Rond achten deed 'ie het evenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen bij de presentation graag. Zou het wel een streek vinden voor Tim om dat te doen bij het verwerken van form input. Het kan er allemaal nog wel bij, zo'n Facebook-killer als Blytes kan wel wat hebben.
Overigens: die website heeft het nog nooit gedaan voor mij en ik zag hem zondag op nu.nl volgens mij. Hoe komen jullie er allemaal op?Proxy?
Dat dus. De kans is groot dat hier dalijk wat posts missen.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:37 schreef NotYou het volgende:
Het lijkt me niet heel wenselijk vanuit Fok! aanvallen op andere websites (of andere illegale handelingen) te coördineren, gaat ongetwijfeld ook tegen de policy in.
Heeft dacht ik een backup terug gezet ofzoquote:Op maandag 24 januari 2011 23:10 schreef Flitskikker het volgende:
Hij doet het weer. Volgens mij zijn alle trollleden verwijderd.
Ik zie kwijl en grote eetvlekken op zijn kraagquote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Het misvormde neefje van Luke Skywalker.
Op zich vond ik die knaap geen slecht idee hebben, maar hij had zich beter moeten voorbereiden...quote:
Daarnaast, innovaties als "gezichtsherkenning en spots" moet je sowieso niet aan beginnen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Mochten er geïnteresseerden zijn die zich willen aanmelden op Blytes.nl: NIET DOEN!
Er zijn namelijk geen algemene voorwaarden aanwezig...
Oh jawel hoor:quote:Op maandag 24 januari 2011 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Mochten er geïnteresseerden zijn die zich willen aanmelden op Blytes.nl: NIET DOEN!
Er zijn namelijk geen algemene voorwaarden aanwezig...
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:30 schreef b4kl4p het volgende:
Met de ongelooflijk overzichtelijke en makkelijke gesprek-weergave die Blytes.nl je biedt ben je sneller dan ooit in contact met je vrienden
Bedankt voor deze bijdrages. Ik denk ook dat dit allemaal het werk van Tim van Elsloot is.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:31 schreef b4kl4p het volgende:
Maker van blytes heeft te veel visueel talent om programmatisch beter te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |