Koffiequote:Op maandag 24 januari 2011 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Fijn beginnen met 2 werkplekken die aan je trekken
Tranen stonden alweer hoog :
En nee ik hoef geen kusjes
Ik heb een pittige mail richting ZM gestuurd
ZENNNNNNNKoffie en teruglezen
Goed nieuws!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik
. Kan sneller volgens hun, maar of ik dat wil is 2.
Nice workquote:Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik
Stof?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig was er een halve dag niet en mn bureau ligt vol
Chipskruimels?quote:Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig was er een halve dag niet en mn bureau ligt vol
Hey das mooi zeg ^Oquote:Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Fijn! En goed bezig!quote:Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Neem de verbale honkbalknuppel meequote:Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaen ik heb al mail terug en een gesprekje straks
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neem de verbale honkbalknuppel meeHakkuh
Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzittenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:
Neem de verbale honkbalknuppel meeHakkuh
Gevoel is ook zo overratedquote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzitten
Geneuzel van werkweigeraars is hetquote:
wel goed dat je nu meteen actie hebt ondernomenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzitten
Yeahquote:
Niet?quote:Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
.. en zit niet lekker in mijn vel geloof ik..
omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik..quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik..
omdat ik blijkbaar nooit meer gewoon een avondje lekker kan eten zonder er aan te denkenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt enorm balen voor je. Je doet zo je best en je lichaam doet gewoon wat anders, zonder even te vertellen waarom
Heb je een andere broek om aan te trekken? Of een gezellig rokje? 't Is inderdaad balen, maar ik zou toch beginnen met iets anders aan te trekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik..
Zijn het de laatste donkere weken /maanden van het seizoen? die je de das omdoen .quote:Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mijn leuke broeken pas ik nu dus niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je een andere broek om aan te trekken? Of een gezellig rokje? 't Is inderdaad balen, maar ik zou toch beginnen met iets anders aan te trekken.
Jeetjequote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
Moeders is 2 x geveld door het Norovirus.
Het huis had een bezoekverbod.
En bij het verschonen in de laatste ronde 's nachts , is één bedsteun niet teruggezet en de dagdienst vond haar later op de grond. Koud. Hard. Niks gebroken.
Ja, nja Sam is nog moe van zijn logeer partij, die ligt diep te slapenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn het de laatste donkere weken /maanden van het seizoen? die je de das omdoen .
Samen met de stemming waarvoor je med's slikt, telt het dan aardig op.
"gelukkig" is er Sam en kan hij je naar buiten sturen en de frisse lucht in.
Ik moet mijzelf eropuit sturen.
De verzorgende is hard geschrokken en "moest' mij bellen.quote:
Wat vervelend Annequote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
En bij het verschonen in de laatste ronde 's nachts , is één bedsteun niet teruggezet en de dagdienst vond haar later op de grond. Koud. Hard. Niks gebroken.
Och wat naar!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
NORO kan je helaas weinig aan doen. Maar wat gek dat er een bezoek verbod is! Bij ons in huis is iedereen welkom, ook tijdens NORO. We waarschuwen alleen wel dat het besmettelijk kan zijn én dat bewoners op de afdeling moeten blijven.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
Beleid is bij ons ook zo, ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:03 schreef AnneX het volgende:
De verzorgende is hard geschrokken en "moest' mij bellen.
Beleid van het gesticht, geloof ik.
Godzijdank is moeders nogal euh vergeetachtig.
Misschien dat ze het bij Anne's moeder ook erg druk hebben, dingen tussendoor, gehaast, te weinig personeel etcquote:Op maandag 24 januari 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
NORO kan je helaas weinig aan doen. Maar wat gek dat er een bezoek verbod is! Bij ons in huis is iedereen welkom, ook tijdens NORO. We waarschuwen alleen wel dat het besmettelijk kan zijn én dat bewoners op de afdeling moeten blijven.
Wat ontzettend slordig, Annex, van dat bedhek. Dat soort dingen moeten gecheckt worden. In de nacht lopen wij minstens elke 2 uur een ronde, en 's morgens voor de overdracht lopen de dagdienst en de nachtdienst samen een ronde om te kijken of iedereen goed ligt. Heel slordig hoor.
Om te zorgen dat ie z'n tanden poetstquote:Op maandag 24 januari 2011 11:05 schreef LieLie het volgende:
Mijn schoonopa is ook flink in de war. Daar komt nu dagelijks thuiszorg om te zorgen dat hij zijn medicijnen inneemt en eet. Maar gisteravond belde hij dat hij het zo benauwd had. Dus m'n schoonouders erheen, bleken z'n medicijnen van die ochtend nog in het bakje te zitten. Contact opgenomen met de thuizorg, die de mevrouw die 's ochtends was geweest hebben laten terugbellen. En die zei: 'ja, maar uw vader zei dat hij ze echt gehad had, en dat ik er ook niet haar hoefde te kijken'.
Mens, waarom kom je daar nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |