We gaan toch met z'n allen ergens meeten ooit??quote:
Goedzoquote:
Ik wist niet wat ik moest doenquote:
dat is toch het keldertje.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, mexicaantje heeft laatst toegang aangevraagd omdat ik iets liet zien, je wil niet weten welke trauma's ze eraan over heeft gehouden.
Ik heb er trouwens nog nooit gepost, alleen verbaast over wat sommige er (durven) posten.
dat wordt een hele rare meetquote:
Weet ikquote:
owja, maar dan kom ik niet want dan durf ik toch niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
We gaan toch met z'n allen ergens meeten ooit??
Nee KPDquote:
Heui, das mijn zinnetje!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, maar dan kom ik niet want dan durf ik toch niet.
quote:
Rustig maar, mint legt wel uit wat je moet doenquote:
waar zijn die topics danquote:
Je wilt er niet te lang overdoenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die paniek altijd als mensen opeens lapo hebben![]()
ja, met de hele groep erbij zeker???quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Rustig maar, mint legt wel uit wat je moet doen.
quote:
Je moest "gereedschap" gebruiken om de smile van m'n gezicht te krijgen. Mook bedoelde je piemOl, ik was bang voor een portie klappenquote:
Moet je eerst toegang voor aanvragenquote:
Klopt, maar wel ranzige dingenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef justmattie het volgende:
In KPD staat niet veel bijzonders hoor
Expliciet genoeg beschreven zo??quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
nou, als ik mijn toverstaf tevoorschijn tover moet je alleen nog maar harder lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moest "gereedschap" gebruiken om de smile van m'n gezicht te krijgen. Mook bedoelde je piemOl, ik was bang voor een portie klappen
Nee op jullie minimeetquote:Op maandag 24 januari 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met de hele groep erbij zeker???
Waar gaat dit eigenlijk nog over?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
minimeet? wie gaan er minimeeten?quote:
Wat is ranzig? Je kan het ook zo zien, de mensen die daar posten, zijn trots op zichzelf en laten dat zien..quote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet je eerst toegang voor aanvragen.
[..]
Klopt, maar wel ranzige dingen, sommige hebben geen reden om trots te zijn
.
Als je ook nog toverballen blijkt te hebben, wel jaquote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, als ik mijn toverstaf tevoorschijn tover moet je alleen nog maar harder lachen
Zondequote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat is ranzig? Je kan het ook zo zien, de mensen die daar posten, zijn trots op zichzelf en laten dat zien..
* justmattie staat er niet in met foto's, zo trots is hij niet
Gewoon zorgen dat ze d'r mond te vol heeft om te lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, als ik mijn toverstaf tevoorschijn tover moet je alleen nog maar harder lachen
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je ook nog toverballen blijkt te hebben, wel ja![]()
![]()
Sorry![]()
zuig er maar aan en kijk of ze van kleur veranderen....quote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je ook nog toverballen blijkt te hebben, wel ja![]()
![]()
Sorry![]()
Ik houd het liever voor speciale mensenquote:
Duh.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik houd het liever voor speciale mensen
Nee, jij volgt het niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niemand volgt ook eigenlijk nog dat minimeetverhaal
NEEEEE, niet hijquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
ToverbalIk moest hier aan denken
Paars, uitdagingquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zuig er maar aan en kijk of ze van kleur veranderen....
Verliefdheid is een toverbal..quote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
NEEEEE, niet hijEen paar dagen geleden had ook al iemand het over hem, heb de volgende dag een hele poos nog met dat nr in m'n hoofd gelopen
sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
NEEEEE, niet hijEen paar dagen geleden had ook al iemand het over hem, heb de volgende dag een hele poos nog met dat nr in m'n hoofd gelopen
ow?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik volg alleen nog dat Rock en Mint gaan minimeeten
Waarom lees ik ditquote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik volg alleen nog dat Rock en Mint gaan minimeeten
als ik op een link van je tweet klik ???quote:Valkenswaard Mom Earns $8,795 Per Month...
quote:Been doing this for past month and just got my money make sure to sign up with my link http://tinyurl.com/45nz8mw
You bastard!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal..
Verwijderd. Heb ik niet geplaatst, dus de vraag is hoe 't daar komt.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit
[..]
als ik op een link van je tweet klik ???
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kom er wel weer overheen
als ik jou was zou ik mn twitterww ff wijzigen. wellciht is je account gehackt...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verwijderd. Heb ik niet geplaatst, dus de vraag is hoe 't daar komt.
Even naar je settings -> connections gaan op twitter, waarschijnlijk heb je een site oid toegang gegeven tot je twitter.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet meteen over paniekerig doenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik mn twitterww ff wijzigen. wellciht is je account gehackt...
Ik geef niks toegang, dus..quote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even naar je settings gaan op twitter, waarschijnlijk heb je een site oid toegang gegeven tot je twitter.
Ga ik dit doenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik mn twitterww ff wijzigen. wellciht is je account gehackt...
http://twitter.com/settings/connectionsquote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
yup. kun jij gedachten lezen?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik "kom" en "er overheen" zei??
Die dusquote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://twitter.com/settings/connections
Daar staan bij mij best veelquote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://twitter.com/settings/connections
maar eh...mag het?quote:
heeft weinig zin als ze al toegang hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geef niks toegang, dus..
[..]
Ga ik dit doen
Ja stiekem geeft de gemiddelde twitteraar best veel toegang aan anderenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar staan bij mij best veel![]()
Eerst maar eens een shitload verwijderd.
Er staan alleen de dingen die ik wel toegang heb gegeven, te weten Mobile web, Tweekly, Foursquare, Tweetdeck, MobyPicture & MoTweets. Ik moet niks hebben van al die andere applicatieshit zoals ik die nu van 3rdRock voorbij zie komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heeft weinig zin als ze al toegang hebben.
jammer dat je de tweet hebt verwijderd anders kon ik zien via welke applicatie de tweet is gestuurd.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er staan alleen de dingen die ik wel toegang heb gegeven, te weten Mobile web, Tweekly, Foursquare, Tweetdeck, MobyPicture & MoTweets. Ik moet niks hebben van al die andere applicatieshit zoals ik die nu van 3rdRock voorbij zie komen.
Ow, had dat eerder gezegd! Ik wilde niet mensen met allerlei spam opzadelen namelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jammer dat je de tweet hebt verwijderd anders kon ik zien via welke applicatie de tweet is gestuurd.
Nog maar een minuut, ik heb stiltes van meer dan een uur gezien vandaag...quote:
De tweet staat hierboven ergensquote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jammer dat je de tweet hebt verwijderd anders kon ik zien via welke applicatie de tweet is gestuurd.
Deze dusquote:Been doing this for past month and just got my money make sure to sign up with my link http://tinyurl.com/45nz8mw
We komen tot leven tijdens Klaas & Mirandaquote:Op maandag 24 januari 2011 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog maar een minuut, ik heb stiltes van meer dan een uur gezien vandaag...
Ik heb in topics gepost, die binnen een half uur vol warenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog maar een minuut, ik heb stiltes van meer dan een uur gezien vandaag...
Vandaag?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb in topics gepost, die binnen een half uur vol waren
Nee, in een donker verleden van fok!quote:
Ik in topics die binnen 6 minuten of minder vol warenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb in topics gepost, die binnen een half uur vol waren
Tijdens SR gingen we hier ook wel hard hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, in een donker verleden van fok!
Singlesquote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik in topics die binnen 6 minuten of minder vol waren.
ander keertje dan maarquote:
Trusten!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ander keertje dan maar
maar ik ga maar eens naar bed...om 7uur gaat de wekker weer en ik wel nog ff The Boys from Brazil uitlezen...
slaap zacht!
gevonden het is een bug van de mobiele site van twitterquote:Op maandag 24 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, had dat eerder gezegd! Ik wilde niet mensen met allerlei spam opzadelen namelijk.
Best akelig... Misschien ben ik dan toch wel stiekem iets christelijk, kan niet andersquote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
We komen tot leven tijdens Klaas & Miranda![]()
Zie editquote:
Ah, ok. Thanks.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gevonden het is een bug van de mobiele site van twitter
http://search.twitter.com/search?q=Been+doing+this+for+past+month
Oh. Ik luister niet bewust naar wat er geluld wordt enzo, want Mirandaquote:
Dus toch een van de dingen die cindy toestemming heeft gegevenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gevonden het is een bug van de mobiele site van twitter
http://search.twitter.com/search?q=Been+doing+this+for+past+month
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ander keertje dan maar
maar ik ga maar eens naar bed...om 7uur gaat de wekker weer en ik wel nog ff The Boys from Brazil uitlezen...
slaap zacht!
Trustequote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ander keertje dan maar
slaap zacht!
Trustequote:
het is in ieder geval via http://mobile.twitter.com/ gegaan. Ik weet niet of cindiey op een bepaalde website is geweest die op de achtergrond een tweet verstuurd via de mobiele website van twitter.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus toch een van de dingen die cindy toestemming heeft gegeven.
Waarschijnlijk wel danquote:Op maandag 24 januari 2011 01:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is in ieder geval via http://mobile.twitter.com/ gegaan. Ik weet niet of cindiey op een bepaalde website is geweest die op de achtergrond een tweet verstuurd via de mobiele website van twitter.
Niet in de afgelopen tijd eigenlijk. Tweetdeck draait momenteel, FOK! en msn.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is in ieder geval via http://mobile.twitter.com/ gegaan. Ik weet niet of cindiey op een bepaalde website is geweest die op de achtergrond een tweet verstuurd via de mobiele website van twitter.
Ik dacht dat justmattie ging slapenquote:
Geeft nietquote:
Wat heb jij een oog voor verbandenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht dat justmattie ging slapen.
Verbanden?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat heb jij een oog voor verbanden
Ik heb EHBO en BHVquote:Op maandag 24 januari 2011 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat heb jij een oog voor verbanden
Jep, maar ik sluit eerst andere dingen afquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou, dat hij gelijk de link legt (juist of nietquote:
Nou, dat verklaart een heleboel! Doe je ook mummypakken??quote:
Achjaquote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat hij gelijk de link legt (juist of niet) tussen het vertrek van Mattie en dat jij op msn zit
Nee dat nietquote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat verklaart een heleboel! Doe je ook mummypakken??
Dat was het niet eigenlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, dat hij gelijk de link legt (juist of niet) tussen het vertrek van Mattie en dat jij op msn zit
Dat je er al langer mee msn'tquote:
hij durft niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef CindieY het volgende:
DaMook, doe eens hansen, we zitten allemaal in spanning te wachten op je antwoorden!
Die Hans, wordt hij ook nog een werkwoordquote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef CindieY het volgende:
DaMook, doe eens hansen, we zitten allemaal in spanning te wachten op je antwoorden!
WTF, ik zeg "ik dacht dat justmattie al sliep" oid en meteen moet ik een punt hebben of wat dan ookquote:Op maandag 24 januari 2011 01:33 schreef CindieY het volgende:
quote:
quote:
En vanaf daar doe ik ineens iets foutquote:Op maandag 24 januari 2011 01:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij koppelt het vertrek van Justmattie alhier aan de rust mijnerzijds omdat ik op msn zit.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
En vanaf daar doe ik ineens iets fout.
Ergens veel eerder al.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
[..]
En vanaf daar doe ik ineens iets fout.
Heh ?quote:
Puur omdat jij er weleens mee msn't, wat je zelf eens zei, en ik een grapje maakte (mind thequote:Op maandag 24 januari 2011 01:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij koppelt het vertrek van Justmattie alhier aan de rust mijnerzijds omdat ik op msn zit.
Hoi minthyquote:
Ik ga er niet op in verder.quote:
Doe ik altijdquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar droomland, een verdieping hoger (raar huis) Dromen over hartjes die hier over en weer gaan, en toverballen
![]()
Slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:40 schreef minthy het volgende:
Ik ga naar droomland, een verdieping hoger (raar huis) Dromen over hartjes die hier over en weer gaan, en toverballen
![]()
Slaap lekker allemaal
Ik denk een misverstandje van meerdere kantenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Doe ik altijd, soms snappen mensen me gewoon niet
, ben te direct hoor ik weleens
. Of dat er nu iets mee te maken heeft weet ik niet trouwens
.
rustig meisjequote:Op maandag 24 januari 2011 01:43 schreef CindieY het volgende:
Kutverpakkingen van tandpasta
Haus am See
trustenquote:
Trustequote:
tot zo manquote:Op maandag 24 januari 2011 01:50 schreef DaMook het volgende:
Dan ga ik eens een ep van ncis kijken, maybe tot zo hole
.
Werk zequote:
Combinatiequote:Op maandag 24 januari 2011 07:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kerel !. Lekker thuis werken of vandaag @ The Office?
Oeh, dat lijkt mij verdomd lekker. Kom je wel aan werken toe in 040 ?quote:Op maandag 24 januari 2011 07:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Combinatie. Eerst ff thuis (nouja, in Eindhoven thuis) werken en vanmiddag naar kantoor in Thorn.
quote:Op maandag 24 januari 2011 07:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt mij verdomd lekker. Kom je wel aan werken toe in 040 ?.
Haha, okayquote:Op maandag 24 januari 2011 07:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Yup, want m'n vriendin werkt ook
.
Welke Office? US, uk?quote:Op maandag 24 januari 2011 07:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kerel !. Lekker thuis werken of vandaag @ The Office?
LOLquote:Op maandag 24 januari 2011 09:38 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Welke Office? US, uk?
Een grieperige mogguh vanuit 0165!
quote:
Nauwelijks worden gedraaid, maar toch elk jaar maar weer in die TOP SR staan. Nog steeds onbegrijpelijk..quote:
Bredere doelgroep tijdens SR hè.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nauwelijks worden gedraaid, maar toch elk jaar maar weer in die TOP SR staan. Nog steeds onbegrijpelijk..
Ja, blijkbaarquote:Op maandag 24 januari 2011 10:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar denken die allemaal van laten we Queen gaan aanvragen?
We hebben nog wel zo hard geroepenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef -Hans- het volgende:
Shit!!! Queen gemist. JAMMER
Welkom @ binnenkomers.
Sorry, de muziek van een ander station stond te hardquote:Op maandag 24 januari 2011 10:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
We hebben nog wel zo hard geroepen
Tjaquote:Gefeliciteerd Aerdenhout! Postcode 2111 HL wint vandaag de Dagprijs van ¤ 1000,- per #lot.
Postcodeloterij dagprijs valt in Aerdenhout. Na Bloemendaal de rijkste gemeente van het landquote:
Ah, dat laatste wist ik niet. Beter valt het in Nieuwleusenquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Postcodeloterij dagprijs valt in Aerdenhout. Na Bloemendaal de rijkste gemeente van het land
Lekker lullig inderdaad, wat moeten zij nou met 1000 euro? Schuif maar doorquote:Op maandag 24 januari 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Postcodeloterij dagprijs valt in Aerdenhout. Na Bloemendaal de rijkste gemeente van het land
NO SHIT!quote:Op maandag 24 januari 2011 10:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tiesto nieuwe dj bij 3fm en de meghahit. Volgens Domien staat dat los van elkaar. Hm, hm, geloof ik meteen joh.
Succes!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga zo richting school, even een toets maken.
Tot vanmiddag![]()
.
Volgens mij wordt dat al tijden op Radio1 gedraaid, iig wel een nummer van Suarez, ik zal even checken zoquote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef -Hans- het volgende:
Maar niemand is enthousiast over Suarez?! Liedje vind ik wel OK.
Zingt ie ook al?quote:Op maandag 24 januari 2011 11:15 schreef -Hans- het volgende:
Maar niemand is enthousiast over Suarez?! Liedje vind ik wel OK.
Iers?quote:Alweer de vijfde single van het debuutalbum Hopes And Fears van de Ierse band Keane.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zijn grootste hit
Los Schwalbos no es incorrecto
Dit is geloof ik niet het nummer dat ik ken, maar goed zal wel geen hit worden. De enige die hem draait zit in de nacht.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, de plaat die ik vanochtend hoorde @ OOG radio. Zie dat 3FM de plaat 3x heeft gedraaid. Zou het een hit kunnen worden?
Catchy song.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zijn grootste hit
LOLquote:Op maandag 24 januari 2011 11:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja zijn grootste hit
Als ze het alleen diep in de nacht draaien dan wordt het nooit watquote:Op maandag 24 januari 2011 11:22 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is geloof ik niet het nummer dat ik ken, maar goed zal wel geen hit worden. De enige die hem draait zit in de nacht.
Goed bezig bij radi o1quote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef borisz het volgende:
Suarez is al weekCD op radio1 geweest iig.
quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
With Diplo and Tiesto,
We're about to creat a fiasco.
Hij houdt z'n woord wel
Succes Pino!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga zo richting school, even een toets maken.
Tot vanmiddag![]()
.
Aaj, duimen dus of het voldoende is. Misschien is het wel een 10quote:Op maandag 24 januari 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij ging vet goed, ik heb echt een 10.
Gelukkig maar. Hoop dat ze hem nog even vast houden daar.quote:
Dat hebben wij ook ja, zo'n trekdinges.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:10 schreef CindieY het volgende:
Dit schiet opDe bezorgers mogen m'n wasmachine niet aansluiten omdat ik zo'n trekdinges heb
ik heb ook ee ntrekdinges, maar ik vermoed dat jullie iets anders bedoelen...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook ja, zo'n trekdinges.
Ik bedoel zo'n ding in de badkamer voor de wasmachinequote:Op maandag 24 januari 2011 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ook ee ntrekdinges, maar ik vermoed dat jullie iets anders bedoelen...
Ik bedoel dezelfde als jouquote:Op maandag 24 januari 2011 17:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ook ee ntrekdinges, maar ik vermoed dat jullie iets anders bedoelen...
ik heb echt geen flauwidee, maar ik heb ook totaal geen verstand van sanitair en riolering en bouwtechnische festijnen...quote:Op maandag 24 januari 2011 17:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik bedoel zo'n ding in de badkamer voor de wasmachineWel suf, nu moet ik tot donderdag wachten
als je maar van mijn trekdinges afblijft!quote:
Gewoon zo'n elektrisch aansluitpunt waaruit een koord komt om em aan en uit te zetten en een stopcontact voor de wasmachine. Trekschakelaar, kon net even niet op het woord komenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauwidee, maar ik heb ook totaal geen verstand van sanitair en riolering en bouwtechnische festijnen...
Oh die, die hebben mijn opa en oma ook in huis.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon zo'n elektrisch aansluitpunt waaruit een koord komt om em aan en uit te zetten en een stopcontact voor de wasmachine. Trekschakelaar, kon net even niet op het woord komen
Edit: zo'n soort ding
[ afbeelding ]
never heard ofquote:Op maandag 24 januari 2011 17:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gewoon zo'n elektrisch aansluitpunt waaruit een koord komt om em aan en uit te zetten en een stopcontact voor de wasmachine. Trekschakelaar, kon net even niet op het woord komen
Edit: zo'n soort ding
[ afbeelding ]
Ik weet niet beter eerlijk gezegdquote:Op maandag 24 januari 2011 17:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
never heard of
maar ik ga ff een filmpje doen en hapje eten. tot later!
Ik zal de boel rippenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jee, een cd. Heb je überhaupt nog een cd speler thuis?
Een dvd-speler functioneert ook wel als cd-speler. De reden waarom ik voor een home cinema set koos als propedeuse-cadeautje. Dvd-speler, radio en cd-speler in éénquote:Op maandag 24 januari 2011 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jee, een cd. Heb je überhaupt nog een cd speler thuis?
Tot wanneer kan dat eigenlijk? Nog niet gedaan, wil het wel doenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef Paul-89 het volgende:
Jullie al een zeroes-lijstje ingevuld ?
Geen idee tot wanneer dat kan.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tot wanneer kan dat eigenlijk? Nog niet gedaan, wil het wel doen
Daarom maak ik hem dus niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:54 schreef CindieY het volgende:
Nou, ik doe een poging tot het samenstellen van een Zeroes-lijst, maar ik heb nu al teveel owja-momenten en zit nog maar bij de B
Het grootste gedeelte toch wel uit de laatste 5 jaar.quote:* ADELE - MAKE YOU FEEL MY LOVE
* ARCTIC MONKEYS - FLUORESCENT ADOLESCENT
* AUDIOBULLYS - WE DON'T CARE
* BASEMENT JAXX - TAKE ME BACK TO YOUR HOUSE
* BEN LEE - CATCH MY DISEASE
* BETH HART - GOOD AS IT GETS
* CALVIN HARRIS - ACCEPTABLE IN THE 80S
* FLINKE - NAMEN WOLKEN
* GOSSIP - STANDING IN THE WAY OF CONTROL
* INFADELS - LOVE LIKE SEMTEX
* JACK PENATE - SPIT AT STARS
* JAMIE LIDELL - MULTIPLY
* JUSTICE - D.A.N.C.E. (RADIO EDIT)
* KILLERS - MR BRIGHTSIDE
* MORCHEEBA - WONDERS NEVER CEASE
* PET SHOP BOYS - LOVE ETC
* PRODIGY - INVADERS MUST DIE
* SAYBIA - DAY AFTER TOMORROW
* TEDDYBEARS STOCKHOLM - COBRA STYLE
* TEGAN & SARA - BACK IN YOUR HEAD
Tis ook een hele muzikale bevallingquote:
Zo danquote:*ARCTIC MONKEYS - I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR
*AUDIOBULLYS/NANCY SINATRA - SHOT YOU DOWN
*BASEMENT JAXX - ROMEO
*BLACK EYED PEAS - PUMP IT
*COLDPLAY - YELLOW
* DE STAAT - FANTASTIC JOURNEY OF THE UNDERGROUND MAN
*EDITORS - RACING RATS
*FAITHLESS - WE COME 1
*FIVE O'CLOCK HEROES - TIME ON MY HANDS
*FRATELLIS - CHELSEA DAGGER
*JAMIE LIDELL - MULTIPLY
*KAISER CHIEFS - NEVER MISS A BEAT
*KILLERS - SOMEBODY TOLD ME
*KOSHEEN - HIDE YOU
*MAXIMO PARK - APPLY SOME PRESSURE
*MGMT - KIDS
*MUSE - FEELING GOOD
*NERD -SHE WANTS TO MOVE
*RED HOT CHILI PEPPERS - CALIFORNICATION
*SNOW PATROL - TAKE BACK THE CITY
Heb gewoon gekozen zonder nadenken. Wel allemaal platen die in mijn grote 00lijst zouden staan.quote:• DAFT PUNK - ONE MORE TIME
• DARKNESS I BELIEVE IN A THING CALLED LOVE
• DELERIUM/SARAH MCLACHLAN - SILENCE (TIESTO MIX)
• JAMIROQUAI - SEVEN DAYS IN SUNNY JUNE
• JOHAN - OCEANS
• JUSTICE VS SIMIAN - WE ARE YOUR FRIENDS
• KILLERS -MR BRIGHTSIDE
• KYTEMAN - SORRY (LIVE @ TIVOLI)
• LAIDBACK LUKE - WE CAN NOT GET ENOUGH
• PLANET FUNK -CHASE THE SUN
• POEMA'S - ZIJ MAAKT HET VERSCHIL
• RAMMSTEIN -AMERIKA
• ROGER SANCHEZ -ANOTHER CHANCE
• ROYKSOPP -EPLE (EDIT)
• SAFRIDUO -PLAYED-A-LIVE
• SAM SPARRO - BLACK AND GOLD
• TIESTO - FLIGHT 643
20 nummers is ook gewoon niet genoeg om te kiezenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb gewoon gekozen zonder nadenken. Wel allemaal platen die in mijn grote 00lijst zouden staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |