We gaan toch met z'n allen ergens meeten ooit??quote:
Goedzoquote:
Ik wist niet wat ik moest doenquote:
dat is toch het keldertje.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hehe, mexicaantje heeft laatst toegang aangevraagd omdat ik iets liet zien, je wil niet weten welke trauma's ze eraan over heeft gehouden.
Ik heb er trouwens nog nooit gepost, alleen verbaast over wat sommige er (durven) posten.
dat wordt een hele rare meetquote:
Weet ikquote:
owja, maar dan kom ik niet want dan durf ik toch niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:57 schreef minthy het volgende:
[..]
We gaan toch met z'n allen ergens meeten ooit??
Nee KPDquote:
Heui, das mijn zinnetje!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, maar dan kom ik niet want dan durf ik toch niet.
quote:
Rustig maar, mint legt wel uit wat je moet doenquote:
waar zijn die topics danquote:
Je wilt er niet te lang overdoenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die paniek altijd als mensen opeens lapo hebben![]()
ja, met de hele groep erbij zeker???quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Rustig maar, mint legt wel uit wat je moet doen.
quote:
Je moest "gereedschap" gebruiken om de smile van m'n gezicht te krijgen. Mook bedoelde je piemOl, ik was bang voor een portie klappenquote:
Moet je eerst toegang voor aanvragenquote:
Klopt, maar wel ranzige dingenquote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef justmattie het volgende:
In KPD staat niet veel bijzonders hoor
Expliciet genoeg beschreven zo??quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
nou, als ik mijn toverstaf tevoorschijn tover moet je alleen nog maar harder lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Je moest "gereedschap" gebruiken om de smile van m'n gezicht te krijgen. Mook bedoelde je piemOl, ik was bang voor een portie klappen
Nee op jullie minimeetquote:Op maandag 24 januari 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, met de hele groep erbij zeker???
Waar gaat dit eigenlijk nog over?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
minimeet? wie gaan er minimeeten?quote:
Wat is ranzig? Je kan het ook zo zien, de mensen die daar posten, zijn trots op zichzelf en laten dat zien..quote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet je eerst toegang voor aanvragen.
[..]
Klopt, maar wel ranzige dingen, sommige hebben geen reden om trots te zijn
.
Als je ook nog toverballen blijkt te hebben, wel jaquote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, als ik mijn toverstaf tevoorschijn tover moet je alleen nog maar harder lachen
Zondequote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat is ranzig? Je kan het ook zo zien, de mensen die daar posten, zijn trots op zichzelf en laten dat zien..
* justmattie staat er niet in met foto's, zo trots is hij niet
Gewoon zorgen dat ze d'r mond te vol heeft om te lachenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou, als ik mijn toverstaf tevoorschijn tover moet je alleen nog maar harder lachen
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je ook nog toverballen blijkt te hebben, wel ja![]()
![]()
Sorry![]()
zuig er maar aan en kijk of ze van kleur veranderen....quote:Op maandag 24 januari 2011 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je ook nog toverballen blijkt te hebben, wel ja![]()
![]()
Sorry![]()
Ik houd het liever voor speciale mensenquote:
Duh.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik houd het liever voor speciale mensen
Nee, jij volgt het niet meerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niemand volgt ook eigenlijk nog dat minimeetverhaal
NEEEEE, niet hijquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
ToverbalIk moest hier aan denken
Paars, uitdagingquote:Op maandag 24 januari 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zuig er maar aan en kijk of ze van kleur veranderen....
Verliefdheid is een toverbal..quote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
NEEEEE, niet hijEen paar dagen geleden had ook al iemand het over hem, heb de volgende dag een hele poos nog met dat nr in m'n hoofd gelopen
sorryquote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
NEEEEE, niet hijEen paar dagen geleden had ook al iemand het over hem, heb de volgende dag een hele poos nog met dat nr in m'n hoofd gelopen
ow?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik volg alleen nog dat Rock en Mint gaan minimeeten
Waarom lees ik ditquote:Op maandag 24 januari 2011 01:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik volg alleen nog dat Rock en Mint gaan minimeeten
als ik op een link van je tweet klik ???quote:Valkenswaard Mom Earns $8,795 Per Month...
quote:Been doing this for past month and just got my money make sure to sign up with my link http://tinyurl.com/45nz8mw
You bastard!!!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef justmattie het volgende:
[..]
Verliefdheid is een toverbal..
Verwijderd. Heb ik niet geplaatst, dus de vraag is hoe 't daar komt.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit
[..]
als ik op een link van je tweet klik ???
quote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kom er wel weer overheen
als ik jou was zou ik mn twitterww ff wijzigen. wellciht is je account gehackt...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Verwijderd. Heb ik niet geplaatst, dus de vraag is hoe 't daar komt.
Even naar je settings -> connections gaan op twitter, waarschijnlijk heb je een site oid toegang gegeven tot je twitter.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet meteen over paniekerig doenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik mn twitterww ff wijzigen. wellciht is je account gehackt...
Ik geef niks toegang, dus..quote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Even naar je settings gaan op twitter, waarschijnlijk heb je een site oid toegang gegeven tot je twitter.
Ga ik dit doenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik mn twitterww ff wijzigen. wellciht is je account gehackt...
http://twitter.com/settings/connectionsquote:Op maandag 24 januari 2011 01:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
yup. kun jij gedachten lezen?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik "kom" en "er overheen" zei??
Die dusquote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://twitter.com/settings/connections
Daar staan bij mij best veelquote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://twitter.com/settings/connections
maar eh...mag het?quote:
heeft weinig zin als ze al toegang hebben.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geef niks toegang, dus..
[..]
Ga ik dit doen
Ja stiekem geeft de gemiddelde twitteraar best veel toegang aan anderenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Daar staan bij mij best veel![]()
Eerst maar eens een shitload verwijderd.
Er staan alleen de dingen die ik wel toegang heb gegeven, te weten Mobile web, Tweekly, Foursquare, Tweetdeck, MobyPicture & MoTweets. Ik moet niks hebben van al die andere applicatieshit zoals ik die nu van 3rdRock voorbij zie komen.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
heeft weinig zin als ze al toegang hebben.
jammer dat je de tweet hebt verwijderd anders kon ik zien via welke applicatie de tweet is gestuurd.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er staan alleen de dingen die ik wel toegang heb gegeven, te weten Mobile web, Tweekly, Foursquare, Tweetdeck, MobyPicture & MoTweets. Ik moet niks hebben van al die andere applicatieshit zoals ik die nu van 3rdRock voorbij zie komen.
Ow, had dat eerder gezegd! Ik wilde niet mensen met allerlei spam opzadelen namelijk.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jammer dat je de tweet hebt verwijderd anders kon ik zien via welke applicatie de tweet is gestuurd.
Nog maar een minuut, ik heb stiltes van meer dan een uur gezien vandaag...quote:
De tweet staat hierboven ergensquote:Op maandag 24 januari 2011 01:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jammer dat je de tweet hebt verwijderd anders kon ik zien via welke applicatie de tweet is gestuurd.
Deze dusquote:Been doing this for past month and just got my money make sure to sign up with my link http://tinyurl.com/45nz8mw
We komen tot leven tijdens Klaas & Mirandaquote:Op maandag 24 januari 2011 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog maar een minuut, ik heb stiltes van meer dan een uur gezien vandaag...
Ik heb in topics gepost, die binnen een half uur vol warenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog maar een minuut, ik heb stiltes van meer dan een uur gezien vandaag...
Vandaag?quote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb in topics gepost, die binnen een half uur vol waren
Nee, in een donker verleden van fok!quote:
Ik in topics die binnen 6 minuten of minder vol warenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb in topics gepost, die binnen een half uur vol waren
Tijdens SR gingen we hier ook wel hard hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee, in een donker verleden van fok!
Singlesquote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik in topics die binnen 6 minuten of minder vol waren.
ander keertje dan maarquote:
Trusten!quote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ander keertje dan maar
maar ik ga maar eens naar bed...om 7uur gaat de wekker weer en ik wel nog ff The Boys from Brazil uitlezen...
slaap zacht!
gevonden het is een bug van de mobiele site van twitterquote:Op maandag 24 januari 2011 01:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow, had dat eerder gezegd! Ik wilde niet mensen met allerlei spam opzadelen namelijk.
Best akelig... Misschien ben ik dan toch wel stiekem iets christelijk, kan niet andersquote:Op maandag 24 januari 2011 01:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
We komen tot leven tijdens Klaas & Miranda![]()
Zie editquote:
Ah, ok. Thanks.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gevonden het is een bug van de mobiele site van twitter
http://search.twitter.com/search?q=Been+doing+this+for+past+month
Oh. Ik luister niet bewust naar wat er geluld wordt enzo, want Mirandaquote:
Dus toch een van de dingen die cindy toestemming heeft gegevenquote:Op maandag 24 januari 2011 01:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gevonden het is een bug van de mobiele site van twitter
http://search.twitter.com/search?q=Been+doing+this+for+past+month
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ander keertje dan maar
maar ik ga maar eens naar bed...om 7uur gaat de wekker weer en ik wel nog ff The Boys from Brazil uitlezen...
slaap zacht!
Trustequote:Op maandag 24 januari 2011 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ander keertje dan maar
slaap zacht!
Trustequote:
het is in ieder geval via http://mobile.twitter.com/ gegaan. Ik weet niet of cindiey op een bepaalde website is geweest die op de achtergrond een tweet verstuurd via de mobiele website van twitter.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus toch een van de dingen die cindy toestemming heeft gegeven.
Waarschijnlijk wel danquote:Op maandag 24 januari 2011 01:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is in ieder geval via http://mobile.twitter.com/ gegaan. Ik weet niet of cindiey op een bepaalde website is geweest die op de achtergrond een tweet verstuurd via de mobiele website van twitter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |