Postcodeloterij dagprijs valt in Aerdenhout. Na Bloemendaal de rijkste gemeente van het landquote:
Ah, dat laatste wist ik niet. Beter valt het in Nieuwleusenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Postcodeloterij dagprijs valt in Aerdenhout. Na Bloemendaal de rijkste gemeente van het land
Lekker lullig inderdaad, wat moeten zij nou met 1000 euro? Schuif maar doorquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Postcodeloterij dagprijs valt in Aerdenhout. Na Bloemendaal de rijkste gemeente van het land
NO SHIT!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tiesto nieuwe dj bij 3fm en de meghahit. Volgens Domien staat dat los van elkaar. Hm, hm, geloof ik meteen joh.
Succes!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga zo richting school, even een toets maken.
Tot vanmiddag![]()
.
Volgens mij wordt dat al tijden op Radio1 gedraaid, iig wel een nummer van Suarez, ik zal even checken zoquote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef -Hans- het volgende:
Maar niemand is enthousiast over Suarez?! Liedje vind ik wel OK.
Zingt ie ook al?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef -Hans- het volgende:
Maar niemand is enthousiast over Suarez?! Liedje vind ik wel OK.
Iers?quote:Alweer de vijfde single van het debuutalbum Hopes And Fears van de Ierse band Keane.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zijn grootste hit
Los Schwalbos no es incorrecto
Dit is geloof ik niet het nummer dat ik ken, maar goed zal wel geen hit worden. De enige die hem draait zit in de nacht.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, de plaat die ik vanochtend hoorde @ OOG radio. Zie dat 3FM de plaat 3x heeft gedraaid. Zou het een hit kunnen worden?
Catchy song.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zijn grootste hit
LOLquote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zijn grootste hit
Als ze het alleen diep in de nacht draaien dan wordt het nooit watquote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is geloof ik niet het nummer dat ik ken, maar goed zal wel geen hit worden. De enige die hem draait zit in de nacht.
Goed bezig bij radi o1quote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef borisz het volgende:
Suarez is al weekCD op radio1 geweest iig.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
With Diplo and Tiesto,
We're about to creat a fiasco.
Hij houdt z'n woord wel
Succes Pino!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga zo richting school, even een toets maken.
Tot vanmiddag![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |