abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91787109
Tijd voor koffie :9!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91787116
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:25 schreef Bluezz het volgende:
Fijn beginnen met 2 werkplekken die aan je trekken :(
Tranen stonden alweer hoog :
En nee ik hoef geen kusjes :(
Ik heb een pittige mail richting ZM gestuurd :(

ZENNNNNNN O+ Koffie en teruglezen :')
Koffie :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 24 januari 2011 @ 09:33:16 #3
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91787123
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in *O*). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik :Y. Kan sneller volgens hun, maar of ik dat wil is 2.
pi_91787200
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:29 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, eerste meting gehad bij de sportschool. Bloeddruk (hoog-) was behoorlijk omlaag gegaan. Bloeddruk laag was omlaag gegaan, maar niet dramatisch (er zit wel een dalende lijn in *O*). En ik heb er 0,3% vet af weten te krijgen in 6 sessies (3 weken). Niet echt slecht vind ik :Y. Kan sneller volgens hun, maar of ik dat wil is 2.
Goed nieuws! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 januari 2011 @ 09:37:16 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91787209
MOgge :W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91787280
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Nice work ^O^
pi_91787621
als jij blij ermee bent Anthraxx is het goed *O*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91787645
Goeiemorgen btw!
jemig was er een halve dag niet en mn bureau ligt vol :P
ik ben al een eind maar nog ff hard doorwerken en straks vriendin van kennis met uitzendbureautje bellen :)

:W
  maandag 24 januari 2011 @ 09:58:21 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91787713
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:

Stof? :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_91787765
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:

Chipskruimels? :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91787827
Noota's? :+
pi_91787841
quote:
Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Hey das mooi zeg ^O
pi_91787884
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:02 schreef LieLie het volgende:
Noota's? :+
_O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91787904
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:33 schreef Anthraxx het volgende:
Fijn! En goed bezig!
pi_91787992
quote:
Op maandag 24 januari 2011 09:32 schreef PdeHoog het volgende:

Koffie :9
Ja O+ en ik heb al mail terug en een gesprekje straks >:)
pi_91788104
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja O+ en ik heb al mail terug en een gesprekje straks >:)
Neem de verbale honkbalknuppel mee :7 Hakkuh >:)
pi_91788146
goedemorgen :W
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 januari 2011 @ 10:15:50 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_91788180
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_91788352
quote:
Op maandag 24 januari 2011 10:13 schreef PdeHoog het volgende:

Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzitten :')
pi_91788423
Wat zijn jullie hier en daar goed bezig !

Anthraxx b.v. en assertieve Bluexx: jij gaat meid. !

Hier wat slomer.....
pi_91788545
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yeahh... weet je waar het aan ligt gewoon, zo'n ZM is alleen maar bezig om genoeg poppetjes op de plekken te hebben. Daarbij gaat ie totaal voorbij dat er poppetjes met gevoel bijzitten :')
Gevoel is ook zo overrated :{w

;)
  maandag 24 januari 2011 @ 10:30:39 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91788622
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gevoel is ook zo overrated :{w

;)
Geneuzel van werkweigeraars is het :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_91788636
:W
pi_91788754
succes met gesprek straks Bluezz!
pi_91789018
Succes bluezzz!!!
pi_91789029
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

wel goed dat je nu meteen actie hebt ondernomen :Y :Y
pi_91789097
-O- bah.. maandagochtend bluezz.. het is hier een rommeltje maar ik heb echt geen zin.. en zit niet lekker in mijn vel geloof ik.. -O-
pi_91789115
Moeders is 2 x geveld door het Norovirus.
Het huis had een bezoekverbod.
En bij het verschonen in de laatste ronde 's nachts , is één bedsteun niet teruggezet en de dagdienst vond haar later op de grond. Koud. Hard. Niks gebroken.
pi_91789143
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:30 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Geneuzel van werkweigeraars is het :Y
Yeah :7

[ Bericht 11% gewijzigd door PdeHoog op 24-01-2011 11:20:40 ]
pi_91789161
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef Sunnythesun het volgende:
.. en zit niet lekker in mijn vel geloof ik.. -O-
Niet? :o Hoe komt het?
pi_91789191
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niet? :o Hoe komt het?
omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik.. -O-
pi_91789401
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

omdat de broek die in november zo lekker los zat nu behoorlijk strak zit.. en ik me gewoon random klote voel geloof ik.. -O-
:* Ik vind het ook echt enorm balen voor je. Je doet zo je best en je lichaam doet gewoon wat anders, zonder even te vertellen waarom }:|
pi_91789419
en nu springt mijn lens weg en ik kan hem niet meer vinden :X
pi_91789466
Ik heb een enorm kamperkapsel om mijn masker in te laten werken :')
pi_91789489
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

:* Ik vind het ook echt enorm balen voor je. Je doet zo je best en je lichaam doet gewoon wat anders, zonder even te vertellen waarom }:|
omdat ik blijkbaar nooit meer gewoon een avondje lekker kan eten zonder er aan te denken }:|

lens weer terug, hij was blijkbaar een andere richting op gesprongen dan ik dacht..

en schoonmoeder belt dat ze niet gaan sporten -O-
pi_91789498
quote:

Heb je een andere broek om aan te trekken? Of een gezellig rokje? 't Is inderdaad balen, maar ik zou toch beginnen met iets anders aan te trekken.
pi_91789527
quote:

[..]

Zijn het de laatste donkere weken /maanden van het seizoen? die je de das omdoen .
Samen met de stemming waarvoor je med's slikt, telt het dan aardig op.
"gelukkig" is er Sam en kan hij je naar buiten sturen en de frisse lucht in.
Ik moet mijzelf eropuit sturen.
pi_91789583
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Heb je een andere broek om aan te trekken? Of een gezellig rokje? 't Is inderdaad balen, maar ik zou toch beginnen met iets anders aan te trekken.
Mijn leuke broeken pas ik nu dus niet meer :N en ik heb geen zin om me om te kleden, moet straks mezelf er al toe zetten sportkleren aan te doen, vind dat wel uitdaging genoeg..
pi_91789594
quote:
Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
En bij het verschonen in de laatste ronde 's nachts , is één bedsteun niet teruggezet en de dagdienst vond haar later op de grond. Koud. Hard. Niks gebroken.
Jeetje :o -O- Wat zal ze geschrokken zijn.
pi_91789651
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zijn het de laatste donkere weken /maanden van het seizoen? die je de das omdoen .
Samen met de stemming waarvoor je med's slikt, telt het dan aardig op.
"gelukkig" is er Sam en kan hij je naar buiten sturen en de frisse lucht in.
Ik moet mijzelf eropuit sturen.
Ja, nja Sam is nog moe van zijn logeer partij, die ligt diep te slapen :+ en dat vind ik eigenlijk wel even best. Geloof dat ik niet zo veel aan kan vandaag }:|

Oh en ik miste bijna je berichtje over je moeder! Is dat recent gebeurd? Wat naar joh!
pi_91789679
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:01 schreef Bluezz het volgende:

Jeetje :o -O- Wat zal ze geschrokken zijn.
De verzorgende is hard geschrokken en "moest' mij bellen.
Beleid van het gesticht, geloof ik.
Godzijdank is moeders nogal euh vergeetachtig.
pi_91789680
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef AnneX het volgende:
Wat vervelend Anne -O- Wel een geluk dat ze niks aan de val heeft overgehouden, dan was je nog verder van huis.
pi_91789700
quote:
Och wat naar! -O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91789738
Mijn schoonopa is ook flink in de war. Daar komt nu dagelijks thuiszorg om te zorgen dat hij zijn medicijnen inneemt en eet. Maar gisteravond belde hij dat hij het zo benauwd had. Dus m'n schoonouders erheen, bleken z'n medicijnen van die ochtend nog in het bakje te zitten. Contact opgenomen met de thuizorg, die de mevrouw die 's ochtends was geweest hebben laten terugbellen. En die zei: 'ja, maar uw vader zei dat hij ze echt gehad had, en dat ik er ook niet haar hoefde te kijken'.

Mens, waarom kom je daar nou :?
pi_91789781
quote:
NORO kan je helaas weinig aan doen. Maar wat gek dat er een bezoek verbod is! Bij ons in huis is iedereen welkom, ook tijdens NORO. We waarschuwen alleen wel dat het besmettelijk kan zijn én dat bewoners op de afdeling moeten blijven.
Wat ontzettend slordig, Annex, van dat bedhek. Dat soort dingen moeten gecheckt worden. In de nacht lopen wij minstens elke 2 uur een ronde, en 's morgens voor de overdracht lopen de dagdienst en de nachtdienst samen een ronde om te kijken of iedereen goed ligt. Heel slordig hoor.
pi_91789854
Ben je al bij de kapper geweest Lein?
pi_91789862
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:03 schreef AnneX het volgende:
De verzorgende is hard geschrokken en "moest' mij bellen.
Beleid van het gesticht, geloof ik.
Godzijdank is moeders nogal euh vergeetachtig.
Beleid is bij ons ook zo, ja.

Ik ben me trouwens rot geschrokken. Een oudje heeft mij vrijdag avond een enorme klap gegeven, zo hard dat ik dacht dat ik haar pols hoorde kraken (verschuiven van kraakbeen). Waarschijnlijk heeft ze een scheurtje in haar elleboog! Omdat ze mij enorm hard sloeg. Maar ik begin gelijk te twijfelen of ik haar niet uitgelokt heb om me te slaan. Onzin natuurlijk want dat doe ik niet maar heb er wel echt een paar nachten brak van geslapen...
pi_91789872
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:09 schreef LieLie het volgende:
Ben je al bij de kapper geweest Lein?
Nee ik kom net uit bed, heb om 17 uur een afspraak.
pi_91789900
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:

NORO kan je helaas weinig aan doen. Maar wat gek dat er een bezoek verbod is! Bij ons in huis is iedereen welkom, ook tijdens NORO. We waarschuwen alleen wel dat het besmettelijk kan zijn én dat bewoners op de afdeling moeten blijven.
Wat ontzettend slordig, Annex, van dat bedhek. Dat soort dingen moeten gecheckt worden. In de nacht lopen wij minstens elke 2 uur een ronde, en 's morgens voor de overdracht lopen de dagdienst en de nachtdienst samen een ronde om te kijken of iedereen goed ligt. Heel slordig hoor.
Misschien dat ze het bij Anne's moeder ook erg druk hebben, dingen tussendoor, gehaast, te weinig personeel etc :{ En dan worden er dingen over het hoofd gezien. Slordig, ja. Maar soms ook wel begrijpelijk. En ontzettend vervelend voor haar moeder, 't arme mens. Niemand weet natuurlijk hoe lang ze daar al zo lag, en gelukkig niets gebroken idd.

En ik ben beroerd. Misschien was gaan werken niet het meest briljante plan :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91789906
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:05 schreef LieLie het volgende:
Mijn schoonopa is ook flink in de war. Daar komt nu dagelijks thuiszorg om te zorgen dat hij zijn medicijnen inneemt en eet. Maar gisteravond belde hij dat hij het zo benauwd had. Dus m'n schoonouders erheen, bleken z'n medicijnen van die ochtend nog in het bakje te zitten. Contact opgenomen met de thuizorg, die de mevrouw die 's ochtends was geweest hebben laten terugbellen. En die zei: 'ja, maar uw vader zei dat hij ze echt gehad had, en dat ik er ook niet haar hoefde te kijken'.

Mens, waarom kom je daar nou :?
Om te zorgen dat ie z'n tanden poetst :Y

Ook érg slordig hoor. Maar waar mensen werken, maken mensen fouten. Helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')