een business :')
Op zaterdag trouwen (registreren dus ook) is gewoon heel duur, zeker als je in een fancy stadhuis trouwt.
  maandag 24 januari 2011 @ 11:57:20 #109
13783 Anthraxx
pi_91791457
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Wilden jullie zaterdagnacht of zo dat dat 850 euro voor 10 minuten moest kosten? :')

Maar leuk dat we de data nu ook weten *O*
Nee, dat is in de ochtend :'). Het is echt belachelijk. Ze hebben de tarieven gelijk getrokken. Zeg dan gewoon dat het alleen voor huwelijken geldt ofzo.

Want: 10 minuten duurt dit in zijn geheel. Dat is 85 euro per minuut :o. Ik wil ook die baan :P.
  maandag 24 januari 2011 @ 11:58:12 #110
13783 Anthraxx
pi_91791483
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:57 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Op zaterdag trouwen (registreren dus ook) is gewoon heel duur, zeker als je in een fancy stadhuis trouwt.
Ja, daarom hebben wij het gewoon de donderdag ervoor afgesproken. Nu kost het 150 euro inclusief alle documenten e.d. Zaterdag 14 mei is wél de datum dat wij elkaar ontmoet hebben enzo, dus dat wilden wij eerst.

Puur en alleen omdat de gratis variant gewoon te vol zat tot ver in 2011 :+.
pi_91791612
Gefeliciteerd Anthraxx en Anna met de data.
Het wordt alsmaar echter.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:03:05 #112
13783 Anthraxx
pi_91791633
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef AnneX het volgende:
Ja, nu begint het wel te kriebelen :P.

De getuigen weten nog niet dat ze hun handtekening moeten zetten trouwens. Deze week maar even doorgeven 8-) (mijn ouders, Anna's moeder + Broer waarschijnlijk).
pi_91791643
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:02 schreef AnneX het volgende:
Gefeliciteerd!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91791655
Oeh spannend en leuk *O*

Wij zijn op de dag getrouwd dat we 4 jaar bij elkaar waren....
Stomtoevallig een gratis woensdag O-)
  maandag 24 januari 2011 @ 12:04:12 #115
13783 Anthraxx
pi_91791673
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:03 schreef freecell het volgende:
Oeh spannend en leuk *O*

Wij zijn op de dag getrouwd dat we 4 jaar bij elkaar waren....
Stomtoevallig een gratis woensdag O-)
Dit is de bijna-dag dat wij 5 jaar bij elkaar zijn. Op 2 dagen na :+.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:04:51 #116
13783 Anthraxx
pi_91791691
-- verkeerde knop --
pi_91791803
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dit is de bijna-dag dat wij 5 jaar bij elkaar zijn. Op 2 dagen na :+.
Haha :D
Altijd leuk als het inderdaad in de buurt is :)
pi_91791948
Ik heb al een trouwring *O*
SPOILER
pi_91791996
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:12 schreef Isabeau het volgende:
SPOILER
Ben je dan ook virtueel getrouwd? :o
pi_91792058
quote:
SPOILER
Doe je leuk :+
pi_91792079
:')

Ik ben dus de kast aan het opruimen, en kwam een envelop van het theater tegen.
Die zocht ik ook nog, want daar zitten de kaartjes in voor een voorstelling waar ik volgende week heen ga.
Blijken we ook nog kaartjes te hebben voor een andere voorstelling, een week later, was ik alweer vergeten 8)7 |:(
pi_91792142
Ik zie er uit als een lijk zag ik net _O-

En ik voel me prima :+ energiek zelfs _O-
  maandag 24 januari 2011 @ 12:19:34 #123
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91792203
Goedenmiddag. Teruggelezen.
Vooral de situaties in de VP's grijpen mij altijd weer aan. Stomme regeltjes die in de praktijk vaak niet uitvoerbaar zijn en Lein die zich bijna schuldig voelt als zij notabene zelf geslagen wordt. :{

En Annie en Anna die gaan geregistreerd partnershippen. *O*
Ik wist niet dat dat via de gemeente moest. Ik dacht altijd dat je zoiets bij een notaris liet vastleggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91792206
quote:
SPOILER
Ik heb een echte! :6
Alleen de bijbehorende man niet. :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 24 januari 2011 @ 12:21:14 #125
13783 Anthraxx
pi_91792255
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:19 schreef golfer het volgende:
Goedenmiddag. Teruggelezen.
Vooral de situaties in de VP's grijpen mij altijd weer aan. Stomme regeltjes die in de praktijk vaak niet uitvoerbaar zijn en Lein die zich bijna schuldig voelt als zij notabene zelf geslagen wordt. :{

En Annie en Anna die gaan geregistreerd partnershippen. *O*
Ik wist niet dat dat via de gemeente moest. Ik dacht altijd dat je zoiets bij een notaris liet vastleggen.
Alleen als je afwijkt van de standaard ;). Maar daar moeten wij ook nog langs, ja.
pi_91792414
quote:
SPOILER
Maar ja, wanneer draag je zoiets he :o
pi_91792489
We hebben boven vijf billyboekenkasten, maar mijn schoolboeken kunnen nergens meer staan |:(
pi_91792621
Zo boodschapjes binnen, zal zo Sam een rondje mee nemen, niet te lang geloof ik.. :X
En dan opruimen en schoonmaken..
pi_91792706
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:27 schreef LieLie het volgende:
We hebben boven vijf billyboekenkasten, maar mijn schoolboeken kunnen nergens meer staan |:(
Opruimen!
Alle chicklits eruit en alle onzinnige boeken ;)
pi_91792729
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:

mager varkensvlees, gemarineerd in hoisinsaus, honing en soya-saus :)
Verder er groene groenten (sugarsnaps, sperzieboontjes etc) doorheen.
pi_91792781
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:33 schreef freecell het volgende:

Opruimen!
Dat moet ik ook eens doen! Er staat hier zoveel zooi in de kast...
pi_91793007
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Opruimen!
Geen optie :N Staat ook geen één chicklit in :P
pi_91793088
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:41 schreef LieLie het volgende:

[..]

Geen optie :N Staat ook geen één chicklit in :P
Hmm
Eén erbij kopen dan? O-)
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat moet ik ook eens doen! Er staat hier zoveel zooi in de kast...
In je boekenkast? :?
Daar waren wij juist zo van onder de indruk O+
Zeg maar ons soort boeken, maar dan completer en beter neergezet :D
Dus als je nog boeken wilt verkopen eerst even ons aanduwen ;)
pi_91793522
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dit staat hier morgen op het menu: http://simply-delicious.c(...)-fiery-noodle-salad/
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:34 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

mager varkensvlees, gemarineerd in hoisinsaus, honing en soya-saus :)
Verder er groene groenten (sugarsnaps, sperzieboontjes etc) doorheen.
Hmmmm :9 Ik ga eens even nadenken :9
pi_91793583
Hmm.. niks uit Gino spreekt me vandaag echt aan om te gaan koken..
pi_91793628
Net terug van een lunchwandeling btw :9 Nu ff snel kwarkje eten :9 En ik had al extra fruit op :9
pi_91793645
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef LieLie het volgende:
Hmm.. niks uit Gino spreekt me vandaag echt aan om te gaan koken..
Ook die garnalencurrydinges niet? Anders doe je dat garnalensoepje wat ik gister postte? :9
pi_91793670
LieLie, die gevulde uien met een salade erbij :9

Freecell, het gros is ook wel gewoon goeie boeken natuurlijk ;) maar er zit best wat zooi tussen. Plus een massa Donald-Duckpockets, plus bijvoorbeeld verouderde reisgidsen... Volgens mij kan ik best twee planken weggooien.
pi_91793698
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ook die garnalencurrydinges niet? Anders doe je dat garnalensoepje wat ik gister postte? :9
Die is van Ainsley ;) En ik moet nog steeds currypasta!
pi_91793772
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef ColdFeet het volgende:

Hm, die zien er interessant uit ja..
pi_91793820
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Hmmmm :9 Ik ga eens even nadenken :9
Is zelfs ook nog low-fat :9

En lol
pi_91794043
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:01 schreef Den_Haag het volgende:
En lol
Humor _O-
pi_91794240
Zo, tafel en de keuken zijn al een beetje opgeruimd.. Nu de kamer nog, dan stofzuigen en dweilen, was uitzoeken en in de machine proppen en dan ben ik al weer een heel eind. Dit alles met frisse tegenzin :P

Maar eerst een bakje kwark eten! Ben vergeten vruchtjes te kopen, jammer |:(
pi_91794264
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, tafel en de keuken zijn al een beetje opgeruimd.. Nu de kamer nog, dan stofzuigen en dweilen, was uitzoeken en in de machine proppen en dan ben ik al weer een heel eind. Dit alles met frisse tegenzin :P

Maar eerst een bakje kwark eten! Ben vergeten vruchtjes te kopen, jammer |:(
Mijn kwark is op, heb alleen nog de vruchtenjam die ik er in doe :P
pi_91794310
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:12 schreef LieLie het volgende:

[..]

Mijn kwark is op, heb alleen nog de vruchtenjam die ik er in doe :P
hehe

dat ga ik trouwens ook doen ja, vruchtenhalvajam er door :)
pi_91794339
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:57 schreef ColdFeet het volgende:

Freecell, het gros is ook wel gewoon goeie boeken natuurlijk ;) maar er zit best wat zooi tussen. Plus een massa Donald-Duckpockets, plus bijvoorbeeld verouderde reisgidsen... Volgens mij kan ik best twee planken weggooien.
Oja, dat is bekend inderdaad. Hier ook een enorme kudde donald ducks en als we geen kinderen hadden gingen ze weg ;)
pi_91794539
:X kom er achter dat ik van alles vergeten ben :X kan ik zo weer het dorp in :{
pi_91795148
Succes dan maar ;)

Hier is het rustig! :o
Ha en TARA heeft nu weer eens ander werk en nu een eigen telefoon daar... Kan ik hem storen ;)
pi_91795341
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:59 schreef LieLie het volgende:

Hm, die zien er interessant uit ja..
Superlekker :9 Niet superslank, though ;)
pi_91795522
Snif. Ik kom even sippen...
Twee uur geleden mijn allerbeste vriend uitgezwaaid op Schiphol - die gaat verdorie een half jaar weg voor een stage bij Disneyworld in Orlando.
Ik heb staan grienen als een klein kind in de vertrekhal! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_91795557
Ach, dat is sneu :o Kun je 'm niet een keer gaan opzoeken daar?
pi_91795565
Leuk Annie *O*
Duur Annie *O*
pi_91795584
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ach, dat is sneu :o Kun je 'm niet een keer gaan opzoeken daar?
Daar ben ik een beetje te blut voor, vrees ik. :)
pi_91795588
Ha je hebt het goeie topic gevonden mini ;) en langsgaan (als dat kan natuurlijk) is wel een goed idee!

/edit: ah zie t al, bummer :{
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91795639
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:31 schreef freecell het volgende:
Succes dan maar ;)

Hier is het rustig! :o
Ha en TARA heeft nu weer eens ander werk en nu een eigen telefoon daar... Kan ik hem storen ;)
Is hij aangenomen voor die functie waar hij op had gesolliciteerd? *O*
pi_91795707
zo druk weekend voor de boeg trouwens, vrijdag komt de familie van de mr eten en zondag gaan we met mijn familie (buitenshuis gelukkig :P) lunchen hier in de buurt.

daarna heb ik echt wel weer even genoeg van ze hoor :+

en ja tis pas maandag maar ik verheug (geef t beestje een naam :+) me zo op t weekend dat ik er net al aan dacht.. :P

SPOILER
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91795728
Misschien kan het in de loop van de lente wel hoor, maar aangezien ik momenteel even zonder baantje zit ga ik er voorlopig nog maar niet op rekenen..

Wordt dus even afzien, want we spraken elkaar elke dag en zagen elkaar meermaals per week.. Heel gek dusl! Ik moet er nu al aan wennen. En ik blijf een beetje tranen biggelen. :')
pi_91795768
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:43 schreef minilot het volgende:
Misschien kan het in de loop van de lente wel hoor, maar aangezien ik momenteel even zonder baantje zit ga ik er voorlopig nog maar niet op rekenen..

Wordt dus even afzien, want we spraken elkaar elke dag en zagen elkaar meermaals per week.. Heel gek dusl! Ik moet er nu al aan wennen. En ik blijf een beetje tranen biggelen. :')
nou das dan ook wel een grote verandering ineens, logisch.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91795769
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is hij aangenomen voor die functie waar hij op had gesolliciteerd? *O*
Nee, niemand trouwens :') Plaats is nog steeds leeg! Ze willen nu iemand van buitenaf aantrekken om 'gezagsproblemen te voorkomen'
Maar hij is wel ergens anders heen gegaan :+

Afdeling escalaties _O- heeft er helemaal zin in :D
pi_91795790
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:40 schreef minilot het volgende:
Daar ben ik een beetje te blut voor, vrees ik. :)
Ah, balen :{
Heb je gekeken voor vluchten vanaf Frankfurt met Lufthansa? Die vliegen in bepaalde periodes echt spotgoedkoop naar de VS.
pi_91795826
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ah, balen :{
Heb je gekeken voor vluchten vanaf Frankfurt met Lufthansa? Die vliegen in bepaalde periodes echt spotgoedkoop naar de VS.
Dank voor de tip! Ik hou het voor de zekerheid wel in de gaten..
pi_91795918
Ik bel nt even met mijn ouders, meldt mijn moeder even tussen neus en lippen door dat ze een 'poliepje' in haar darm had die er wat 'onrustig en rafelig' uitzag. Ze hebben er even een 'hapje' uitgenomen en ze heeft woensdag een afspraak met de oncoloog voor de uitslag, maar maakt zich totaal geen zorgen verder *O*

Ben ik nou gek? :X
pi_91796029
Poeh FC, dat klinkt dan wel lekker relaxed. Goed van je moeder! :) Die van mij doet dat ook, dan heeft ze zo heel af en toe zoiets griezeligs medisch en dan denk ik: waarom hoor ik dit zomaar random tijdens even op de koffie komen!? :Y
pi_91796108
Grom.. Ik blijf maar huilerig. :) Ben al drie kwartier terug van Schiphol.
Volgens mij heb ik een verlatingsfobietje ofzo. Als mijn beste vriendinnetje van toen ik elf was in de zomervakantie twee weken met haar ouders meeging naar Frankrijk, dan vond ik dat al dramatisch! :') Dit is dan nog even een triljoen keer zo akelig! Ik ga eens even afleiding zoeken..
pi_91796131
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef minilot het volgende:

Dank voor de tip! Ik hou het voor de zekerheid wel in de gaten..
Ze hebben echt leuke zoekopties daar; je kunt bijvoorbeeld kiezen dat je vanaf Dusseldorf in mei 2011 twee weken op reis wilt, budget zo-en-zoveel, en dan zoekt 'ie alle bestemmingen die aan je eisen voldoen.

Freecell, schrikken! Maar met zorgen maken kun je beter wachten tot de uitslag er is, toch? :*
pi_91796133
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:49 schreef minilot het volgende:
Poeh FC, dat klinkt dan wel lekker relaxed. Goed van je moeder! :) Die van mij doet dat ook, dan heeft ze zo heel af en toe zoiets griezeligs medisch en dan denk ik: waarom hoor ik dit zomaar random tijdens even op de koffie komen!? :Y
Ik wist überhaupt niet dat ze naar de dokter ging :')
Ja, mijn moeder heeft ook al járen een struma en is daar ook al heel relaxed over :') Al vindt ze de puncties eens per 5 jaar niet tof :X

Maar ik vind het maar eng... Vrijdag biopt genomen en woensdag ene vervolgafspraak bij de oncoloog... Neh, daar houd ik niet van
pi_91796158
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:51 schreef minilot het volgende:
Grom.. Ik blijf maar huilerig. :) Ben al drie kwartier terug van Schiphol.
Volgens mij heb ik een verlatingsfobietje ofzo. Als mijn beste vriendinnetje van toen ik elf was in de zomervakantie twee weken met haar ouders meeging naar Frankrijk, dan vond ik dat al dramatisch! :') Dit is dan nog even een triljoen keer zo akelig! Ik ga eens even afleiding zoeken..
*Fnuffel!*
Het is ook neit leuk -O-

Chocolade-cake bakken?
pi_91796161
snap dat je het eng vindt FC :{ maar goed, even afwachten maar :*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91796224
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef DarkElf het volgende:
snap dat je het eng vindt FC :{ maar goed, even afwachten maar :*
Ja!
Mijnmoeder had nog gevraagd: en als het nou niet goed is?
Arts: dan zetten we gewoon alles in werking :)
End at vond mijn moeder al helemaal geruststellend :')
Gek mens...
(mijn oma's van beide kanten zijn jong overleden door een erfelijke vorm van darmkanker die was uitgezaaid naar de lever...)
pi_91796276
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:52 schreef freecell het volgende:

[..]

*Fnuffel!*
Het is ook neit leuk -O-

Chocolade-cake bakken?
:N Ik ben een soort omgekeerde emotie-eter. Als ik droef ben (ben ik gelukkig zelden! :)), dan krijg ik geen hap door mijn keel.
pi_91796323
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:55 schreef minilot het volgende:

[..]

:N Ik ben een soort omgekeerde emotie-eter. Als ik droef ben (ben ik gelukkig zelden! :)), dan krijg ik geen hap door mijn keel.
En dan aan de buren geven? :D
pi_91796363
Daar ga je voorstelbaar nare dingen bij denken FreeCell.
Of je hebt een coole moeder.
Edit. nu pas lees ik jouw toevoeging over beide oma's. Poe.

Zeg Isa, heeft het nichtje van jou het maar opgegeven ? gezien de snelheid af en toe hier?

Thuisgewerkt en gebeld en nu aan het echte werk. tot laterz.
pi_91796747
Ik geloof dat mijn nichtje het ook niet zo goed begrijpt met op slot na 300 posts en dan de nieuwe vinden, want ze zei laatst dat ze ons steeds kwijt was.
pi_91796788
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat mijn nichtje het ook niet zo goed begrijpt met op slot na 300 posts en dan de nieuwe vinden, want ze zei laatst dat ze ons steeds kwijt was.
Das lastig!
Ik ben haar username kwijt, komt ze ook in OUD?
pi_91796872
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:56 schreef freecell het volgende:

[..]

En dan aan de buren geven? :D
Die zijn aan weerszijden op vakantie! :')

Ik zit overigens (om het voor mezelf nog even erger te maken >:) ) eens uit te pluizen waar mijn lieve beste vriendje nu precies in terecht gaat komen.. Dat is toch wel puik! Als je student bent in het internationale programma van Disney dan woon je in één van de houses op een eigen campusterrein van Disney. Die waar mijn beste vriend in terecht komt heeft dit zwembad in de achtertuin!

:D

Als ik verder zo zie hoe die campus eruit ziet krijg ik er nogal een stevige associatie bij die gevoed wordt door de tienduizend Amerikaanse films die ik zag. Lekker met je tandenborstel naar de community-badkamer, rare kamergenoten en strenge controles op verboden logees! :D

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 24-01-2011 14:13:11 ]
  maandag 24 januari 2011 @ 14:09:41 #176
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91796939
Het spreekt wel tot de verbeelding minilot, stagelopen bij Disneyworld!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91797004
Absoluut een leuke stage :Y Denk dat veel mensen zoiets graag hadden willen doen *O*
pi_91797048
Yup Dude, er zit bij mijn sipheid natuurlijk ook wel een deel jaloezie: hij en ik zijn allebei zeer heftig geïnteresseerd in themaparken. Er is sinds twee jaar in Nederland een studie die zich hier heel specifiek op richt, maar ik kon het na inmiddels vier onafgeronde studies echt niet tegenover mezelf maken om er nóg eentje te beginnen.
Bovendien wil ik ook niet echt op professioneel vlak met de branche bezig zijn: ik blijf liever een onafhankelijke, kritische liefhebber.
Maar toch, dit is wel érg tof! }:| :)
pi_91797172
Ik heb vanmorgen op Schiphol overigens ook nog drie andere van mijn Eftelinggerelateerde vrienden uit moeten zwaaien die nu vooral even voor twee weken naar Orlando gaan, als pretparktripje.
Dus het voelt sowieso wel een beetje érg leeg nu in dat specifieke (en toch wel belangrijke) deel van mijn sociale leven. :)
pi_91797803
Ik weet toch nog niet zo goed wat ik moet eten :P
Heb vandaag niet zoveel zin in gedoe eigenlijk..
  maandag 24 januari 2011 @ 14:29:55 #181
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_91797870
:* :* voor iedereen met droevige, moeilijke situaties

*O* voor iedereen die binnenkort een geregistreerd partnerschap aangaat

En :') voor powerpoint blokkades :') w/

En een huishoudelijke massamededeling:

SPOILER
Confidence through competence
pi_91797922
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Stereotomy het volgende:

Wieee?
pi_91797950
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Wieee?
Annie en Anna :)
pi_91797972
Steer! Way you go! ;)
pi_91798103
Hier vanmorgen weer 73 }:|

Maar echt, als ik normaal eet, ben ik 72 en als ik iets teveel of iets te weinig eet zit ik op respectievelijk 73 en 71. Niet meer en niet minder.
De rek is eruit geloof ik ;)
pi_91798228
Ik was vanmorgen 78,3. Weer terug op het niveau van voor Brussel :P
En nu moet het weer gewoon naar beneden gaan.. }:|
  maandag 24 januari 2011 @ 14:43:00 #187
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91798431
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:29 schreef Stereotomy het volgende:
:* :* voor iedereen met droevige, moeilijke situaties

En :') voor powerpoint blokkades :') w/

En een huishoudelijke massamededeling:

SPOILER
Steerke, we wegen hetzelfde vandaag. *;
Ik voel me helemaal verwant met je, via een onzichtbare lijn. *;
pi_91798556
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef LieLie het volgende:

[..]

Annie en Anna :)
Ha, wat leuk!
pi_91798642
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef freecell het volgende:
Maar echt, als ik normaal eet, ben ik 72 en als ik iets teveel of iets te weinig eet zit ik op respectievelijk 73 en 71. Niet meer en niet minder.
Fijn stabiel dan toch? :)
Ik heb een seizoensrek! Rond de 60 rond eind december, rond de 50 bij hoogzomer. :Y
pi_91798656
leuke verhalen hier -O- voor degenen die dit willen een knuffel
gefeliciteerd Anthraxx!

ik ben aangekomen :P
pi_91798693
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Fijn stabiel dan toch? :)
Ik heb een seizoensrek! Rond de 60 rond eind december, rond de 50 bij hoogzomer. :Y
dat is wel een behoorlijke rek! hoe lang ben je eigenlijk?
  maandag 24 januari 2011 @ 14:48:24 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91798731
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:46 schreef FutureFairytale het volgende:

ik ben aangekomen :P
Krijg je ervan als je sekst. :6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91798746
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat is wel een behoorlijke rek! hoe lang ben je eigenlijk?
1.58! Al ben ik deze winter niet zo omhooggeschoten, ik geloof niet dat ik boven de 55 uit ben gekomen.. Weinig taarten gebakken. :)
  maandag 24 januari 2011 @ 14:50:43 #194
55709 Stereotomy
pi_91798824
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:43 schreef Duderella het volgende:

[..]

Steerke, we wegen hetzelfde vandaag. *;
Ik voel me helemaal verwant met je, via een onzichtbare lijn. *;
Zou ik nu ook in die mooie jurkjes van jou passen? *;

Trouwens vraagje dude: behalve dat je trainer je op de loopband laat lopen, doet hij ook gewicht/krachttrainingen met je? Zo ja, wat doet hij?
  maandag 24 januari 2011 @ 14:50:51 #195
13783 Anthraxx
pi_91798832
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Krijg je ervan als je sekst. :6
4.5 maand opgespaard zaad weegt wel iets ja.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:52:43 #196
55709 Stereotomy
pi_91798922
quote:
12s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

4.5 maand opgespaard zaad weegt wel iets ja.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:57:06 #197
13783 Anthraxx
pi_91799127
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het wassen van lakens kost wel wat energie -O-
pi_91799182
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:35 schreef freecell het volgende:
Hier vanmorgen weer 73 }:|

Maar da's bij jouw lengte toch gewoon een gezond gewicht? Des te beter, hoor!
pi_91799316
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:48 schreef minilot het volgende:

[..]

1.58! Al ben ik deze winter niet zo omhooggeschoten, ik geloof niet dat ik boven de 55 uit ben gekomen.. Weinig taarten gebakken. :)
haha ja je maakte vorig jaar heeeeeeel veel quiches! :9 nu niet meer he -O-
  maandag 24 januari 2011 @ 15:01:16 #200
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91799320
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zou ik nu ook in die mooie jurkjes van jou passen? *;

Trouwens vraagje dude: behalve dat je trainer je op de loopband laat lopen, doet hij ook gewicht/krachttrainingen met je? Zo ja, wat doet hij?
Met name krachttraining. Meestal sta ik een halfuur op zo'n stepapparaat om een beetje warm te lopen en daarna doe ik een uur krachttraining en grondoefeningen.

Ik doe allerlei oefeningen met dumbells (zo heten die toch?) en soms op wat apparaten. Vaak moet ik circuittraining doen (vind ik heel leuk): een uur lang als een dolle langs apparaten/dumbells rennen, buikspieren tussendoor, opdrukken etc.

In elk geval doen we om en om onder- en bovenlichaam.

O en soms moet ik gewoon een uur lang op en af een houten kistje stappen. Krijg je enorme bil-pijn van. }:|
pi_91799337
zitten jullie mij een beetje te pesten :'(
  maandag 24 januari 2011 @ 15:03:49 #202
55709 Stereotomy
pi_91799449
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Duderella het volgende:

[..]

Met name krachttraining. Meestal sta ik een halfuur op zo'n stepapparaat om een beetje warm te lopen en daarna doe ik een uur krachttraining en grondoefeningen.

Ik doe allerlei oefeningen met dumbells (zo heten die toch?) en soms op wat apparaten. Vaak moet ik circuittraining doen (vind ik heel leuk): een uur lang als een dolle langs apparaten/dumbells rennen, buikspieren tussendoor, opdrukken etc.

In elk geval doen we om en om onder- en bovenlichaam.

O en soms moet ik gewoon een uur lang op en af een houten kistje stappen. Krijg je enorme bil-pijn van. }:|
Okee, wat gaaf om te weten! Veel vrouwen zijn bang om krachttraining te doen met gewichten (dumbells) of weerstand op machines, maar heb het idee dat juist het lekker belasten van je spieren je de mooie vormen geeft. Dun zijn zonder spieren krijg je het Nicole Ritchie effect:

Ook niet helemaal wat men zoekt :?
pi_91799464
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

haha ja je maakte vorig jaar heeeeeeel veel quiches! :9 nu niet meer he -O-
Ja, maar die waren voor een websiteproject, de quiche-wijzer, maar dat hadden we niet op tijd af voor de verkiezingen toen. :')
pi_91799474
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar da's bij jouw lengte toch gewoon een gezond gewicht? Des te beter, hoor!
Jup, volgens mijn lengte moet ik ergens tussen de 65 en 75 hangen geloof ik? :?
1.75
Maar wat mij betreft is 70- wel zo prettig :)
pi_91799496
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Okee, wat gaaf om te weten! Veel vrouwen zijn bang om krachttraining te doen met gewichten, maar heb het idee dat juist het lekker belasten van je spieren je de mooie vormen geeft. Dun zijn zonder spieren krijg je het Nicole Ritchie effect:

[ afbeelding ]

Omdat mijn doel was om vet te verbranden doe ik bij de sportschool ook vooral krachttraining, en pilates.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:05:51 #206
55709 Stereotomy
pi_91799549
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef LieLie het volgende:

[..]

Omdat mijn doel was om vet te verbranden doe ik bij de sportschool ook vooral krachttraining, en pilates.
Okee, cool ^O^

ff kijken of ik het thuis wil doen, of in het sportcomplex van de uni met les... hou niet zo van massalessen. }:|
pi_91799583
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat doen wij toch nooit O-)

@Dude ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
pi_91799738
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef Duderella het volgende:
Met name krachttraining.
Wat vet !

Vrouwen die aan kracht training doen zijn stoer ! :Y)
pi_91799758
Zo weer thuis :W
Stom statistiektentamen achter de rug, maar nu voorbereiden op een sollicitatie
pi_91799810
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Neej, ik zit jou te troosten tegen al die gemene pestkoppen :o

En trootst je, ik weet zeker dat er één of twee jou staan te pesten ipv zitten :|W
pi_91799858
Steer; die Ritchie heeft geen eens kracht om te trainen doordat ze gewoon niet eet.

trouwens; een man (jij) aan pilates :D hoor ik voor t eerst :D
pi_91799910
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
En met al jou leerwerk heb je het vast verdomd goed gedaan *O*

Waar soliciteerde je eigenlijk op, dat heb ik nog niet meegekregen.

SPOILER
  maandag 24 januari 2011 @ 15:12:41 #213
55709 Stereotomy
pi_91799914
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Ging het goed? Statistiek vind ik ook lastig, was voor mij een struikelvak. Ik was goed in kansrekenen maar statistiek zoog ik in. Gaat nu wel weer. :P
  maandag 24 januari 2011 @ 15:13:21 #214
55709 Stereotomy
pi_91799952
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; die Ritchie heeft geen eens kracht om te trainen doordat ze gewoon niet eet.

trouwens; een man (jij) aan pilates :D hoor ik voor t eerst :D
Joseph Pilates was een man he :P
pi_91799960
ik kan niet quoten maar ben blij dat ik weer een beschermengeltje heb Braam ;) :D
pi_91799980
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan niet quoten maar ben blij dat ik weer een beschermengeltje heb Braam ;) :D
Hij hoort niet voor niets bij defensie :7
pi_91800039
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
:? Waar haal je die engel dan weer vandaan? Ik weet toch vrij zeker dat afgaande op mijn zonde ik niet uit die wolkenmassa ben voortgekomen ;)

@Isa: Scherp ! _O-
  maandag 24 januari 2011 @ 15:15:21 #218
55709 Stereotomy
pi_91800042
_O- isa
pi_91800068
wil je dat in een groep volgen Steer? oooooh nu snap ik em... pilates doe jij zodat je vrouwen in alle onmogelijke posities kunt bekijken he!!!
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 januari 2011 @ 15:16:47 #220
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91800107
Isa :D

Dit is een mooi staaltje marketing ;)
pi_91800108
Isa :W hoe gaat het met je hoofd? (vroeg t gister ook maar geeft niet ;) )
pi_91800147
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
wil je dat in een groep volgen Steer? oooooh nu snap ik em... pilates doe jij zodat je vrouwen in alle onmogelijke posities kunt bekijken he!!!
Om deze redenen alleen al ben ik trots op steer, hopelijk heeft hij zulke wijsheden van mij overgedragen. Dan heb ik wat goeds op deze wereld mogen nalaten :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 januari 2011 @ 15:18:33 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91800184
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ging het goed? Statistiek vind ik ook lastig, was voor mij een struikelvak. Ik was goed in kansrekenen maar statistiek zoog ik in. Gaat nu wel weer. :P
Ik haalde altijd zo rond de 6,5 voor statistiek / methoden & technieken. Wat ik ook deed :'). Ik snapte alles vrij snel, opgaven tijdens de les gingen prima maar de tentamens waarbij ik dacht ook eens een 9 te gaan scoren werd het toch weer een 6,3-6,5 :')
  maandag 24 januari 2011 @ 15:18:38 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91800189
quote:
Dat is natuurlijk m wel een prettige bijkomstigheid voor Steer als ie in groepsverbnand tussen allemaal vrouwen gaat doen aan pilates. :P
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 januari 2011 @ 15:19:10 #225
55709 Stereotomy
pi_91800215
quote:
Val ik nu door de mand -O-

En mijn bloemrangschikcursus ook -O-
pi_91800354
Moest huilen in de supermarkt. Beetje maar, maar toch. }:|
Ik blijf binnen vandaag!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:23:18 #227
55709 Stereotomy
pi_91800431
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:17 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Om deze redenen alleen al ben ik trots op steer, hopelijk heeft hij zulke wijsheden van mij overgedragen. Dan heb ik wat goeds op deze wereld mogen nalaten :D
Niets haalt het bij jouw deelname aan Take me out _O_

Zeker niks meer van die Thalinanogwatmeid gehoord he -O-
  maandag 24 januari 2011 @ 15:23:29 #228
55709 Stereotomy
pi_91800441
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:21 schreef minilot het volgende:
Moest huilen in de supermarkt. Beetje maar, maar toch. }:|
Ik blijf binnen vandaag!
Mini :*
pi_91800480
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:04 schreef freecell het volgende:

Jup, volgens mijn lengte moet ik ergens tussen de 65 en 75 hangen geloof ik? :?
1.75
Maar wat mij betreft is 70- wel zo prettig :)
Ik snap je oh zo goed, maar tel ook je zegeningen hè ;) Je hebt in het verleden echt wel heftig gelijnd én je bent flink te zwaar geweest - het is al heel wat dat je lichaam toch nog zelf uitkomt op een gezond gewicht.

Minilot, ahw. Stiekem toch even vliegtickets zoeken?
pi_91800507
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik snap je oh zo goed, maar tel ook je zegeningen hè ;) Je hebt in het verleden echt wel heftig gelijnd én je bent flink te zwaar geweest - het is al heel wat dat je lichaam toch nog zelf uitkomt op een gezond gewicht.

Als ik een baantje heb! Niet eerder. :)
Het komt ook wel goed - over een paar dagen is de ergste sipheid er wel vanaf!
pi_91800568
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:24 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

GOed punt én ik heb intussen twee kinderen en mijn stofwisseling is weer zo dat ik normaal kan eten zonder explosief aan te komen :+
pi_91800767
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa :W hoe gaat het met je hoofd? (vroeg t gister ook maar geeft niet ;) )
Misselijk en ik werk traag. En oh ja, ook weer wat hoofdpijn, maar net een paracetamolletje op.
pi_91800800
Ik moet echt nog even naar de winkel. Maar ook al duurt het waarschijnlijk maar tien minuten alles bij elkaar, ik heb geen zin :P
  maandag 24 januari 2011 @ 15:31:42 #234
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91800822
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Okee, wat gaaf om te weten! Veel vrouwen zijn bang om krachttraining te doen met gewichten (dumbells) of weerstand op machines, maar heb het idee dat juist het lekker belasten van je spieren je de mooie vormen geeft. Dun zijn zonder spieren krijg je het Nicole Ritchie effect:

[ afbeelding ]

O nee, ik vind het leuk om te doen en bij afvallen essentieel. Anders wappert er straks van alles als ik wuif. :P

Veel dames denken dat je van krachttraining meteen enorme spierbundels krijgt. Maar dan moet je ten eerste weinig vet hebben, wil je ze zien, en ten tweede ontzettend veel trainen. Vreemd misverstand. Alsof je meteen een bodybuilderslichaam zou krijgen.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:32:35 #235
55709 Stereotomy
pi_91800854
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef LieLie het volgende:
Ik moet echt nog even naar de winkel. Maar ook al duurt het waarschijnlijk maar tien minuten alles bij elkaar, ik heb geen zin :P
Uitstellen ftw *O*
pi_91800881
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef Duderella het volgende:

[..]

O nee, ik vind het leuk om te doen en bij afvallen essentieel. Anders wappert er straks van alles als ik wuif. :P

Veel dames denken dat je van krachttraining meteen enorme spierbundels krijgt. Maar dan moet je ten eerste weinig vet hebben, wil je ze zien, en ten tweede ontzettend veel trainen. Vreemd misverstand. Alsof je meteen een bodybuilderslichaam zou krijgen.
Haha, nou, voordat ik bodybuildersarmen krijg :P
Laatst was ik met een oefening voor armspieren bezig, met 10 kilo gewicht.
En na een paar minuten zei dat apparaat: Stel in: 5 kg

:')
  maandag 24 januari 2011 @ 15:33:31 #237
55709 Stereotomy
pi_91800893
En na nog een paar minuten: 'Moet ik je helpen :? '

:P
pi_91800928
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
En na nog een paar minuten: 'Moet ik je helpen :? '

Ik ben echt zo'n slappe tinus :D In mijn benen heb ik best wel kracht, maar m'n armen :N
pi_91800965
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:31 schreef Duderella het volgende:
Liever kipfiletjes dan van die Madonna-armen :Y)

Ik vind krachttraining ook wel leuk, ik doe het met vlagen thuis wel. Swiss ball, gewichtjes, yogamat: kom je een heel eind mee.
pi_91801032
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:23 schreef Stereotomy het volgende:
Niets haalt het bij jouw deelname aan Take me out _O_

Zeker niks meer van die Thalinanogwatmeid gehoord he -O-
Tuurlijk niet, tis en blijft tv. Overigens onthoud mijn luit de naam van mijn date nogsteeds _O- Snapput niet :?
pi_91801037
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef LieLie het volgende:

Ik ben echt zo'n slappe tinus :D In mijn benen heb ik best wel kracht, maar m'n armen :N
Anders gewoon pushups gaan doen?

Anderhalf jaar terug deed ik 4 setjes van 20 :o Dat hoef ik nu echt niet meer te proberen ;(
  maandag 24 januari 2011 @ 15:37:11 #242
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801086
Overigens krijgt deze bodybuildster binnenkort gebleekte tanden. *)

Stap 1 in de midlifecrisis is gezet.
pi_91801101
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misselijk en ik werk traag. En oh ja, ook weer wat hoofdpijn, maar net een paracetamolletje op.
ok. nou hopen dat het weer wegtrekt door de paracetamol. kun je wel werken? voel je je daar wel ok genoeg voor?
  maandag 24 januari 2011 @ 15:38:00 #244
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801131
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

Gewoon blijven trainen. Armen gaan bij mij ook maar langzaaaaaaaam vooruit.
pi_91801132
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Anders gewoon pushups gaan doen?

Anderhalf jaar terug deed ik 4 setjes van 20 :o Dat hoef ik nu echt niet meer te proberen ;(

Oh, dat zal bij mij helemaal wel een drama zijn :P Maar de oefeningen op de sportschool zullen wel gaan helpen hoor, moet even wat regelmatiger heen.
pi_91801135
Morgen weer eens winkelen, mijn mixer heeft het begeven. Al na 25 jaar. ;(
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91801154
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:

ok. nou hopen dat het weer wegtrekt door de paracetamol. kun je wel werken? voel je je daar wel ok genoeg voor?
Eerlijk? Nee. :'(
  maandag 24 januari 2011 @ 15:38:55 #248
55709 Stereotomy
pi_91801178
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:37 schreef Duderella het volgende:
Overigens krijgt deze bodybuildster binnenkort gebleekte tanden. *)

Stap 1 in de midlifecrisis is gezet.
Heb mijn tanden vorig jaar reeds gebleekt. :P

Had altijd de geelste tanden op foto's. Nu niet meer. w/ Ze zijn nu lichtgeel, niet hollywood wit.
pi_91801196
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Uitstellen ftw *O*
ja fuck moet je nu weer van dit soort dingen roepen

*zucht* begint braaf sit ups te doen :D
pi_91801200
quote:
16s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Had altijd de geelste tanden op foto's. Nu niet meer. w/ Ze zijn nu lichtgeel, niet hollywood wit.
Mijn tanden zijn witter geworden van onze nieuwe tandenborstels :Y
  maandag 24 januari 2011 @ 15:39:23 #251
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801201
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Isa. }:| o|O
pi_91801211
kusjes voor mini -O-
pi_91801241
quote:

[..]

Ik nu ook, maar mijn middelste voortanden waren echt bruin.
Fijn is dat he Steer!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:40:23 #254
55709 Stereotomy
pi_91801257
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Duderella het volgende:

[..]

Gewoon blijven trainen. Armen gaan bij mij ook maar langzaaaaaaaam vooruit.
Maar als je nog steeds aan het (vet) afvallen bent, kun je ook niet verwachten dat je spieren heeel snel gaan remodelleren en in volume gaan toenemen. Daar heb je een calorie overschot voor nodig om dat goed te kunnen voortzetten.
pi_91801260
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef Duderella het volgende:

Isa. }:| o|O
Hey, donderdag weer vrij *O* Vrijdag Lein *O* Zaterdag Lein en FC *O*
pi_91801261
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen weer eens winkelen, mijn mixer heeft het begeven. Al na 25 jaar. ;(
Wat zonde! Bij een kringloop een tweedehands Philips scoren? Ik heb er ook eentje van 30 jaar oud geloof ik, redelijk onverwoestbaar en als 'ie dan toch stukgaat, ga je niet voor veel geld het schip in :P
  maandag 24 januari 2011 @ 15:41:00 #257
55709 Stereotomy
pi_91801289
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik nu ook, maar mijn middelste voortanden waren echt bruin.
Fijn is dat he Steer!
:Y Krak +1 voor zelfvertrouwen he :P
pi_91801314
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

meld.je.ziek.nu.ga.naar.huis! heeft toch geen zin meis om te blijven zitten nu en heel traag te werken en je misselijk te voelen? :*
pi_91801345
Ik wil eigenlijk heel graag in bad ;(
pi_91801353
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:39 schreef LieLie het volgende:

Mijn tanden zijn witter geworden van onze nieuwe tandenborstels :Y
Elektrische tandenborstel + extreme-cleantandpasta leverde bij mij ook een aanzienlijk kleurverschil op :Y
pi_91801354
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:

meld.je.ziek.nu.ga.naar.huis! heeft toch geen zin meis om te blijven zitten nu en heel traag te werken en je misselijk te voelen? :*
Het moet af en niemand anders die het nu kan doen. Personeelstekort door ziekte etc.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:42:20 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91801366
Tanden bleken is de eerste stap.
Next: borstcorrecties?
Daarna ogen laten bewerken en natuurlijk de botox.

Nee Dude, ik heb het tegen Steer. :P
Poef.....gone! ©golfer
pi_91801373
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y Krak +1 voor zelfvertrouwen he :P
:Y
Ik ben met mijn voortanden gepest en ik heb altijd proberen te vermijden mijn hand voor mijn mond te houden als ik lachte. Maar toen ze zo verkleurd waren, deed ik dat wel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:43:12 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91801401
En Isa, na dit dienstje netjes weer de ziektewet in. Je weet zelf heel goed hoe lang je last van zo'n schudding kunt hebben. Dus rustig aan!
Poef.....gone! ©golfer
pi_91801423
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het moet af en niemand anders die het nu kan doen. Personeelstekort door ziekte etc.
:*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:43:54 #266
55709 Stereotomy
pi_91801439

Borstcorrecties is bij plastische chirurgie de #1 stijger voor mannen! Maar ik wil het toch au naturel proberen, thankyouverymuch :P

En ik heb geen wallen onder de ogen, zeer weinig vergeleken met leeftijdsgenoten. Zullen de Aziatische genen wel zijn.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:44:01 #267
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801447
quote:

[..]

Hoe lang 'werkt' het?

Ik krijg inderdaad ook geen Hollywood-wit. Dacht overigens dat ik een hele strijd zou moeten aangaan met mijn tandarts, maar hij was meteen akkoord. Omdat ik rossig ben, lijken tanden snel wat geler en daarom snapte hij het wel.
pi_91801511
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hoe lang 'werkt' het?

Ik krijg inderdaad ook geen Hollywood-wit. Dacht overigens dat ik een hele strijd zou moeten aangaan met mijn tandarts, maar hij was meteen akkoord. Omdat ik rossig ben, lijken tanden snel wat geler en daarom snapte hij het wel.
Kweenie. De mijne zijn van binnenuit gebleekt en dat blijft iig geen 10 jaar.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91801542
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef krakkemieke het volgende:

Wat is van binnenuit bleken?
  maandag 24 januari 2011 @ 15:46:38 #270
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801584
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Maar als je nog steeds aan het (vet) afvallen bent, kun je ook niet verwachten dat je spieren heeel snel gaan remodelleren en in volume gaan toenemen. Daar heb je een calorie overschot voor nodig om dat goed te kunnen voortzetten.
Nee klopt. Stapje voor stapje. Je ziet het al wel hoor, juist nu er wat minder vet omheen zit natuurlijk. Vind het erg leuk om te zien dat mijn lijf er mooier van wordt, met name armen en schouders.
pi_91801587
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt heel naar :X
  maandag 24 januari 2011 @ 15:47:07 #272
55709 Stereotomy
pi_91801612
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hoe lang 'werkt' het?

Hangt van de persoon en behandeling af! Ik heb Crest Whitestrips gebruikt uit Amerika, maar de tandartsbehandeling is met hogere concentratie peroxide in kortere tijd.

Mijn tanden zijn nu nog steeds witter dan op oude foto's en heb denk ik zo'n 15 maanden geleden de boel gedaan.

Hoor ook verhalen van mensen bij wie het na een half jaar weer terug bij geel is.

quote:
Ik ben in ieder geval geen publicaties tegengekomen waarbij bleken je glazuur structureel zou verzwakken... dus vandaar dat tandartsen wellicht wat sneller akkoord gaan.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:47:56 #273
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801651
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef golfer het volgende:
Tanden bleken is de eerste stap.
Next: borstcorrecties?
Daarna ogen laten bewerken en natuurlijk de botox.

Nee Dude, ik heb het tegen Steer. :P

Ik wilde al een heel verhaal tikken. :')
Want die ooglift is wel next ja.
  maandag 24 januari 2011 @ 15:48:09 #274
55709 Stereotomy
pi_91801666
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Want waren je tanden zo donker omdat ze niet meer leefden zeg maar? Tegen dat soort verkleuringen helpt peroxide van buitenaf zeer weinig. Is meer dat gele wat veel mensen hebben wat bij externe bleking goed werkt.
pi_91801685
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een gaatje boren aan de achterkant, bleekmiddel erin, tijdelijke vulling. Net zo vaak als nodig is, dan een echte vulling.
Mijn zenuwen waren afgestorven, en het wortelkanaal was worteltjes-oranje. Helaas waren de zenuwen niet zo dood als gedacht, dus het bleekmiddel deed soms pijn.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:48:41 #276
55709 Stereotomy
pi_91801696
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik wilde al een heel verhaal tikken. :')
Want die ooglift is wel next ja.

:'( w/ ik haak af bij de ooglift dude, misschien over 10 jaar. O-)
pi_91801713
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat ken ik, dat is balen. hou vol dan, nog een uurtje!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:50:05 #278
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801765
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hangt van de persoon en behandeling af! Ik heb Crest Whitestrips gebruikt uit Amerika, maar de tandartsbehandeling is met hogere concentratie peroxide in kortere tijd.

Mijn tanden zijn nu nog steeds witter dan op oude foto's en heb denk ik zo'n 15 maanden geleden de boel gedaan.

Hoor ook verhalen van mensen bij wie het na een half jaar weer terug bij geel is.

[..]

Ik ben in ieder geval geen publicaties tegengekomen waarbij bleken je glazuur structureel zou verzwakken... dus vandaar dat tandartsen wellicht wat sneller akkoord gaan.
Hij zei dat je glazuur tijdelijk wat poreuzer zou worden. Ik mag gedurende die week ook geen koffie ed. drinken.
Grotendeels herstelt het weer, met de moderne behandelingen.

Ben benieuwd!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:51:10 #279
55709 Stereotomy
pi_91801816
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:50 schreef Duderella het volgende:

[..]

Hij zei dat je glazuur tijdelijk wat poreuzer zou worden. Ik mag gedurende die week ook geen koffie ed. drinken.
Grotendeels herstelt het weer, met de moderne behandelingen.

Ben benieuwd!
Ja, op de verpakking van die Whitestrips staat ook dat je ff een tijdje geen thee en andere dingen met aanslag mag drinken. En een bepaald boek van Mulisch niet mag lezen. }:|

Als je tanden receptief zijn voor de behandeling word je denk ik positief verrast! Zou een voor en na foto maken (denk om de witbalans oO< ) , dan is het het leukst. :s)
pi_91801833
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Klinkt heel naar :X
Het deed een paar keer zeer, vooral de verdoving. Ik vond het ook jammer dat er in verder gezonde tanden geboord moest worden, maar het kon niet anders.
En er was een meevaller, eerst was het plan om ook nog een laag witte vulling aan de buitenkant te doen. Dat hoefde dus niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 24 januari 2011 @ 15:51:49 #281
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801844
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, op de verpakking van die Whitestrips staat ook dat je ff een tijdje geen thee en andere dingen met aanslag mag drinken. En een bepaald boek van Mulisch niet mag lezen. }:|
Nou, dat vind ik geen straf. :D
pi_91801876
Echt, ik hoor al die verhalen van tanden witten tot aan botox. En intussen zie ik om me heen overal van die kerels die 4 maanden met mij gediend en getrained hebben. Staan ze daar allemaal twee maal zo breed als ik ooit zal worden. Weight gainer pillen, eiwit shakes, proteïne shakes, creatine shakes, minder eet pillen, grote pillen, kleine pillen en pillen met kleurtjes. En weet ik wat allemaal nog meer.

Ik ben zo blij dat ik gewoon alles lekker puur natuur houd. Vanaf het braaf m'n tanden poetsen tot aan twee gekookte eitjes bij mijn ontbijt als voedingssuplement. O-)

Leven de natuur *O*
  maandag 24 januari 2011 @ 15:52:40 #283
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801899
O, goed idee steer, om een foto te maken.
pi_91801900
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Als je tanden receptief zijn voor de behandeling word je denk ik positief verrast! Zou een voor en na foto maken (denk om de witbalans oO< ) , dan is het het leukst. :s)
Oh ja, foto's zijn heel tof dan! :Y
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91801916
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:52 schreef Duderella het volgende:
O, goed idee steer, om een foto te maken.
-knip- Hè, flauw, dat grapje maakte hij zelf al :P
  maandag 24 januari 2011 @ 15:53:39 #286
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91801942
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wel even zorgen voor de goede witbalans :7
Steer was eerder. oO<
pi_91801977
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:53 schreef Duderella het volgende:

[..]

Steer was eerder. oO<
Zag het :+
pi_91802037
Nog maar twee uurtjes *O* Dan mag ik naar huis *O* En ik heb net lekker zitten nerden *) Ik heb een scriptje gebouwd om 60.000 bestandjes uit een folder netjes onder te verdelen in subfolders *)
pi_91802080
Ik moet nog steeds naar de winkel *O*
pi_91802092
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar twee uurtjes *O* Dan mag ik naar huis *O* En ik heb net lekker zitten nerden *) Ik heb een scriptje gebouwd om 60.000 bestandjes uit een folder netjes onder te verdelen in subfolders *)
Lol P, ik snap de ballen nooit van scriptjes en al. Ik kan het nog net spellen. Goed bezig met die dingen, doet die kerel gewoon even :P
pi_91802096
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:56 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog steeds naar de winkel *O*
Weet je al wat je gaat eten dan? :9
pi_91802121
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Weet je al wat je gaat eten dan? :9
Kip en groente en noodles, met een kant en klaar woksausje :P
  maandag 24 januari 2011 @ 15:57:30 #293
55709 Stereotomy
pi_91802124
verder powerpointen :W
pi_91802150
Net een bakje leftover salade van gisteren op :9 *yum!

Tanden bleken van binnenuit? Klinkt naar Krakke! :X
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91802253
Whoa, zelfmoordaanslag op Domodedovo :o
pi_91802274
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
:?
pi_91802319
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 15:58 schreef DarkElf het volgende:
Net een bakje leftover salade van gisteren op :9 *yum!

Tanden bleken van binnenuit? Klinkt naar Krakke! :X
Het was niet leuk maar onvermijdelijk.
http://webmail.versatel.n(...)10bf1054cc4eb2e41a28
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91802370
Beetje te groot, maar zoals de meest rechtse waren ze allebei.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91802375
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef PdeHoog het volgende:

:?
Het grootste vliegveld van Moskou.
pi_91802376
quote:
Op wie?
  maandag 24 januari 2011 @ 16:02:43 #301
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91802386
quote:
Oh kut nee he. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')